Keresés

Részletes keresés

trabcsi Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93460

Üdv!

 

Nem biztos hogy azt a blokkot rögtön el kell dobni, én 2 éve csináltam ismerősömnek, ugyanilyen gondja volt.

Ha már úgyis ki van véve a hüvely, a repedést ( ha más nincs) fűrészlappal kimélyíted amennyire tudod és van hozzá türelmed (sok) veszel két komponensű folyékony fémet, amivel jó vastagon bekened. Majd a bekenés után (mielőtt megkötne) belenyomod a hüvely gumigyűrűt a nútba és már tolod is be a hüvelyt a helyére. Gondolom a hüvely kúpos részét bekented zsírral hogy könnyebben bemenjen ez a zsír fogja meggátolni hogy a ragasztó hozzákössön a hüvelyhez és ne lehessen többet kihúzni.  Ha megszáradt a ragasztó (hőmérséklettől függően) feltölthető vízzel!  Szilós cuccokkal én nem próbálnám mert úgysem áll meg a víztérben.

Előzmény: jozsitraktor (93456)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93459

Legalábbis kíméletesebb vele a traktor !

Előzmény: csoppika (93457)
nagytojás Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93458

Szevasz ha vissza alakítod a fülke hátulját érdekelne a hátsóablakhoz beépített háromszögek

 

Előzmény: Gép gyilkos (93407)
csoppika Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93457

Ha mindegyikhez (régi)Mtz dukál, akkor az UNHZ... Szerintem...

Előzmény: kavicsos64 (93454)
jozsitraktor Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93456

Üdv És milyen a blokk teljesen üress vagy benne van minden és ára?

Előzmény: Q-pec (93452)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93455

Homlokrakodó+2 köbös kanál, csak aztán legyen sz@r :)

Előzmény: kristof1000 (93453)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93454

Homlokrakodó a nyerő !

Előzmény: kristof1000 (93453)
kristof1000 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93453

Ki tudja hogy melyikkel gyorsabb trágyát pakolni?Egy jó unhz500-al vagy homlokrakodóval?

Q-pec Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93452

nemtom mennyire érdemes gányolni amúgy, mert amivel tömítenéd, nem is biztos, hogy együtt tágol vagy zsugorodik a fémmel a hőingadozáskonál, szerintem előbb utóbb a víz utat találna magának, a fagyállóról meg nem is beszéljünk....

Előzmény: jozsitraktor (93444)
Q-pec Creative Commons License 2016.12.01 0 1 93451

Ha érdekel, nekem van egy eladó mtz 80as blokkom, tökéletes újszerű állapotban, ha kell megtudunk egyezni. Terményt is beszámítok, csere is lehetséges, meg nem is adom drágáért.......

Előzmény: jozsitraktor (93448)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.01 -1 0 93450

Új üres blokk ? Vagy egy vagyon !

Előzmény: Grumi Maci (93449)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.12.01 -1 0 93449

Netes gépszerelő képzés :)  nagy lutri sajna mert ha hajszál repedéses nem látszik. DE csak adásvételivel tanukkal aláírt blokkot szabad venni és abba is beleírni hogy nincs rejtett hibája és nem repedt a blokk. Legtöbbször: repedt, fagyott, főzés miatt vetemedett vagy főtengely-állócsapágy  ragadás átfordulás miatt eladó a blokk(nincs előfeszítése a csészének), ez utóbbi gyógyítható házilag is, de nem bájlogolással.  Természetesen vannak eladó bontásból származó jó motorok és blokkok is. Elsősorban ismerősökön keresztül keresni. És mivel Ukrajna nem a világ vége esetleg onnan hozni-hozatni bár ott a papír kétséges. Kb ennyi jut eszembe, hátha más is ad tippet.

Előzmény: jozsitraktor (93448)
jozsitraktor Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93448

Köszönöm a tanácsodat megfogadom! Csak azt nem tudom ha nézek másik motort annak nem-e ez a baja? Miből állapitható meg?

Előzmény: Grumi Maci (93446)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 93447

Fontold meg Grumi tanácsát !

Előzmény: jozsitraktor (93444)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.11.30 0 0 93446

A fugaszil és társaik (ecetszagú) nem fognak neked beválni, azok nem kötnek hozzá a fémhez. Az öntvény blokkon lévő repedés a hőtágulás következtében megnyílik, és akkor átereszti a vizet ezért jött csak szántás közbe elő a hiba mikor már üzem meleg. Azon a ponton SZERINTEM hiába próbálod varázsolni azért nem fog összejönni, mert vagy ki kellene a repedést tágítani a ragasztónak és utólag megmunkálni ami házilag kivitelezhetetlen (még kiesebb üzemben se). Vagy ha csak felületileg kened föl az menne, de akkor nem fér be a hüvely. A hüvelybe esztergálás eleve halott ötlet, meg ne próbál ilyet csinálni, mert a beszúrásnál szétszakad a hüvely és mindent szétver cakk pakk . Hidd el nem akarunk neked rosszat. Keress fel egy volt tsz szerelőt, vagy most is a szakmában dolgozót, (nem autó barkácsolót hanem mezőgazdasági gépszerelőt) és nézesd meg vele a helyszínen, max kér 3-5 ezer forintot ESTLEG. Minden "javításkor" elmegy az olaj+gumigyűrűk+tömítések ára + az időd és ha nem Te hanem más csinálja annak is a pénze. Persze az alkatrészeknek se használ a legózás.

Előzmény: jozsitraktor (93444)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93445

Nem ismerem azt az anyagot. Én a váltó alját javítottam a kétkomponenses folyékony fémmel ,az azóta nem folyik ! Repedés volt rajta !

Előzmény: jozsitraktor (93444)
jozsitraktor Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93444

Igen csak az a baj hogy ott nincs hely de megpróbálom jól kimosni és jól bekenni fugaszillel! Remélem összejön! Nem tudom csináltál már ilyet?

Előzmény: kavicsos64 (93443)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93443

Létezik folyékony fém !! Ami keményre köt ,és reszelhető ! Jó volna valahogy közé nyomni a résnek ,vagy van multifunkciós géppel kicsit nagyobbra tágítani ,hogy ne tizedmiliméteres ragacs legyen ,hanem olyan 1-2mm ,szuperül kimosni a rést féktisztítóval ,és úgy kitölteni !

Előzmény: jozsitraktor (93442)
jozsitraktor Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93442

Hát nem fogom sajnálni hogyan gondolod a gumigyürüt?

Előzmény: mtz1221 (93441)
mtz1221 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93441

Piros hőálló szilikont nem kell sajnálni tőle.Mi lenne ha a hengerbe bele lenne vágva nút,egy vékony 2mm es O gyűrűnek.

Előzmény: jozsitraktor (93440)
jozsitraktor Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93440

Rég csináltam már ilyet egy dutra motorral piros fugaszillel kentem be és sose engedett!

Előzmény: Grumi Maci (93439)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93439

Én az újfajta ragasztó technológiát már nem ismerem a tsz-es időből származó fémragasztók biztos hogy ott sz@rt se érnek. Esetleg a feltörekvő nemzedék ha tud ujj ragacsot majd ír valamit, de sok reményt ne táplálj hozzá mert 2 adag olaj már kuka, ha még egy így jár+a ragacs+munka+anyag...hát inkább nézz használt motort.

 

Előzmény: jozsitraktor (93438)
jozsitraktor Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93438

Ha lenne zsé akkor ujj trakit vettem volna de sajnos nincs valami megoldás csak van rá! De azért köszönöm a segitséget még nem tudom mit tegyek pénz hillyán marad igy vagy betapasztom!!!

Előzmény: Grumi Maci (93437)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93437

Avval ott semmit se. Az a blokk kuka. Vagy bolti zsír ujj blokk ha van zsé szarásig, vagy valami olcsó bontott motor a jófogásról-agroinform oldalról, DE csak PAPIROS és olyan amit a szemed előtt beindítanak és járatnak is (hűtés slagról) mindegy mit mondanak úgy is fel kell ujítani, olyan dumának hogy most lett felújítva csak..... be ne dőlj, és ne az elsőt vedd meg.Február végéig senki se javít--hideg van-- így holt szezon van.  Ami nem kell róla darabonként kiárulod.

Előzmény: jozsitraktor (93436)
jozsitraktor Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93436

Üdv mindenkinek ma megtaláltuk a hibát! A 2-dik és a 3-dik hengernél alul ahol a gumigyürü vájata van el van repedve! És onnan jön a viz most mit lehet tenni vele?

Mtz 550E Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93435

Hali nektek!

Szerintetek hótolást lehetne vállalni Mtz 552-vel? Milyen költségen csináljátok vagy hogy számoljátok? Másodállásba vállalkozás kiváltásával lehetne csinálni?

jozsitraktor Creative Commons License 2016.11.28 0 0 93434

Köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat holnap átnézzük és remélem megtaláljuk a hibát!

kavicsos64 Creative Commons License 2016.11.28 -1 0 93433

Ja ! Felétek hogy keresik az ilyen huncut hibákat ? A tszben mindenféle hibát láttam de blokk repedést nem is hallottam a szerelőktől sem ! pedig voltak a 920-as gépeken elég fura hibák. Volt egy gép aminek a motorjábol csak a blokk volt eredeti a bele többször volt cserélve ,üzem óra meg volt benne vagy 100 is tán ! Egyszer még a dugattyú is elpárolgott belőle és kiment a kipufogón ,minden telement aluforgáccsal !

Előzmény: öreg mtzs (93431)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.11.28 0 0 93432

Mi hasonlót játszottunk egy 150-essel szántási szezonban, hüvelyrepedéses volt a drága de csak diszuval melegítve jött elő a nyomorult repedés, már gyanús volt hogy direkt szarul javítunk. Elég nehezen behatárolható a hiba. Nem egy vagyon a hüvely garnitúra, ujj gumigyűrű, de mielőtt berakod: ujj drótkefe, jó steklámpa és nem utolsósorban szemüveg, vagy gyerek a jó látásával. Blokkot 3szor átnézni esetleg ésszel melegítve perzselővel üresen, ha ott semmit se láttok és az ujj hüvellyel is ezt produkálja akkor hengerfej.

öreg mtzs Creative Commons License 2016.11.27 -1 0 93431

Már csak egy Röntgen szem kéne!!:)))

Előzmény: kavicsos64 (93428)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!