2002. végén "vett" néhány ipari gépet a fűtőház. Köztük volt két sajókeresztúri mozdony, az A25,028 és 038 is. A 028 fel lett újítva, jelenleg a Tungsramban dolgozik. A 038-ból is lesz mozdony, ha valakinek kell. Addig is az ide kerülő MÁV-os és iparvasúti Bobók javításához használják alkatrészbányának.
Én 2003 nyarán fotóztam Nagykanizsán, de azt hittem csak valami javítás miatt van ott, mert annyira elfeledett Gépnek tűnt, hogy még a bokrok is benőtték.
Február elején jártunk Szombathelyen, alaposan körülnéztünk, de csak a győri RÁBA A29 023 pályaszámú mozdonyát láttuk. Kép róla a hétfőtől kapható INDÓHÁZ magazinban. (X)
Uraim. Akinek lehetősége van az esetleg figyeljen mer mozgás várható Bakonyszentlászlóról Mohára ipari géppel. (Ez sajna azt bizonyítja, hogy Bsztl megállt vége a bauxit bányászatnak.) A gép jelesül az A26 051. Nem tudok pontos dátumot. Csak legyetek résen a fotoaparátokkal. Az tuti, hogy két héten belül megtörténik.
Ezt mindjárt gondoltam!:))) Megpróbálom előkereesni és beszkennelni a képeket. Szerintem sincs benne az Ezüstkönyvben, de abban nincsenek benne pl.: az A26-ok sem.
Pontosan így van! Anno én is csak elásva láttam a fűtőház mélyén, de nem tünt nagy Bobonak. Hallomásból tudom, hogy közös ismerősünk G. Á. is nyomoz ez ügyben, mert feltétrelezhető, hogy az átépítés csak papíron történt meg és valójában egy másik gépből (de melyikből?) lett az A25 100-as.
a nagybobó ha jól tudom, hosszabb is, mint a "közönséges". ha az A25-100 nagy lett vóna, akkor az látszott vóna rajta. De amikor az ózdi fűtőház mélyén láttam, semmiféle jelét nem észleltem annak, hogy nagybobó lett vóna. De ismervén az átszámozgatás c. macska-egér játékot, lehet, hogy nem is az A25-100 az A25-100.
A két ózdiról van saját fotóm, bár akkor (1992 márciusa) már nem üzemeltek, talán nem is voltak üzemképesek. A HÉV-es gépről saját fotóm nincs, de valahol a neten, azt hiszem a www.bhev.hu oldalon találsz róla fotót. A szajoli gédről már csak a parkban készült fotóim vannak.
Négy darab volt, az is két típusból. Kettö (ugyanez a típus) özemelt az OKÜ szineiben (A25 014 OKÜ 67; A25 015 OKÜ 68), Ö (A25 016) az ÁFOR/MOL gépe volt Szajolban, a másik típus egyetlen magyarországi képviselöje pedig a BHÉV-nél üzemelt. A két OKÜ-s gépet össze aprították a BHÉV-es pedig A25 100-as számon ma is megvan, de mivel teljesen átépítették, már a jó édes anyja sem ismerne rá.