Keresés

Részletes keresés

hamvasat Creative Commons License 2022.08.06 0 1 84513

Én is múltkor kétszer tankoltam MOL-on 50-50 litert, nem érdekelt senkit.

 

Ha beállsz a kútra, a kútoszlop nincs letiltva. Tankolni tudsz, nem fogják azt mondani, hogy szívd le és add vissza :-)

Előzmény: tcaoe (84512)
tcaoe Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84512

Valójában tankolhat az ember Putnok helyett Pelsőcön is, de ha nem fordulsz Putnok felé, akkor Ózdon az OMV 14 perc Bánrévétől (szabályosan, mert amúg nem:)).

De azért sem tiszta nekem ez az egész, mert én ma kétszer tankoltam a MOL-nál, és senki sem kérdezett semmit.:)

 

Előzmény: dvorcsakl (84509)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84511

Nekem azt mondta egy spanom, 1 nap 1 forgalmi 1x tankol a sapkás áron. Mivel lepittyantják a forgalmit, az látszik mindenkinél.

Előzmény: dvorcsakl (84509)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.08.05 0 1 84510

@Eisbrecher reloaded tudom. Pesten dolgozom. De hamar ide tudsz érni!

 

@T1OK3 ha mégis bevállalnál ennyit, várunk! Én 13-án tervezek lemenni Nagyatádra, ott pár órát szurkolni a srácoknak, majd haza. Mondjuk az csak 600-650 Km. Bár aznap van a csapat évenkéntinek tervezet túrája is…

Előzmény: Törölt nick (84508)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.08.05 0 1 84509

Szóba kerül itt egyszer, hogy mi értelme van az Adventure-nek. Ma rájöttem.

Vasárnap túra, kb. 470 km. Terv: tankolás Lőrinci vagy Balassagyarmat, majd Putnok. Mindhárom MOL. Viszont a MOL-nál csak napi egyszer lehet tankolni - ez ma állt össze nekem.

Tehát vagy keresek másik kutat (Putnokról vagy Ózdig, vagy Kazincbarcikáig kell menni, és egyik sem a tervezett úton van), vagy szarok rá, mert az Adventure meg tudja egy tankkal csinálni a 470 km-t. 😀 😀 😀 

Törölt nick Creative Commons License 2022.08.05 -1 0 84508

ehh..kár, hogy Lőrinci nem a szomszédomban van..:-(

Előzmény: dvorcsakl (84499)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84507

Csábító az ajánlat, de ahogy számolom nekem még plusz 240 km lenne Lőrinciig meg haza Kecskemétig. 730 km már nekem sok, úgy hogy hétfőn meló.

Előzmény: dvorcsakl (84499)
stenmark Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84506

Szép részeket választottatok, több kisebb sípályát is érint az utatok, ami általában szép hegyeket jelent. (Latky, Kokava).

Mivel terveztétek?

 

Többségén már jártam, kb 2 éve, akkor az volt az érdekes, hogy a kisebb hágok egyik oldalán tükör aszfalt, a másikon töredezett kátyús út. De hát aki túraendúróval, ráadásul Gs-el megy, annak nincsen akadály :-)

 

A plexid variálhatósága tetszik, gondolom előbb utóbb meglesz a jó beállítás, jó utat nektek!

Előzmény: dvorcsakl (84501)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84505

Múltkor összefutottam a szomszédommal a Váci Peugeotban. Kérdezem mi járatban. Az 5008as PUG-ra a kötelező szervíz 45 ezer ott. Pesten 100-110-es árakat kapott.

 

Előzmény: hamvasat (84500)
stenmark Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84504

Bp ma 35 C fokban, ügyintézés motorral.

 

Most látom csak a különbséget, hogy a kiváló szélvédelmem mekkora csapda az 1250 Gs-en, ami a vízhűtőjével még alám is fűt, pláne a ventilátor bekapcsolásakor. Ehhez képest a csupasz Roadsterem, az R 850 R, lég olajos hűtésével, alig volt kellemetlen, ráadásul az Airflow szettem végre szellőzött, és a Schubert sisak is kapott levegőt, meg benne én is. Megálláskor persze tüzelt a két henger, de menet közben alig lehetett érezni.

 

A Hondád olyan lehet, mintha egy dunyhával még be is takaróznál!

A hőguta ellen irány a Duna, az még képes kicsit hűteni :-)

 

Jó motorozást mindenkinek!

Előzmény: hamvasat (84500)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84503

Köszönöm az infót!

Előzmény: kicsi200 (84502)
kicsi200 Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84502

"Az út nagy része ismeretlen előttem, szal remélem mindenhol rendes utat fogok találni"


Az 526-os utat ismerem, viszonylag jó minőségű, de a múltheti nagy esők sok helyen hordalékossá tették az utat-természetesen, leginkább kanyarban-figyelni kell rájuk. Lángos helyett bármelyik út menti Motorestben "rendes ételt" is ehettek  :)

Előzmény: dvorcsakl (84499)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84501

Tudom, tudom, úgy értettem, hogy nem csak neked szólt a meghívás (akit konkrétan hívtam korábban), hanem a többieknek is.

Előzmény: hamvasat (84500)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.05 0 1 84500

Köszönöm, de mi nemsokára indulunk Balatongyörökre, holnap reggel meg Mariazell irányába.

 

Most kicsit pihenek, mert sikerült kapnom egy apróbb hőgutát. Nemrég jöttem meg Székesfehérvárról, vittem a Goldwingot éves szervizre. Érdekességképpen, kb. Az a munkavolumen, mint egy GS éves szerviz, itt Honda márkakereskedésben csak 49eFt volt. Főleg olajcseréből, meg teljes átnézésből állt.

Előzmény: dvorcsakl (84499)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.08.05 0 1 84499

Ez a meghívás nem csak @hamvasat-nak szól.

 

Ha valakinek nincs programja vasárnapra:

 

Augusztus 7-én, vasárnap az alábbi utat tervezem megtenni:
Lőrinciből indulva, Devicie-től Rozsnyóig végig az 526-os úton (kivéve a katonai részek, amik zártak). Rozsnyótól irány Magyarország, Aggteleken némi pihenő, majd még egy kicsit vissza Szlovákiába, Cerednél vissza az országba, onnan le Bátonyterenyéig, majd a 21-es főúton haza.Indulás:
Lőrinci MOL (21-es főút) - 9:00
Fix megállók:
Balassagyarmat MOL (teletankolás) - kb. 62 km
Vladi benzinkút - 120 km
Aggtelek - 149 km
Putnok MOL - 31 km (ez Balassagyarmattól 300 km, a Vladi benzinkúttól 180 km - a tankolást e szerint lehet tervezni)
Lőrinci - 121 km

 

Ha kell, egy-két köztes pihenő beiktatható.

 

Az egész túra kb. 490 km

 

Kaja: otthonról hozott tápanyag. Ha jól állunk idővel, akkor az aggteleki parkolóban lángos, hambi.

Tempó: Szlovákiában szabályos, mind országúton, mind városban. Magyarországon is. Nagyjából.

 

Tervezett (tervezett!) útvonal: https://kurv.gr/tV8cq

 

Az út nagy része ismeretlen előttem, szal remélem mindenhol rendes utat fogok találni

-Mosquito- Creative Commons License 2022.08.05 0 1 84498

A kaland ott kezdődik,ahol az aszfalt véget ér. :)) 

Előzmény: zöld_I (84497)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84497

Na, a guglimapsz első ízben adott fel érdekességet, kiikszeltem a fizetős utakat és a pályákat. Elvitt egy csodás, egynyomon menő erdei ösvenyre, ami 6 km után átváltott murvára :)  3 doboz 2ember. Áldom a rally str-t, akárhogy búg 110 nél :). A végén meg majdnem átmentem egy albinó páván. Grafo cseh/osztrák beszámoló holnap.

dvorcsakl Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84496

Jó.

Nagyon széles az állítási lehetőség. A plusz plexiben van le, fel, és van benne lehetőség a szöget is változtatni. Ezzel, plusz a gyári le-fel állítással olyan, mint két-három plexi egyben.

Persze a sok lehetőség sok próbát jelent.

Előzmény: tux (84495)
tux Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84495

Es milyen?

Előzmény: dvorcsakl (84494)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84494

Új plexi.

MRA Vario X-Creen.

tux Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84493

Kicserélték a kuplungot és UGYAN OLYAN SZAR MINT VOLT. Talán egy picit jobb lett, ha nagyon akarom, de a jó az nem ilyen. Persze nehéz helyzetben vagyok, tudjuk, hogy a BMW-nek nem a váltó az erőssége, és itt arról van szó, hogy mekkora csattanás, mennyi darálás elfogadható, a szar különböző árnyalatai között kellene egy határvonalat húzni, ami nem könnyű. El tudom képzelni, hogy aki elfogadja hogy nem japán vagy angol motorokhoz kell mérni és 48-as krossz csizmában motorozik füldugóval, annak ez így évekik jó lehet, de az sajnos nem én vagyok.

A három 1250-eshez mérem, meg a két Triumph-hoz. A BMW-csattoknak alacs9ny sebességi fokozatok környékén, de nem darálnak, a Triumph-ok nem is csattoknak, nem is darálnak. És egyik sem adott gázfröccsöt pl. felfelé váltásnál, mint ez, amiből tisztán látszik, hogy az elektronika és érzi valahogy, hogy nem mindig old rendesen a kuplung. Lerhet, hogy csak légteleníteni kellene, de én adjak tanácsot a szerelőnek?

És milyen butának kell lenni ahhoz, hogy kicserélje a kuplungot egy 40 ezres motoron azután visszadja az ügyfélnek anélkül, hogy kipróbálná megjavult-e?

Nem tudom mitévő legyek, ez nekem így nem elfogadható, de nem hiszem, hogy meg tudják javítani.

Aktuális terv, hogy veszek egy 2022-es 1250-est, ezt meg eladom egy 48-as krosszcsizmában és füldugóval motorozó embernek hosszabb próbautat követően.

Előtte még futok egy kört a BMW-vel a rend kedvéért, de már nem reménykedem, csak kíváncsi vagyok mit lehet kihozni a helyzetből. Már írtam egy kis összefoglalót nekik, nem fog jól esni a reggeli kávéjuk.

Előzmény: tux (84489)
stenmark Creative Commons License 2022.08.04 0 2 84492

Conti Trail Attack III, kipróbáltan csendes

 

Az ezüst ügyben egyetértünk!

 

Előzmény: tux (84488)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.08.04 0 1 84491

Én is kb akkor voltam Erdélyben, és többször közlekedtem a padkán a motorral, mert a sávom foglalt volt a szemben előzőkkel. A nagyobb utakon iszonyú forgalom volt, a kisebb utakon tankcsapda, és lovaskocsi.

 

Kb 2 éve a déli részen voltunk,  Transalpinán, Transfogarason, az előbbi nagyon tetszett, és az utak is jók voltak. Le vissza autópálya, ami gyors és jó volt.

 

Motorozási szempontból Ausztria sokkal jobb!

Előzmény: hamvasat (84483)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.04 0 0 84490

A telefonban a szelfi módot be lehet állítani, hogy tükrözzön, vagy ne.  #beautypercek

Előzmény: fgyozoo (84486)
tux Creative Commons License 2022.08.04 0 0 84489

Van egy pár Pirelli Scorpion 2 a pincében, de a következő akkor Michelin Road 5 lesz, kíváncsi vagyok tényleg csendes lesz-e? Mondjuk a mostani Metzeller is új, szóval az jü esetben 2 év múlva lesz esedékes. :)

 

"Amúgy milyen jó, hogy ott ilyeneket adnak cseremotornak addig."

Ja, 20 EUR / nap 70 km-ig, felette plusz 30 cent/km. Világbajnok lehetőség rákivánni az újabbra, igaz.

Ezek voltak eddig, a 40e-res a sajátom, a régebbi 1250-est terveztem megvenni.

 

Valószínűleg visszaviszem zárás előtt, mert mentem vele egy nagyobb kört (kb. 1 óra) ebédszünetben, most már inkább arra vagyok kíváncsi milyen lett a kuplung a sajáton. :)

Előzmény: hamvasat (84482)
tux Creative Commons License 2022.08.04 0 0 84488

Ugyan úgy surrog mint az enyém a Metzeler Tourance Next 2-vel. pedig ez nem bütykös. :)

Amúgy a Honda NC-men is volt hasonló surrogás, talán kevésbé hangos, bármilyen gumi volt rajta. :(

 

"Első ránézésre alig van különbség köztük :-)"

Sőt, az enyém a "Black Storm Metallic" szerintem szebb mint a "Triple Black", szebb a motor és a kardán ezüstben, mint feketében.

Előzmény: Stenmark1 (84481)
fgyozoo Creative Commons License 2022.08.04 0 0 84487

Nem egészen...Bp külkerület - mint mondjuk a XVII.? :-)

Előzmény: Törölt nick (84463)
fgyozoo Creative Commons License 2022.08.04 0 0 84486

Érdekes ez a kép ... mit csinál a géped?

Mármint a fénylépező ...

pl a Rövidárú felirat miért van fordítva/negatívban?

Előzmény: Törölt nick (84458)
dreamfactory Creative Commons License 2022.08.04 0 0 84485

Nem lesz , az biztos , de a Kotori öbölben majd csobbanunk , vagy valamelyik Albán tóban :D  

Előzmény: Mortoff (84477)
fgyozoo Creative Commons License 2022.08.04 0 1 84484

hamvasat!

Ha egy ilyen időkorlátos hegyi túrára indulnék, számomra nem is lenne kérdés, hogy hova!

Én szépséges Erdélyországba mennék egy szűkített karikára.

1. nap érkezés a Transalpina tövébe.

2. nap Tarnsalpina és onnan tovább az Olt völgyén át a Transfogarashoz.

3. nap Transfogaras és onnan a látványtól feltöltődve haza.

Oda és vissza út pályán. A dolog élmény motorozás és nézelődős része az Alpina és a Fogaras és a kettő között:-) 

 

Előzmény: hamvasat (84434)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!