Szia! Nem jelent meg, beszállítói csúszás miatt. Jövő kedden a lila dákó fog kijönni helyette. Tehát a 30-as szám hamarabb jelenik meg mint a 29. Elméletben május 21. a megjelenési dátuma, emiatt minden ezután következő csúszik 2 hetet a beharangozott dátumhoz képest.
Az 1:43 a méretekböl kifolyólag részletgazdagabban kidolgozható mint az 1:72. Klassz az Atlas modell 1:72-ese is, de egy CB 1:43-assal nem hasonlítanám össze. Viszont nagy elönye az Atlas sornak, hogy egy csomó olyan magyar vonatkozású modellje is van, amit 1:43-ban senki nem adott ki. Pedig de örülnék néhány kiadott Atlas modellnek 1:43-ban... Föleg Ikarus vonalon. ;-)
Amikor még mentek ezek az Atlasos sorok nem követtem nyomon egyáltalán a különféle modellkiadókat, csak a Retroautós sort. Utólag sajnálom, mert csak egy Csepelt és egy Ikarus 66-ot sikerült tőlük megrendelnem, viszont érdekelt volna pár más modell is, ami így az évek elmúltán már szinte nincs is eladó, vagy nagyon drága. Az előfizetés nem az én hobbim, nekem nem kell az a modell, ami nem tetszik. Nyilván el lehet adni stb. de nincs kedvem ilyenekkel foglalkozni.
Valamint szerintem jó minőségű modelleket adtak, nekem Ifa W50, Csepel D344 és Robur kisbusz van tőlük 1:43-ban, mindhárommal meg vagyok elégedve. (Igaz az Ifa és a Robur is internetes weboldalakról van)
De mit vársz egy kapitalistától,akinek még az álmában is a 0% selejt és a 100% profit a főszereplő?
Mindezt azért merik megtenni,mert unión kívüli országból azt hazudik a pénzéért,amit hallani akarsz . . . . .
Akiknek a pénz a felesége azok a vevőt addig fogják szeretni amíg gond nélkül fizet-aztán ha túl sok a "csapkodó hullám" akkor lelépnek és ezek mind tények.
Csak egy észrevétel, pár darabot nem éri meg le gyártanihoz.... 1, vállalták, előfizetéssel szerződünk. Kb, mintha a taxis az út háromnegyedéig visz, mert neki nem éri meg tovább. 2, Nem pár darab, mert nem ország specifikus volt az Ikarus sor, járt több országba is, tehát... Ott se maradt felesleg, ott se kellett? 3, üzleti életben a becsület és a hírnév aranyat ér. Mire gondoltak? A pórul járt előfizetők széles mosollyal biztatja a barátait, hogy Te is fizess elő? S ezzel nem a sort, a cég nevét járatták le. Ez elég rossz üzletpolitika.
Nem lenne ezzel semmi gond. Ami elfogyott, az elfogyott. Csak értesíteni kellene a vevőket hogy a sor nem taralmazza ezeket a modelleket. Tehát aki kifejezetten az elfogyott modellek miatt kezdene bele a sir megvásárlásába, az felejtse el. Egy aktuális készletkimutatást nem nehéz egy webshophoz hozzáfűzni. Így a vevő láthatná, hogy esélye sincs a keresett modell megszerzésére.
Továbbra is az a véleményem hogy a sorban való értékesítésnek komoly buktatói vannak. Én mindig megrenedelek egy kiszemelt modellt, ott nincs meglepetés. Ha majd lesz még olyan amire vágyom, megrendelem azt is. De elkezdeni egy több hónapos folyamatot azért, hogy a végén talán meglesz az a darab amit keresek... Abban mindenképpen igazad van, hogy ezt Nyugat-Európában nem tudták volna eljátszani.
sajnos az a pár darab,hogy megmaradjon az az 500-1000Ft-os darabár kb 10.000 darabszámos legyártást igényelt volna típusonként ezt egy belsős mondta amikor a SKODA LIAZ utánrendelésről szólt--hogy annyi van egy konténerben amit meg kell rendelni . De akkor megint maradtak volna csonka maradványok a raktárban ha párszáz vagy pár ezer pótlást kell rendezniük.
Valószínű ezt nyugaton megtették és a maradványokból szolgálták ki a magyar előfizetőket és akinek nem jutott azok jártak így.
Mert semmilyen formában nem éri meg hogy 251 darab darus IFA-t kérek,872 darab BARKAS autómentőt és 911 darab IFA létrás tűzoltót . . . . .
Ez sajnos a tény és ahogy az oroszoknál teljes volt a rendőrautó sor,a maradékot pedig közép Európában szórták ki és az orosz (úgy tudom)45 darabos sorhoz képest a magyar lesz olyan kb 10 darabos . . . . és az is DEA csoport így vagy úgy....
Az nagyon pozitív hogy nem tünt el mindegyik küldemény, és nem is mindegyik sérülten érkezett. :-)
Egyébként általában sehol sem szoktak bizonyítást kérni reklamáció esetén, néhány ezer Forintos tétel esetén meg föleg.
Ennek ellenére nem tartom korrektnek, hogy egy sorozatot a teljes sor kiszállítása elött leállítsanak. Böven elég idejük lett volna azóta a hiányzó modelleket a megrendelök felé pótolni. Tehát mondhatták volna hogy figyelj elfogyott, de kinyomunk még pár darabot. Szartak bele...
Ikarus 250.59 (méretarány1:43) Classicbus modell eredeti bontatlan csomagolásában eladó. Az ára fix 43000Ft, modell csere köszönöm nem érdekel. A modellt Május 20-án tudom átadni vagy postázni.
A küldeményeket ajánlva szokták feladni valahogy azok sosem tünnek el, ha mégis, megvan ki a hibás. Személy szerint...
Ebben az esetben a küldemények sérüléseire is jobban figyelnek, mert összezúzott küldeményt senki sem vesz a nevére. Ha már a kiadó nem tudta úgy becsomagolni hogy ne sérülhessen a küldemény.
Megértem hogy Te elfogadod hogy ennyiböl állt a sorozat, csak nem ennyit harangoztak be. Abban igazad van hogy nagy pénzeket ezért nem érdemes kiperkálni.
Nekem is küldött egyszer egy grátisz buszt a Classicbus (Ikarus 250.59) .
Nekem többnyire pozitív tapasztalataim vannak az Atlas vonalon (Ikarus sorozat).
Megjött minden modell (ez mondjuk alap kéne, hogy legyen), de a sérült vitrinű (!) modell helyett szó nélkül küldtek másikat (nem csak vitrint, a komplett cuccot) és a sérült visszaküldeni sem kellett.
Az sorozatban utolsó db Ik 250-es késett 1-2 hónapot, ezért ugyan rájuk kellett írni, de amikor megküldték, 0 forintos csekkel érkezett, azaz grátisz küldték el, mintegy fájdalomdíjként a nagyobb késés miatt.
Szóval nekem komolyabb bajom nem volt velük, az e-mailekre rögtön és segítőkészen reagáltak, próbáltak normális, elvárható módon hozzáállni a dologhoz.
Már mindegy mi volt a baj, lényeg hogy baromira rosszul müködött. Postai küldeményeket eleve nyomkövétéssel szoktak hivatalos forgalmazók feladni. Tehát a "postás ellopta" tényezö már ki is lenne iktatva. Másrészt ha valaki valótlan dolgot reklámoz, az becsapja a leendö vevöit, ennek meg könnyen per lehet a vége. Nem vagyok benne biztos hogy ezt Nyugat-Európában is el tudta volna játszani az Atlasz.