Keresés

Részletes keresés

E95 Express Creative Commons License 2010.01.12 0 0 59523
A 280.47-esben van kályha, a .06-oshoz szerintem csak opció volt.
Előzmény: ckg471 (59522)
ckg471 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 59522
Igen, mind2ben D2156 van gyárilag, tán Sirokkó is (szintén gyárilag), de az utóbbi egyáltalán nem biztos.
Előzmény: W2009(:) (59519)
enolka Creative Commons License 2010.01.12 0 0 59521
Sziasztok buszosok. En a TATRA - forumrool vagyok es volna elado egy par vadiuj Hella sargaüveges chrom/fekete kombinacios ködlampam 150EUR-er. Ha esetleg valaki renoval buszt v teherautot mivel meretenel fogva arravalo. Ha valaki esetleg tudna valakiröl irhat ide : mramoterm@azet.sk köszi...

OTTOO
GARAZSMENET Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59520
A HCP-739 Smink, az AKD-511 étkező.
Előzmény: rally forever (59503)
W2009(:) Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59519

 

Szépestét

 Köszönöm az infot .  Kérdés lenne még a motorjuk gyárilag mind kettőbe D2156HM6U és melyikbe nincs /KÁLYHA/Fűtőkészülék SIROCCO?

Előzmény: ckg471 (59517)
Alkaa Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59518
Dehogy helyközi.
Előzmény: colossal404 (59513)
ckg471 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59517
Erőátvitelben van különbség.
280.06: Prága 2M70.03 2+1 seb. aut. sebv.
280.47: ZF S6 90U 6+1 seb mech. sebv.
Előzmény: W2009(:) (59511)
stefipeti Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59516
exAKD-551.
Előzmény: Alkaa (59507)
stefipeti Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59515
A DVTK 100 éves filmje készült velük, majd el se mentek a kocsik Miskolcról, ugyanis azonnal nekiláttak egy olasz thriller forgatásának is.
Előzmény: balintricsi2 (59512)
P.stephenson Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59514

Mondjuk filmet forgatnak?

 

P.s

Előzmény: balintricsi2 (59512)
colossal404 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59513
Mintha a 280.47-es helyközi volna a .06 meg helyi, a fő különbség talán ez.
1989-es .06-ot pedig én is ismerek, ezek még Prága váltósak.
Előzmény: W2009(:) (59511)
balintricsi2 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59512
mit csinálnak ott a filmbusz cégnek az emberei hogy ottvannak  buszaik?
Előzmény: IKARUS DELFIN (59499)
W2009(:) Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59511

 

 

 Szépnapot mindenkinek

 

ki tudja,hogy mi a külömbség az  IK-280.06 és a IK-280.47-es között úgy tudom,hogy az IK-280.47 1985-től készítették. 280.06 1989 évjáratut már láttam

 

 a segítséget előre is köszönöm.

Kisfiatal Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59510
MEgint fantáziáltam egy kicsit :)



Mint az látható, a motort a "B" tengely elé tettem, a bal oldalra. A motortér így egybeolvad a kerékdobbal, ami ugye amúgy is belóg az utastérbe. A motortér kb. 1.2 m magas lenne, tehát még maradna hely az ablaknak is bőven. Itt a RÁba D10 méreteit vettem alapul, kis ráhagyással persze. Mondjuk főleg azért, mert annak tudom a méreteit :) A hűtőt itt a középső ajtóval szembeni helyre tettem, mert így közel van a motorhoz, de éppenséggel lehetne hátul is, vagy a tetőn is(Volvo). A motortérrel szemben egy dobogó van, ott lenne az akksi és a tank, ellensúlyként, az ülések elrendezése látható, menetirányra merőleges, a dobogóra szerelve.
Ennek az elrendezésnek az lenne az előnye, hogy hátul "táncterem" alakítható ki, továbbá húzócsuklós buszt lehetne csinálni, nem kellene becsuklásgátló, egy kis padlómagassággal pedig a "C" tengely tolórudas kényszerkormányzása is megoldható lenne talán :)
Összességében nyilván vannak pontatlanságok a vázlatban, dehát ez nem egy mérnöki rajz :)
Abrantes Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59509
Legutóbb a neten láttam, árulták, talán Móron volt. A rendszámnak utánanézek
Előzmény: boz-021 (59501)
CTH-083 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59508
Csak a balos dob miatt gondoltam,de teljesen őszintén csak tipp volt...Ismerem a rába-motoros szériát és nem találkoztam olyannal amin balos lett volna a dob.De ez nem jelenti azt hogy nincs is.Tévedtem.
Előzmény: IK55 (59421)
Alkaa Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59507
A másikra is, mert az is AKD volt.
Előzmény: Feri BPO-576 (59504)
captainb Creative Commons License 2010.01.11 0 0 59506
Köszönöm.
Előzmény: rally forever (59503)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59505
Azért írtam..... Szerintem a másik is onnan származik.... Bár ezeknél a filmbuszoknál sose lehet tudni épp melyik kicsoda:D
Előzmény: Feri BPO-576 (59504)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59504
Az AKD-ra ez teljesen igaz :)
Előzmény: Törölt nick (59500)
rally forever Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59503

HCP: Étkező

AKD: Konyha

 

R.

Előzmény: captainb (59502)
captainb Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59502
Ők milyen célra vannak átalakítva?
Előzmény: Törölt nick (59500)
boz-021 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59501

Na ja... Ez igaz. :)

A gyári fotókig/állapotáig megvagyok. De vajon hol lehet most ? Tudom, jó kérdés...

Előzmény: Abrantes (59496)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59500
Hazalátogattak:)
Előzmény: IKARUS DELFIN (59499)
IKARUS DELFIN Creative Commons License 2010.01.10 0 1 59499
Pár kép Miskolcról:






Alkaa Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59498
Mi más is lehetne egy városi midibusz ideális környezete fotózáshoz. :-))))
Előzmény: P.stephenson (59497)
P.stephenson Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59497

Ugyanez az autópálya mellől:

Előzmény: Törölt nick (59467)
Abrantes Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59496
és az 521.41 ? :-)
Előzmény: boz-021 (59495)
boz-021 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59495

Köszönöm.

Igen, sikerült. Már nincs több kérdőjel a 521-esek körül... :)

Előzmény: Abrantes (59494)
Abrantes Creative Commons License 2010.01.10 0 0 59494

Az 521.11 a P1-es (ő lett a BPA-331) kocsi, előtte készült a K1, ami 521.01-es (ez a kocsi a CDM-175) változat volt. Az 521.22-t az 1988-as BNV-n állították ki, de a BKV pár apróbb változtatást kért (üléselrendezés) így a szériakocsik már 521.23 típusjelzést kaptak. Az 521.22 szerintem sem volt BKV állományban.

És egyben BOZ barátomnak is sikerült válaszolnom. :-)

Előzmény: ACH-445 (59462)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!