Meg az is előfordul gyakran hogy háromszorosát kérné mint amit ér:)))
Én ugye az XTket nézegetem...ha valaki árul pld egy blokkot 110ezerért de maga a motor is olyan lom ami azért sejteti a blokk kivételének miértjét,ja a hengerfej sincs rajta mert engedte az olajat,...Tehát erre azt mondtam hogy adok érte 35öt ha a karbi is rajta van.
Jó tudom ez nagyon nem sok.de szállítás,...a blokkban mi lehet a jó?főtengő hajtókar kopott gondolom váltó pikkelyes,hengerfej,na az meg hibás ugye...akkor mit szeretne eladni 110ért?
De van veréb elég és veszik az ilyet:)))
A papir nélküli roncsokról nem is ejtek szót,,,egyszerűen siralmas vasdarabok.
lehet, hogy vegyíteni kellene a két módszert... először valami mechanikusat, hogy leszedje a nagyját... aztán jöhetne ez a kémiai, hogy elrendezze a maradni vágyókat.
Annak idején nálunk ez nem volt egy ismert típus. Amikor nekem volt, az országban volt belőle 3db. Szerintem most sem lehet túl sok belőle. Az enyém Pennsylvániából került Magyarországra.
Sokan keverték a Pan European-nal. A külseje nagyon megosztotta a véleményeket. A haverjaimnak egynek sem tetszett, ők állandóan lerobogózták de volt aki csak simán le jet skizte a kormánya miatt:) Én minden percét élveztem amikor rajta ültem.
Akkoriban nem találtam olyan részletet rajta amibe beleköthettem volna. A magasságomhoz teljesen kényelmes volt. Minden kézre esett. Szélvédelme tökéletes. Fogyasztása 5 liter körül volt. Két személlyel megpakolva is kényelmesen mozgott. Az enyémen volt még egy gyári háttámla az utasnak + egy hátsó doboz. Kényelmesen belefért minden cuccunk. A végsebessége 180 körül volt.
Fordulékony volt. Olyan volt min egy nagy robogó:)
Én még ilyen csendes és sima járású V2-el még nem találkoztam. Olyan volt mint egy villanymotor:)
Amikor meg kellet válnom tőle legalább annyira szar érzés volt mint amikor Joci elvitte a Ténérémet. Ez a két típus amit újra vennék ha lenne hozzá helyem és pénzem.
Majd valahogy eljut hozzád. Szólj a túra előtt, hogy el ne felejtsem.
Nekem volt kardános több is.
90-es évek elején Yamaha XZ550. Ne ennél volt kardánreakció. Olyan volt mint egy hintaló:) Futóműve gyengusz volt. Nagyobb sebességnél majd összefostam magam rajta.
90-es évek végén Honda PC 800. Ezt nagyon szerettem. Ezzel kimotoroztam volna a világból. A V2-es motorja szinte muzsikált:)
Két éve volt a Honda Deauville 650-es. Ezt is nagyon szerettem, de ennél jöttem rá, hogy az én világom csak az enduró :)
A kardánnal egyiknél sem volt gondom. Szerettem, hogy nem kellett foglalkozni vele.