Két dologgal kapcsolatban szeretném a tanácsotokat kérni.
1: Győr vagy környékén tudnátok-e ajánlani "igazi jó" hdi-s szakit. aki a hibakód kiolvasástól a javításig tudja mit csinál. ( nagyon korrekt szerelő és ár esetén term. messzebbre is elmennék)
2: A tankban lévő üa szivattyúhoz hozzá lehet-e férni az ülések alól. vagy le kell szedni a tankot?
Dehogy csak a saseban volt.kettö , van amelyikben kettö van vam amelyikben egy, ez csak veletlen egybeeses hogy ezt is atemelte a program, viszont mivel lenyegtelen senki nem javitatta meg, annyi lenne csak hogy ujbol az auto sajat szoftjat faptalanitani es huzni rajta, mert mikor a tuning reszt atemeli a program atkerul vele a hofok jelado is közben meg fizikailag nincs
a tanksapka is volt, csak azt valahogy töröltem, de lehet, hogy csak ideiglenesen, holnap ránézek, hogy mi jött vissza. Vettem egy új kütyüt, csak a diagtoolt még nem tudtam életre kelteni, a pp2000 megy.
Tudnod kell mi fut csak xp-n és mi megy mindenhol vagy csak 7 en.. azt meg oda pakolod ahova épp kell... mást nem tudsz csinálni.. vagy másik lapitopi még :D
Az maradni is fog mert Csaba klónozta a már egyszeri fap kiszedést idő takarékossági szempontból, és a progi a két ecu tartam közti változásokat keresi ki és írja át, és így a tiedre átmentette a két katalizátor hőmérőt, de a tiedben csak egy van fizikailag, meg az egyémben is csak egy volt, csak a Saséban volt kettő idáig, és most keresi az ecu a nem létező hőfok jeladót, nem kell vele foglalkozni, azaz ha összefutunk teszek fel egy másik szoftot amiben már javítva van. A lényeg hogy a többi kijött, de pl. a tanksapkán meglepődök mert azt nekem továbbra is beírta. Majd nemsoká csinálok már egy RHZ tuning szoftot kíváncsiságból megnézzük majd valamelyik RHS-en hogy megy e vele, ha a checksum passzol menni kellene.
Visszaolvasva nem találtam adatot arrol hogy mi a minimális vastagsága az elsö féktárcsának. Az enyém 24,5 mm ,nem tudom kell-e cserélni vagy elég lesz leszabájozni. /1,6hdi ráncos 90le/. Megköszönném ha valaki tudna valami hasznos infot.
Aksi töltésekor a sarukat le kell venni (tudom, mindenhol ez olvasható, de milyen kár keletkezhet?)? Elég csak a külső, könnyen hozzáférhető pozitívat?