Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MS85 Creative Commons License 2018.01.01 0 0 66384

Pontosan:) 

 

Vannak ilyen szerszámok, és hajlamom is van barkácsolni, ha tudnál kis útmutatást adni arról, hogy hol találom az érintett alkatrészt, sokat segítene. Sajnos nincs kézikönyvem...

Előzmény: soryton (66382)
soryton Creative Commons License 2018.01.01 0 0 66383

alvázszám alapján a tranzisztoros változat van benne ...ha van fúrógéped, forrasztópákád és tudod is használni magad is megcsinálhatod "aprópénzből"...  2 db. tranzisztor MJ11015 vagy BDX66B ...C  hővezető paszta 4db.  4X15  csavar +anya ..

Előzmény: MS85 (66381)
soryton Creative Commons License 2018.01.01 0 0 66382

XSARA II LIMUZIN 5 AJTÓS 1.6 i 16v 110 (TU5JP4) Kézi sebességváltó 5     2001.06.25 . a forgalomba helyezése ...  Helyes ?

Előzmény: MS85 (66381)
MS85 Creative Commons License 2018.01.01 0 0 66381

Alvázszám:VF7N1NFUB73180209

 

Xsara break 1.6 16V benzin

Előzmény: soryton (66379)
idiotaindex Creative Commons License 2018.01.01 0 0 66380

BbÚÉK mindenkinek!

kék egy kis seggítség, ha vón:

valaki tudna egy 2.0i 136lò benzin xsara alvázszámot nekem adni költs!önbe?xu10j4r

nagyon köszike!

egy tömítést keresek ami az 5-ös fotengelycsap alatt van (o) a hatso szimmering alatt

+1x koszonom!

soryton Creative Commons License 2018.01.01 0 0 66379

...igen jól írja az előttem szóló... az lehet a gond és lehet olcsóbb vagy drágább a gyógymód , de ez tőled is függ ...mindenesetre egy alvázszám segítene hogy merre indulj el ... 

Előzmény: MS85 (66376)
NickCitrom Creative Commons License 2018.01.01 0 0 66378

Nagy eséllyel a fűtőmotor előtét ellenállása lehet a ludas, talán a leggyakrabban előforduló elektromos hiba a Xsaránál. Nekem 7 év alatt kétszer jelentkezett ugyanez a tünet. Mindig a leghidegebb télben jött elő és nagyon kellett az autó, így gyorsan megvettem az új komplett alkatrészt kb. 20-25ezerért. Állítólag van olcsóbban is és hát a hozzáértők tranzisztorcserével tizedáron is meg szokták úszni. Ha hülyeséget írtam, majd ők kijavítanak :)

Előzmény: MS85 (66376)
NickCitrom Creative Commons License 2018.01.01 0 0 66377

BUÉK minden kedves topic-lakónak!

Sajnos egy ráfutásos baleset miatt el kellett búcsúznom hűséges  Xsarámtól : (

Ha valakit esetleg érdekelnek, eladnám a garázsban hátramaradt tartozékait:

  • komplett téli kerekek: Fulda gumik, melyek sokat már nem tudnak, de gyári méretű acélfelniken vannak,  4 db gyári dísztárcsa és 16 kerékcsavar is tartozik hozzájuk.
  • gyári tetőcsomagtartó

A cuccok jelenleg Diósdon vannak, emailcímem elérhető az adatlapomon.

MS85 Creative Commons License 2018.01.01 0 0 66376

BÚÉK mindenkinek! 

 

Ma reggelre lett egy szellőzéssel kapcsolatos problémám. Tudom, hogy korábban volt már róla szó itt, de sajnos nem találom a hszt.

 

A szabályzót bárhová tekerem mindig maxon megy a befúvás, ezt mi okozza?

 

Köszönöm előre is.

tökfejű Creative Commons License 2017.12.31 0 0 66375

Nekem a hibajelenség gyújtás ráadásakor brutális hang kíséretében indult el az üzemanyag szivattyú,főleg egy hosszabb állás után. Índítás után csendesebb lett. Letárolva nem volt hiba.

Üzemanyag szűrő,nyomás szabályozó csere sem segített.

Nyaralás előtt meg kicseréltem az üzemanyag szivattyút! Üzemanyag tanknban voltak apró fémforgácsok! 

Nem kozkáztattam hogy valahol útközben megáljon az autóm.

VDO-ot vettem. Tökéletes teszi a dolgát.

Előzmény: csaba12345 (66374)
csaba12345 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 66374

Néha azt csinálja, hogy indítás után leáll. A szivattyú amikor ráadom a gyújtást "dorombol". Neked mi volt a jelenség a szivattyú csere előtt? Tisztítás használ, vagy csere?

 

Mindenkinek BÚÉK!

 

Előzmény: tökfejű (66373)
tökfejű Creative Commons License 2017.12.31 0 0 66373

Rendben müködik, bár az idei évben kétszer dugtam rà a diagot egyszer volt átmeneti hibaként a tárolóban.

Viszont a csere óta megy mint a disznó nincs torpanás 98-ast tankolok, igaz cserélve lett az üzemanyag szivattyúm is.

 

Cikkszámot majd később tudok mondani mert nem vagyok otthon .

 

Minden fórum társamnak boldog új esztendőt kívánok.

Előzmény: csaba12345 (66372)
csaba12345 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 66372

Szia. Bevált az éra típusú  nyomás érzékelő? Az enyém is mindig átmeneti hibát ad a beszívott levegő adaptáció jelzéssel.

Köszi.

Előzmény: tökfejű (66341)
tökfejű Creative Commons License 2017.12.30 0 0 66371

Sajnos a sajátomat kellet megcsinálnom még 2015-ben , az egyik motorvezérlő csatlakozó beázása miatt! 

Történet : Anyósért kimentem a buszvégre kb: 3Km, parkolóban megálltam minden rendben, Következő reggel első indítás sikertelen (Immobiliser default hibaüzenet a központi kijelzőn, felszaladtam a pótkulcsért,hiba változatlan.

Irány a márkaszerviz. Az egyik házban lakó elvontatott, közben elakadás jelzőt működtettem, mivel a motor nem járt (energia takarékos módba helyezte magát a BSI-M , ja az első ablak lehúzott állapotban volt!

Közölték nincs kommunikáció a motorvezérlő számítógéppel, az autó indíthatatlan!! Új alkatrész ára KB: 380 Ezer forint környékén mozog.

Mellbe vágott a tudat! 

Kifizettem a diagnosztika költségét! Sajnos ennyi pénzem nincs, Majd átgondolom címszóval kértem tolják ki az autót!

Ekkor jött a következő áldás az első ablakom lehúzva maradt! kérdeztem miért nem húzták fel? Hogy fogom így kint hagyni az autót éjszakára, közterületi parkolóban!

Válasz: Nem tudják, csak ha lebontják a kárpitokat a BSI energia takarékos mód miatt minden elektromos fogyasztót letiltott! De ennek a költségét fel fogják számítani (munkadíj) akkor mondtam egy cifrát!

Majd hazaérvén a netről sikerült letöltenem a BSI-M kapcsolási rajzát (foglalkozásom: Biztosítóberendezési műszerész) (A BSI-re  menő csatlakozót kivettem egy darab dróttal +12V adtam az ablaktörlő bemenetére és a saját kapcsolójával felhúztam az ablakot! 

 

Aztán külföldi oldalakon nézelődtem (volt egy magyar srác,külföldi oldalon de nem segített) 

Aztán bevásároltam KB:150 ezret költöttem (Soros programozó,SMD forrasztóállomás,Actia interfész,3db bontott motorvezérlő )

És végül sikerült megoldanom, az első bontott  motorvezérlő nem volt jó, a második van most az autómban + még van egy darab tartalék , + 1db tartalék BSI, 1db BSM motortéri biztosíték egység,  1db Műszercsoport 

 

Tehát a főbb elektromos szerkezeti elemekből Képeztem tartalékot! 

szeretem az autómat ameddig gazdaságosan üzemeltethető nem kívánok tőle megválni.

 

Ha nem boldogulsz szívesen segítek.

 

 

 

Előzmény: Adammer (66370)
Adammer Creative Commons License 2017.12.30 0 0 66370

Köszi, megvan a régi is.

CSak kéne valaki aki megcsinálja a programozást.

Te foglalkozol ilyennel?

Előzmény: tökfejű (66369)
tökfejű Creative Commons License 2017.12.30 0 0 66369

1,4 benzin KFW motorkód?

A régi motorvezérlőből kiolvasható a párosításhoz szükséges információ.

BSI a régi marad,kulcsokat sem kell tanítani!

Viszont az új motorvezérlőt paramétereit be kell állítani( hűtés fűtés sebességváltó stb..)

Valamint törölni kell az(új) vezérlő hibatárolóját!

Biztosítani kell az új vezérlő önadaptációját, alaphelyzetbe kell állítani.

 

Üdv; NIZS Debrecen

 

 

Előzmény: Adammer (66368)
Adammer Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66368

Sziasztok!

 

Motorvezérlő ECU másolásban, programozásban tudtok ajánlani szakembert? Bp. és környéke.

SAGEM 2000 .

 

Köszi

toji76 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66367

Azt is próbáltuk de úgy nem kapcsolja be ahhoz sebességben kell lennie, viszont előremeneti fokozatokban is bekapcsol.

Előzmény: 5bdc (66366)
5bdc Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66366

Akkor próbáld meg a következőt..

Motort bekapcsolod, sebesség váltó marad üresben

és a tolató radar jelzőláma alatti kapcsolót benyomod.

A jelzőlámpának a benyomás után világítani kell.

Hátramégy és jöhet a vizsgálódás.

 

5bdc

 

Előzmény: toji76 (66363)
kamahaza13 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66365

Köszönöm szépen! megoldottam a kivételt...most áztatom ecetben.

Előzmény: toji76 (66357)
5bdc Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66364

Igen.

Persze az is kérdéses, hogy utólag építették e be vagy gyári kiépítés.

 

Más hiba, de lehet hogy jól jön valakinek....

 

Esős párás időben sokszor adott fals jelzést a radar.

Főleg az esős napok után.

Volt hogy folyamatosan jelzett.

Azt hittem, megnyekkent valamelyik szenzor.

Alámásztam, nézegettem a csatlakozó dobozt és a kábeleket.

Észrevettem hogy  teljesen betakarta az évek folyamán felverődött

és megszilárdult sár az érzékelőket.

Nem is látszottak ki, csak a kábelek jelezték hol vannak.

Teljesen át volt nedvesedve a sárréteg, de annyira nem hogy magától

lepotyogott volna.

Nekiálltam kitisztítani a lökös belső oldalát, kibányásztam legalább

fél vödörnyi szutykot.

Azóta soha nem jelentkezett a hiba.

Ez kb. két éve történt és azóta mindig megnézem és kitisztítom.

 

5bdc

 

Előzmény: FeZ_ (66362)
toji76 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66363

Ezzel csak az a baj hogy nekem csak járó motornál és rükvercbe rakáskor kapcsolja be a radart, így 2 emberes a mutatvány.

Előzmény: 5bdc (66361)
FeZ_ Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66362

Azért ez olyasmi lehet, mint a fülelés a rosszabbul hallóknak: én kézzel semmit sem érzek a szenzorokon, azonban hallom. :-P

(persze mindkettő csak azon a típuson működik, ahol a BSI nem tiltja le az egészet hiba esetén. Vagy ahol nincsen- vagy még buta a BSI.) 

Előzmény: 5bdc (66361)
5bdc Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66361

Ráadod a gyújtást, hátramenetbe kapcsolsz, az ujjadat finoman

hozzáérinted a sugárzóhoz.

Ha nem érzel pici pattogást, nem működik.

 

5bdc

Előzmény: toji76 (66358)
FeZ_ Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66360

Én a diagot és a fülelést szoktam alkalmazni, nem nagyon tudom, hogy lenne más módszer, hacsak a jeladó műszeres mérése nem ad valamilyen infót. Esetleg hangrögzítéssel a szenzoroknál és utólagos hangosításával meg lehetne próbálkozni még, ha a hallása már nem 100-as az embernek. 

 

Előzmény: toji76 (66358)
zimurgy Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66359

Sziasztok,

Sikerült egy pár (Xsara1-es) fűthető ülést vennem, az elektromos bekötéséhez szeretnék segítséget kérni, mivel sajnos a rendelkezésemre álló kapcsolási rajzok között ülésfűtés nincs.

A vezetékezését is elhoztam a bontóból, de a műszerfal alatt már kénytelen voltam vágni, tehát nem teljes.

A kérésem a következő: ha valakinek rendelkezésre áll kapcsolási rajza, legyen szíves leellenőrizni, hogy az alábbi négy vezeték mindegyike gyújtásról pozitívra van-e kötve:

835, illetve 8350 bal kapcsoló és ülés

836, illetve 8360 jobb kapcsoló és ülés

Ha csak 2-es Xsaráé van valakinek, az is jó lehet...

Előre is köszönöm!

 

toji76 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66358

Sziasztok!

 

Kéne egy jó ötlet....diag nélkül hogy lehetne megállapítani hogy a tolató radar szenzorjaiból melyik döglött meg?

 

Két dolgot már próbáltam:

 

1. ha üzemel hallani hogy ciripel....sajnos nem hallom annyira már nem éles a fülem meg a kipufogó elnyomja.

2. nem melegíti illetve nem rázza az ujjamat sem.

toji76 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66357

Motorház tetőt felpattintod ott látni fogod körmök fogják azt összenyomod és kitolod fölfelé.

Előzmény: kamahaza13 (66355)
kamahaza13 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66356

Köszönöm. Megpróbálom ezt a javaslatot.

Előzmény: toji76 (66350)
kamahaza13 Creative Commons License 2017.12.29 0 0 66355

Köszönöm. Megpróbálom ezt a megoldást. Viszont még egy kérdésem lenne..Ezt a gombbot"fúvókát" hogyan tudom könnyen kipattíntani a motorházfedélből?

Előzmény: soryton (66354)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!