Nyugi, az én hangszedőm már ki van választva: az egyik legextrémebb egyedi konstrukció, bár elég nehéz technikai környezetet biztosítani ahhoz is, hogy egyáltalán megszólaljon;)
A pukiversenyhez itt egy elég korrekt YT csatorna rengeteg zenével, de csak 3 pickuppal: AT-ART9; AT33-PTG/II; Goldring G1042 MM
Szerintem nem a legdrágább art9, hanem a kb. feleannyiba kerülő at33ptg/ii szól a legkiegyenlítettebben, legzeneibben.
Az art9 látszólag dinamikusabb, de legtöbb zenén úgy szól, mintha elbaszták volna a masteringet a stúdióban, nem igazán homogén a hangzás, kicsit kikiabálnak egyes hangszerek, de a vokál is gyakran áldozatul esik ennek, mintha egy rosszul beállított kompresszor lenne valahol folyton a láncban elrejtve.
Nem utálom az AT hangzását (fan se vagyok), de ehhez az art9-hez képest a Goldring is hallgathatóbb, bár ha sűrű a zene, nagyon MM tud lenni;)
itt lehet szavazni a pukiversenyben... nem egy hűdekorrekt teszt, se a pörgettyű, se a zene nem ér fel a hangszedők technológiai magasságáig - a YT korlátairól nem is beszélve -, és mégis átjön a pukik nagyon különböző hozzáállása az éppen játszott zenéhez
Asemmi, az egyik főokos arról is felvilágosított, hogy nem is karbonfíber a karom, hanem fém, ő pont mostanában szerelt be pukit egy hasonló őskövölet denonba, mégpedig egy AT MM-et, és azt javasolja nekem is.
Abban viszont megegyeztünk, hogy ötdekás kar ide vagy oda, ezek kurrvajó pörgettyűk, bátran rakjam bele akár az AT-33ptg-II mc-t is, de ha egy csöpp eszem van, akkor az AT-vm740ml mágneses pukit csavarozom bele fele pénzér és dupla lesz a mennyország...
Igaz, inkább arról kellett volna írnom, hogy mivel nem érdemes próbálkozni. Könnyű karban a mozgótekercsesek tudnak szépen szólni, de nekem az összes ilyen kombinációval hiányérzetetem volt (Amilyennek a megrögzött MM-pártiak mondják az MC-hangkaraktert, általában véve).
Akkor mondj egy pár szóba jöhető típust... Pont az elmúlt hetekben beszélgettem néhány "hivatásos" installátorral, ám nagyon konkrétat egyik sem mer mondani, csak a rizsa megy. De ha elkezdünk hangkar-puki rezonanciákat számolni, egyre nagyobb lesz a maszatolás, és egyre kevesebb az egzakt módon kizárható párosítás. Főleg, ha még a csatlakozó elektronikák pálya széléről történő induktív és kapacitív jellegű bekiabálásait is figyelembe vesszük.
Próbáld ki. Ha tényleg mindene működik és hangszedő is van rajta (értsd: azonnal használni tudod), akkor ennyiért jó is lehet, kicsit talán próbálj meg alkudni.
Nem kell elsőre mindenből tökéletest venni, valahol el kell kezdeni. Vágj bele, aztán tegyél be ide pár képet meg meséld el hogy milyen.
Értem. Forintban nézve körülbelül 40 000 az ára. Most épp erősítőm sincs, mert volt egy közös, de azóta már sajátra lenne szükségem, és emiatt kecsegtetett, hogy ehhez nem kéne pluszba még erősítőt is szereznem. Ennyiért jónak tűnhet? (jelenleg amúgy minden működőképes rajta, bár persze ha megvenném akkor átnézettetném, hogy amit kell az javítsanak)
Sziasztok, otthoni használatra mennyire ajánlanátok a Dual KA360-at? Tetszik, hogy egyszerre erősito is, ráadásul kazettát is le tud játszani... Mit gondoltok? (nem kell, hogy felsőkategóriás nagyon professzionális legyen, de működjön rendesen és ne tegye tönkre a lemezeket)
Egzotikus darab, a gramafonok szokott cetrifugálszabályzójával, de villanymotorral. Hangminősége csaknem megközelíti a Kossuth adóét, Fiuméban, nappal hallgatva, egy 1957-es Tünde zsebrádión. Viszont mint műtárgy lenyűgöző.
Ez egy korrekt cíkk, a Bruel & Kjaer komoly cég (van tőlük jó pár mérőrendszerünk). Bár ebben a cikkben ~80%-ban az alap, egyszerűbb dolgokról (waw, flutter s a hozzá kapcsolódó mérésekről van szó) a téma - ha kis időm lesz, jobban megnézem, mennyire érinti a maradék a "misztérium" világát - a méréstechnikán keresztül, le mezteleníti-e egy kicsit a királyt..?