Igen, mentem 60 km-t 3 alkalommal összeadva. A tapasztalataim felemásak:
Feltettem a Puig rá való plexijét, az csodásan leveszi a felsőtestről a cúgot. Vettem rá egy dobozt, rögzült végülis, de túl kilóg hátra, így nem annyira szép így, ráadásul a középsztender hagyja 2 cm-t hátrabillenni a robogót, így teli csomagtartónál sztenderen a leszállás után hátraesik a robogó, míg leér a hátsó kereke..
Tapasztalatok:
- A motor kicsit vibrálósan jár, a selymestől elég távol van, de nem vészes azért. Az zavar, hogy lámpánál a gázt elengedve alaccsonyra esik vissza az alapjárat. Le még sose fulladt, de ösztönösen túráztatni kezdem a motort, meg úgy tűnik, hogy le fog fulladni. Ha karbis lenne, tuti emelnék az alapjáratán. Gondolom ezen nem lehet.
- A kormányzás kissé "ideges", a szinte centire ekkora ET2-es Vespám sokkal kellemesebben kormányozható volt.
- A kormány balra fordításnál 10-ből 8-szor kb. akadt, volt, hogy kanyarodásnál erőből kellett még ráfordítanom, hogy jobban forduljon ki a kerék. Ezt elég gáznak érzem friss vizsga mellett. A kábeleket összefogó fém drótszerűség ért bele szerintem az első dobba. Hajlítottam rajta, remélem így már jó lesz. Valami kopogott is a kormányban úthibánál, remélem azt is ez okozta. A hajlítgatás óta még nem tudtam kipróbálni sajnos.
- A benzinszintjelző 50 km után még bőven 3/4 fölött van, így vagy most fog bezuhanni a mutató, vagy ennyire takarékos:) A tank viccesen kicsi amúgy, szinte üresen hozták ki, és 4 liter ment bele.
- Az ülése kényelmes, bár a robogó padlója kicsit magasan van, így a combom kicsit felfelé áll, ezért lehet, hogy emiatt fúj be az ölzsákom ellenére a szél alulról. A láb szélvédelme nem annyira jó, egy Vespa ebben sokkal tutibb.
- Még csak 60-al mentem vele max, de a 6 KW-os teljesítménye ellenére teljesen jól megy, és a két tárcsafékje is teljesen jó. Ülése is kényelmes.
- Volt lehetőségem sajnos vizes úton is próbálni. Asszem Cordial "márkájú" gumi van rajta. Elmegy vizen is, de néha bizonytalannak érzem, az előző robogómon volt Michelin, meg a másikon a Heidenau klasszisokkal jobb, de még a Mitas is jobb volt pár éve. Ezt különböző tesztekben is írják, hogy a Cordial gumikat a Benelliken is érdemes lecserélni, ha vizen is használja az ember a gépet. A gond az, hogy a Zaharán elöl pl. 90/90 12-es gumi van, ebből meg elég kicsi a választék. A 3,50 10-es hátsóval nincs gond. Vajon ugrik a gari, ha egy erre szakosodott gumisműhelyben kicseréltetem a gumikat, és ehhez leveszik pl. a kipuffogót?
Összességében egy teljesen igényes gépnek néz ki, nem is bántam meg, hogy megvettem. Remélem, hogy megbízható is lesz.
Nekem tegnap kihozták a robogót, teljesen korrektek voltak, végülis caklipakli 2 hét volt a teljes procedúra. Kár, hogy csak szombaton tudom kipróbálni, amikor legalább melegebb lesz. Egyébként megsasolva közelebbről a gépet, meg kell állapítsam, hogy minőségérzet terén sokkal jobb egy ilyen mai Keeway, mint 10 éve volt a szintén újonnan vett, és szeretett Kymco Agilitym. Mondjuk remélem, a megbízhatósága is lesz legalább olyan.:)
Ja se autóm se jogsim , amúgy 10 rongyért elhozzák, de az két hónap tárolás és lehet március ban már lábon elhoznám, otthon csak álna 4 fal közt de fűtetlen helységben ahol van a biciklitől a köszörűn keresztül pálinkafőzőig minden és osztozom vele a sógorékkal, addig is barkácsoljon nyugodtan.
Úgy néz ki, hogy ebből az akcióból most kimaradtam. Végül mindenképpen a BN 251 mellett döntöttem.
Mivel a fehér tetszik, így nem tudtam készletről motort venni, újakat rendelni meg legközelebb márciusban fognak. Addig nem is rendelem meg, hátha akkor már be lesz árazva az Imperiale, bár mivel az 400-as (jóllehet csak 20 LE), szerintem százezrekkel drágább lesz, így valószínűleg nem fogok abban az irányban elcsábulni...
Megtörjem a csöndet, pénzem megérkezett, intézik a dolgokat és mivel már nem vagyok fiatal bár annak érzem magam nem szeretnék Januárban motorozni . Valszeg előfizetek a téli tárolásra.
Nem, feketét. Gondolkodtam a vajszínűn, mert volt egy pont olyan színű Vespám, amit nagyon szerettem, de végül a fekete mellett döntöttem. Sajna az 50-es verzónál látott kék szín nincsen 125-öshöz.
A középkorú hölgy néha előjött, az egyik srác (az alkatrészes) bent ült, ő szólt, hogy az értékesítő, akivel emaileztem, éppen most indul motort vizsgáztatni, de szerinte még az udvaron elkapjuk. Így is lett...
Én mindenképpen utánfutón viszem haza, ha összejön. Annak idején a GS 500-ast is Esztergomban, az ottani Suzuki szalonban vettem, mint utolsó készleten lévő darabot 2008 áprilisában...
Ha mindenféle vonat- és buszcsatlakozásokkal kell elvergődni érte, aztán lábon hazahozni, elmegy vele egy nap, így utánfutóval meg korai keléssel ebéd után otthon vagyok.
Mondjuk a leggyorsabban ezt a Bervát sikerült hazavinni, mert ez befért az akkori céges autóm csomagtartójába... :-))))
:) Azon már nem múlik. Sajna jön úgyis a rossz idő, az előre megvett plexi otthon vár felszerelésre, egy Szentendre - Budapest utat meg 0 fokban nem biztos, hogy megkockáztatok friss kínai gumikon és plexi nélkül.
De fura, amit írsz, amikor én voltam, 2 srác dolgozó volt, és egy középkorú hölgy. Most egyedül vitte a frontot a srác?
Kihozatom furgonnal mert nem vagyok hajlandó Szentendre-Érd viszonylatban vacogni meg csúszkálni elég volt 2 év a Postán a 3 dik kerületben mint táviratos SR 125 el térdig érő hóban menni , ja ez sem most volt 199x. Innentől nekem mindegy mikor lesz meg.
Ja, így értem. Rólam is 150-et gomboltak le a vételáron felül. Más Keeway szalonban felajánlották, hogy csak jan 1 után helyezik forgalomba, de ott meg bezzeg az 50 ezres kedvezmény nem élt.
Neked mit mondtak, amúgy mennyi az átadási idő? Én múlt kedden voltam, elvileg tegnap vizsgáztatták, kaptam tegnap e-mailt a KGFB biztosítótól, hogy megkapták az ajánlatot, igaz még kamu rendszámmal. kíváncsi vagyok, mikor szólnak, hogy elvihetem a hóesésben a gépet.:)
Mindenki nyugodjon le, 150 000 fizettem az üzembe helyezésre, ha sikerül akkor vissza kapom ha nem így jártam, mert elég homályos a jogszabály , mert lehet jövő évi a forgalomba helyezés de idei a számla.
Ezt elfogadtam igy is kaptam 50 rongyot ajiba, mert senki egy vasat nem akart engedni a készülék árából, van egy haverom aki viszont eladójuk és kb ennyi kedvezményt kapna amit elvinne az adó meg a
rohangászás miattam így tőle nem kell szívességet kérnem / 5000 Ft szállítja ki neki a nagyker a motort stb/ és így tovább.
Én még nem vettem meg, mert fehér BN 251 nincs raktáron, új rendelésre nem jár a kedvezmény, sőt, új rendelést jövő március közepéig nem is adnak le, mert túl nagy a készlet. BN 251 is van, de egyik sem fehér... :-( Egy motort meg magában nem gazdaságos leszállíttatni Pesaróból... :-(
Szerintem azért adják most a kedvezményt, hogy aki már döntött, az ne vakarózzon és vegye meg még az idén.
(A nagy készlet nem szokta jó irányba húzni az év végi pénzügyi mérleget...)
Te megvetted kedvezménnyel a motort, és még adnak a regadóból is kedvezményt azzal, hogy csak jövőre helyezik forgalomba? Nekem múlt héten ezt bezzeg nem ajánlották fel, pedig elnézve az időjárást, azt a 17 napot kibírnám már robogó nélkül 45 ezer mínuszért cserébe.
Írt az értékesítő, hogy ma volt érdeklődni a regadóról a hivatalban, de még nem tudnak semmit.
Elküldtem neki az általad jelzett közlöny számából kiollózva a lényeget... :-))))
Még a hatályba lépés dátumát keresem:
"A jogszabályok hatálybalépését vagy a Magyar Közlönyben való megjelenés napja vagy az adott jogszabályban meghatározott, ettől eltérő időpont határozza meg."
Nem szoktam ráfogni a tankra térdel, görbe a gerincem is, engen nem zavart, ami fog, hogy nagyon a megszokások embere vagyok és az ybr után más egy kicsit az egész , eleinte szenvedni fogok az biztos.
Vittem egy ki kp -t, a többit utalom küldik majd az utalós Számlát, fekete szín hát nekem nem jön be a RKS -böl , mondjuk egy Harley Yamaha Virago, Indian vagy valami veterán, de már egy P-20 vagy 12 , 21 nem kéne.