Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

samuraiturbo Creative Commons License 2016.01.23 0 0 66

ha utcára kéne nem szaroznék vissza raknám de a 35 ös kerék elrendezi fél perc alatt ezt a "szakadás előtt félmenettel" állapotot

Előzmény: vm_motor (65)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.23 0 0 65

Találtam egy jobb leírást (ez egy Wacker szerszámélezési leírás):

 

"Ha a szerszámok kovácsolással történő élezésére (kihúzására) van szükség figyelembe kell venni, hogy a szerszámnak azt a részét hevítsük fel, melynél a kihúzás történik. A felhevítésnek lassan kell történnie és figyeljük állandóan szemmel, mivel egyébként az edzett szerszámok esetében hő okozta repedések keletkezhetnek.

 

Kovácsolási hőmérséklet: 800 - 1000 C sárga-világos cseresznyepiros

 

Ennél a hőmérsékletnél a szerszámok színe világos cseresznyepiros-sárga.

 

A kovácsolást csak ezen határok között szabad végezni, szükség esetén a felmelegítést meg kell ismételni.

 

800 C alatt történő kovácsolásnál feszültségből eredő repedések képződhetnek, 1000 C felett az acél túlhevül és használhatatlanná válik. A hűtést hamu- vagy homokládába végezzük. A kovácsolásra felmelegített szerszámon ne végezzünk azonnal edzést.

 

Edzés: a csúcsot, illetve a vágóélt (kb. 30-40 mm) vörös-izzásig (780-810) a szár irányába felhevíteni ezután kb. 20 C-os vízbe mártani, a szerszámot közben mozgassuk.

 

Lágyítás: A szárnál kb. 10 cm-re a szerszámvégtől felmelegíteni, amíg a csúcs, illetve a vágóél sárgás-barna, barnás-vörös színt nem mutat. A hűtés levegőn történik.

 

Hogy a helyes színt a csúcson, illetve a vágóélen felismerjük, a szerszám egyik oldalát reszeljük meg."

 

Szerintem ez ide tökéletes, persze anyagtól is függ. Jelen leírás edzhető acélból (C70W2) készült tengelyre vonatkozik.

 

Jó volna tudni (ha valaki tudja!) a tengely anyagát, de egy próbát megér.

vm_motor Creative Commons License 2016.01.23 0 0 64

Ki kéne próbálni, hogy melegen vissza tekerni, és utána olajban le edzeni.

Mit veszíthetsz?

Előzmény: samuraiturbo (56)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.23 0 0 63

Tönkre ment a kompresszorom.Le éget mert a bele ragasztott mágnes levált és a forgórész szét éget. Meg csináltattam a Kelle kft.-nél (16 eft). Az volt a ciki , hogy előtte szedtem ki a bíztosítékját mert össze olvadt (a kapcsoló 1 héten belül szétment), most raktam rá 1 220 V-os

(régiesen tudom most 230v van)40A-es biztositékot.

vm_motor Creative Commons License 2016.01.23 0 0 62

Nem csak, van 1 Mark Evans film 4X4 építünk címmel ott 1 88-as kasznit raktak rá.

Az egész végig bemutatja mit hogyan, nagyon jó.

Nagy kár, hogy ezeket már nem vetítik. Vagy ha igen nem az általam nézhető csatornákon.

Még az Hotrod-os is nagyon tettszet, most csak hülyeségek vannak autós témában.

(de azért megnézem)

 

 

Előzmény: levvagen (58)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.23 0 0 61

Tényleg nem tudom, mi a fene lehet-

Előzmény: levvagen (58)
levvagen Creative Commons License 2016.01.22 0 0 60
Előzmény: samuraiturbo (56)
levvagen Creative Commons License 2016.01.22 0 0 59

És még te kérdezed tőlünk, hogy mi az a trutyi? vagy költői kérdés volt? mert akkor halljuk!

Előzmény: vm_motor (55)
levvagen Creative Commons License 2016.01.22 0 0 58

200Tdi. A 107 bódé passzolna is rá.

Előzmény: vm_motor (47)
levvagen Creative Commons License 2016.01.22 0 0 57

Teszkós nekünk is van, össze szoktuk zippzárazni, úgy egy kályha. De most a cimbivel voltam, túl meleg lett volna egy hálózsákban!:)

A kocsiban aludtunk:

Előzmény: vm_motor (45)
samuraiturbo Creative Commons License 2016.01.22 0 0 56

heló srácok keresek 10 bordás rövid első féltengelyt

és csavarokat a féltengely kupakhoz
06 30 491 99 96



vm_motor Creative Commons License 2016.01.22 0 0 55

Ja, és amennyire tudom a gázolaj oldja a pakurát és az aszfaltot is, de technológiailag is lehetetlen, hogy ilyesmi kerüljön a gázolajba. A tartály alján meg simán víz van.

Dolgoztam az ÁFOR-nál is, műhelykocsin. Mienk volt a Balaton körüli rész (Szijártó Pisti-vel).

Előzmény: levvagen (40)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.22 0 0 54

Erről:"Tartókonzolokat gyártottam a tetőcsomagtartó alsó részére az ablakkeret számára, mindig útban volt, ha leszedtem."

A képen látszik, hogy alatta csücsül (már ha nagyban nézed).

Egyébként örülök, hogy írtál.

konyalaci Creative Commons License 2016.01.22 0 0 53

Basszus Laci, ti tényleg arra használjátok a land Rovert amire ki van találva. Ezt másik, modernebb autó nem nagyon bírná.

Ha egyszer nagy sokára készen lesz az enyém, bég besarazni is sajnálni fogom.

konyalaci Creative Commons License 2016.01.22 0 0 52

Én még nem tudom, hogy miről van szó.

Előzmény: vm_motor (50)
konyalaci Creative Commons License 2016.01.22 0 0 51

Hát szükségmegoldásnak jó lehet, de nem nagyon szeretném használni. :)

Előzmény: vm_motor (49)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.22 0 0 50

Meg fejtettem!!!!

Előzmény: levvagen (44)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.22 0 0 49

Az LR-indexről:

http://kuvaton.com/browse/40083/huussi5.jpg

 

Nagyon tetszik. Méhészeknek, bejön?

vm_motor Creative Commons License 2016.01.22 0 0 48

Ez így nem nagyon értem.

 

Előzmény: levvagen (44)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.22 0 0 47

1 seria kaszni kéne rá, hogy jól nézen ki.

V8-as??

Előzmény: levvagen (41)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.22 0 0 46

Ja, és utána hetekig érzed még a szádban is a rozsda és a vaspor izét.

Előzmény: levvagen (41)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.22 0 0 45

Nekünk van 1-1 NATO (Bundeswer) hálózsák és abba vetünk még Tescosat

úgy tök jó.

Előzmény: levvagen (43)
levvagen Creative Commons License 2016.01.21 0 0 44

Tartókonzolokat gyártottam a tetőcsomagtartó alsó részére az ablak keret számára, mindig útban volt, ha leszedtem.

Előzmény: levvagen (43)
levvagen Creative Commons License 2016.01.21 0 0 43

Októberben Erdélyben jártunk, éjszakára nem volt túlzás a pehely hálózsák.

levvagen Creative Commons License 2016.01.21 0 0 42

Gyönyörű a hosszú, ilyen is kell!!

Előzmény: vm_motor (37)
levvagen Creative Commons License 2016.01.21 0 0 41

Hoogyne! dolgozunk az ügyön, bódé csere van folyamatban Tie kolléga classicján. Már "csak" az alvázat kell kihegeszteni meg feldobni a kasztnit és kész! Kicsit döcögős a munka, mert Land Roverekkel Land Rovereket huzogatni arra mindig van jelentkező, de flexelni, hegeszteni már kevésbé. :)

Előzmény: vm_motor (32)
levvagen Creative Commons License 2016.01.21 0 0 40

Pakura vagy aszfalt de inkább mindkettő, meg még egy csomó finomság, lehet hogy a tartály aljáról kaptál a benzinkúton.

Előzmény: vm_motor (37)
vm_motor Creative Commons License 2016.01.21 0 0 39

Persze nem a kerék, a védő gumik.

 

vm_motor Creative Commons License 2016.01.21 0 0 38

Ja és így nem jók a gumik a kocsidon. Így sok minden tönkre megy.

vm_motor Creative Commons License 2016.01.21 0 0 37

Most meg a képek nincsenek sorba, még fejlődnöm kell.....

Persze a nagy himbálózástól, fel lazult a szmötyi a tankban ,mindenhol eldugult, haza mentem kannáról. Mi lehet ez az anyag? És , hogy kerül bele?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!