Azt nem tudom vannak e alternatívák, csak annyi volt bennem h ha lehet újabb fejlesztésűt választok hozzá. Illetve ki is akartam már cserélni. Nagyon fáintos ajánlom mindenkinek.
és igen van különbség de a réginek sem volt semmi látszólagos baja. De....
alacsony fordszámról félgáz húzással hallottam valami apró becsörrenő hangot bármilyen benzinnel használtam, ezért gondoltam h cserélek. Most nem hallom tehát már pozitív a változás, és úgy érzem magasabb tartományban fickósabban pörög... persze ez lehet szubjektív de mégis úgy érzem. Megérte a 9k-t
Legfőképp abban, hogy legalább 60-70k km-ig elfelejtheted az újbóli cseréjét. Elvileg nüansznyival kisebb lesz a fogyasztás mivel tökéletesebb az ív és az égés de ezt nehéz lesz mérni.
Helló! A hátsó féktárcsánál kell keresned a képen jelzett csavarokat. A 12-es kulcsnyílású kontraanyát meglazítod majd a csavart tekered. Fejből nem tudom megmondani, hogy melyik irányba kell tekerni. Majd, ha sikerült beállítani, akkor visszakontrázod.
Az EBC fékbetétek és más fékalkatrészek is kiváló minőségűek. Ezt én is meg tudom erősíteni. Tavaly telefonon beszéltem az itthoni forgalmazókkal mert háromféle is van ami kompatibilis az SW-hez. Egyértelműen a sinter HH jelzésűeket ajánlotta hozzá. Rendeltem és használom is hátul már kb 4k km óta. teljes a megelégedés.
Nincsen semmilyen rendellenes mellékhang, nincsen vagy legalábbis minimális a fékpor. Tárcsán is látszik, hogy nagyon szépen kisimult a felülete. Erősebb kopást egyáltalán nem tapasztaltam sehol eddig és a fékhatás is jobb vele. Valószínűleg lecserélem idő előtt elöl is a gyárit.
Ajánlom a céget is. Korrekt segítőkész hozzáértő csapat és a fékbetétek árai is barátiak szerintem náluk.
sebokricsi: Minden egyéb alkatrészre szükség van amit gyárilag beleszereltek. Ha bármit is kihagytak vagy kiszedtek belőle azt pótold.
az nem csak egy lemez hanem vele illetve mögötte van egy hőelnyelő valami bakelit féle anyag, ez a két dolog tart távolságot a gyors visszahülés miatt a betét és a féktárcsa között h ne “állandóan“ legyen surlódó felület a két alkatrész között.
Pótold ha más nem a bontóban lévőkön talán meg van..
az biza nem jó mert az a két darab lemez a betétek mozgását hivatott megakadályozni hideg meleg hatások miatt, ezért vannak rugóacélból. Ha nincsenek bent akkor úgymond csillingel a fék mikor használaton kívül belemész bármilyen felület hibába. Pótolni szükséges... csatolom helyet ahol meg tudod rendelni meg is jön csak kicsit lassúak de messziről jön... árban sem vállalhatatlan látni fogod..
ha gondolod mikor meg jön átgurulsz kb 10 p és ok lesz.
Tegnap szert tettem egy új hátsó fékbetét szettre erre..: EBC FA196HH Sintermetal fékbetét
azt kell mondjam őszintén legalább 25% különbség van pozitív irányban a hátsó fékhatásban. 9e volt a szett azt gondolom jó ár. Csepelen vannak tele cuccal
az ülés alatti idomot szedd le, ami a tároló előtt van. Ott van egy csavar a két szívóoldalon a pillangószelepházon. Tekerd be teljesen és jegyezd fel, hogy mennyit tekertél, ez az origód. Majd tekerd ki addig, amíg üzemmelegen nem áll be 1200-1300 körüli értékre a fordulatszám.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, az oldalsztender - indítás gond kapcsán.
Egy Honda motorteszt olvasáskor lett meg a megoldás. Többeknek ez biztos triviális, de nálam csak 2 hete van a gép, előtte pedig egy Kawa R6N -en ill. egy Honda PS125 volt.
Szóval, sajnos nem tudtam, hogy a hátsófék kart erőteljesen kell behúzni az indításkor, nem elég a féklámpa kapcsoló kattanásáig.
Ezek után már rendben van a dolog.
Lehet, hogy a kezelési könyvében ez benne van, de akkor átsiklottam felette, mert becsületemre legyen mondva, átnéztem az egészet.
Próbáld meg ilyenkor jobbra meg dönteni a motort hátha segít. Arra gondolok hogy a rajz alapján egyben dőlésszög érzékelő is egyben. Csak ezt találtam "Senzore angolo di inclinazione" néven. Persze ez csak egy teória.
elfordulásnál nyitja vagy zárja az áramkört. Zárt állásnál ez a behajtott sztendert jelenti zárja az áramkört. Az elve valószínűleg nem manuális kapcsolódó hanem talán hal szemes jeladós... mágnes ilyesmi. Javítás szerintem nem lehetséges. Csere. De tudod tesztelni egy multiméterrel a működését..