Enyém is szétszedve, a tömítésekre kell várni a hengerhez meg a blokkhoz, mert az egyik szett Belgimból jön a Malossi-hengerhez, a többit meg oem-parts-tól várom. Szerinted érdemes vezérműláncot cserélni ilyenkor ? Vagy a feszítőpatront ?
Ha már te is annyit költesz a motorodra, mit számít az 6e ft/db-árban lévő szilent ... ? Nem értem ... Igaz kell belőle 4 db, de akkor legyen mind cserélve .. szerintem
Nincsen utángyártott. Csak az van. Vagy gyártatsz valami szilentesnél tele van vele a a net. a google segit h szilentblok gyártás készités cimszo alatt. vagy megveszed a gyárit nincsen más. Sok sikert hozzá.
Isten őrizz, a Malaguti eme 400-asa egy állatorvosi ló, kisszériás blokk, mire kiforrott és relatíve hibáktól mentes lehetett volna, addigra leálltak vele. Így blokkalaktrész alig, probléma viszont annál több van hozzá. 3 ismerősömnek volt Madison 400-asa, ők tudnának mesélni.
Vegyél inkább egy Benelli Dusk 400-ast. Yamaha Majesty 400-as blokkja van, de mérete nem nagyobb mint a Leonardónak ! És még bír is menni ;) Pluszba még jól is néz ki :)
Köszi a jó tanácsot. Egy autó-motor szerelő ismerősöm fogja csinálni, remélem rendben lesz minden. Szívesen rádbíznám, lévén van e téren tapasztalatod, de Érd nekem messze van Miskolctól ..
Megcsinálható csak olyan csinálja aki már csinált ilyet mert külömben rossz vége lehet. Házilag ne próbáld megoldani. Nekem van lehúzom hozza de néha azzal sem jön össze sérülés nélkül és akkor jön a fej vakarás.
Akkor jobban járok ha a másik blokkból kibontjuk a főtengelyt és úgy kompletten átrakjuk ... még jó hogy vettem hozzá egy donort, fene gondolta volna hogy egyszer szükség lesz rá a blokkjából valamire :/
Szinte mindent! Télre talán összerakjuk és akkor meghirdetem. Meguntam sok pénz és egyre kevesebb az időm, hogy ráüljek, mert ezzel nem tudok gyereket vinni :)
Mivel a csapágy a fogaskerék belső oldalán van. A vezérlés fogaskereket levenni ok de visszarakni pozícióba már más tészta. Levetelnél fogaskerék sérülhet külön nem kapható. Akkor centrifugál szivattyút megnyomjátok vége van annak is. Külön az sem kaphato. Ennyi kb
Nem vagyok túl boldog, mert szanaszét van szedve az egész blokk ... emiatt most állni fog egy darabig. Bár ha már bele kellett nyúlni és így alakult, sokmindent kicserélek amit muszáj lesz. Annyit költöttem már rá, hogy lassan elérem vele az 1 milliós határt, sok új alkatrész került bele az elmúlt 1 évben... ez már nekem sok, pénzügyileg és lelkileg is megvisel. A korábbi érdeklődőnek elmondanám, hogy mondjon le erről a a típusról és vegyen egy fiatalabb japán robogót .... jobban fog vele járni szerintem.
"Hátha belefutok valami kevés km-es gondos tulajé volt motorba."
El kell keserítselek, nem fogsz. Ezek a gépek minimum 15 évesek, de van 20 is köztük. Az, hogy mennek, még nem jelenti azt, hogy jó is. A festéket mindegyik elviseli, de ami odabent van, az sajnos tapasztalat és szakértelem nélkül szinte tuti bukó.
Javaslom mondj le erről, vegyél egy 2007-2008 közötti japánt, azzal nagyon nem fogsz mellényúlni.
Nem fogsz olyat tálalni. Mivel leót mind olaszból hozták be. Ott használtak ahogy használtak. Még a wcre is -motorral mentek. Aztán behozták és meg Inkább használtak. Olajcsere ugyan már. Még van fékolaj telo olaj soha senki nem cserélte. Én a sajátomon igen. Csomó mindent kell cserelni rajta. Időközönként. Én pl 76e km adtam el enyimet de nem túl sok régi alkatresz volt rajta. Folyamatosan dőltek ki belole. Az is igaz h én mindenhova -motorral mentem. Éves futásom 16-32e km volt. Városban jo mozgékony relativ kicsi. Autópályán azért bevérzést a szeme.
Köszönöm, értem amit mondasz. Ha megveszem és egy hónap múlva beszarik akár a motor árát is rákölthetem még egyszer. Jó lenne egy olyat kifogni aminek olyan tulaja volt, hogy max 3000km enként lecserélte az olajat és akkor gondolom nem számít a sok kmer. Mert nézegetve itt igencsak 30ezer és 40ezer km között vannak. / Én terepmotorozás után soha nem tettem le a gépet. Mindíg lemostam, láncot lespréztem, olajat inkább előbb mint később cseréltem, egyedül a gumit koptattam de az a szükséges jó volt./ . Hátha belefutok valami kevés km-es gondos tulajé volt motorba. Majd nézem a hirdetési oldalakat szorgalmasan...
Én most nem mindenféle vebes alkatrészt irtam. bemés a yamahához vagy a apriliához anyiért fogod kapni . Nincsen kis kitámaszto szilentjeim csak a nagy motortartó szilentem van. Nincsen modositott gyujtásam csak egyet csináltattam anno magamnak csak modositott veztengelyem van. Ami ugymond tuning.
Szere én az új szívócsonkot 23-ért vettem a 250-esre, a 40 kicsit sok szerintem. Fékbetétekből van sokféle, de az igaz hogy én is a Brembot részesítem előnyben. Írtad hogy sok alkatrészed van, motorblokktartó szilentjeid vannak ? Esetleg 250-es-hez módosított CDI ami nem korlátoz 8000-nél ?
Ezzel a blokkal az a gond h mikor rossz ugyan úgy megy mikor jo. Zabálni tudja az olajat meg egyebb nyűgök. Végsebesség is kis korlátok között mozog a rossz és a jó variatorhaz. Szóval van ám itt buktató boven. A szivocsonk mindbe szar ennyi idősen 40e az uj. Az ilyen javított meg eposzival erősítet vackok semmit nem ér. Csak egyféle keppen lehet őket javítani ami tartós. Erre is van már technikám olyan 15e kihozható utána soha nem megy tönkre. Itt már nincsen állapot. Csak javítás. És sajnos tuning mesterek javítanak csak össze taknyoljak.a leó jól néz ki De pl féktárcsák már nagyon nehéz szerezni hatra. Egy jobb fékbetét is már motor értékének 10%a. Én a végen csak brembo fékbetét használtam mert az birta strapát de a tárcsa pik pak elkopik mert csak fel mm a tűrés határa azt is Igen gyakran kellet cserelni. Fék gumicsovek mindben oda van sőt az összes gumi alkatresz. Motorszilent minden kireped szar db Ja 5e és van négy benne. Ezt meg hosszán sorolhatnám mi mennyi és mit kell cserelni h jo legyen és stabil.
Beütöttem a h.autóra meg a k.motorra a köbcenti határokat 200 tól 300-ig és az igazság az, hogy az én szememnek a leonardon kívül az összes csúnya. Leo olyan tipikus masszív robogó formájú. Még a sport city van határeseten de az is szögletesebb mindenhol. A kor nem számít mert ahogy mondják állapotot kell venni nem évjáratot...csak kérdés, hogy létezik e még jó állapotú...de ahogy te mondod nem nagyon..