Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2024.06.11 0 3 64899

Budapest (Bukarest utca) - Diósd - Érd járat.

70-es út és repülőtéri út kereszteződés.

 

A Vasvári Pál laktanya parancsnoki autójának Őrvezető sofőrjét kidobta a barátnője.

Ezért felbőszült mint a 19 éves szerelmesek, és úgy döntött megöngyilkolja magát.

De míg a legtöbb öngyilkolni akaró sorkatona főbe lőtte magát , Ő nem.

Beült a Zsiguliba és a laktanya épülete előttről folyamatosan gyorsulva kb. 110 km-h sebességgel beleállt a 70-es úton a vasúti felüljáró felé közeledő KAROSA busz első tengelyébe.

 

Előzmény: mados (64898)
mados Creative Commons License 2024.06.11 0 3 64898

Valamikor a '70-es évek közepe (?) táján történt egy baleset egy ilyen Karosával. Egy felüljárón ütközött egy személyautóval,azután kiütötte a korlátot ,de szerencsére fennakadt. Viszont a sofőr kiesett a szélvédőn pördült egyet a nagyfeszültségű vezetéken,majd leesett a sínekre. A "szerencséje" még itt sem hagyta cserben, mert a sínpár közé esett és még azt is megúszta ,hogy átment felette a vonat. Több súlyos sérülése volt,de túlélte. Az Autó-Motor újságban is jelent meg róla cikk.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64883)
apron64 Creative Commons License 2024.06.11 -1 0 64897

Köszönöm!

Előzmény: Alexander Pistoletov (64896)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.06.11 0 1 64896
Előzmény: apron64 (64770)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.06.11 0 0 64895

Az valójában szintén 280-as, véletlen hiba az egész.

Így lesz egy elgépelésből kapitális félinfó.

Előzmény: Ormoz (64853)
chauffeur.emeritus Creative Commons License 2024.06.10 0 4 64894

XK 51-41

chauffeur.emeritus Creative Commons License 2024.06.10 0 3 64893

UK 41-74, AV 57-56 és IK 43-68 fortepan_230386

chauffeur.emeritus Creative Commons License 2024.06.10 0 2 64892

CN 35-44, CA 42-77 és CE 94-37

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.10 0 4 64891

GA-81-17 (Ikarus-MÁVAUT 556)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.10 0 2 64890

FU-74-90 (IFA W50LA)

trizs77 Creative Commons License 2024.06.10 0 2 64889

Nálunk.

 

Amúgy pl. amit Érden kaptak az minden volt csak gondos ápolás nem.

21-23 órás (!) napi üzem, dugig tömve, A Bem tértől az Osztapenkóig min. 90 km/h.

 

Nagyon szorgalmaztuk többen, hogy már a harmadik évtől vonják őket össze.

Nem volt rá fogadóképes személy.

 

Amúgy Pécsen, Veszprémben, Egerben és Salgótarjánba se síkvidéken jártak - huszáros tempóban - dugig tömve.

 

Talán Kecskeméten, meg a többi helyen a helyközi kivitelek SL-11, voltak, lettek jobb állapotban tartva.

Előzmény: John Howard (64888)
John Howard Creative Commons License 2024.06.10 0 1 64888

Ezek - szerintem -szép buszok voltak. Kár, hogy nemigen váltak be...

Előzmény: Gordon Zsigmond (64883)
trizs77 Creative Commons License 2024.06.10 0 0 64887

Igen.

Előzmény: FOMA (64884)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.10 0 4 64886

US-74-78 (Wartburg 353)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.10 0 0 64885

Őszintén szólva - nem tudom.

Előzmény: FOMA (64884)
FOMA Creative Commons License 2024.06.10 0 0 64884

Pécs, Főpályaudvar - Kürt utca?

Előzmény: Gordon Zsigmond (64883)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.10 0 5 64883

GC-64-97 (Karosa ŠM11.1630)

Desgrévres Creative Commons License 2024.06.10 0 4 64882

 

NF-28-79. Miskolc, 1979. (Falanszter blog oldalról)

 

CF-36-07. Esztergom, 1964. (Fortepan)

 

Sport Velorex, ahogy após hívta.  :-)

 

UX Creative Commons License 2024.06.09 0 0 64881

rosszul írtam: FH 79-26, 79-27...

Előzmény: UX (64880)
UX Creative Commons License 2024.06.09 0 5 64880

FH 29-26, 29-27, 80-42, 80-43. Milyen közület használta ezeket a tarka Nysákat?

(BFL 1971/9419)

mados Creative Commons License 2024.06.09 0 2 64879

Az,hogy Mercedes,az elég egyértelmű, Szerintem már V8-as turbo,akkor 1933-asra tippelnék,de lehet,hogy még a régi V10 szívó,akkor 1932,bár azoknak még nem nagyon volt spoiler a homlokfal két szélén. A 1933 itt nem évjáratot jelöl,hanem a vontató típusát. 19 tonna megengedett együttes tömeg, 330 lóerő.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64877)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.09 0 2 64878

FU-34-94 (KamAZ 5511)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.09 0 3 64877

VR-04-11 (Típus?)

Tomsz85 Creative Commons License 2024.06.09 0 0 64876

MTZ-80 (kisfülkés), mögötte szerintem HW-6011 vagy 8011. Mellette Hesston silozo, valószínűleg 7650 a típusa. 

Előzmény: apron64 (64868)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.09 0 2 64875

PRÓBA 04-00 (Ikarus 180)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.09 0 3 64874

FP-60-05 (GAZ-66)

Fekete110r Creative Commons License 2024.06.09 0 1 64873

A legelső magyar Zsigulik egyik példánya!

Előzmény: Gordon Zsigmond (64855)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.06.09 0 4 64872

GC-66-32 (Ikarus 266.25)

triplaharom Creative Commons License 2024.06.09 -1 0 64871

Ez a kép, a Makói Volán telepön készült. Akkor, még sok teherkocsi volt használatban.

Háttérben a volt "Kolbász gyár" épülete látható.

Előzmény: apron64 (64869)
UX Creative Commons License 2024.06.09 0 4 64870

Gyári munkások motorkerékpárjai az Ózdi Acélművek előtti parkolóban, 1971. május:

EG-19-60

NC-65-02

KP-78-97

OH-16-##

A bal szélen levő motoré nem olvasható, viszont van itt még csehszlovák rendszámú motor is, ha jól látom. Talán egy átingázó felvidéki munkásé valamelyik határ menti településről.

(BFL 22_A_0153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!