Jo rég írtam, de tanulsagnak azért megosztanam az esetet.
Megvettem életem első motorját eljottunk vele 300 km-t és leallt egy henger...
Bő egy hónapot szervizeltek mire meglett a hiba. Pár apróság mellett az előző tulaj tönkretette a porlasztot (sikeresen elrontott egy apró furatok az ugyeskedesevel) így hát teljes porlasztó cseren estett a gep
Azóta 5-600km -t mentem és szerencsére semmi gond :)
Más téma: barátommal elmennenk egy 7-8 napos túrára, mi az amit ti mindenképpen vinnetek magatokkal egy ilyen hosszú kalandra? :)
Sikerült kiszűrni a hamis gyetyát. Úgy néz ki megy már a gép. Reméljük marad is.
Persze most más a gond.
A kuplung valami félelmetesen harap. Szinte semmi nem választja el azt az állapotot mikor még nem fog és azt amikor teljesen összezár.
Elindulmi kín. Finoman engeded, extrém óvatossággal lehet csúsztatni is de ahogy ráengeded ránt is egyből, csattog a lánc. Ha nagyobb gázt adsz akkor meg félő, hogy felrántja az elejét.
A másik gondom az, hogy sokszor nem lehet 1-ből üresbe tenni. Mintha beszorulna, de még finom kuplung ráengedéssel sem ugrik át. Menet közben nincs gond a váltással bár kőkemény a váltó. 2-ből könnyebb üresbe tenni mint 1-ből.
Szevasztok! Olyajcsere előtt állok. Szerintetek melyiket érdemes önteni bele? 10w 40, vagy 20w 50? Bocs ha már volt, de egyik azt mondja, másik meg azt :)
Valami más lehet a baj... új ngk pipákat és új kábeleket raktam be és most is szar. Hidegen szépen megy mindkét dugó, aztán elkezd bemelegedni és az egyik elmegy. Egyre jobban kihagy majd teljesen. Ha lehúzom a pipát és csak a közelébe érintem akkor felmegy a fordulat egyből, látszik, hogy beindul, hallani, hogy áthúz.
Olyasmi nem tudom mennyire hangzik hülyén, hogy a trafó bemelegszik és belül elkezd áthúzni és akkor a gyertya már nem ad szikrát. Ha meg csak a közelébe rakom akkor kisebb áramerősség mondjuk és akkor a gyertyán megy át nem a trafón belül.