:-D :-D ez nagyon tetszett! Még fogadnom kell trélert és egyeztetünk mikor viszem. Másrészt egy szóval nem mondtam hogy nagyon nem fizetnék! Szerintem megtudunk egyezni. Számodat mentem és értekezünk telefonon
Egyenlőre még van pár nagyobb melóm,mire rátudok nézni. Meg mivel nagyon már nem fizetnél érte,így nem is ebből vennék kenyeret. :D Ez a sok fránya öt szerelő elvitte a hatodiktól a hasznot. Na mindegy,had jöjjön... :D
Sziasztok,azert irok mert talan tud valaki segiteni
Adott egy range rover p38 diesel M51-es motor.
Jelen pillanatban azt csinalja, hogy hidegen nagyon erotlen! A hangja is csorgosebb hideg motornal. Van hogy elakarok indulni es egyszeruen lefullad a motor, annyira gyenge,hogy nem tudok vele megfordulni, csak eszement gazzal. Menet kozben meg otodikben egyszeruen elmegy az ereje (ez kb. 8O km/h-nal tortenik)es amikor visszavaltok akkor kigyullad egy pillanatra a befecskendezo jel!
Most csereltem olajat mert azt vettem eszre,hogy a motorolaj keveredik az uzemannyaggal, ami jobb esetben normalis , de nekem az uzemanyagtartalyomban levo gazolaj keveredett a motorolajjal!! Ez mitol lehet? En arra gondoltam,hogy esetleg mar hig az olaj es valahol felrantja es bekerul az uzemanyag aramlasba! Adagolo?(ezen a forum valaki ezt irta)
Szóval, gyenge , erőtlen, nagyon szeretem ezt az autot, de mar elvagyok keserdve, es a legroszabb,hogy mindenki fel ettol az autotol mert BMW motor van benne! Utoljara ahova elvittem (bmw szerviz gyenesdias) ott beletortek a motor aljan levo deknibe a csavarokat.
Ez csak azért van, mert konkrétan az illetőt kell megkérdezned. Más nem fogja megadni az adatait az Ő engedélye nélkül. Ez mindenhol így van (legalább is kellene lennie).
Szerintem nyugodtan kérdezd meg, abból baj nem lesz. A nick nevet már tudod, csak írni kell.
én ha jól visszaolvasom már párszor kérdeztem kihez hova kell vinnem a kocsit e még egy címet telszámot nem kaptam. Egy városnéven és az illető nevén kívül nem jutottam előrébb a megoldáshoz.
Egyenlőre nem tudják mi a baja..5 hülye se jött rá. Erre azért nehéz ajánlatot mondani. Vidd el Krisztiánhoz és majd utána tud bármi pontosat is mondani.
Maximálisan 1et értek. De nem akarom senkin behozni azt amit ráköltöttem. Csak annyi hogy kalkulálnom kell mennyi pénzt kell előteremtenem a szervízekésre. Mert ugyebár én is bérből, élek mint más is.
Szerintem is meg kellene próbálni Meskó Úr. :) Bár van itt annyi autó,hogy tized magammal is dolgozhatnék.
Szöcsy.
Az viszont,hogy ötödik fázisként el lett küldve mondjuk a homlesz,azt nagyon jól tetted.
A másik,hogy neked mennyibe van,ezt ne azon akard behozni aki esetleg rendbe is teszi a motorod.
Ezzel sajnos meg kell barátkoznod.
Nekem is tizenéve volt olyan e34 20i-m amit felsrófoltam már 1.200.000Ft-ra a javíttatásaim,azt mivel hasonlóképp jártam mint te,így eladtam 200-ért. De azóta sem emlékszem rá vissza rosszul. Tudom most már,hogy nem az autóval volt a baj,hanem a számomra bizalmat mutató emberekkel. Így az emberekről kialakul képem változott,vagyis változik a mai napig. :D
sokmindenben igazad van! 1 pl hogy nem horror áron javítassam meg a kocsimat ez relatív. Mos már benne van közel 300ban így is a kocsi, és még 300at szervízre nem szívessen költenék. Ennyit már nem ér a kocsim. Szóval én ezt értettem ezalatt. 2 akik járta a kocsi körül, azok szinte semmit nem csináltak rajta. Rádugtág a gépüket, amin egyiknek sem volt megfelelő programja ami 525 tds e34 hez jólett volna 93as évjárathoz, így nem komunikált a programjuk a kocsim vezérlésével.3 az 5-ből 1 értett annyira hozzá, hogy jeladós prolasztó csúcs hibára gyanakodjon, vagy egyáltalán más olyan dologra ( pl ez az illető a kollégám aki felújította az adagolót, és bevizsgálta a porlasztó csúcsokat . Mindezt személyesen végígnéztem hogy működik, és miket csinál) amire itt tőletek kaptam válaszokat. 4. Ezen kívül mindent magam csináltam rajta. Így elsőkézdől betudok számolni a műveletekről, és hogy mihez volt nyúlva. 5. A diagra azért lett volna szükségem, hogy tudjam valóban vannak e hibakódok, a kocsi agyában. 6. Aki trélerrel elvitte volna, az mint az első személyes találkozásnál kiderűlt, egy garázsban kóklerkodó, illető, aki magát profi szerelőnek vallotta telefonban. Így elzavartam mint a magzatvizet......
Itt van benned a jó magyar mentalitás. Keresed a megfelelő szakit,de a kiindulási alapod,hogy nem csillagászati áron.
Elvből abból indulsz ki,hogy téged le akarnak majd húzni.
Ha már idáig jutottál,hogy innen próbálj segítséghez jutni abban ami elsőre nem is tűnt nagy falatnak.
Miközben a történetnek két vége van.
Ha innen fórumos segít,annak vannak emberi érzései,tudja mi merre hány méter.
Lehúzás abból jöhet,ha ajánlanak egy akármilyen szervizt,hogy na majd ott ők,de azok nem fognak fórumozni.
Számomra meg rejtély,hogy miért kell erőltetni a diagot,meg miért nem tudják összerakni.
A diag csak ellenőrzés céljából lehet szükséges miután kész.
Az,hogy nem ugrik elsőre segíteni az ember az meg abból adódik,hogy 99 vagy épp 100%-ban kiderül egyéb tény ami nem lett megemlítve,mert nem is gondolták volna,hogy az számít. Vagy hasonlók... Sok sok szerelő után (szopni) nem épp keresendő dolog,de a lényeg,hogy ezt előre leszögezve olcsón tegye meg valaki.
Számomra abszurd a helyzeted,hogy miért nem megy ez az összerakás.
Szóval figyelem,járom körbe körbe az eseted.
Most épp nem elkerült egy megfelelő szakihoz,aki trélerrel jött érte? Hol tartunk most?
Én rászántam magam hogy elviszem egy szakihoz. Csak nem találtam megfeleleő szakit, aki megtudja csinálni. 5 próbálkozó szaki akiket ajánlottak kudarcot vallott. Én szívesen trélerre teszem a kocsit és elviszem ha kell olyan valakihez aki meg is tudja csinálni. Rövid határidőn bellül. (kb 1 hónap múlva már nagyon kéne a kocsi) természetesen nem csillagászati árért.
Nekem is ez a problémám. egyszer komunikált egy géppel. kiírta a légzsákátvezető kébel hibát. rá egy hét múlva pedig már nem. Azóta több gépre is rátettük de semmi. :( egy egyszerű kis laptoppal annyira jutottunk, hogy a PDC hibát is látta, de azonkívül semmit. És akinél voltam utoljára neki hivatalos BMW-s programja van állítólag ő azt mondta, hogy vigyem el egy autóvillamosságishoz hogy mérje ki a csatit, mert lehet, hogy nem megy oda pozitív. Állítólag a villamosságisnak ez egy egyszerű művelet ez. Kérdem én. Szerintetek nem kellene ehhez bekötési rajz a villamosságisnak? Tényleg ilyen egyszerű lenne ez az egész? Tapasztalatok? :)
Tegnap este ismételten vokt egy szerelő aki próbálkozott megoldani a problémát. Noss neki sem komunikált a számítógépe a motorvezérlőmmel. Ez már az 5. Emberke......