hát ja... de az endurokon mindig van önindító... Már a legújabb exc300-ra is gyárilag tesznek...
A krosszon azért nem szoktak, mert ott ha egyszer elindulnak akkor nincs megállás... ha mégis megáll, akkor annak a versenyzőnek általában ott ér véget a verseny...
De domboldalban fejjel előre eldöl a motor - akkor azt rugdoshatod egy ideig...
ess: hát a cagivát épp azért adtam el mert berúgós volt és kétszer sikerült vele úgy elsűlyednem a szántásos sárban, hogy tengely alámerülve nem sikerült beindítani, mert a berugókart nem volt hova lenyomni... csak a trugyiba...oda meg nem ment ...
Szóval kézi erővel kellett kiszenvedni... (4 óra kemény munka volt - pedig 4-en csináltuk...)
Szóval akkor döntöttem úgy, hogy berugókart soha... - aztán megvettem a drz-t és azóta nem megyek be ilyen nagy sárba... igy még csak közel annyira sem merültem el... :-))) Tehát kár volt eladni...
Persze, ha a hegyoldalban eldöl az ember - akkor ott sem lehet ám kis dolog beindítani (ezt gondold végig!)... mert az eldölt felállított motor amúgy is nehezen indul... + a hegyoldalban egyensúlyozgatva elég nagy dolog jó "fogást" találni a mocin anélkül, hogy az eldölne...
Szóval kemény terepezéshez az önindító tuti kőőő... a ktm-ek többsége azért szokott elfárandi erdélyben, mert a ktm-ben gyárilag olyan gagyi az aksi, hogy egy egésznapos kemény terepezést nem bír - igy egy idő után rugdosni kell...
Na találtam itt egy kis érdekességet, eszerint a táblázat szerint, van 33LE-s DR350 is. Számomra ez új, de lehet hogy ti már rég tudtátok ezt:(
Verwendungsliste:
Marke Typ Hubraum ... Bj.Code Fahrgestellnr. Baujahr Leistung Suzuki DR 350 ... L DK41A 1990 33 PS, 24 kw Suzuki DR 350 ... M DK41A 1991 33 PS, 24 kw Suzuki DR 350 ... N DK41A 1992 33 PS, 24 kw Suzuki DR 350 ... P DK41A 1993 33 PS, 24 kw Suzuki DR 350 ... R DK41A 1994 33 PS, 24 kw Suzuki DR 350 ... S DK41A 1995 33 PS, 24 kw Suzuki DR 350 S L SK42B 1990 27 PS, 20 kw Suzuki DR 350 S M SK42B 1991 27 PS, 20 kw Suzuki DR 350 S N SK42B 1992 27 PS, 20 kw Suzuki DR 350 S P SK42B 1993 27 PS, 20 kw Suzuki DR 350 S R SK42B 1994 30 PS, 22 kw Suzuki DR 350 SE S SK42B 1995 30 PS, 22 kw Suzuki DR 350 SE T SK42B 1996 30 PS, 22 kw Suzuki DR 350 SE V SK42B 1997 30 PS, 22 kw
XTZ nem, de a cagiva 150-ért az igen :)) csak vicc volt :)), most épp DR350 blokkal szemezgetek, csak még barátkoznom kell az árával, mert nem adják olcsón :(( Az nagygond hogy berúgós a Cagiva Taki, csak mert a DR blokk is az.
Nem nagyon voltam itthon mostanában, csak ma volt időm összerakni a motort. Most szárad a tömítőpaszta, holnap dolgozom, majd szerdán tudom kipróbálni a paripát. Remélem jól fog indulni.
A láncvédő vasra még nem volt időm. A láncszettet viszont lecseréltem. Ha jól emlékszem 44 fogas lánckerék volt eddig hátul, most 39 fogas lesz. Terepen biztos használhatatlan, de túrázásra lehet hogy jó. Katalógus szerint rá lehet rakni, majd meglátjuk hogy tényleg bírja-e erővel a motor. Írok ha kipróbáltam!
Bontóba??? Csak nem használt csapágyat akarsz a motorodba tenni? bemész egy csapágy szaküzletbe és ott veszel, mert ott talán olcsóbb mint a suzukiba, csak vigyed a régit, vagy a számát. Amikor én vettem (márpedig az nemrég volt) volt 400ft-ér is meg 2500ft ért is, csak a márkájuk külömbözött (az árukon kívül).
technikailag elég lesz az én tudásom a kötömösökhöz? bár alföldön nem sok kihivás van :) bár kitudja hátha mutattok valami izgalmasat csak ne törjem el magam meg a gépet:P
A te motorod mindíg eldől Taki, most néztem a HCC-n a képeket, és ott is azt látom hogy a drz fekszik az árokparton:) Neveld már meg azt a motort, nem feküdhet le akár hol ahol épp elfárad:D Amúgy eddig még énis csak úgy estem a fiammal, hogy álóhelyben eldőltünk:) úgylátszik ez tényleg az alacsony emberek sorsa. Vagy a jó endúrósoké, akik menetközbe nem esnek azok állóhelybe fognak. Mondjuk én midenhogy képesvok esni, menetbe is meg állóhelybe is. Legalább ebben jó vok :DD
az én fiam is rajongott az endurózásért... aztán egyszer csak eldöltem vele, pedig nagyon-nagyon figyeltem mindnere és soha nem mentem gyorsan meg ilyesmi... Csak hát megállás közben nem ért le a lábam... de mit tegyen az ember, ha kicsi? :-(
A gyerek is kicsi volt... nem emléxik már rá... de valahogy nem szereti a motorokat... :-(
A héten én is voltam kint vagy 2 szer a hegyen motorozni, vagy inkább saraskodni, csak sajna nem volt partner, ezért a fiamat vittem magammal, ő mindig kapható a mocizásra:), csak vele nagyon light-osra kell venni a figurát, de azért így is jó volt. Tibierdrol: sikerült legyártani a láncvédőt az első lánckerékhez? És a vezérműlánc csere megoldotta az indulási problémákat?
ha kész lesz a DR ugye jössz velem is egy szeged körüli túrásra? most elraktam egy 10est benzinre :D visszakpom DR-t addig megyek amíg le nem fagyok róla ;)
Én már motoroznék ha Boci szólna,hogy össze van rakva a DR és fizethetnék és hozhatnám el,de múlt héten azt mondta,hogy se a másik mester ember nem jelentkezett se az alkatrészek nem jöttek még meg.... hajtsam,hogy dolgozzon gyorsabban? de amíg nincs alkatrész addig nem tud úgyse =////// akarom a motorm grrrrrrrrrrrrrr
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/163186/1 Taki vegyél DR-t ennyiért ajándék szerintem. Legalább is ha nioncs vmi súlyos baja :P 110pénz kb a forgalomba helyezés.