Az első kép a leszedett dekni,innen lehet felnyúlva elérni a szenzort.A felette látható borítást kel előrefelé pár centit kilazítani(először a jobb oldalit középütt ahol van a csík),hogy kivehető legyen a második képen levő dekni.
A kormány alatt levő burkolatot(nem a kormányon levőt)ami a pedálok felett van pont középen egy téglalap alakú,az ha kivan véve akkor fel lehet nyúlni,és ki lehet húzni a helyéről.Burkolat leszedés menete.
1. A világítás kapcsolók alatt lévő burkolatot(ez mögött van az OBD2 Ccsatlakozo)kipatintod,és lehajtod.Ott látsz 2db csavart,ezt kiveszed,alul meg egy patentot azt is kiveszed.Akkor az azt rögzítő elem enged kifelé valamennyit.A jobb lábnál oldalt levő nagy burkolaton van egy kis ablak,azt kipatíntva mögüle kiveszed a patentot.Ezt a burkolatot nem kel levenni(arra még én se jöttem rá,hogy az hogy jönne le)hanem a kormány alatt pont középütt ahol ennek az elemnek vége van,ott ki lehet pattintani ha kézzel mögé nyúlsz,ez engedni fog kb 2 cm.Ott fogsz látni mögötte egy csavart azt kiszeded,ez rögziti a baloldali burkolatot,amit csak kicsit kifele huzunk.Ezek útán ki lehet venni azt a téglalap alakú nagyobb burkolatot ami a kormány alatt van.Onnan szépen fel lehet nyúlni,és kihúzni hátrafelé a szenzort.Hát leírni sokkal nehezebb volt, mint a munkát elvégezni.
1.8 benzines 1600 km, aminek fele az autópályán 130 tempomattal, másik fele hegynek fel s le ahogy lehetett 95 körül, csak pár város átmenő és kicsivel több falu átmenő.
Átlag 7,4 az autó szerint nem számoltam utána , de kb jó tankolás szerint is.
Három hónappal ezelőtt 7,3 volt, én elégedett vagyok ezekkel az átlagokkal.
Ma kiszedtem a fülke hőmérséklet és páratartalom érzékelőt.Hát csúnyán telli volt rakodva porral,szerintem nem is adott így valós értékeket.Aki szeret a kocsiján karbantartani, azoknak ezt a részt is nagyon ajánlom.A rengeteg portól tönkremehet,és nem olcsó(28ez ft)a cseredarab.
A leírásban nem tér ki az új akku cserére(ott szigorúan kel amit írtam,hogy ne a régi mért és tárolt adatai legyenek bent)csak megemlíti,hogy nem szabad resetelni a régi bent lévőt,mintha új került volna bele.
Ezekben a kocsikban már úgynevezett intelligens töltésrendszer van,ami teljesen más mint a régi hagyományos generátortöltés.Ugyanolyan paraméterekkel rendelkező akku kel bele pl Varta ezüst kalcium,vagy legalább is kalcium.Mindenképp ajánlatos ezt betartani,és főleg azt,hogy az új akkut be kel szóvtveresen tanítani,vagyis alaphelyzetbe állítani.Ez nagyon fontos,mert ennek hiánya okozhat hasonló problémákat mint neked is van. A töltés sem fog rendesen működni.
Sziasztok! Tudnátok segíteni merre induljak! 2012-es Ford C-MAX gyári GPS van. Akksi csere után a GPSfelirat áthuzva jelenik meg és nem megy a navigáció. Térképet lát de teljesen fals információt ír ki pozíciónak. Nem találja a helyét a nagyvilágban. Ha valaki látott tapasztalat ilyet és megoldást is talált kérem segítsen. Előre is köszönöm.
De annak a bepítése és lepapírozással együtt ott vagyok az árnál, és ki tudja h abban meddig jó az alkatrész. Ahogy feljebb is írták, bontott is lutri, kiadok 150-200at és fél év mulva megint csere...
Így új lesz és garis. Persze attól még sok érte...
Üdv mindenkinek. Van egy 2014-es C-maxom 1.6 tdci . Elveszitettem az az egyik inditó kulcsot. Kérdésem az lenne hogyha vásárolok egy nyers kulcsot pl: ebay-rol , ezt bemaratnám majd feltanitanám a kulcsot müködne ? A kulcs tipusa 433 MHz 4D63-as cod. Müködhet ?? Töredéke lenne ha igy csinálnám , megkérdeztem több helyen 30-40 ezer ft mondtak . Köszönöm Csáki B
Hát így,hogy csak a befecskendezők meg a szűrő lesz cserélve(meg valami cső)elég húzós lesz az ár.Főleg, hogy a régieket meg a gyár kéri.Azokat megint felújítják és valakinek eladják gyári újként.
Befecskendező csere. Mind a 4. Elvileg a fordtól rendelik meg a gyárit és kérik a régieket. Az egyik cserélve lett vmikor egy utángyártottra. Cserélik az üa. szűrőt meg még vmi csövet cserélnek. 440 lesz a vége...
Nem is nagyon jellemző,legalább is ennyi km-nél nem.Nem tankoltál be véletlen valahol valami szutykot,volt mostanában űzaszűrő csere?A nem szakszerűen végzett szűrőcserénél is benyalhat koszt,ami ezt okozhatja.Nagyon rossz minőségű gázolajtól is lehet pl erős kopás az injektorban,ezért érdemes 2t olajat tenni(1-tankhoz 2,5dl)a gázolajhoz.
Tegnapi nap folyamán elvittem a kocsit szervizbe. Bevizsgálták a befecskendezőket és 4ből 3 kuka.... 130ekmnél ez mennyire reális? Ennyire gáz lenne ez az "új" motor? Igaz nagyon nem olvastam másnak ilyen hibát.. :(
Üdv.2011. 1.6 TDCI 115LE. 130e km van benne.P1264es hibát dob ami high to low side fault - magas alacsony oldali hiba. 114e kmnél előjött akkor ford szabó újraszoftverezte. Most megint ez van. Kábeleken nem látszik semmi. Más vkinek hasonló? :(
"Kísérleti jelleggel csináltam a hőmérséklet és páratartalom érzékelő rácsozott része elé(indító gomb mellett balra van)fekete öntapadós tapétából lefedőt.A tapéta dekni 100 ft-os nagyságú kör kivágva,közepén 5mm átmérőjű(bőrlukasztó)lyuk.Ezt ragasztottam fel,így részlegesen elzárva a bemenő levegő útját.Ezt követően bekapcsoltam belső keringetésre,és nem kapcsolt ki.Kipróbáltam szélvédőre is(ezelőtt 20mp kikapcs)és nem kapcsolt ki,ebben állásban levettem az elzáró tapétát és azonnal ki is kapcsolt pedig semmi nem volt párás.Ez számomra siker,így tudom én ki-be kapcsolni ha kel.Csak garázsba próbáltam,majd tesztelem menet közbe is.Szerintem a lyuk átmérőjével lehet szabályozni azt is,hogy kikapcsoljon automatán(ne indokolatlanul mint eddig) ha szükséges.Ha érdekel, akkor próbáld ki.Oroszoknál mint írtam sokat foglalkoztak e-problémával(még Ford képviseletet is megkerestek)és odáig jutottak,hogy kiiktatják az érzékelőt."
Ma kipróbáltam menet közben a páratartalom érzékelő szenzort, az említett lefedéssel.Sajnos nem vált be,még úgyse hogy luk nélkül teljesen lezártam.Kicsit később,de most is idő előtt átvált külsőre.Ahogy képen nézem magát a szenzort ahol az érzékelő van,ott oldalt is nyitott a háza.Tehát híába zárom elöl le,bent a felfogatásnál is tud érintkezni a levegővel ami a műszerfal alatt betodul oda.Előbb kellett volna képet néznem róla.Ezért írták az oroszok,hogy ki kel iktatni.