Keresés

Részletes keresés

gw Creative Commons License 2010.07.13 0 0 532

Biztos vagy benne, hogy indokolt a többes szám? Mikor októberben arra jártam azon az egyen kívül bizony nem láttam már egyetlen egyet sem a korábbi helyén a lengyel oldalon, csak a földön...

 

Előzmény: emká48 (531)
emká48 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 531

http://www.zubacka.cz/aktualne/20100702_slavnostni_nezahajeni_provozu_pres_hranice/index.htm

 

Dicséret a derék lengyeleknek! Meghagyták a régi felsővezeték tartó oszlopokat! :-)

emká48 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 530
forth Creative Commons License 2010.07.06 0 0 529

Közben az árvíz által elmosott Tarnów - Muszyna vonalon tovább tolódik a forgalom felvétele. Először 06. 15, később 06. 30. most 07. 10. De ki tudja ez biztos-e?

 

De ez nem vonatkozik a Nowy Sacz - Stary Sacz közötti szakaszra, ahol egy teljesen új 3 nyílású Poprád hidat kell építeni. az egy év is lehet. Úgy látszik provizóriummal nem próbálkoznak.

gw Creative Commons License 2010.07.04 0 0 528
Komańczán.
Előzmény: szv (527)
szv Creative Commons License 2010.07.04 0 0 527
Hol készült a kép?
Előzmény: gw (526)
gw Creative Commons License 2010.07.04 0 0 526

Az átmeneti megoldás: Szklarska Poręba Górna és Jakuszycze között indulnak a vonatok, onnan Kořenovig buszos pótlás megy...

Várhatóan az SBE-től kölcsönzött NE81-essel indul majd a normál forgalom, decembertől lengyel SA134 várható.

 

Ez meg Lengyelország másik vége:

Komańcza
Előzmény: emká48 (521)
gw Creative Commons License 2010.06.28 0 0 525

Korenov és Harrachov között közösködni kényszerülnek, Tanvald és Korenov között marad a CD.

Júliustól Tanvaldban is két forgalmista lesz az eddig egy helyett, egy ember csak a Tanvald-Harrachov oh. országhatárral fog foglalkozni, együttműködésben a sklarska porebai lengyel kollegájával.

Előzmény: Dénes Balázs (524)
Dénes Balázs Creative Commons License 2010.06.28 0 0 524
Egy hete voltunk ott, vezérálláson, beszélgettünk a kallerral meg a motorvezetővel, de egy szót sem szóltak az összekötésről. Most ugye a cseh szakaszon a CD szolgáltat, akkor ez azt jelenti, hogy Tanvald és Harrachov között a CD-t (részben) leváltja a Viamont, vagy közös szolgáltatási terület lesz? Két kép a cseh oldalról (remélem, nem túl off :-))
Előzmény: gw (517)
gw Creative Commons License 2010.06.28 0 0 523

igen, azóta én is olvastam róla a polémiákat.

jómagam úgyis csak őszre terveztem, hogy ismét oda látogatok, remélem addig felszáll a fehér füst :)

Előzmény: emká48 (521)
golaz_ Creative Commons License 2010.06.28 0 0 522
Előzmény: gw (517)
emká48 Creative Commons License 2010.06.28 0 0 521

Félig sem biztos!

A pálya kész, a megnyitó július 2-án, de mivel az üzemeltetéshez szükséges dolgok még nincsenek leszabályozva, a lenygelek nem engedélyezik a forgalmat (mai állapot). Ha már minden le lesz tisztázva és szabályozva, akkor valóban beindul a forgalom. Hogy mikor? Ki tudja...

Előzmény: gw (517)
golaz_ Creative Commons License 2010.06.27 0 0 520
emká48 Creative Commons License 2010.06.25 0 0 519

Szuper! Tudtam én, hogy Klodzko felé kell visszajönnöm, a Jelenia Gora - Wiegliniec vonal bejárása még várhat. Akkor most majd egy csapásra két legyet!

Előzmény: gw (517)
A27-002 Creative Commons License 2010.06.23 0 0 518
A hét elején, Lengyelországi túrámról egy pár fotó. A gőzmozdony vontatta menetrend szerinti vonat Poznan és Wolsztin között napi két vonatpárral közlekedik.
gw Creative Commons License 2010.06.22 0 0 517

július 3-tól indulnak a Harrachov-Sklarska Poreba Gorna személyvonatok, a cseh oldalon a Viamont, lengyel oldalon a PR üzemelteti a vonatokat.

Menetrend itt (legalul,a többi a nyári szezonban  közlekedő vonatok menetrendje):

http://przewozyregionalne.pl/img_in//NEWS/Wakacje2010.jpg

golaz_ Creative Commons License 2010.06.22 0 0 516
golaz_ Creative Commons License 2010.06.18 0 0 515
golaz_ Creative Commons License 2010.06.17 0 0 514
Ezek se fognak már vontatni soha. Ahogy az ET-21 - esek sem.
Előzmény: emká48 (508)
emká48 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 513
emká48 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 512
emká48 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 511
Igen, ennyire apadt. :-(
Előzmény: Dénes Balázs (510)
Dénes Balázs Creative Commons License 2010.06.17 0 0 510
Nem, a tadzsikoktól jövünk :-)

Köszi szépen! (jól látom, hogy napi két pár van mostanság?)
Előzmény: emká48 (509)
emká48 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 509

Útba ejteni? Svédország felől érkeztek Krakkóba? :-)))

 

http://www.parowozy.com.pl/fahrplan.htm

 

Ez a menetrend, de érdemes az http://www.parowozy.com.pl/newsd.htm oldalat is olvasni, itt írják, ha éppen valami oknál fogva szünetel a gőzös üzem.

 

 

 

Előzmény: Dénes Balázs (507)
emká48 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 508
 Volt egy rakás. Ezek éppen balesetesek, de a körfűtőházban is álltak.
Előzmény: golaz_ (506)
Dénes Balázs Creative Commons License 2010.06.17 0 0 507
Üdv,
egy kis segítség kellene:
hamarosan megyünk Krakkóba, és felmerült Wolsztyn útbaejtése. Kérdezném, hogy a menetrendszerinti gőzös üzem megvan-e még, és lehet-e tudni, mely járatokon lehet kifogni?
Köszi!
golaz_ Creative Commons License 2010.06.17 0 0 506
ST-43 - asok még voltak ott? Állítólag fokozatosan kivonják őket.
Előzmény: emká48 (503)
golaz_ Creative Commons License 2010.06.16 0 0 505
golaz_ Creative Commons License 2010.06.15 0 0 504
emká48 Creative Commons License 2010.06.15 0 0 503
Tak, Walbrzych Głowny.
Előzmény: golaz_ (502)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!