Igaz az a hír, hogy már idén is indul üzemanyagcellás (hidrogén) autó? Mert távlati tervekről hallottam, csak az időpontban nem vagyok biztos.
Én az akkus megoldásokat nagy zsákutcának látom, szerintem a hidrogéné a jövő. Igaz, hogy lesznek nehézségek, de a hidrogén korlátlanul rendelkezésre áll, a nap meg mindenhol süt, a folyamat végén víz keletkezik, ami visszatér a körforgásba.
Van mar celdatum az idei 24 orasra? Hetvegen csaladi program volt, s hetfo reggel, mikor eszbe kaptam, tokre megijedtem, hogy lemaradtam rola, mert "normalis idokben" kb ezen a hetvegen van a le mans-i futam.
Remelem eurosport keszul ra magyar kommentatorgardaval.
azt is csak onnan tudm, hgy tegnap reggel néztem a sportcsatornák epg-ét és látom Eurosporton megy a WTCR...aztán Lanti mondja a 24 órást mire leesett...
Btw a napokban derült ki hogy az IMSA jövőre dobja a GTLM kategóriát, helyette lesz GTD Pro.
Idén három fullszezonos autót sikerült felmutatni (két Corvette + a Weathertech Porsche), a hosszútávú versenyeken csatlakozik még a két Rahal BMW, a Risi Ferrari meg azt hiszem csak most Daytonában indul.
A WEC se áll jobban, ott összesen maradt a két Ferrari meg a két Porsche idénre a Pro-ban.
Kíváncsi vagyok mihez kezdenek a kategóriával, a prototípus éra sínen lévőnek tűnik az LMDh-val, most a GT-t kellene gatyába rázni.
Nem tartjak meg a 2021-es Bathurst 12h versenyet a beutazasi nehezsegek miatt. Nemzetkozi csapatok nem tudnak Ausztraliaba eljutni (hajon szallitanak az autokat, felszerelest) Igy majd 2022-ben folytatjak.