Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2024.02.21 0 1 67316

Jó megfigyelés, de a lényeget nem befolyásolja.

Előzmény: Sz. G. Á. (67314)
juxx Creative Commons License 2024.02.21 0 1 67315

Érdekes hogy MAV és nem H :) Talán GySEV sem? ;)

Előzmény: Zsivany3 (67313)
Sz. G. Á. Creative Commons License 2024.02.21 0 0 67314

igen, de ezeken nincs |RIC| felirat sem

Előzmény: Zsivany3 (67313)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.02.21 -1 1 67313

Az ex német (meg egyéb) román hálók külön egyezménnyel jártak Magyarországra, ezért is volt ott a "H" betü a táblázatban.

Ez gyakran alkalmazott megoldás: Az ÖBB Schlierenjei is így jártak Győrig / Tatabányáig az Eurégiókkal.

Előzmény: Sz. G. Á. (67310)
ics88 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 67312

Sziasztok!


A kelenföldi Bh kocsi pályaszámát szeretném megtudni!:-)
Feliratok készítése miatt keresem annak a kocsinak az adatait.

Az e-mailem publikus.

Sz. G. Á. Creative Commons License 2024.02.20 0 0 67311

edit:
a CFR kocsi az egy MU szerettem volna írni, nem T2s-et. (... hirtelen írtam, és nem segít, hogy egyébként T2s is létezik modellben...)
szóval erről van szó
https://www.reisezugwagen.eu/?p=10765

illetv végül a PKP-s kusetről is találtamképet:
https://www.modelmania.eu/wagon-osobowy-kuszetka-typ-110ac-ic-wroclaw-118987

Előzmény: Sz. G. Á. (67310)
Sz. G. Á. Creative Commons License 2024.02.20 0 0 67310

üdv,
egy csereforgalmi szám vs RIC kérdésem lenne:
én eddig úgy tudtam, hogy ha egy kcosi x0-val kezdődik, az belföldi, és nem RIC-es.

viszont (vasútmodellként) van olyan kocsim, ami nem így néz ki, az egyik egy PKP-s kusett (ROBO 20042)
50 51 59-10 101-1, (a lunn-szám is stimmel) Bcd, alul a kis keretben 120 RIC, még kis horgony is van,

A másik meg egy CFR T2s hálókocsi, szürke-lila sárga színben az ACMEtől

50 53 71-31 016-8, önellenőrző stimmel itt is, kis keretben 140 RIC. (mellette rubrikákban szerepel H betű)

Ez az együttállás így mit jelent, illetve hogyan áll elő?

C50 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 67309

:-))))))

Előzmény: Vendégsín (67308)
Vendégsín Creative Commons License 2024.02.18 -1 9 67308

Ezek a Samu mellékekre hasonlítanak...

 

...igen. Kerekük is van, oldaluk, meg tetejük is, kb. ugyanolyan hosszúak, magasak, szélesek.

Előzmény: Tractron (67307)
Tractron Creative Commons License 2024.02.18 -3 0 67307

Most tudtam meg, hogy a MNOS-nál vannak Ganz-Hunsletes kocsik. Ezek a Samu mellékekre hasonlítanak, nem?

Zsivany3 Creative Commons License 2024.02.18 -1 1 67306

Elvileg az a 20-20 db, belföldi forgalomra készült kocsi kapta a távvezérlési kábelt, és kaphatta emiatt a "av" ill. "v" betüjelvégződést.

Az viszont engem is zavar, hogy mindössze egyetlen képen látszik csak ténylegesen ez a kocsikon. Lehet, hogy mégsem írták fel mindegyikre? Vagy nem használták a távvezérlést, ezért nem került rájuk a felirat egy idő után?

Előzmény: Siófok 376.649 (67305)
Siófok 376.649 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 67305

Elnézést, de lenne még egy kérdésem. A Kisgyőri kocsikról eddig azt hittem, hogy kimásoltam innen a fórumról "szinte mindent, amit lehetett", de átolvasva a párbeszédeket és újra rákeresve erre a Bv sorozatjelre, sajnos nem találtam semmit. A kérdésem az lenne, hogy mikor és melyik kocsik kapták ezt a sorozatjelet, és meddig viselték?

 

Nálam csak a B 29-17 000-019 szerepel '69-től, illetve a 70-es évek közepétől, a RIC-es kocsikból lett B 29-17 020-096-ról van infó. A Bv jelölés teljes egészében hiányzik. Ebben kérnék segítséget, ha lehetne. Előre is köszönöm!

Előzmény: Zsivany3 (67289)
Siófok 376.649 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 67304

Nagyon szépen köszönöm! Az ablakok és a tetőn lévő szellőzők miatt nekem is ez volt a sejtésem, de ezekkel az ablak fölötti feliratokkal még nem láttam WRR kocsit. 

Előzmény: Zsivany3 (67303)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.02.17 -1 1 67303

Helyesbítek, felírtam. 2000.03.24-én készült a kép a Nyugatiban, és a 88-67 006 sz. kocsit mutatja.

Előzmény: Zsivany3 (67302)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.02.17 -1 0 67302

88-67 002-007 valamelyike. Sajnos nem írtam fela  számát.

 

A 88-67 000 és 001 a lapostetős Pápaszemesekből volt.

A 88-67 008-tól meg a 2G IC sorozat indul.

Előzmény: Siófok 376.649 (67299)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2024.02.17 0 1 67301

Tudomásom szerint, Bav 3095.

Előzmény: alkotasu (67300)
alkotasu Creative Commons License 2024.02.16 -1 0 67300

Köszi! Lánykorában milyen pályaszámon futott?

 

Előzmény: hol_itt_hol_ott (67291)
Siófok 376.649 Creative Commons License 2024.02.16 0 0 67299

Üdvözlet Mindenkinek, azt szeretném kérdezni, hogy a képen milyen kocsi látható? Mi a sorozatjele?

 

A kép innen származik, Zsivany3 topiktárstól. A link hozzá:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=166134982&t=9121413

 

A választ előre is köszönöm!

rm40 Creative Commons License 2024.02.16 -1 0 67298

Az fb dobta fel, eddig általam nem ismert, de fantasztatikus, részben ontopik film a "micsoda hangulat" jeligére:

Utastájékoztatás 1979

_Tapicska_forgalmista Creative Commons License 2024.02.16 0 0 67297

Köszönöm szépen! Ezek szerint, ha jól értelmezem, ez a cikk, illetve a cikkben a kép a surlódásos lengéscsillapítású forgóvázról szól és a korai változatokon még fent volt a csavarrugó előtt valamiféle rugóút határoló elem. Gondolom később a hidraulikus lengéscsillapítójú forgóvázváltozat terjedt el és valamikor lekerült a csavarrugók elől a rugóút határoló elem.

Előzmény: MTU-890 (67294)
szivats Creative Commons License 2024.02.16 -1 1 67296

Köszönöm!

 

Az első az ...1666-ig,

a második a ... 0034-ig volt meg.

Előzmény: MTU-890 (67293)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.02.15 -1 0 67295

Innen van a topicról, IMG_... nevű.

Előzmény: alkotasu (67290)
MTU-890 Creative Commons License 2024.02.15 0 3 67294

A "Vasút" 1957/4. számában van róla kép:

Előzmény: _Tapicska_forgalmista (67215)
MTU-890 Creative Commons License 2024.02.15 0 1 67293

99 55 9374 003-9 <- 80 55 979 0036-6 <- 80 55 117 1666-6

 

99 55 9374 012-0 <- 80 55 979 0034-1 <- 50 55 92-47 074-2.

 

A többit Balázs1a topiktárs már leírta.

Előzmény: szivats (67282)
MTU-890 Creative Commons License 2024.02.15 0 1 67292

Igazán nincs mit. :-)

 

A 979 0031 érdekes jármű. Több forrás szerint 9574 002-9 lett belőle, az egyikben viszont valóban 9377 005-1 szerepel....

 

Előzmény: Balázs1a (67281)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2024.02.14 0 3 67291

Ugyan nem engem kérdeztél, de remélem elfogadod az én segítségem is. :)

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=145693463&t=9121413

 

Bárdos Imre hozzászólása alapján, a fotón a Bv 29-17 015 szerepel.

Előzmény: alkotasu (67290)
alkotasu Creative Commons License 2024.02.14 -1 0 67290

Hűűű! Neked micsoda képeid vannak! Ez melyik pályaszámú volt?

Előzmény: Zsivany3 (67289)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.02.14 -1 2 67289

Idézet korábbról:

 

"

Aav 1060 - 1079 Győr 1962

...

Az Aav jelű kocsik belföldi forgalomra készültek, távvezérlési kábellel, utóbb 50 55 19-17 000 – 019 számot kaptak.

"

 

"

Bav 3080 – 3099 Győr 1963

...

A Ba jelüek 51 55 29-40, a Bav jelüek 50 55 29-17 középszámot kaptak.

"

 

Szerintem ez "Bv", az emődi siklott kocsi. A másik mellette csak sima "B" volt. 

 

Kék színben én nem találtam fotót a "v"-ről.

 

Előzmény: M40 224 (67288)
M40 224 Creative Commons License 2024.02.14 0 0 67288

Sziasztok!

 

Tudja esetleg valaki, hogy a belföldi forgalmú kisgyőri kocsikban, amiket távvezérlési kábellel láttak el gyárilag, megvolt-e még a  távvezérlési kábel kék korukban is, tehát "Bv/Av" jelüek voltak, vagy csak "B/A"?

 

Köszönettel: M40 224 

szivats Creative Commons License 2024.02.13 -1 1 67287

Köszönöm!

Feljegyeztem őket.

Előzmény: Balázs1a (67286)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!