A mi 605 SV 3.0-ünk többe került ugyan az előbb említetteknél, ám megérte: motorikus problémája nem is volt, igaz, egy tisztességes kilakatolást kapott, illetve a futómű is felújításra került (minden egyéb rugókon és a lengéscsillapítókon kívül). Ja, meg egy szettt Michelin CrossClimate-et is vettünk rá, ami szerintem megérte. Váratlan gond nem is merült fel, és szerelgetni sem kell annak ellenére, hogy mivel ez a feleségem napi munkába és oviba járó autója, nem engedhető meg a rossz állapot :-)
Bélának biztos van, lehet valahol nekem is, addig a horganyzott lemez nem rossz ötlet. Nagyjából méretre vágod, és önmetsző lemezcsavarral felfogatod.
Én is 220e vettem a V6. Nem is tudtam ellenállni, és még házhoz is hozták :) Viszont azzal már nem tudok dicsekedni mennyit költöttem rá, de nem bánom.
Köszönöm, de félek a horganyzott lemeznem formázása kicsit messze áll a kézügyességemtől:-) Gondoltam még olyanra, hogy talán műgyantából valahol le tudnának gyártani valami odavalót.
Sajnos már áll egy 405 Mi16 az udvarban használaton kívül, nem szeretnék beállítani még egy autót, ami jó eséllyel mozgásképtelen. Volt nemrég Debrecenben egy kék 3.0 V6 eladó, kb 230e -ért... attól azért majdnem álmatlan éjszakáim lettek.
Sajnos az ablaktörlő akkor sem állt le, amikor már nem esett az eső és szárazra törölte a szélvédőt.
Direkt hagytam menni egy darabig, de csak masszívan törölgette az ablakot ugyanolyan intervallumban mint amíg esett az eső. A relé nem lehet ennek az oka? Vagy talán rossz a szenzor, esetleg rosszul rakták fel?
Így működik rendesen. Esőszenzorosnál nincs külön parkolóállás (szerintem azzal teljesen feleslegesen túlbonyolították). Auto állásban pedig a szenzor szabályozza a gyorsaságot, tesztelheted egy slaggal... Amennyiben auto állásban hagyod, és leveszed a gyújtás, majd újra indítód addig nem működik az ablaktörlő míg ki nem kapcsolód és vissza. Ez biztonsági funkció, szárazon ne töröljön.
Még egy kérdés, valakinek van esetleg elfekvőben (eladó) a képről hiányzó műanyag takarólemezből? Vagy lehet ezt pótolni valamilyen módon? Az egyik görgő alig 1 év után elég csúnyán megadta magát, gondolom komoly szerepe van ebben annak, hogy kapja a vizet, sarat, sót...
A mai nap sikerült beszereltetnem egy Pilkington esőszenzoros szélvédőt (állítólag lengyelből hozták ide az utolsó darabot).
Eddig standard szélvédő volt a kocsiban, az ablaktörlő nem is igazán működött jól.
Most javarészt működik, két gondom van vele: Nem áll vissza alapállásba a lapát (nem tudom kéne-e mint a 2.5 nél), csak oda, ahonnan minden törlésnél indul, nem megy be a szélvédő alá kikapcsolt állapotban.
A másik pedig, hogy automata módban csak szimplán szakaszosan töröl, fix időközönként. Ami az enyémen lévő karon ugye nem is állítható.
Ennek lehet az az oka, hogy talán kicserélték mondjuk a relét sima ablaktörlős modellére? Vagy komolyabb gond van?
Mondjuk, összességben a ruszki leleményességen nem lepődök meg, saját szememmel láttam, hogy a mínusz 20 fokos hidegben az út mellett egy vágóval és kalapáccsal ( jó, enyhe túlzás...) nagyjavítást végzett a Kamazon...
A bemutatott drótos módi az ajtónyitásra eléggé durva, föleg a hidegvágóval történt "tágítás"
Ennél finomabb megoldás a kék (apró fogú) fűrészlap végének kampósra köszörülése, ez az üveg mellett kíméletesen becsúsztatható...(egy öreg szakitól láttam, simán nyitott egy Szuzukit...)
Ha tovább nézted a videókat, azt hiszem a harmadiknál bemutatták a műszerfal kivételét...
Most már állíthatom, jól csinálta:D
A második a motorház teleszkópjainak azonnali és gyors javítását valszeg én is megpróbálom, bár már csináltam egy menő, teleszkópos kitámasztót...
A "gyári" Kayaba gátlók egészen sz@r minőségűek, a Kayabával való összeborulás nagyon nagy hiba volt, különösen annak fényében, hogy a Peugeot-nak nagyon jó saját lengéscsillapítói voltak.
Egyfolytában világít? Mert akkor jön a következő hiba keresés...
Idén nem tudtam az autóval foglakozni, csak a hibákat írtam egy papírra amiket felfedeztem, elküldtem a szerelőmnek azt mondta mire végig olvasta már abba elfáradt. :)
A lengéscsillapító adta fel a leckét, a két hátsó rossz, erre hogy átraktam a téli kerekeket, látom hogy az egyik első meg folyik.
Köszi neked is, már túl vagyok rajta, mármint a kiszedésen!
Huzigáltam, feszegettem a bowdent, de nem akart kijönni. Aztán, egy hirtelen ötlettől vezérelve, befújtam szilikonnal és láss csodát, végre kicsusszan a labdácska!
Az ABS visszajelzője - amiért végül is elkezdtem az egészet -nem , hogy kiégett, hanem égő sem volt benne!
Amikor bontáskor néhány csavar hiányzott, a kombi-óra háza szétesve, légterelők lötyögtek, erős volt a gyanúm, hogy valaki előttem bütykölte, eléggé hányaveti módon...
Már csak egyetlen kérdés maradt, hogy jól tettem-e (toltam) vissza a bowdent...
Holnap kiderül, ha a Jóisten is úgy akarja!
Másrészt, az ABS világít!!!
Köszi mindenkinek, aki segíteni próbált, legközelebb, már én is segíthetek, tapasztalat alapján!
egy tömör gumilabdát kell elképzelni amit kikell húzni a tüzfalból, meg majd visszadugni, ezért ilyen nehézkes, föleg most a hidegbe :) nagyon szívesen ránézek valamikor, az se baj ha nem a hidegbe :) :)