Először is GRAT Mindenkinek! (hogy elviseltek :-) :-) :-) Engem már rég otthagytak volna a farkasoknak... ;-) )
Lyó kis túra lehetett. Segíteni persze nem tudok - de keresd meg Dudás Zsolt-ot a Dudás Motor-nál Szügy-ön (ott van mellletted, Gyarmat alatt!) (holnap megyek hozzá - egy kérdést megérsz) Amúgy nálam is van hasonló - érdeklődve figyelek, mi lesz a vége nálad!
Mint tudjátok a 33 éves Yamaha XTZ 750 Super Tenere sikeresen teljesítette a Gödöllő-Nordkapp-Gödöllő távolságot (8500km)
Igaz Barátaimnak nagyon, de nagyon sokat köszönhetek, mert elektromos hiba miatt eléggé sokszor akadályoztam sajnos a továbbjutást.
Még egyszer szeretném megköszönni Buchónak, Lalikámnak, Józsinak és Csillának a fáradozását!!!!
A hibák ellenére a motorom hazahozott és most várja a szervízt.
Jelenleg a motorszerelőm egészségügyi problémákkal küzd, de ameddig meg nem gyógyul szeretném beszerezni a szükséges "feltételezetten hibás alkatrészeket"
- Gyújtás jeladó (felső holtpont jeladó)
- Gyújtó trafó
(oldalsztender kapcsolót már megvettem és vettem egy új CDI panelt is)
Ha valaki tud eme alkatrészeknek a beszerzésében segíteni azt nagyon meghálálnám!
Helló Manó! Az enyémben mindjárt 16K lesz..nem vettem észre rozsdásodás nyomait. Se láncon, se küllőn. Igaz, terepet(köhöm) sose látott nem dohányzógarázsból. :P :D
🙂..á,semmi extra csak próbálom magamra szabni a gépet, lehetőség szerint saját kezűleg elkészíteni egyes kiegészítőket.Majd ha összefutunk úgyis fel fog tűnni pár dolog ami nem "gyári".
:-) Piszkálod a tüzet... -- Nagyon sok dologtól függ - de legjobban talán a fordulatszámtól. Egyhengernek nincsen párja! nekem 91-es XTZ660 van - 100-ig (4-4.500) kb semmi. De e fölött aztán beindul a "verkli" - 130 (~5.000) egy óra alatt fél liter volt.
Más gépeknél az arányok mások lehetnek - de alap kiindulásnak ez jó.
A tenerében az nagyon tetszik, hogy 3 l-ből fogy féllityi - nem úgy a DRZ400-ból, ott 1,2-ből nagyon fog hiányozni a féllityi!! :-(
Amúgy nálam az olajszintben a min-max jel között kb 3 deci van.
Nálam se lesz hosszú életű🙄,rozsdásodik(?),nyúlik,pedig kímélő üzemmódban vagyok.A hátsó kerék küllőkről már nem is merek szólni..néha úgy érzem hogy rádobáltak minden olcsó sz@rt és majd a tulaj ha akarja(vagy rákényszerül)feljavított alkatrészekkel orvosolja a dolgot...amúgy 12e km nél járok,és már rég nincs meg az "új motor " érzésem😄
Nekem ez életem első motorja, így igencsak tapasztalatlan vagyok a témában. Most alig több mint 10e km van a motorban, de már szerintem csereérett lett a láncom. Legalábbis láttam 1-2 helyen hogy már szétment az O gyűrú, ergo ez hamar el fog pusztulni. Azt gondoltam ennél többet kéne bírnia. Pedig pucreláltam, olajoztam, gondoztam, beszéltem hozzá... :)
Az emberi teljesítőképességnek vannak határai........ ezeket lehet feszegetni, ki ki a maga lehetőségeivel és adottságaival élve....... így mindannyiunknak máshol húzódnak azok a bizonyos határok..... tiszteletre méltó a cikkben szereplő Magyar honfitársunk teljesítménye!!!
Soha nem hallottam Róla........ de most élmény volt már elolvasni is. 😊
terveztük hogy elvisszük a "miénket" is de a gyereknek nem volt jogsija, nekem meg kedvem :))
ne tudjátok meg mennyi szarakodás van evvel a motoros jogsival, februárban megvolt a kresz, aztán azóta még a rutin vizsga sincs meg...... pedig már oktató céget is váltottunk de ott se igen gyorsabb a dolog
az a vicc hogy ez egy különbözet lenne az a2-ről, és még motor is van arra sem kell várni