Nekem is volt 2005 ősöm.Akkoriban volt piros,meg fehér.Meg csak 5 ajtós.nem mintha nem azt akartam volna.
3 ajtós se volt....2008 as sportomban meg nem volt 5 ajtós.(9 mihyály lett a végeredmény,de ez egy más történet)
Én akkoriban végigmenten minden gyártási kezdetlegességen..Úgy indult az öröm,hogy tankoljuk meg.Ja ez érthető.Tankmutató fekve..a kút az utca végén 100 méternél kisebb távolságra volt.Hivom öket,tré van....nem vesszük le a tankot,amig tele van.(mondok otthagytam egy pár pengőt,honnan az anyámból találjam ki mennyit megy ez egy tannkkal?)És újonnal vettem.
És jött az iszonyatos nyikorgás a futómüböl........Ahol vettem elhajtottak. Máshol rájöttek. Majd jött a "szörcsögő ac pumpa,,majd a kuplung nyikorgás,majd ugyenez amikor ráérez a kuplung a menésre....majd a csomagtér rohadás.
Ehhez képest a sport egy isten vadállata.
Sajnos a 2005- ös széria -egy szarszemét szar hulladék volt.Mindenki ki volt akadva,hogy nem tudja az mp3-at...Nos ez volt a legkisebb baj
A gyátási évnek megfeleően ez volt a legalja sajnos, a 2005.én boldog voltam akkor. mégse egy olasz/francia hulladék.
az én 2005-ösömnél is a fűtés adta fel az 1-es szondában...azt mondta a szerelő, ezzel a hibával még műszakiig elmehetek, minden úgy működik ahogy kell, csak a szonda felfűtése lassabb, de egy-két perc múlva kellően meleg.
Vizsga előtt kicserélte, azóta nem világít a hibajelző. Ennek van egy rizikója is, mert más hibát is ez a lámpa mutat..namost mi van, ha még valami meghibásodik?. Nekem szerencsém volt, nem romlott el más, a szondacsere megoldotta.
Ha csak a fűtés, akkor használhatod az autót, nem lesz gond.
2005-ös évjáratú gépem van. Pár hónapja a P0031 hibát írja. Törlés után pár napig nyugton van de utána megint jelzi. A hiba a lambda szonda fűtését jelzi hibának. A csatlakozásokat megtisztítottam nem segített a problémám. Kérdésem volt-e valakinek hasonló, illetve a lambda szonda cseréje megoldja-e a hibát, vagy máshol keressem a hibát?
Áhh..egyszerűbb mint gondoltam: a lámpát kivéve látom, hogy egy sárga (gondolom +) és egy fekete (gondolom -) kábel megy a tolatólámpa izzóhoz (azt hittem, hogy egy panelen nyákokon fut a delej a hátsó lámpában az egyes izzókhoz, anno a Stilomnál úgy volt ezért aggódtam rajta, de itt nem..kettesével mennek kábelek az izzókig szóval nem bonyolította túl a japán :) ). :) Szóval probléma megoldva, már behúztam a kábeleket, csak rá kell kötni! :)
Nem tudjátok véletlenül, hogy a 2008-as faceliftes "vasaló" Swiftnél a hátsó lámpa csatlakozónál melyik vezeték a tolatólámpa +12V és melyik lehet esetleg test csati? Tolatókamera bekötéséhez jönne jól a tipp. Előre is köszönöm!
Elvileg nagyon képben vannak.Elvileg....Most nem tudom.Volt ott egy Zsolti nevű emberke.Eldobta szegényt az élet egyik napról a másikra. Nagyon képben volt suzuki ügyben.....Próbáld meg,valószinüleg tudnak váltót,és a mühelyük a reptér mellett van,lehet megoldják..
Szomszédom wagon r + ja nem indult mult kedden, megbikáztam.Azonnal ugrottam,intéztem Perzse elsőre nem indult,(mértem töltést) újra,ugy hogy tavaly szeptemberben raktam bele új akksit...Annyira megköszönte,de annyira hogy,el is felejtettem hogy hol a bikakábel,ha máskor se indul. 1 doboz sört földob,hogy köszi,nyilván meglesz az a kábel.de ez nem volt.Nem találom sajnos. Amúgy egész szimpi a kocsi. alig van benne km.. Ezek az Opel es tudományok nem tetszenek(3 x volt opelom,előszőr, utoljára,sohatöbbet) Tök vállalható kiskocsi. JES (hiszen JAD-001-től van uniós rendszám) a tehát 2004 környéki lehet.Kicsit rá van borulva a tesco parkoló ajtónyitás szemszögből.
Sajnos váltó hiba lesz....Legendás a story:(((( Alul van méretezve valamelyik csapágy. Nekem is volt egy 2005-ös 1.3 -as. de én elöbb eladtam,mint hogy ez kiderült/ kibukott volna,Igaz azon az akkori összes "gyerekbetegség " kijött..Most sport van 2008 as 9 millióért,állitólag abban nincs ilyen gond.Ki tudja? volt melóhelyemről hazajárhattam a furgonnal. swiwtben nincs km.... 2,5 hónapja nem vezettem autót...........
Van egy 2006os Swiftem, mitől lehet az hogy az autó ha mondjuk 4esből vagy 5ösből akarok vissza váltani 3asba, akkor elég gyakran csak erő kifejtése hatására veszi be, viszont ha előtte beteszem 2esbe(kuplung benyomva) és úgy fel 3asba teljesen simán veszi a sebességet. Mitől lehet ez a jelenség? Váltó hiba lenne?
Kellene egy kis troubleshoot: bal oldali központizár modul kiszerelés majd beszerés után irdatlanul megszivattam magam, ugyanis nem nyílik a baloldali ajtó...sehogy, a jobbos és a csomagtér nyílik távirányítóval meg belülről is, a balos nem. Ajtókárpit már fent, ajtó zárva. :( A bowden úgy néz ki mozgatja a zárnyelvet, akár belül akár kívül mozgatom a kilincset >>> erős a gyanúm, hogy maga a zár bezárt gombnyomásra de már nem akarja visszanyitni az ajtót. :((( Elakadtam: van valami ötletetek, hogyan nyissam ki?
Maradt meg 4db, az alábbi képen láthatónak megfelelő, vadi új tehermentesítő gyűrűm 72,2 > 54,1 mm-re (sikerült szereznem egy használt Momo Dark alufelni garnitúrát nyári gumival a kisautóra és én balga azt hittem kelleni fog a tehermentesítő így gyorsan be is rendeltem, de rápróbálva rájöttem, hogy 54,1-re szűkítettek a középfuratai a felniknek eleve így nem lett rá szükség :)) ):
Akkor megnyugodtam a megerősítéstől, hogy no para: a hűtőbordára (vagyis elé de ugye ott felfekszik kb, mint Nálad a szivacs...) mehet vissza a porvédő gumisapka. :))
Ui.: Spoiler alert, elengedjük a 19 éves OFF második autónkat (te tudod: írtam már a célokat/szempontokat...), megérkezett a családba a "kistesó" az S-Cross mellé, egy 3 ajtós 2008-as faceliftes bíborvörös-gyöngyház Swift 1.3 GLX CD AC személyében :))) alakulgat :)))
Be lehet szerelni nyugodtan. A fefete hűtőborda a gumisapkán kívülre kerüljön.
Vagy nem rakod vissza a porvédő gumit hanem csinálsz egy szivacskarikát és azt körkörösen beilleszted az égő mellé. Ez jól lezárja a port és a vizet és sosem lesz párás belül a lámpabúra mert a szivacson keresztül tud szellőzni is.
Sosem tankolom egy kattanásnál tovább. Ráadásul legutóbb mikor kifolyt a benzin a tankolás óta elmentem 40 km-t. Már a benzinmutató sem jelzett full szintet. Sajnos nem ez a probléma.
Ne tankold csurig az autót csak az első kattanásig. A betöltő cső kicsit belóg a tankba pont azért, hogy ne lehessen fullra tölteni mert kell némi levegő is a tankba.
Ha fullra töltöd a tankot akkor a betöltő csőbe tankolsz mert a tank csak a betöltő cső belógó szintjéig telik meg, onnét kezdve a csőbe tankolsz.
Így a hideg benzin és a fölötte lévő levegő a tűző napon felmelegszik, tágul és elkezdi megemelni a betöltő csőben a benzin szintjét.
40 liter benzin 10 fokról 20-25 fokra melegedve képes több mint fél litert tágulni, plusz a tankban lévő benzingőzös levegő nyomása is nő.
Tanácsot szeretnék kérni a következő hibajelenséggel kapcsolatban. Az autó egy Swift, 2006-os, 1.3-as, benzines. Ha tele vagy majdnem tele van a tank és a nap hosszan süti az autó oldalát, akkor valamilyen módon a tankban megnő a nyomás és a zárt tanksapkán keresztül ömlik a benzin. De nem szivárog, hanem rendesen folyik, a karosszérián át, le a gumin és a földön gyűlik össze. Sajnos legutóbb hosszan állt a napon az autó és mire visszaértem a benzin teljesen lemarta a tank körül a festéket. Arra gondolnék, hogy talán valami nyomáskiegyenlítő szelep, vagy tágulási tartály (amennyiben van ilyen) lehet a hibás. Esetleg tudtok nekem segíteni? Van tanácsotok, vagy talán találkoztatok hasonló hibajelenséggel? Minden ötletnek nagyon örülök. Ha van robbantott ábra a tankról, akkor annak is. Köszönöm!
Valamilyen érthetetlen okból csak egyben dönthető a sport üléstámlája.Na a felső részen,ahol beakad az tud produkálni olyan hangokat,mintha a futóműben lenne valami gond..Ha le van döntve, meg csörömpöl.
Van egy 2006-os Swiftem, utóbbi időben arra lettem figyelmes hogy olyan hangja van az autónak rosszabb úton mintha hátul valami doboz zörögne. Üres a csomag tartó, pótkerék levan fogva, hátul új a hídszilent, illetve a lengéscsillapító is. Viszont nem vagyok teljesen biztos benne hogy hátulról jön, lehet elölről. Ötlet van hogy mit nézzek meg?
Van egy 2007-es benzines Swiftem a szivargyújtó csatlakozó elromlott, kontakthibás lett, szerelő amikor kiszedte,mozgatta akkor látszódott ez igazán.Van egy szivargyújtó csatlakozós kicsi gyári(Mercedes) hordozható levegős kompresszorom, ezt használtam amikor kellett a megfelelő guminyomás beállítására, már egy ideje volt vele probléma a csatlakozóval, kontakthiba, mozgatni kellett,hogy működjön. Szerelő berakott egy univerzális szivargyújtó csatlakozót,aminek két nagyon vékony vezetéke van a gyári 3 vezetékeshez képest,nem is megy róla a kompresszor nem meglepő módon. Mondom nem jól van ez így, persze ő szerinte a kompresszor nagyobb teljesítménye miatt ment tönkre a csatlakozó,ami nem is ment tönkre,mert ahogy írtam amikor meg lett mozgatva akkor jó volt(kontakthiba). Biztosítékot soha sem vágta ki a kompresszor, a kiszedett csatlakozón semmilyen elszíneződés nem látszik,égett szaga sincs. Tehát ha sok lett volna a teljesítmény akkor csak elégett volna a biztosíték.Ezt a kompresszort már 5 éve használom, G Astraban is volt használva,nem volt baja ott sem, ha nem bírta volna a csatlakozó akkor már előbb előjött volna hiba pl.(biztosíték kiég).
Mi lehet az igazság? Érdemes lenne venni bontott szivargyújtót és visszaalakítani a gyári megoldásra?