Ezt nem teljesen értem. Ha jól értelmezem akkor képes lesz openBVE modellező programok által készített objetumok olyan szintű használatára, hogy nem jelent neki majd gondod a teljesítményben vagy másra kell gondolni?
Amiért az obj-b3d konvertáló hasznosnak bizonyulhatott. Ellenben annyival, hogy az erre készült pályák (obj formátumú modelleket tartalmazóak) nem lesznek OpenBve szabványúak, már ha lehet ennek nevezni, habár a dokumentáció elég precíz.
Olyan kérdésem lenne hogy a M2 vonalhoz hogy kell belerakni a bemondó hangot?? A régi bemondó hangot szeretném kicserélni arra , amely most szol a metrókban!
A kép a Wavefront Obj formátumbetöltést illusztrálja, minden modell ebben a formátumban van. Nem feltétlen hasznos fejlesztés, mindenesetre ezzel a projecttel sikerült érdemi fejlődést produkálni az utóbbi héten.
Jó hír! A pályaépitő kolléga elküldte az eddigi m4 munkáját. Ezt fogom folytatni, illetve összeépiteni az enyémmel. Átvézem hogy hogyan is áll az ő munkája és egyesitem. Kicsit visszaestem mert az eddigi 25 méteres blokkhosszt elkezdtem ujból épiteni illetve átirni 1 méteresre. A remiz rész megvan a kelen lejárati vártókörzet kell még. A kolléga 4állomásnyi komplett pályát küldött de nem ezt fogom folytatni. Csak az objektumok lesznek attéve illetve a két nyomvonal összevetve. Én ugy érzem elég jol lemodelleztem az iveket és lejtéseket. Többek között e lejtések miatt irom àt 1 méteresre. Nekem 25 métetenkénti 5 ezrelékes esés kissé darabosan néz ki vezetés közben. Méterenként finomabbra lehet hangolni. Mutatok majd pár képet a kollega munkájábol. Szép. Még jobb mint az enyém.
Köszi a tippet megnéztem de nem teljesen olyanra gondolok, nekem olyan kellene amin van ütköző, de lehet átalakítom ezt. Tényleg Zaigron foglalkozik még BVE.vel vagy ha nem akkor ebben az esetben kihez kell fordulni engedélyért?
Sziasztok! Neten nem sok sikerrel jártam keresésben ezért fordulok hozzátok: ütközőbak méreteket tudtok mondani? Olyanra gondolok mint ami a Déli pályaudvarban van. Köszönöm.
Egy nagyon ügyes építő kolléga jelezte nekem, hogy az eddigi m4 munkáját fejleszthetem tovább. El is küldte, de nem sikerült letöltenem. Írtam neki a problémát, de azóta nem válaszolt.
.
Én addig is építgettem az enyémet. A beton és a rozsdás falak helyét pontosítottam. Bekerült a liftajtó is. A mozgólépcső mozog.
Annó említettem, hogy előzetes fázisban kész van a Gubacsi-Bosnyák szakasz. Nem kell izgulni, nem változott semmi, csak erről még nem tettem be képet. Akkor már íme.