Keresés

Részletes keresés

hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.08 0 0 1631

Ma este megint láttam egy márka+típus-társam a Thököly-Hungária keresztőzésben! Ha jól láttam, egy női nemű lény vezette... Háromszor dudáltam is örömömben (pedig nem szokásom ezt a hangeffektet használni). Ki volt?

skynetN4 Creative Commons License 2007.02.08 0 0 1630
http://www.autoszonyeg.com/

Hivatkozz egy debreceni volvosra (egy fekete V40-el voltam ott), aki nemrég csináltatott vele négy szőnyeget a 480-asba. A gyári V40 textil szőnyeghez képest is jó minőségű, amit készített. Rendes gyerek. Holnap töltök fel képet esetleg. Üdv
Előzmény: Gotha2 (1601)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.08 0 0 1629
Egyelőre húzódik a dolog, mert közbejött egy be nem kalkulált, de nélkülözhetetlen PC-vásárlás, ami fontosabb... Ha megyek, szólok!
Előzmény: Gotha2 (1628)
Gotha2 Creative Commons License 2007.02.08 0 0 1628
Nekem még kettesem sem volt a héten, de mindegy, Te mikor szándékozod a vasat karosszériáshoz tolni?
Előzmény: hurráoptimista (1627)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.08 0 0 1627
Na, akkor beletrafáltam, a lottón legyen így ötösünk! (Majd elfelezzük :-))
Előzmény: Gotha2 (1626)
Gotha2 Creative Commons License 2007.02.08 0 0 1626
Az én voltam, feltehetően.
Előzmény: hurráoptimista (1625)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1625
Ma láttam egy two-tone 480-ast délelőtt a Hungária körúton. Nem Te voltál?
Előzmény: Gotha2 (1624)
Gotha2 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1624
Én meg még nem próbálkoztam.. Kivéve a relé cserét...
Előzmény: kisagy (1623)
kisagy Creative Commons License 2007.02.07 0 0 1623
én otthon probálkoztam, és bejőtt az alapjárati szelepnek semmi köze a dologhoz, csak látszatjavulást hoz a tisztítás
Előzmény: fargo (1621)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1622

Hello Fargo!

 

Köszi, ajánlották őt már többször is (így azt hiszem, Te is), így hát felkeresem valamikor...

 

Köszi!

Előzmény: fargo (1621)
fargo Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1621
Hali :-)

Az alapjáratot kb huszonharminc-csillióbillió dolog befolyásolhatja, a repedt levegôcsövektôl kezdve a koszos pillangószelepen át a mittoménmilyen szenzorokig.
Én eddig egyetlen embert találtam, aki nagy biztonsággal orvosolni tudja: Pap Laci az Ivanicsnál.
Persze lehet próbálkozni otthon is, vagy bejön vagy sem...
Előzmény: hurráoptimista (1619)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1620

Válassz Volvot és megmondom ki vagy!

 

 

hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1619
Tényleg, az alapjáratot bármilyen szervizben be tudják lőni a 480-ason, vagy spéci kezek kellenek hozzá? Nekem elég magas mostanság (1200, de gyakran 1400-1600 is!), és idegesít, hogy nem áll meg ott, ahol nyáron (850 körül). Van ezen valami hőérzékelő izé, ami befolyásolhatja ezt?
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1618
Ja, látom én is... Sőt, láttam már élőben is. Hááát, hogy őszinte legyek, nem ébreszti fel bennem a birtokolni vágyás érzését. Nem cserélném el a 480-ast; nem én! A C30-asról süt, hogy köze sincs a svéd acél nyújtotta masszivításhoz, tartóssághoz. Ez már csak egy fogyasztói tömegtermék, még ha szebb is, mint az átlag...
Előzmény: Gotha2 (1617)
Gotha2 Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1617
Biztos, amíg a szivató megy, addig nem jár.
Más téma, figyelitek, hogy nyomják a C30-at, nem láttam még ennyi reklámot a volvotól itthon... Tv, Index főoldal stb...
Előzmény: Bogyo65 (1616)
Bogyo65 Creative Commons License 2007.02.06 0 0 1616
Nekem hidegben nem műxik a ford számmérő, de ha felmelexik, akkor beindul! :-)))
Néha másodpercekre eltűnik az infocenter is.:-(((
Előzmény: kisagy (1614)
R100 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 1615

 Nekem minden ment, de semmi nem világított (na jó, itt-ott néha) most az összes izzót kicseréltem (4 fajta kell, arany árában adják az Osram-nál) minden világít (!!!)

de az öszerakás óta nem megy a mutatós töltésjelző. Viszont már két hete nem kellett a hengerfejet levenni... (kop-kop)

Előzmény: kisagy (1614)
kisagy Creative Commons License 2007.02.05 0 0 1614

nem állítom, hogy minden porcikája megbízható, de együtt lehet vele élni

A műszerfalat kihagytam,mint tipushiba, az tényleg gázos. Nekem most megy a km óra és a fordulatszám, de az infocenter nem. A három egyszerre már nagyon régen volt jó.

Előzmény: Gotha2 (1612)
kisagy Creative Commons License 2007.02.05 0 0 1613
az ötödik érdekelne, ill. cserébe lenne mankókerék
Előzmény: Everton (1611)
Gotha2 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 1612
Mondjuk a megbízhatatlansági faktora a 480-asnak lehet, hogy nagy, de nálam sem szolgált rá erre az állításra. Kop-kop
Everton Creative Commons License 2007.02.04 0 0 1611

sziasztok,

lenne egy eladó garnitura Volvo lemezfelnim.

5,5x14" 4x100 ET37 tm:52mm

 

8000 ft/garnitura

 

06 30/2571835

kisagy Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1610

megbízhatóság: miután manapság senki nem autót gyárt, csak összeszerel, ki van szolgáltatva a beszállítóknak. Pl problámás a főtengely szimmering és a vízpumpa, ebben választhattak volna jobb minőséget.

Gond még az alváz segédkeret  ill. a lengőkarok törése. Az újabbakon ezt már nem tapasztalom.

jellemző a hátsó fékdugattyú törése !!!! illetve a hátsó fékhenger kézifék része.

 

kisagy Creative Commons License 2007.02.03 0 0 1609

sokan mondják megbízhatatlannak a 480 ast, pedig szerintem nem az. Kiforratlan konstrukciónak sem titulálnám, mert a 440/460 gyakorlatilag ugyanaz a konstrukció.

Az évek során volt pár ilyennel dolgom, amit látok, hogy megváltoztattak:

BOSCH generátor, önindító cseréje Valeora

Kábelek átmérőjének csökkentése

Új tipusú csatlakozók a kábeleken

Alapjárati motor(szelep) csere

Motorvezérlő computer csere

ABS csere

 

Bejött:

Légzsák

Kipörgésgátló

 

Az összes többi módosítás inkább visszalépés:

Infocenter elhagyása

előbb 4 (a 2+2), majd központi injektor

hátsó kanyarstab elhagyása

Luxus elhagyása

belső világítás

lábtérvilágítás

kulcslyuk világítás

Hátsóablakfűtés időzítő

motoros tükör helyett mechanikus is

 

Pl a 460ason a kormány eltakarja a villanykapcsolót, meg még néhány egyéb kezelőszervet  ez elég gáz nem?

 

 

hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1608

"Ma már  " majdnem veteránként"  ennek nyilván nincs jelentősége, de valami sorsszerüséget látok abban, hogy pont itteniek érdeklődését

kelti fel ez a jármű... "

 

Hm, érdekes mondat, elgondolkodtató, és - habár nem tudom a többiek hogy vannak ezzel, de - esetemben igaz is. Van egyfajta önsorsrontás ebben... Tudod, én úgy vagyok, hogy én mindig abba nyúlok bele előszeretettel, ami szép, de megbízhatatlan vagy más baja van. (Nincs ez másképp egyébiránt a magánélet terén sem.) Kiskorom óta olyan autókba szerelmesedtem bele, amelyektől minden épeszű autószerelő szívszélhűdést kapna. Alfák, Lancia, Fiat 850 coupe, és még sorolhatnám. Opel, VW, BMW soha. Na és? Ha ez számítana, biztosan valami jellegtelen német ipari terméket vennék, esetleg valami különösebb egyéniség nélküli japánt. Nekem az a szép, ami már keletkezésekor meghalt. És ritka. Van ez így. A Murena is halva született típus volt a maga legyártott 10 000 darabszámával és kiforratlan konstrukciójával. És nem bánom ezt a szemléletet. (Az, hogy a 480-assal eleddig semmi érdemi gond nem volt, a gondos törődés, előélet mellett a vak szerencsének köszönhető, amiért hálás is vagyok.)

Előzmény: R100 (1607)
R100 Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1607

 Szép forma, de bizonyára tudod, hogy iszonyat megbízhatatlan volt! Az autós ujságírók az Év Autója díjjal egy időben a legrosszabb autónak kiadott Citrom díjat ennek a járműnek itélték. Ma már  " majdnem veteránként"  ennek nyilván nincs jelentősége, de valami sorsszerüséget látok abban, hogy pont itteniek érdeklődését

kelti fel ez a jármű...  

Előzmény: hurráoptimista (1606)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1606

Amúgy érdemes megnézni az autót kívül, belül (3 üléses!):

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1011878&command=ugras&screenwidth=1280

 

Az ára is szép...

Előzmény: Gotha2 (1604)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1605

Aha! Murena... Szép, nem?

Előzmény: Gotha2 (1604)
Gotha2 Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1604
Mi ez? Talbot hiéna? Vagy Muréna?
Előzmény: hurráoptimista (1603)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1603
nagyon
Előzmény: hurráoptimista (1602)
hurráoptimista Creative Commons License 2007.02.02 0 0 1602

Itt off és ne üssetek nagyok, de hogy tetszik az uraknak (és hölgyeknek)? Nekem nagyon...

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!