Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dewla Creative Commons License 2005.02.01 0 0 108
Ja igen sajnos azt hallottam, hogy a fejegység csak a gyári cuccot kezeli aminek elég horribilis ára van. Egyébként a gyár cucc alpine, de külföldi fórumon olvastam, hogy a sima alpine cd váltót nem kezeli.

Elöl kazetta van? Vagy CD? Mert e-bay-en láttam elég jó áron elöltöltős CD-t.
Dewla Creative Commons License 2005.02.01 0 0 107
Borsodi Balázsnak hívják a szervíz tulaját, és 340-4481 a tel. szám.

Hát az a baj, hogy jóformán ideje sincs bemelegedni a motornak és már odaérek ahova mentem...automata+4 kerék gondolom megdobja nagyon

15 v. talán 16 litert ír a gyár városi fogyasztásra, na innentől kezdve simán lehet 19...régebben 1.6-os golfnak simán behazudott a gyári adat 8.9-et. 11 alatt az életben nem jártam vele városban...persze gondolom a pesti dugó az külön fogalom...autópályán lemegy a fogyasztás egyébként olyan 11-12-re.
JagLover Creative Commons License 2005.02.01 0 0 106
Elsőre nekem azért a 16l soknak tűnt, főleg úgy, hogy rakparton, meg óvatosan használtam; arra tippeltem, hogy a levegőszűrő eseleg nem lett kicserélve , de végül is hegyes-völgyes részeken is használom, talán azért.

Kivittem egy kicsit a hóesésbe a jószágot (itt vastagon áll a hó mindenhol), most teljesen megnyugodtam; igen, ez az autó való nekem :):)

A Ford szervíz budapesti ? Ha igen, és ha tényleg ennyire odafigyeltek mindenre, elkérném tőled a számukat/címüket, bár a szervíz pecsét óta 2000km-t ment állítólag, azért csak átnézetném velük. (Köszi!)

Most éppen a rádió/CD -n mormogok egy kicsit; valahogy nem szólja be a teret, csak azt nemtom' melyik végén kezdjek a rendberakásának. Hangszórók vagy erősítő ? No meg a CD tár is hiányzik hátra, már csak az a kérdés, ez a fejegység milyen típusokat tud vezérelni ?

Szóval a tieiteknek a kardántengelye nem huhogott-búgott sose hidegben... holnap remélem eljutok a mákraszervíz hívogatásáig.
Előzmény: Dewla (103)
Bg. Creative Commons License 2005.01.31 0 0 105
Nekem olyan 14-15 -öt mért a kumputer (kézi 3.0)
BX_thomas Creative Commons License 2005.01.31 0 0 104
19 városban???? huhh, nekem is van 3 litre ótómata és öregebb és 12-14 közt volt városban
Előzmény: Dewla (103)
Dewla Creative Commons License 2005.01.31 0 0 103
Na hát igen végre egy kis élet van itt :)

Szerencsére nekem semmi bajom nincs egyenlőre az autóval, igaz az enyém 3.0-es automata. A hangját annyira imádom...az autók iránt valamelyest lelekesedő ismerősöm ha mellém ül, amikor beindítom már széles mosoly ül az arcára :)

Én egyszerűen imádom az enyém is német, gyanúsan kevés km-el vettem, de elvittem állapotfelmérésre és azt mondták minden rendben.

Nekem most jött el a 32000-es szervíz, és én egy ford specialista magánszervízbe vittem, ahol 30000-ért mindent kicseréltek, és újra teljesen átvizsgálták a kocsit, és azt mondták minden ok, de a szerelő hozzátette, hogy egyenlőre, mert az idő nekik dolgozik :)

Mondjuk ilyen apróbb hibák voltak, hogy a biztonsági öv megcsavarodott, meg az, hogy az első ablakokra fújó levegő nyílás takarói kicsit kijöttek a helyükről...szerencsére semmi komolyabb.

Szerintem a 2.5-el 16-os városi fogyasztás az teljesen reális. Nekem 19, de az ugye automata és manuális. Ami viszont szerintem az autó legnagyobb hátránya az az, hogy 60 literes tankja van, és a benzinmutat 50 liter után már úgy mutatja hogy üres a tank...azért mókás 260-270 km-enként tankolni...nem a fogyasztást sokallom, hanem tankról gondolom, hogy kicsi...

Nekem több autós ismerősöm is nagyon óvott a régi S-type-tól, és mondták, hogy mindenképp X-et vegyek, egyenlőre nem bántam meg, vezettem is a régi S-t, és szerintem belül tényleg nagyon nem jaguáros, túl amerikai kocsis vagy nem tudom....
JagLover Creative Commons License 2005.01.30 0 0 102
Sziasztok !

Köszi a tippeket, ez egyenesben guroláskor is jelentkezik, üresbe rakva is; közben rákerestem és kiderült, hogy a kardán tengellyel lesz valami, valami konstrukciós hiba, ami miatt elég sok X-Type hidegben búgó, sivító hangot ad, amíg be nem melegszik :(. Holnap reggel beszélek a szervízzel, bár nem hiszem, hogy ilyesmit garanciában javítanának. Az angol oldalon, ahol találtam hozzászólásokat, pont úgy ki voltak az emberek akadva, mint most én is + azt írták nincs jó megoldás, a gyár meg tagad indent. Veszek egy majdnem új Jaguart és ilyen konstrukciós hibái vannak...

Olvastam a generátor szíjas tippet, az nem a kopogó hang, amikor beindítom ? Először hidrotőkének gondoltam, tisztára úgy kopogott :), de aztán rájöttem máshonnan szól. A kettővel ezelőtti autóm motorja ehhez képest egy óramű volt (Mazda Xedos 6 2.0V6).

Bocs a kérdezősködésért, csak kiakadtam, azért kezdtem el X-Type hozzáértőket keresni, kíváncsi leszek a márkaszervízesek hozzáállására holnap.
Előzmény: Bg. (101)
Bg. Creative Commons License 2005.01.30 0 0 101

Jaglover,

Lehet egyszerű kerékcsapágy is. Kanyarban terhelés áthelyzésnél (fékezés, gyorsítás) hogyan változik? Előről/hátulról balról/jobbról? Fordulat, vagy sebesség függő? Üresben gurulásnál, vagy álló helyzetben is?

Előzmény: JagLover (98)
BX_thomas Creative Commons License 2005.01.30 0 0 100
hihi :)) 2001 dec :))
Előzmény: Bg. (94)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.30 0 0 99
Ugyan nekem Mondeom van, de a moci ugyanaz, csak a hangolása más. Ha ez csak indítás után van, akkor az a generátor, és tök természetes. Ha nem az, akkor is inkább ékszíj, vagy valami hasonló. Nem hiszem, hogy az erőátvitel volna. Álló helyzetben is csinálja?
Előzmény: JagLover (98)
JagLover Creative Commons License 2005.01.30 0 0 98
Sziasztok !

Bocsi, hogy ismeretlenül beleszólok az aktuális témába, de egy hete boldog X-Type tulajdonos vagyok, vagyis boldog csak voltam. Mindíg is egy ilyen igazi, gyönyörű, elegáns, vérforraló AUTÓT szerettem volna és végre megengedhettem ,hogy legalább a legkisebbet megvegyem, 2 évesen, használtan.
Egy teljes hétig nagyon örültem is neki, de bár magyarországi, szervízkönyves, 30eKm-el; egyre sűrűbben, főleg indulás után nem sokkal valami magas búgó hangot hallok, ami nem a motor fordulatszámától függ, néha elhalkul, majd egy idő után újrakezdi. Mivel összkerekes, ezért az erőátvitelben gyanakszom valami horror árú hibára, bár nem vagyok autószerelő. (esetleg az audio rendszerből ? de ha kikapcsolom az egyébként is felejthető rádiót, akkor is produkálja)
Csak azt szeretném megkérdezni, Ti, akik ismeritek a típust, mire gyanakodnátok, ha fordulatszám független búgó éles hangot hallotok ?

Fáj a szívem hogy egy hét után ez a szép autó ilyesmit produkál.

Minden segítséget köszönök,
István

Szerintetek 16l-es fogyi a 2.5-ös manuálisnál normális (hétvégi városi használat) ? Az első tankolásra ennyi jött ki.
Bg. Creative Commons License 2005.01.29 0 0 97

Szia Mavag!

 

A német importról nekem nem sok jó tapasztaléatom van. A főnököm most hozott egy 728-ast, de lehet, hogy jobb lett volna, ha nem teszi...

mávag_lokfabrik Creative Commons License 2005.01.29 0 0 96
Úgy örülök,hogy megélénkült ez a fórum!

Szerintem pont az a jó az Xben,hogy Mondeo kompatibilis.A Mondeo meg egy jó autó.Az ablakemeleő kapcsolók meg pár egyéb műanyag bizbasz a Volvoban is ugyanaz,de ez érthető.Egyéb gyermekbetegségeket mára sikerült orvosolni,úghoyg új autóval (talán) nem kell már sűrűn visszajárni a szervízbe.
Rosszabb hír az,hogy állítólag nem lesz utód mert a Ford egyik legveszteségesebb része még mindig a Jag.

Akármelyik szervízbe mész a szerelők mindig szidni fogják amit szerelnek mert hozzájuk mindig a "szar" dolgok kerülnek hiszen nekik kell megcsinálni. Ők meg így aztán csak azzal találkoznak ami nem jó.

Az S nagyon szép,különösen a 2004 modellévűektől,szerintem olyan 60as évekbeli versenyautó jellegű(igazi retro gép),gyönyörű az autó eleje a rácsos maszkkal,illetve a körvonal maga.És valóban a belseje is sokkal szebb lett.
Amúgy nemcsak 4L es illetve 4.2 e motorral kapható,a 3L es ugyanúgy jó.

A bécsi szervíz tisztább,olcsóbb,kellemesebb,szerintem a Dunántúlról érdemes azt választani vagy legalább egyszer kipróbálni.

Én a helyedben Németoban venném,úgy hogy előtte jól kikupálódom Jagből.Egyrészt ott mindig szervzelve voltak,jó utakon mentek,másrészt nem valami itthoni kmpörgető neppertől kell megvenned aztán meg jönnek a bajok aminek az orvoslása horrorösszegekbe kerül.

A múltkor kipróbáltam egy 645i-t.A mostani autótecnika csúcsa hihetetlen vezetési élménnyel.Csak ha valaki van olyan szerencsés és megveheti és netán mondjuk több órát autózik, akkor elhányja magát útközben mert olyan gusztustalan az egész autóbelső.Utoljára a renault Twingoban láttam ilyen belsőt.Szerintem az autó beltere talán fontosabb mint a külső hiszen abban utazunk.Ebben a Jag verhetetlen.Azt mondhatnám,hogy a Jag egy "finom" autó.

Most hirtelen ennyi jut eszembe...






Előzmény: SUNKY (95)
SUNKY Creative Commons License 2005.01.28 0 0 95

Köszi a segítséget. Már élőben megnéztem többet is. Két dolog. Három.

-  Az X-type-ról a szerelőm lebeszélt, állítólag az alapja teljesen mondeo. Elég sokat ilyet javított. Szerinte nem jó.

- Az új S-type belseje élőben még szebb, de elég magas még az ára. Ismerőseim mostanában fognak külföldön körülnézni, hátha találnak valami jó vételt Hát ha még esetleg találnának dieselt is.

- Az itthoni vásárlástól eléggé elment a kedvem. Kb másfé hete... Egy példa. Büdaörsi út Esso kút melletti kereskedés. Régen valami puerto most valami silver kereskedés. Mindegy . Szóval áll benn egy S-type. Zöld 3.L. stb. Óra szerint 85000 km. Évjárat 2000. Motorteret kinyitva még megtalálható egy német szervíz biléta mely szerint 2001 09. hónapban volt az autó a 80000 km szervízen. (1 év alatt 80e, 4 év alatt 5 e. ) Az eladó srác meg csak vigyorog. Ne foglalkozzak vele. Hülye azért nem vagyok.

De hivatalos kereskedésben sem lehet megbízni. Kb. 4 éve beszámittatuk Szfehérváron 4 éves céges Peugeot expertünket a hivtalos Peugeot kereskedésben. Óra szerint cca 360 e. km. volt benn. NAgyon Olcsón számolták be. Két hónap múlva mikor mentünk kötelező szervízre az új experttel, már ki volt állítva a régi, körbe fényezve óra szerint 52 e. km-rel. És azt valaki megvette.

Szóval akkor hol is vegyek????

Bg. Creative Commons License 2005.01.27 0 0 94

Dewla

szvsz, S-type annyira nem gáz a régi sem:) X-type ból viszont érdemes megnézni a tekerősmanualklímát is, az siralmas...

 

BX_thomas,

lassan behozol, pedig az enyém 2000.06-havi...

Előzmény: Dewla (92)
BX_thomas Creative Commons License 2005.01.27 0 0 93
mára már 160 ezer kmnél vagyok.
Előzmény: Bg. (87)
Dewla Creative Commons License 2005.01.27 0 0 92
Na hát nem engedi beszúrni a képeket, gondolom nem szóltam még eleget hozzá, akkor inkább linkeket írok..

Tehá

S-type régi

http://www.hasznaltauto.hu/users/user1/4110001/4110084_5.jpg

S-type új:

http://www.hasznaltauto.hu/users/user1/4660001/4660145_3.jpg


X-type

http://www.edmunds.com/media/roadtests/roadtest/02.jaguar.xtype/02.jaguar.xtype.int.500.jpg

Na hátha így sikerül :)
Dewla Creative Commons License 2005.01.27 0 0 91
Hát jelenlegi információim szerint, jelenleg az egyetlen hivatalos Jag. márkaszervíz BP-en a Soroksári úton van. Ennek megfelelően ez az ő üzletpolitikájuk...amikor megkérdeztem, hogy ez mégis hogy gondolják, akkor azt mondták, hogy a külföldről származó autókra az EU-ban alkalmazandó óradíjakkal javítják...ezt nem tudtam lellenőrzizni, hogy tényleg 100 euró mondjuk bécsben a szervíz óradíja...

Egyébként az S-type tényleg szép kívül, és illik hozzá a BRG (Britis Racing Green), de szvsz. a belseje nem az igazi...berakok két képet ha sikerül ahol látszik az X és a régi S belseje közti különbség, valamint az új S és az X közti hasonlóság...

A belsőkről pedig itt vannak képek, először a régi S, majd az új S, majd az X-type. Az enyémnek teljesen ilyen a belseje mint a képen, és szerintem nagyon szép. A kormány jó lenne ha fa-bőr lenne, meg is rendelhető, de 250.000+munkadíj lenne a cseréje....ezt meg kicsit sokallom.
Bg. Creative Commons License 2005.01.25 0 0 90

Dewla,

- Ez melyik Jag szervíz "üzletpolitkája"?

 

beltér téma:

- Szerencsére nem ültem régi S-typeban... Esetleg van róla képe valakinek?

Előzmény: Dewla (88)
SUNKY Creative Commons License 2005.01.24 0 0 89

Köszi az információkat. Nem nekem akarok venni Jaguárt, a feleségemet szeretném meglepni vele. (nekem USA brutál JEEP van) Neki külsőleg az S-type jön be brit zöld metállal. Sajnos a diesel még nagyon drága, a 4 literes meg nagy lenne neki.  Bár gondolkodtam, hogy külföldről olcsóbban hozzá tudnék talán jutni. Csak Pesten van márka szervíz vagy van a dunántúlon is? Előre is köszi a segítséget.

Neked mi a véleményed a Jaguárról? Megbízható?

Előzmény: Dewla (88)
Dewla Creative Commons License 2005.01.24 0 0 88
Sunky, röviden és tömören, alkatrész drága, szervíz még drágább. Külföldről behozott modell esetén 20000+áfa a márkaszervíz oradíja, magyar modell esetén ennek fele. Ilyen óradíjak esetén még egy olajcsere is horribilis lehet. Viszont a legtöbb Fordra szakosodott szervíz vállalja a javítását (kivéve ha valami olyan cucc amihez speci komputer kell), és akkor olcsóbban megoldhatod.

Nekem egy 2001 év végi 3.0-es X-type van, én ezt választottam sokkal inkább az S helyett, szerintem sokkal-sokkal szebb belül. Az S-type belseje 2003 után kb. ugyan olyan lett mint az X-typé, mert az S tulajok reklamáltak hogy hogy van az, hogy a kisebb Jag-nak szebb a belseje...
Bg. Creative Commons License 2005.01.22 0 0 87

Sunky

Lehet, hogy jobban jársz, ha az S-type fórumban próbálkozol, bár ott még ennyi forgalom sincs.

 

BX_thomas

Nekem most 172eKm, de gondolom, amikor új gazdát keres az autó, a szakemberek majd megoldák a problémát:)

Előzmény: SUNKY (86)
SUNKY Creative Commons License 2005.01.21 0 0 86

Sziasztok!

Tudna valaki sgíteni?

Gondolkozom, egy 3.L. S-Type-ban. Kb. 2001. évjáratú. Véleményetek?

Mennyire megbízható? Alakatrész árak? Szervíztapasztalatok?

Előre is köszönöm.

BX_thomas Creative Commons License 2005.01.19 0 0 85

az big-666nak van /amiért nagyon utálom/ nekem xj6 van :)

 

restaur előtt van a akocsi. igazából némi erőfeszítés árán használható lenne, de nincs értelme. Mára már érték a kocsi. inkább teljesen felújítom és úgy használom jampizni :))

 

a nagy feka kombiban meg 153 ezerkm. borzasztóan mennek a kilóméterek.

Előzmény: Bg. (84)
Bg. Creative Commons License 2005.01.17 0 0 84

- Most inkább hanyagolom a Fiat mo. témát, mert a végén elkobozzák az összes Alfánk:),

 Öreg vagyok ahhoz, hogy ott hízelegjek az illetékesnek....

 

Hány km van a nagy autóban?

 

Hogy legyen ON téma, milyen állapotban van az E-type?

Előzmény: BX_thomas (83)
BX_thomas Creative Commons License 2005.01.17 0 0 83

igen soros a bmw-omega motor. elfuserált szerkezet :(

 

fizetős klubbos teszt????

 

Más V6at nem került bele, a kicsik jtd, de azt tudod.

Előzmény: Bg. (82)
Bg. Creative Commons License 2005.01.16 0 0 82

Soros? Lehet, nem néztem be....

 

Fiat és vidékénél autót tesztelni, ahhoz vagy olasz arisztikratának kell születni, vagy évbeken keresztül barátkozni az illetékesekkel. Én egyiket sem tettem, így csak fizetős klub napon illtve egy-egy kivételes alkalommal jutottam "házon belül " tesz autóhoz. Érdekes, hogy más márkáknál ez sokkal emberibben megy. Remélem ezt a fórumot nem olvassa az illetékes, mert már egyszer hasonló kijelentésekért, dorgálást kaptam illetékes helyről. Azóta nem hívnak bemutatókra, és egyéb rendezvényekre sem... 

 

Isuzu az jó!:) Ha jól emléxem, nem volt más V6 diesel a 9 5-ben.

Előzmény: BX_thomas (80)
BX_thomas Creative Commons License 2005.01.16 0 0 81
okés mikor autózunk? :))
Előzmény: Bg. (78)
BX_thomas Creative Commons License 2005.01.16 0 0 80

he, a bmw motoros soros dizel.

 

enyém isuzu motoros.

2001 decemberi. 2002-es modell.

Előzmény: Bg. (79)
Bg. Creative Commons License 2005.01.15 0 0 79

Nálunk van egy V6 diesel Omega a cégnél - még a BMW motoros - ma szemmel nézve nem nagy szám; Nem volt rossz motor, de kell hozzá az eredeti váltó és kaszni:)

Mostanábann nagyon sokat szenved vele a tulaj...

Előzmény: BX_thomas (77)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!