Ne feledjétek: szombaton lesz a HATVANADIK scirocco találkozó, a tájékozódási verseny távja kb. 40 km. Fényképezőgépet hozzatok, ha nagyon nincs normális akkor a telefonba épített is jó.
Hát két lehetőségem van...Vagy 3000 alatt megy jól,vagy felette.
Ha felette,akkor kis fordulaton hangos a motor.
Ha alatta,akkor 3000-ig minden tökéletes.(bődületes nyomatékkal)
És annyi elő gyujtást kíván nagy fordulaton,hogy indításkor hamarabb van szikra,és nem fordul át a motor...(itt meg harmadikba rakáskor 90-nél hátbarugás :D)
És a tévedések elkerülése végett működik az előgyújtás szabályzás. De valamiért kevés a gyári intervallum.Már kireszeltem a kis nyelvecskét,és még mindig kevés...
Le kellett volna fényképeznem,hogy mennyi az útja két állás között...
Hát az esélyes, mivel hamarabb és NAGYobbat robban, hisz ezért "prémium"
Egy "korszerü" (legyen csak ujjabb) motor ezt simán megoldja, itt még nekünk kell belőni, minden féle benyához, külön... Különben kopácsolás csörömpölés a vége... esetleg szarul menés... az pedig "Nem tetszetős!"
A Porsche Hungária meghívta Klubunkat az alábbi rendezvényre, ezért a következő találkozónkat a Hungaroringen tartjuk!
„Minden korábbi és jelenlegi VW és/vagy Golf-tulajdonos részére ajánlott, a modell rajongói számára pedig kötelező program lesz az idén már harmadjára megrendezendő Golf-találkozó. Egyben ünnepeljük a már több mint 30 millió példányban gazdára talált "bestseller" jubileumát is.
A Volkswagen kínálatában 40 esztendeje szereplő Golf az autógyártás történetének ikonikus darabja, a tuning műhelyek egyik legnagyobb kedvence, a Cabriolet és a GTI változatai pedig a négykerekűek iránt kevesebb érdeklődést mutatókat is lázba hozzák.
Az első hat generáció után tavaly ősszel megrendezett Golf-találkozón volt első ízben látható Magyarországon a Volkswagen Golf VII. Az akkori eseményre több mint négyezer gépkocsi, ebből közel kétezer Volkswagen Golf tulajdonosa regisztrált.
Az elmúlt hónapokban számtalan kérés érkezett, hogy a Hungaroringen megrendezett Golf-találkozó belső parkolójába más Volkswagennel is be lehessen állni. Nehéz szívvel mondtunk ezekre az óhajokra nemet, különösen, hogy a helyszínen saját szemünkkel is láttuk, mennyien érdeklődnek a rendezvény iránt a Golf-tulajdonosokon kívül is.
Ezért úgy döntöttünk, hogy idén változtatunk a parkolási renden, és minden Volkswagen a kerítésen belül állhat. Mi több, az érintett klubok szervezésében a Transporterek, Bogarak, Passatok, Sciroccók és Corradókis találkozót tartanak a helyszínen, így a rendezvény neve mostantól Volkswagen-találkozó!
Természetesen a változtatás a Golf-tulajdonosoknak szervezett programokat nem érinti, így awww.golftalálkozó.hu oldalon előre regisztrálók használhatják napközben a versenypályát, a Paddock részen kizárólag (a zsűri által szeptember elején kiválasztott) Golfok állhatnak, akik közös felvonulást is tartanak a versenypályán, illetve a parkolóban is elkülönített rész várja majd a Golffal érkezőket.
A korábbi évekhez hasonlóan e rendezvény szolgál több új modell hazai bemutatójául. Ezúttal két változat lesz első ízben itt megtekinthető: a Golf Sportsvan és a 204 LE-s hibrid Golf GTE is itt lesz először látható a nagyközönség számára. A gyárból érkező egyedi változatokban is gyönyörködhetünk majd. Az új autók mellett természetesen idén is a korábbi generációké lesz a főszerep, s a rendezvény központi helyszínét ismét a Paddock rész adja, ahol az ország legszebb Golf modelljei sorakoznak majd.
Idén is számos program várja az érdeklődőket, akik például próbára tehetik tudásukat a vezetéstechnikai pályán, részt vehetnek az izgalmas gokart futamokon, ahol kiélhetik versenyszenvedélyüket vagy a helyszínen regisztrálva, ingyenesen átvizsgáltathatják Golfjukat a gyorsszervizben a Volkswagen szakembereivel.
A férfiak mellett a hölgyek és a gyermekek sem maradnak programok nélkül: az AVON tanácsadói sminkeléssel, illat tippekkel, termékpróbákkal, bio kozmetikumokkal és kézápolással várja az érdeklődőket, a kisgyermekek a mesesarokban, bábszínházi előadásokon, a játszótéren, a közlekedési parkban vagy arcfestéssel tölthetik az idejüket, az idősebbek pedig távirányítású modellautókat és helikoptereket próbálhatnak ki.
Minden Volkswagen- és nem Volkswagen-tulajdonost örömmel látnak!
A növekvő érdeklődésnek köszönhetően a szervezők ezúttal 10 000 látogatót várnak a mogyoródi versenypályára határon innen, s azon túlról egyaránt. Belépőjegy 300 forintért váltható, s idén sem maradhat el a tombola, amin a legszerencsésebb játékos egy III-as Golfot vihet haza. Tekintettel a jeles évfordulóra, a nyereményszelvény ára ezúttal 40 forint lesz.
Amennyiben te is szeretnél autóddal részt venni az eseményen, kérjük, regisztrálj és küldj egy email-t szeptember 10-ig ide (írjatok egy rendszámot és egy nevet).
A Klub parkolóba reggel fél 10-ig lehet felhajtani, csak azoknak, akik ELŐRE regisztráltak és kaptak karszalagot! Elhagyni a parkolót csak délután lehet és nem egyesével, hanem csoportosan.
A rendezvény web oldalán minden fontosabb info fent van, sok programmal készülnek; a végén egy koncert (Belga) zárja az eseményt. www.golftalálkozó.hu "
Megközelítés: Bp. irányából autópályán: A Hungaroring versenypálya az M3-as autópályán közelíthető meg. Az autópályát a jelzésnek megfelelően a 20. kilométerkőnél hagyja el, és a táblázásnak megfelelően a Hungaroring versenypálya Mogyoród községen keresztül érhető el. Nyíregyháza felől autópályán: A Hungaroring versenypálya az M3-as autópályán közelíthető meg. Az autópályát a jelzésnek megfelelően a 18. kilométerkőnél (a Hungaroring pihenőnél) kell elhagynia. A Hungaroring versenypálya táblákat követve kb. 3 kilométer után éri el a főbejáratot. A 3-as autóút felől: Kerepesnél a Szabadság útról a lámpás kereszteződésnél elfordulunk a Mogyoródi útra. Továbbhaladunk a Sólyom utca – Béke utca – József Attila utca – Vízi-park utca – Víztorony utca – Kerektó utca irányába, majd a 301-es utcából lesz a bejárat a parkolóba.
Főkapú, GPS koordináták: N 47° 58.346' E 19° 24.246'
Sziasztok ! Na tud valaki valamit erröl a 27 .-én VW talira nevezésröl hol kell kinél ? Meg akkor hol kell parkolni meg ilyenek ? A Wolf müvek kihozná azt a gyönyörü barna MK1 et ha ezek letisztázodnak :)
ráadásul a betű lehet a végén A,D,E,F ??? Lényeg a pöcök? (képeken szegecses pöcök) Nem tudom minek van, valami mozgás határoló, de nem mindegyiken van.
Nekem persze volt, de kell az oda? VALAKI TUDJA ESETLEG ???
1.1es trabira filléres tétel, nagyon hasonló... kérdés jó e nekünk ???
Dániában találtam a legolcsóbban (bosch) az kb. 13+posta :-( a webcímet keresem...
mk1 webshopban dettó 13+ azon nincs határoló,se :-(
Tokkal vonóval bontottan az egész elosztóval olcsóbb.
Vannak árak az biztos, de ha valami nagyon kell...
Azt azért lássuk be, hogy nem egy tizenéves tucat autóhoz nyolc gyártótól kapható kacatokról van szó, karoszéria elemekt, stb. eleve nem gyártottak után, ezért a gyári ár a kiindulási alap, az meg horror, tekintve a viszonylag kis darabszámokat.
A stílusnak ára is van :-[ különben nem lennének az irígy tekinterek, és csodálkozás...
Rosz hír, hogy ahogy fogy az alkatrész rohamosan emelkednek az árak.
Jó hír viszont, hogy a jó állapotú kocsiké is emelkedi kezd... Lassan... Talán... Magasra... B-)
Akinek van annak jó, aki szeretne az meg siessen, mert a készlet rohamosan fogy.
Ha jól emlékszem akkor a scirocco mk2 volt az első vw aminek befelé hajtogatták az ereszét :-) ravaszul "eltüntetve" az illesztést, ezért néz ki fiatalabbnak a forma, sokat dob ez a kis apróság. Csakhogy az idő vas foga nem kiméli a műanyag-gumi csíkot :-[
A kérdéses jármű euban passat usa-ban dasher, (odaát passat csak kb90től van ha jól tudom, nem érdemelték meg :-) ) nagyon fáj rá a fogam, dupla kerek pilácsokkal három ajtóval, kicsi a garázs =-O , is!