Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jns Creative Commons License 2002.07.10 0 0 1237
2.4 cucc: Főtengely, hajtókar, dugók.
Akkor szólok neki, hogy kezdheti keresni. 1.9 blokk is van, az 15 papir nélkül.
Előzmény: Silverman (1236)
Silverman Creative Commons License 2002.07.10 0 0 1236
Üdv Mindenkinek ISmét !!!! Jns Hálás vagyok neked érte... 2.4-es cucc pontosan mit takar ???? Az Igazság az, hogy érdekelne... csak most még nem alkalmas... majd 1-2 hónap múlva... most egy kis pénzhiányban szenvedek... De mindenképpen érdekelne.... Tényleg, nem tud valaki vevőt egy HONDA VF500F-re ???? Eladnám ha valaki tudna segíteni az igazán jó lenne....
Tom szerinted egy 2.4esnek mennyivel nagyobb az étvágya mint egy 2.2esnek ? A LEgjobbakat Mindenkinek !!!!
Silverman
jns Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1235
Voltam az alkatrészbeszerzési forrásomnál. Megkérdeztem a 2.4 cuccot is. Azt mondta van. 100.000 pénzért elvihető. Komoly érdeklődés esetén előbányássza a lomok közül.
proRED Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1234
Hi all!És külön neked is Tom.
Tom:Van itt is Siófokon egy minden évben megrendezett veterán autók és motorok találkozója.Mindíg nyár elején van.Én kint voltam ezen a talin idén és mivel ismerem az egyik szervez?t megkérdeztem t?le,hogy nem e lehetne egy pár autónak(Mantának) helyet szorítani ott.Persze nagyon készséges volt és rábólintott a dologra,szóval hogyha gondoljátok jöv?re összerittyenthetünk egy kis Mantás talit.Persze felvonulással meg miegymással.ha tettszik az ötlet szólj és megszervezem pontosan.

U.I.:Semilyen autóban nem mutat szebben egy lány mint egy Mantában.Amúgy nem dicsekvésként mondom de egy 4-es Carrerat gyorsultam le a minap a lámpánál:)
Chiaó Blacky

irba Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1233
Az volt készleten ! :) A motor még szét lesz szedve, még nincs meg a koncepció, hogy milyen jellegű motor legyen benne. Majd valamelyik télen, amikor úgysem használom az autót, újra szétszedem és jöhet a tunying.

Szóval ezek a fix tőkék voltak benne, most még maradnak egy darabig. Meg különben is hidróval nem forogja le a 10.000-et ! :)

Előzmény: MagyarOpelMantaClub (1231)
MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1232
:: THE HUNGARIAN OPEL-TUNING MAGAZIN ::

MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1231
mér' van benne fix tőke?
Előzmény: irba (1228)
GreG Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1230
Én eggyel tovább, Százhalombattán lakom, az autó egyébként Ráckeresztúron van. Akkor hétvégén nekiesek a hengerfejnek és kilazítom a váltó csavarjait is, és eltávolítok minden felesleges vezetéket. Majd a jövő héten pedig folytathatjuk a tárgyalást.

Megyek haza hossssssssszú hétvégére. Legyetek jók, menjetek sokat keresztben!

Silverman Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1229
Nagyon Correct Irba !!!! :-))))) Igazán örülök Irba !!!!! Akkor Jössz talira nem ? Köszi a segítséget Tom!!! (Most Is 2.2-es) Igazán hálás vagyok neked !!!
:-))) Greg, Igazán hálás lennék Neked érte !!!! Nekem van minden cuccom amivel szét tudjuk szedni+ki tudjuk emelni... megbeszélhetjük, ha gondolod talán tudnék segíteni... Én Érden Lakom... Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek !!!!!! SZIASZTOK !!!!
irba Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1228
Köszi a segítséget, de beindult a vas ma. DE !

De most meg felpörög mint az állat, pedig a fojtószelep zárva. Lehet hogy fel kéne már tölteni vízzel ? Igen ilyen tré vagyok, még nem jutottam el , hogy vegyek egy hiányzó bilincset.

A mikrokapcsoló ok, gyújtás nélkül is kattog.

Az injektort én kábeleztem be, úgyhogy az csak jó lehet ! :))))))) De tényleg, az korrekt. Gyufa van a gyertyán.

Lehet hogy a befecskendezőben leragadtak a tüskék, és most indultak el, ezért indult be. Ez a 12 V dolog nem rossz, asszem 3 henger megy most is, majd adok a pofájának ha nem 4000 lesz az alapjárat. (jót tesz az új csapágyaknak :( )

Ritka durva hangja volt az aggregátnak amikor beindult. 0,2-re állítottam a szelepeket először(fixtőke), most 0,15-re és így jó lett. Megjegyzem a 0,2 hideg mocinál volt belőve.

Azért már alakul...

Előzmény: MagyarOpelMantaClub (1220)
MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1227
mantaman!

Dehogy haragszom :)

2.0 16v motor gyárilag nem került Mantába. Házilag átalakítva már jópárral találkoztam.

Silverman!

A hengerfejen levő beömlő és kipuffogó csatornák gyárilag enyhénszólva elnagyoltan, sorjásan és megmunkálatlan felülettel készülnek. Ezért azok belső faláról jónéhány milliméternyit le lehet szedni,- ezzel jóval nagyobb lesz a keresztmetszet - és felületi egyenetlenségeket el lehet tüntetni.

Mielött a hengerfejből leveszel, érdemes egy kicsit számolgatni, hogy mekkora lesz a kompresszió viszony. Gondolom a 2.4-es motorra nem a saját hengerfejét akarod felrakni. Ha komoly tengelyt akarsz bele, netalán még fokolni is akarod a vezérlést, akkor utolérheti a szelep a dugót. Szóval ez is bonyolultabb annál, mint elsőre gondolná az ember.
8 tizednél többet valószínüleg nem érdemes levenni, ha nem akarsz 500 km-enként generálozni.

jns-nek igazan van. A 2.4-es alkatrészek még kint is ritkák és drágák. Ajánlom inkább a 2.2-est közel ugyanaz kihozható belőle, jóval olcsóbban.

Tom

Előzmény: mantaman (1221)
GreG Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1226
Silverman, ha érdekel én éppen most bontok egy 1973-as D Rekordot 1.9 SH motorral. Nekem a blokk nekem nem kell, csak a hengerfej és a belsőségei (dugattyúk, főtengely). Ha érdekel, akár ingyen is megkaphatod, papírjai sajnos nincsenek, de a motorszám tisztán olvasható és nem hiszem, hogy körözés alatt állna. Az egyetlen buktató, hogy jelenleg még benne van az autóban, ki kéne szedni belőle.

Szerszám még csak-csak akad, de nincs semmi, amivel ki tudnánk emelni.

Ha érdekel a dolog, jelezd. Nagyon hamar ügyintézésre ne számíts, ha érdekel a dolog, előbb le kell szedjem a hengerfejet stb...

Meg egyébként is a hét hátralévő részén szabin vagyok, majd hétvégén benézek ide (ha minden jól megy és lesz időm akkor hétvégén nekiállok a hengerfejnek).

Előzmény: Silverman (1224)
jns Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1225
Silverman: 2.4 cucc, úgy hallottam még német bontókban is ritka. Ha meg itthon van valakinek az nem igazán fogja kevés pénzért odaadni.
Előzmény: Silverman (1224)
Silverman Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1224
Udv Mindenkinek !!! Tehat senki nem tudnekem 1.9-es ures blokkot ???? Meg 2.4-es Fotengelyt, dugattyu+hajtokar sorral ??? Correct aron ???(elegge korlatoltak a lehetosegeim az egyetem miatt..:-((((( Bye All !!!!
Silverman Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1223
HI ALL !!! NEm Tudom Irba !!! En IS Azt Hittem, hogy a nelkul is beindul... mondom ott allt emiatt 4 honapot... :-) Aztan kicsreltem es most jo..:-))) De Elotte persze minden kis hulyeseget vegigneztem kimericsgeltem stb... vegul kicsereltem a potlevegotolattyut.. Bye Bye All !!!
Erdemes megnezni az injektoron az indito spriccnit..(ha van..:-) Van ?
Bye !!! Sok Sikert !! Ehehehe
Silverman Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1222
HI ALL AGAIN !!!! KOszi az infot ToM !!! En IS Erre Gondoltam... csak azt nem tudom meg, hogy mit ertessz nytott csatornakon... nagyon megkoszonnem, ha meg ebben felvilagositanal..:-))
Ja Es Szerinted egy 2.4 es motornal, ha a hengerfejbol leszedetek 1-1.5 mm-t azt meg elbirja ??? Elore is koszi !!!
Bye Silverman...
mantaman Creative Commons License 2002.07.09 0 0 1221
MagyarOpelMantaClub

Kérlek ne haragudj rám, én a "bocs" szót nem sértésnek szántam.:-)

Csak a kiváncsiság hajtott.:-)

Ne haragudj.

mantaman

MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1220
Az alapjárati levegő csavarját csvard ki kb. 1 cm-re. Normális esetben a folytószelep zárt állapotában is beindul a motor.
- Gyújtáson hallgasd meg, hogyha tekered a pillangó szelepet, kattog-e a mikrokapcsoló?
Ha nem, lazitsd fel a csavarjait és csavard el egy kicsit, amíg kattan.
- Nézd meg, hogy a computerhez vezető külön gyújtás jel kábel össze van-e dugva (zöld)?
- Van-e szikra, de nem csak a főkábelen, hanem a gyergyáknál is?
- Kapcsol-e az AC relé? Ha nem zárd rövidre a középső sorban a 3 széles lábat, akkor át van hidalva.
- Ha előre jön a benzin biztosan, akkor elöl kösd le a benzincsövet a nyomástartó után és indíts. Ha nem jön a benzin, nyomástartó szelep csere.
- Ha sokat állt, lehet, hogy leragadtak a spriccfejek. 2 szál vezetékkel mindegyiknek adj 12v-ot, ha kattan, akkor jó.
- A pótlevegő tolattyút ha leveszed, teljesen hideg állapotában a csőbe benézve pici lyukon át kell látnod, ha nem látsz át, csere.

Ezeket nézd meg, ha nem nyert, akkor megyünk tovább.

Tom

Előzmény: irba (1218)
MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1219
Bocs, de én 2.4 16v-t írtam, mert az is van a Manta 400-ban.

Tom

Előzmény: mantaman (1217)
irba Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1218
Tom !

Előre is köszi a helpet!

Asszem még próbálkozom, aztán ha semmi nem jön be, akkor zavarlak. Egyébként LE az injektor. A hőfokgomba nemrég volt cserélve, az ellenállásértéke most is jó. Amikor nekiálltam a vasnak még jó volt minden. Az állásban tönkrement volna ? A pótlevegő tolattyúra én is gondoltam, de állítólag anélkül még beindul. Ma már majdnem beindult, csak nincs bent a gázbowden én nem tudtam rálépni a gázra amikor kellett volna.

Az lehetséges, hogy eltekertem az alapjáratnak a levegő csavarját, és mivel nincs bekötve a gázbowden, nem tudom kinyitni a fojtószelepet, nem kap levegőt a moci induláshoz ? Na mindegy, holnap veszek bowdent.

Egyébként Tom már leírta milyen mocikat raktak a mantákba gyárilag. Az egyetlen 16v a manta 400-as volt (2.4).

Üdv mindenkinek: irba

Előzmény: MagyarOpelMantaClub (1216)
mantaman Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1217
Hi!

MagyarOpelMantaClub!

Bocs, de én nem a 2.4-est hanem a 2.016v-t kérdeztem, hogy egyáltalán létezik-e ilyen?

mantaman

MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1216
irba!

Rájöttem, hogy jobb lenne ha felhívnál, mondjuk csúcsidőn kívül és online javítunk :)

Legjobb esetben is csak naponta 1x nézem a fórumot, ezért a talira tényleg nem lennénk kész :)

06-20 968-35-70

Tom

Előzmény: irba (1203)
MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1215
Üdv mindenkinek!

Kicsit visszanézek és megpróbálok válaszolgatni.

mantaman!

2.4 16V Opel Manta 400 (Magyarországon nincs)

Silverman!

Commodore-ba 2.5-volt a legnagyobb. A 3.0-ás motorok főként Senatorból, néha Monzából valók.

Hengerfej:

Kinyitott csatornák, nagy szelepek, erősebb szeleprugók, spec. tőkék, nagyobb vez.tengely, égéstér csökkentés.

irba

Melyik fajta injector van rajta? L vagy LE ?

Tom

Silverman Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1214
Mantaman, Én IS hallottam már róla.. jó sok pacival.. De Látni még Én Sem láttam..:-(
BYE Silverman.
Silverman Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1213
Hi All Újra Itt !!!
Tom, lenne egy kérdésem... Olvastam a hozzászólásaidat..:-) Mivel Épp most építgetek egy új motor az Én Egyetlenembe..(Mantácskám)
írtad a 2002.04.13 22:38 (1108) hozzászólásodban a komolyabb hengerfej tuningot... És Azt Szeretném tudni, hogy mit értessz ez alatt...:-) Előre is köszi !!!
Bye Bye !!
mantaman Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1212
Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy gyárilag.

mantaman

mantaman Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1211
Hali!

Hallottatok már 2.0 16V motorról MANTA-ban?
Elvileg létezik ijen.:-)
De én még nem láttam.:-((

mantaman

Silverman Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1210
HI MAntaman!!!! Igazad van.. tényleg ki is ment az eszemből a Monza...:-)))) De Commodore-t is szoktak:-) BYE !!!!
mantaman Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1209
Hi!

Silverman

Legtöbször MONZA motort szoktak belerakni.:-)

mantaman

Silverman Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1208
Még valami, nem tud nekem valaki véletlenül egy alapméretes 2.4-es Főtengelyt hajtókar és dugattyúsorral ? Esetleg egy üres 1.9-es blokkot?
Kedvező áron.. mert sajna egyetem miatt elég korlátoltak a lehetőségeim...:-( Előre is köszi !!! A LEgjobbakat Mindenkinek !! Bye Bye !!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!