Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maseratisti Creative Commons License 2014.04.06 0 0 14574

Gyuri! Lehet hogy már láttad, de Ghibli lámpa enricon

 

http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri225.htm

 

ár nincs...

Előzmény: giobarath (14565)
maseratisti Creative Commons License 2014.04.02 0 0 14573

Hetek óta ez van klubhonlap helyett:

 

 

Ykcky, Shami, van valami infótok?

shami Creative Commons License 2014.03.12 0 0 14572

Hülyén fogalmaztam.  Van egy kütyü, amelyik a gyorsulásból (és a súlyból) kalkulálja a keréken mért LE-t.

A Mistral meg alakul :-)

Előzmény: maseratisti (14571)
maseratisti Creative Commons License 2014.03.11 0 0 14571

Fizikából mindig gyenge voltam :-) Ezért nem értem még 3. olvasásra sem a lóerő, és a gyorsulásmérő közötti párhuzamot :-)

 

Amúgy jók a Mistralos képek amit Tibi rakott ma a facebookra :-)

Előzmény: shami (14570)
shami Creative Commons License 2014.03.11 0 0 14570

Az életben nem tud leadni 306 LE-t keréken...  Autóba rögzített gyorsulásmérőn nem tudtam a Shamalból 250-nél többet kivarázsolni...

Előzmény: maseratisti (14562)
maseratisti Creative Commons License 2014.03.05 0 0 14569

Ha ciki a Ferrari

Akkor a Maserati az önnek való. Az alapító testvérek egyikéről elnevezett autójukkal túltesznek még a Ferrarin is. Tovább »

forrás: totalcar.hu

maseratisti Creative Commons License 2014.02.22 0 0 14568

Jah, simán rosszul tudtam. Én is azt hittem ez a Hartmann féle 8c

Előzmény: giobarath (14567)
giobarath Creative Commons License 2014.02.22 0 0 14567
vmaast Creative Commons License 2014.02.13 0 0 14566

'stét!

 

Reggel letámasztottam a cég előtt a 164-et, és mi álldogált ott? Egy Luxemburgi rendszámú Qp...

Hát...azért van méltó ellenfele a szívemben a kígyónak... ;-)

giobarath Creative Commons License 2014.02.12 0 0 14565

Sziasztok!

 

Nagyjából tisztában vagyok az esélyekkel, de azért rákérdezek, hogy nincs-e valakinek a garázs mélyén jobbos és balos Ghibli első lámpabúra?

 

 

maseratisti Creative Commons License 2014.02.09 0 0 14564

Oké, jogos a 2 pont, valamiért lén 330-ra emlékeztem.

 

Én is ismerem a kocsit, de még a motor tönkretétel előttről :-) 2006-ban is nagyon jól húzott.

 

 

Előzmény: budaörsi polgár (14563)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.02.09 0 0 14563

306 lóerő a nyerő: ( legalábbis a gyár szerint )

http://www.maserati.com/maserati/en/en/index/About-us/heritage/biturbos/ghibli--2-0-/ghibli-primatist.html

 

A 330 le a motorcsónakra vonatkozik:

http://www.maseratighibli.co.uk/home40.htm

 

Ezzel az autóval vittek is egy próbakörre, miután összerakták a motorját.

Egész jól ment.

Előzmény: maseratisti (14562)
maseratisti Creative Commons License 2014.02.05 0 0 14562

306 a normál 2 literes ghibli, 330 a primatist, és 336 a ghibli cup.

 

(csak azt nem tudom hogy ezek főtengelyen vagy keréken mért adatok-e)

Előzmény: giobarath (14561)
giobarath Creative Commons License 2014.02.05 0 0 14561

tán 306 a gyári, de növekmény így is 1,3 % körüli ezek szerint

Előzmény: maseratisti (14560)
maseratisti Creative Commons License 2014.02.05 0 0 14560

Na akkor ez is eladó. 

 

Csak tudnám mi benne a tuning, hogy a gyári 330 ló helyett sikerült 310-re növelni.

 

Na mindegy is, én ehhez nem értek. 

Előzmény: giobarath (14559)
giobarath Creative Commons License 2014.02.05 0 0 14559
vajopi Creative Commons License 2014.01.31 0 0 14558

Hát, én vettem meg a QP IV-et, ami a budaörsin állt sokáig. Most próbáljuk az egészet rendbe tenni, mindent kicserélni rajta és eltüntetni a vasút mellett állás nyomait (sok apró fémrészecske beleette magát a fényezésbe). Amit meg kell kapnia, azt meg is fogja kapni az autó. Nekem tetszik :-)

maseratisti Creative Commons License 2014.01.28 0 0 14557

30.000-ért? A 26 eurósat :-)))

Előzmény: budaörsi polgár (14555)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.28 0 0 14556

Na akkor 2 opció van még. Angol honlapról bontott (több kocsit is bontanak, ghibli, qp IV) vagy elmenni a Kárászy féle lengéscsillapítósokhoz. Eurocentertől nem messze kifelé a vörösvári/bécsi út környékén vannak.

Előzmény: budaörsi polgár (14555)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.28 0 0 14555

Helyzetjelentés:

 

- Ezred Utca, 175 000 ft / db

- Wallis, cca. 400 euro / db + szállítás ( 30e ft-ért nem tudom mit nézett ki elsőre a sasszem )

- az angol linken levő nem belevaló, noha valóban olcsó

 

Azaz továbbra is emelőn pihen a jószág...

Előzmény: maseratisti (14553)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.23 0 0 14554

Köszi a linket is, továbbítottam.

Maranello-modena az ezred utcában: vezetékes tel. kikapcsolva, weblap nem működik, mobil él, visszahívást ígért holnapra.

Wallis: oldalanként cca. 30 000 ft

Előzmény: maseratisti (14553)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.23 0 0 14553

Lehetnek is szkeptikusak:

 

Ez az ár a módosítás előtti rugó 

http://www.eurospares.co.uk/searchResult_one.asp?S=376600333&TM=3&TMo=511&TA=1&TB=28644

 

A másik széria rugója (ami a v8-asban is van) 300 euro körül van/db

 

Ezért mondtam hogy be kell azonosítani hogy melyik kell.

 

Előzmény: budaörsi polgár (14552)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.23 0 0 14552

Köszönöm, az infót továbbítottam a szerviznek, de egyelőre kissé szkeptikusak az árral kapcsolatban, mert túl alacsonynak tűnik...

Előzmény: maseratisti (14551)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.22 0 0 14551

sőt, ha már szét lesznek szedve a gátlók, én mindenképp (ha kell, ha nem) cserélném a gumiharangokat, ütközőt, ész egyéb bizbaszokat is benne, mert ezek is 1-2 eurós tételek. (szállítás meg ugyanannyi 2 alkatrészre is mint 10-re

Előzmény: budaörsi polgár (14548)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.22 0 0 14550

félreérthetően fogalmaztam, szóval a két első rugó+szállítás kb 100 euro, azaz kijön 30.000-ből.

Előzmény: maseratisti (14549)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.22 0 0 14549

Áááá, két első spirálrugót keres mert párban cserélendő :-)

 

Hogy értelmes infóval is szolgáljak, ezt mindenképp a gyárból kéne rendelni. Van ugyanis kétféle hozzá ami csak az alvázszám, és a gyári adatbázis egyeztetésével pontosítható. 

Amiért azt mondom hogy gyári kell az az hogy "filléres" alkatrészről beszélünk. 26 euro darabja. A két első rugó + szállítás kijön harmincból. Ezért se keresgélni,  se kockáztatni az ebayes, vagy bontott darabokkal, szerintem nem érdemes. Tuning cuccok magasan többe kerülnek, és passz hogy mennyit használ. Max ha komplett kittet cserél az ember.

 

Maranello-modena az ezred utcában vagy a wallis mint hivatalos kereskedő gondolom tud segíteni mind a beszerzéssel, mind adatbázis szinten. 

Előzmény: budaörsi polgár (14548)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.21 0 0 14548

A lent említett Maserati Quattroporte keres egy bal első futómű spirálrugót...

budaörsi polgár Creative Commons License 2014.01.21 0 0 14547

Annak, aki előtte elszakította a vezérlését, mert a szervizbe már működésképtelenül került...

Előzmény: maseratisti (14546)
maseratisti Creative Commons License 2014.01.20 0 0 14546

Nem nagyon értem kinek nem elég az a 306 ló ami a primatistban van ..

Előzmény: shami (14545)
shami Creative Commons License 2014.01.20 0 0 14545

Ja, és 400 lóerős lett biztos, mint a többi "tuningolt" Maserati...

Előzmény: budaörsi polgár (14543)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!