Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PetiQP Creative Commons License 2014.05.28 0 0 14586

Felejtsd el azt az autót, még a sokkal jobb állapotú idős autókkal is (a Maserati főleg) mindig vannak gondok, nem egy olyannal ami már párszor vissza lett hozva a halálból....főleg olyan jó balkáni megoldásokkal ahogyan itthon sokan szerelnek: "Jó lesz ez így is"......

 

Miért nem választasz egy régi Alfát, Fiatot vagy Lanciát, ehhez közeli összegért csak olyanban lehet nagyon nagy odafigyeléssel gondolkodni. De abban lehet. És az sem fog gyakran szembejönni veled. Ha meg igen, max integettek egymásnak :)

Előzmény: lowdesertpunk (14585)
lowdesertpunk Creative Commons License 2014.05.23 0 0 14585

Sziasztok,

 

uj vagyok itt, illetve a tema is uj nekem.

 

Olyan sportos autot kerestem ami nem jon velem szembe minden kanyar utan, lehet vele neha foglalkozni, javitgatni, de amikor kell hasznalhato es oromet okoz. Havi kb. 1500-2500 km (neha Budapest, nem dugoban, altalaban tobb autopalya) es evi 1-2 kirandulas lenne a menu.

 

Igy talaltam meg en is ezt az autot. Ahogy meglattam rogton megtetszett es azota nem hagy nyugodni. Elkezdtem utana olvasni es igy jutottam ide is. Viszont ez a mondat elegge elbatortalanitott. Tudnal esetleg kicsit tobbet mondani mi tortent vele? Volt esetleg valami sotet folt a multjaban? Szamithatok jora is?

 

Koszonom

Előzmény: shami (14581)
Mauro Creative Commons License 2014.05.08 0 0 14584
Mauro Creative Commons License 2014.05.08 0 0 14583
shami Creative Commons License 2014.04.29 0 0 14582

Emberek!  Május 1-én nadapi majális!

 

Indulás 9-kor a régi balatoni úti Shell kúttól (a szerpentin feletti).  Aki nem Budapestről vagy erről a részéről jön, azzal Nadapon találkozunk 10 óra magasságában (vagy csatlakozik közben, de jelezze).

 

100 éves a Maserati, mi meg 10 éve találkozunk Nadapon :-)  Meg kell ünnepelni!

shami Creative Commons License 2014.04.29 0 0 14581

Ó, a szegény kicsikém, már megint eladó...  A fél ország végigment rajta már.

Előzmény: Cucmey (14575)
vajopi Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14580

Szia!

 

én nem régen vettem egy '97-es QP-t. Teljesen rendben volt, patika állapot. Mégis, amit csináltunk rajta: bal első rugó csere (ezért a jobb is), összes fék, olajok, vezérműszíj, görgök. Ez kb 2 hónapot tartott, mert a megfelelő alkatrészeket, normális áron nehéz volt beszerezni. Ez volt így ca 700e. Az a 2.24-es nem drága 990e-ért. Ha még rá kell költeni 1 milliót, akkor is még bőven jól jársz! Ritka autó és szép autó. Ha nincsen elegendő pénzed, akkor nincsen értelme. Ez akkor néz ki jól, ha vigyáznak rá. Milyen Maserati az, amelyik egy külső kerület szürke kis utcájában rohad?

Előzmény: Cucmey (14575)
PetiQP Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14579

Szerintem ez most a legeslegjobb Maserati ajánlat a piacon. 

 

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=249719831&asrc=st

 

A leírás alapján katalizátort is cserélni kellene, megoldható az? Ki lehet ezt váltani utángyártottal, hogy itthon kapjon kpm-es műszakit, hivatalosan gondoltam, mert nyilván kamut kapna, de komolyan, hogy tényleg jók legyenek az értékek?

 

Elképesztő, szerintem a legjobb Spyder amit eddig láttam, színben, kinézetben, belső szempontból.

PetiQP Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14578

Pedig sajnos ez csak úgy derül ki, ha személyesen megnézi az ember. Bár ez a szegény konkrét autó ha jól tudom kézről kézre jár, mintha mindenkinek beletörne a bicskája. El tudom képzelni, hogy a Magyarországon töltött 10-20 éve alatt hány "jó lesz ez így is" megoldást látott az autószerelőktől. De ezt csak feltételezem a tapasztalataim alapján. Plusz érdekes, hogy egész Európa legszuperebb piaca lennénk ha külföldön sokszorosáért megvehető autókat itthon aprópénzért tudunk adni :P ... bár gondolom nem véletlenül! Ez egy 10.000 euros kocsi külföldön....félelmetes.

Előzmény: Cucmey (14577)
Cucmey Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14577

Főleg Győrben használnám tömbnyire jobb minőségű utakon.

Dugó szinte soha sincs lehet normálisan haladni. Havonta kb 500 kilométert illetve hosszabb kirándulásokra használnám autóúton. Autópályán nem is tudom mikor voltam utoljára.

Télen nyáron menne és sajnos garázsom sincs.  

1 millióért kicsit olcsónak tűnik nekem ezért voltam kíváncsi hogy érdemes e egyáltalán megnézni vagy rögtön vihetném a szervizbe és hagyhatok ott az autószerelőnek még egy milliót ezen kívül. :) 

Előzmény: maseratisti (14576)
maseratisti Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14576

15 éve ez a kérdés :-) Rendes válasz még mindig nincs rá.

 

Mindenkinek mást jelent az a fogalom hogy "mindennapi használat"-ra alkalmas autó.

 

Mindennapi használat az is ha egy vidéki kisváros jó minőségű útjain zavarsz le napi 25-30 km-t, meg az is ha Budapesten napi 2-3 órákat araszolsz a dugókban.

 

Előbbi esetben simán bírni fogja évi 100-150.000-es szerviz cédulával, utóbbi esetben meg nincs az a pénz amit ne lehetne rá elkölteni.

 

Ha télen/esőben/sárban használod rozsda előbb-utóbb tuti lesz, ha csak a garázsban áll akkor is tuti tönkremegy valami, meg kell találni az arany középutat.

Előzmény: Cucmey (14575)
Cucmey Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14575

Sziasztok! 

Szerintetek ránézésre mennyi pénzt kell erre még rákölteni hogy mindennapi használatra alkalmas autó legyen belőle? 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/maserati/2.24/maserati_2.24-7845088

Köszi. 

maseratisti Creative Commons License 2014.04.06 0 0 14574

Gyuri! Lehet hogy már láttad, de Ghibli lámpa enricon

 

http://www.maserati-alfieri.co.uk/alfieri225.htm

 

ár nincs...

Előzmény: giobarath (14565)
maseratisti Creative Commons License 2014.04.02 0 0 14573

Hetek óta ez van klubhonlap helyett:

 

 

Ykcky, Shami, van valami infótok?

shami Creative Commons License 2014.03.12 0 0 14572

Hülyén fogalmaztam.  Van egy kütyü, amelyik a gyorsulásból (és a súlyból) kalkulálja a keréken mért LE-t.

A Mistral meg alakul :-)

Előzmény: maseratisti (14571)
maseratisti Creative Commons License 2014.03.11 0 0 14571

Fizikából mindig gyenge voltam :-) Ezért nem értem még 3. olvasásra sem a lóerő, és a gyorsulásmérő közötti párhuzamot :-)

 

Amúgy jók a Mistralos képek amit Tibi rakott ma a facebookra :-)

Előzmény: shami (14570)
shami Creative Commons License 2014.03.11 0 0 14570

Az életben nem tud leadni 306 LE-t keréken...  Autóba rögzített gyorsulásmérőn nem tudtam a Shamalból 250-nél többet kivarázsolni...

Előzmény: maseratisti (14562)
maseratisti Creative Commons License 2014.03.05 0 0 14569

Ha ciki a Ferrari

Akkor a Maserati az önnek való. Az alapító testvérek egyikéről elnevezett autójukkal túltesznek még a Ferrarin is. Tovább »

forrás: totalcar.hu

maseratisti Creative Commons License 2014.02.22 0 0 14568

Jah, simán rosszul tudtam. Én is azt hittem ez a Hartmann féle 8c

Előzmény: giobarath (14567)
giobarath Creative Commons License 2014.02.22 0 0 14567
vmaast Creative Commons License 2014.02.13 0 0 14566

'stét!

 

Reggel letámasztottam a cég előtt a 164-et, és mi álldogált ott? Egy Luxemburgi rendszámú Qp...

Hát...azért van méltó ellenfele a szívemben a kígyónak... ;-)

giobarath Creative Commons License 2014.02.12 0 0 14565

Sziasztok!

 

Nagyjából tisztában vagyok az esélyekkel, de azért rákérdezek, hogy nincs-e valakinek a garázs mélyén jobbos és balos Ghibli első lámpabúra?

 

 

maseratisti Creative Commons License 2014.02.09 0 0 14564

Oké, jogos a 2 pont, valamiért lén 330-ra emlékeztem.

 

Én is ismerem a kocsit, de még a motor tönkretétel előttről :-) 2006-ban is nagyon jól húzott.

 

 

Előzmény: budaörsi polgár (14563)
budaörsi polgár Creative Commons License 2014.02.09 0 0 14563

306 lóerő a nyerő: ( legalábbis a gyár szerint )

http://www.maserati.com/maserati/en/en/index/About-us/heritage/biturbos/ghibli--2-0-/ghibli-primatist.html

 

A 330 le a motorcsónakra vonatkozik:

http://www.maseratighibli.co.uk/home40.htm

 

Ezzel az autóval vittek is egy próbakörre, miután összerakták a motorját.

Egész jól ment.

Előzmény: maseratisti (14562)
maseratisti Creative Commons License 2014.02.05 0 0 14562

306 a normál 2 literes ghibli, 330 a primatist, és 336 a ghibli cup.

 

(csak azt nem tudom hogy ezek főtengelyen vagy keréken mért adatok-e)

Előzmény: giobarath (14561)
giobarath Creative Commons License 2014.02.05 0 0 14561

tán 306 a gyári, de növekmény így is 1,3 % körüli ezek szerint

Előzmény: maseratisti (14560)
maseratisti Creative Commons License 2014.02.05 0 0 14560

Na akkor ez is eladó. 

 

Csak tudnám mi benne a tuning, hogy a gyári 330 ló helyett sikerült 310-re növelni.

 

Na mindegy is, én ehhez nem értek. 

Előzmény: giobarath (14559)
giobarath Creative Commons License 2014.02.05 0 0 14559
vajopi Creative Commons License 2014.01.31 0 0 14558

Hát, én vettem meg a QP IV-et, ami a budaörsin állt sokáig. Most próbáljuk az egészet rendbe tenni, mindent kicserélni rajta és eltüntetni a vasút mellett állás nyomait (sok apró fémrészecske beleette magát a fényezésbe). Amit meg kell kapnia, azt meg is fogja kapni az autó. Nekem tetszik :-)

maseratisti Creative Commons License 2014.01.28 0 0 14557

30.000-ért? A 26 eurósat :-)))

Előzmény: budaörsi polgár (14555)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!