Felejtsd el azt az autót, még a sokkal jobb állapotú idős autókkal is (a Maserati főleg) mindig vannak gondok, nem egy olyannal ami már párszor vissza lett hozva a halálból....főleg olyan jó balkáni megoldásokkal ahogyan itthon sokan szerelnek: "Jó lesz ez így is"......
Miért nem választasz egy régi Alfát, Fiatot vagy Lanciát, ehhez közeli összegért csak olyanban lehet nagyon nagy odafigyeléssel gondolkodni. De abban lehet. És az sem fog gyakran szembejönni veled. Ha meg igen, max integettek egymásnak :)
Olyan sportos autot kerestem ami nem jon velem szembe minden kanyar utan, lehet vele neha foglalkozni, javitgatni, de amikor kell hasznalhato es oromet okoz. Havi kb. 1500-2500 km (neha Budapest, nem dugoban, altalaban tobb autopalya) es evi 1-2 kirandulas lenne a menu.
Igy talaltam meg en is ezt az autot. Ahogy meglattam rogton megtetszett es azota nem hagy nyugodni. Elkezdtem utana olvasni es igy jutottam ide is. Viszont ez a mondat elegge elbatortalanitott. Tudnal esetleg kicsit tobbet mondani mi tortent vele? Volt esetleg valami sotet folt a multjaban? Szamithatok jora is?
Indulás 9-kor a régi balatoni úti Shell kúttól (a szerpentin feletti). Aki nem Budapestről vagy erről a részéről jön, azzal Nadapon találkozunk 10 óra magasságában (vagy csatlakozik közben, de jelezze).
100 éves a Maserati, mi meg 10 éve találkozunk Nadapon :-) Meg kell ünnepelni!
én nem régen vettem egy '97-es QP-t. Teljesen rendben volt, patika állapot. Mégis, amit csináltunk rajta: bal első rugó csere (ezért a jobb is), összes fék, olajok, vezérműszíj, görgök. Ez kb 2 hónapot tartott, mert a megfelelő alkatrészeket, normális áron nehéz volt beszerezni. Ez volt így ca 700e. Az a 2.24-es nem drága 990e-ért. Ha még rá kell költeni 1 milliót, akkor is még bőven jól jársz! Ritka autó és szép autó. Ha nincsen elegendő pénzed, akkor nincsen értelme. Ez akkor néz ki jól, ha vigyáznak rá. Milyen Maserati az, amelyik egy külső kerület szürke kis utcájában rohad?
A leírás alapján katalizátort is cserélni kellene, megoldható az? Ki lehet ezt váltani utángyártottal, hogy itthon kapjon kpm-es műszakit, hivatalosan gondoltam, mert nyilván kamut kapna, de komolyan, hogy tényleg jók legyenek az értékek?
Elképesztő, szerintem a legjobb Spyder amit eddig láttam, színben, kinézetben, belső szempontból.
Pedig sajnos ez csak úgy derül ki, ha személyesen megnézi az ember. Bár ez a szegény konkrét autó ha jól tudom kézről kézre jár, mintha mindenkinek beletörne a bicskája. El tudom képzelni, hogy a Magyarországon töltött 10-20 éve alatt hány "jó lesz ez így is" megoldást látott az autószerelőktől. De ezt csak feltételezem a tapasztalataim alapján. Plusz érdekes, hogy egész Európa legszuperebb piaca lennénk ha külföldön sokszorosáért megvehető autókat itthon aprópénzért tudunk adni :P ... bár gondolom nem véletlenül! Ez egy 10.000 euros kocsi külföldön....félelmetes.
Főleg Győrben használnám tömbnyire jobb minőségű utakon.
Dugó szinte soha sincs lehet normálisan haladni. Havonta kb 500 kilométert illetve hosszabb kirándulásokra használnám autóúton. Autópályán nem is tudom mikor voltam utoljára.
Télen nyáron menne és sajnos garázsom sincs.
1 millióért kicsit olcsónak tűnik nekem ezért voltam kíváncsi hogy érdemes e egyáltalán megnézni vagy rögtön vihetném a szervizbe és hagyhatok ott az autószerelőnek még egy milliót ezen kívül. :)
15 éve ez a kérdés :-) Rendes válasz még mindig nincs rá.
Mindenkinek mást jelent az a fogalom hogy "mindennapi használat"-ra alkalmas autó.
Mindennapi használat az is ha egy vidéki kisváros jó minőségű útjain zavarsz le napi 25-30 km-t, meg az is ha Budapesten napi 2-3 órákat araszolsz a dugókban.
Előbbi esetben simán bírni fogja évi 100-150.000-es szerviz cédulával, utóbbi esetben meg nincs az a pénz amit ne lehetne rá elkölteni.
Ha télen/esőben/sárban használod rozsda előbb-utóbb tuti lesz, ha csak a garázsban áll akkor is tuti tönkremegy valami, meg kell találni az arany középutat.
Hát, én vettem meg a QP IV-et, ami a budaörsin állt sokáig. Most próbáljuk az egészet rendbe tenni, mindent kicserélni rajta és eltüntetni a vasút mellett állás nyomait (sok apró fémrészecske beleette magát a fényezésbe). Amit meg kell kapnia, azt meg is fogja kapni az autó. Nekem tetszik :-)