Az enyém biztos, hogy függőcsapszeges. Még a kezdetekkor sikerült hozzá gömbfejet vennem, ami sokáig otthon porosodott, de tavaly egy Bogárnak sűrgösen szüksége volt egyre és kisegítettem valakit. A sárvédők és a motorháztető 67 előtti, viszont az ajtó már az újfajta. Alvázszám szerint is 68 vagy 69-es gyártású.
Liviati...nem lehet csak úgy feltenni az újabb 69ces alvázra, azon gömbfejes futómű ez függőcsapszeges. Más az alvázfej amihez felfogatod....szerintem tied vagy csak hasonló (más lengéscsillapító konzol) vagy öszvér a kocsid és régebbi alváza van.
Elmész az NKH-hoz és felvázolod az elképzeléseidet. Ha nem törtek le akkor keresel egy mérnököt aki megtervezi és egy lakatost aki elkészíti. Nagyon sokba fog kijönni.
A segítségeteket kérném szépen. Az alábbi bogár torziós első futóművel kapcsolatban, hogy melyik típusba szerelték ezt a fajtát, illetve az évjárat is jól jönne. Válaszotokat előre is köszönöm.
Most a Balaton nem izgat fel, Görögre gyurok :)) remelem nem fognak strajkolni es haza tudok jönni:)) Ha nem, megfurom az össze hajojukat - - - -mint Buvar Kund :))
van 4 sarvedöm ajandekba erröl: 2 elsö a balatonon, 2 hatso A-ban -mielött kidobom vigyetek hasznalhato jo allapotban, szelesites miatt lettek lecserelve