Keresés

Részletes keresés

Aladár46 Creative Commons License 2020.02.29 0 3 49605

(M)83. főút - 2x2 sáv

 

1. szakasz:

 

Vállalkozási szerződés a 83. sz. főút Pápa-Tét dél csomópont (32+574 - 51+000 km sz.) és a 8315 j. Repülőtéri bekötőút (0+000 - 1+546 km sz.) közötti szakaszának teljes körű kivitelezésére:

A 83. sz. 2x2 sávos főút Pápa - Tét dél csomópont (32+574 - 51+000 km sz.) és a 8315 j. Repülőtéri bekötőút (0+000 - 1+546 km sz.) szakaszokra elkészült engedélyezési és kiviteli tervek, illetve a jogerős környezetvédelmi és útépítési engedélyek alapján kell megépíteni az új nyomvonalon vezetett 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főutat Pápa - Tét dél csomópont (32+574 - 51+000 km sz.) között, mely egybefüggően mintegy 18,4 km hosszúságú, és az új nyomvonalon vezetett 2x1 sávos 8315 j. Repülőtéri bekötő utat, mely egybefüggően mintegy 1546 m hosszú.

Az új 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főút 32+574 - 51+000 km sz. közötti szakaszán két darab különszintű csomópont: Pápa észak és a Gyarmat, és 15 db híd műtárgy került megtervezésre. A Pápa észak különszintű csomópontban lévő B1 334 sz. műtárgy három nyílású, melynek szabad nyílásai 12,10 m - 28,07 m -12,10 m, összesen 52,27 m. A 36+838 km szelvényben lévő B1 368 sz. műtárgy egy nyílású, szabad nyílása 42,60 m. A tárgyi építési beruházás oszthatatlan szolgáltatásnak minősül. A nyertes ajánlattevő(k) által ellátandó feladatokat részletesen a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák. Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét arra, hogy a tárgyi közbeszerzési eljárás eredményeként megkötendő szerződés finanszírozására támogatásra irányuló igényt fog benyújtani, és ajánlatkérő a Kbt. 53. § (6) bekezdése alapján a támogatásra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek tekinti, amely miatt az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja. Továbbá a Kbt. 135. § (12) bekezdése alapján a támogatási igény igényelt összegben történő elfogadását ajánlatkérő a szerződés hatálybalépését felfüggesztő feltételként köti ki.

PST kód: K083.06.73

 

 

2.szakasz:

Vállalkozási szerződés a 83. sz. 2x2 sávos főút Tét dél csomópont – Győr (51+000 – 68+641 km sz.) közötti szakaszának teljes körű kivitelezésére:

A 83. sz. 2x2 sávos főút Tét dél csomópont - Győr (51+000 – 68+641 km sz.) közötti szakaszra elkészült engedélyezési és kiviteli tervek, illetve a jogerős környezetvédelmi és útépítési engedélyek alapján kell megépíteni az új nyomvonalon vezetett 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főút Tét dél csomópont - Győr 51+000 - 68+641 km sz. közötti szakaszt, mely egybefüggően mintegy 17,6 km hosszúságú. Az új 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főút 51+000 - 68+641 km sz. közötti szakaszán négy darab különszintű csomópont: Tét dél, Tét észak, Győrszemere, Koroncó és 8 db műtárgy került megtervezésre. A Tét észak különszintű csomópontban lévő B1.547 sz. műtárgy egy nyílású, melynek szabad nyílása 35,30 m. A Győrszemre, Koroncói út felett lévő B1.592 sz. műtárgy három nyílású, melynek szabad nyílásai 9,61 m – 15,00 m - 8,93 m, összesen 33,54 m. A tárgyi építési beruházás oszthatatlan szolgáltatásnak minősül. A nyertes ajánlattevő(k) által ellátandó feladatokat részletesen a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák. Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét arra, hogy a tárgyi közbeszerzési eljárás eredményeként megkötendő szerződés finanszírozására támogatásra irányuló igényt fog benyújtani, és ajánlatkérő a Kbt. 53. § (6) bekezdése alapján a támogatásra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek tekinti, amely miatt az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja. Továbbá a Kbt. 135. § (12) bekezdése alapján a támogatási igény igényelt összegben történő elfogadását ajánlatkérő a szerződés hatálybalépését felfüggesztő feltételként köti ki.

PST kód: K083.03.73


83.sz.főút Pápa-Tét és 8315j.Repülőtéri bekötőút:
Egyösszegű nettó ajánlati ár (nettó Ft): nettó 44.185.631.451,- Ft. A legjobb ár-érték szerinti érvényes ajánlatot tárgyi közbeszerzési eljárás 1. ajánlati részében a Duna Aszfalt Kft. (6060 Tiszakécske, Béke utca 150.) ajánlattevő nyújtotta be.

83.sz.főút Tét dél csomópont – Győr szakasz:
Egyösszegű nettó ajánlati ár (nettó Ft): nettó 46.238.403.441,- Ft. A legjobb ár-érték szerinti érvényes ajánlatot tárgyi közbeszerzési eljárás 2. ajánlati részében a Soltút Kft. (6320 Solt, Kecskeméti út 34.) ajánlattevő nyújtotta be.

trizs77 Creative Commons License 2020.02.29 0 0 49604

Igaz ugyan, hogy nemrég adták át a kecskeméti északi elkerülőt az új M5 csomóponttal, de...........

 

 

 

Kb egy hete jöttem rajta.

Jó út.

Szép út.

Annyira ívelt, hogy Vmax = 60 km/h.

Amúgy biztonságos.

De ne előzzön senki, senkit.

 

józsi24 Creative Commons License 2020.02.29 -3 0 49603

igen, az rettenetesen szornyu lesz, hogy a szellem44 nem csatlakozik az m5be...

 

igazugyan, hogy nemreg adtak at a kecske eszak elkerulot uj m5 csp-tal, dehatugye a brutalisan elkanaszodott tanyasiaknak derogal fouton otozni, ok szellempalyat akarnak, de izibe, a qtyauristenit!!!

Előzmény: nyebojsza (49552)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.28 -2 0 49602

Hatb+, a qrva szellem44 arabol kb. 1-2000km utat lehetett vona rendberakni...

Előzmény: Autobahn89 (49598)
kustor Creative Commons License 2020.02.28 0 3 49601

Valóban jól halad az építkezés. Múlt vasárnap Nagylózs és Kópháza között készítettem az alábbi fotókat:

Előzmény: rm40 (49600)
rm40 Creative Commons License 2020.02.28 0 2 49600
rm40 Creative Commons License 2020.02.28 -1 0 49599
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.28 0 1 49598

A 22éves államtitkár helyettes hölgyike óta már semmi ilyenen nem lepődnék meg :D :D 

Na de hagyjuk a politikát.

Én már azzal is elégedett lennék, ha M44-ről lehajtva emberi utakon autózhatnék a célomig, és nem ilyen földút minőségű mellékutakon. 

Előzmény: Mézgár (49595)
dimelo Creative Commons License 2020.02.28 0 0 49597

Meg a mohóknak is kell a türelem....

Ha Békéscsabát eléri ott is lesz egy kis ingyen időszak,

 

várható lesz ...szigorúan 2022. április után...

Előzmény: Avaar (49596)
Avaar Creative Commons License 2020.02.28 0 0 49596

Ha lenne ilyen szándékuk, már megtették volna..

Előzmény: Mézgár (49595)
Mézgár Creative Commons License 2020.02.28 -1 0 49595

Elég egy rendeletet módosítani, és máris fizetös lehet az M44.

Előzmény: Autobahn89 (49580)
dimelo Creative Commons License 2020.02.28 0 1 49594

Az M4 "terepakadály"-t Mészáros-nak hívják...

Ugyanezt az M44 Szentkirálynál Szíjj-nak...

Előzmény: bp01 (49592)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49593

Ertelme lenne, mert igazan idoszeru lenne egy oyan palya, ami osszekotne keletet nyugattal M0 nelkul. Sajna ez meg nem mostanaban fog megvalosulni. Addig marad a mellekutakon autozas M5ig M44-tol.

Előzmény: troglodita (49585)
bp01 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49592

Köszi, jó tudni :) 

 

Milyen "sokat drágító, sok terepakadályra" gondolsz Törökszentmiklós és Berettyóújfalu között? 

Előzmény: józsi24 (49565)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49591

ez a "forgalom" réteg, azt a képet pedig telefonról lőttem, mármint screenschotoltam

Előzmény: dimelo (49590)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49590

A mapsot használom, de ezt a felületét (eddig) nem.

Köszi!

Előzmény: RadiX (49583)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49589

A Szentkirály környéki utak 5-6 éve köszönik szépen nagyon jól vannak (hisz ott van a vakond).

Kivéve ami Kocsér-ra megy, meg onnantól a 44-esig (nem tudom azt a 2-3 km-t már miért nem csinálták meg...)

Előzmény: Autobahn89 (49577)
totyit Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49588

Hát igen.

Nagyon kevés a felújítás a sok 1000 km leromlott úthoz képest.

Előzmény: hegyaljai3 (49587)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49587

Sajnos kevés olyan jó példa van mint az utolsó előtti oldalon.

Előzmény: totyit (49584)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 2 49586

Láttam én már irdatlan autópálya sűrűséget Nyugaton is helyenként. Bár általábam Kecskemétnél nagyobb városok körül fordul elő.

 

Jelen esetben au M8 rövid szakaszát én határozottan bevállalnám.

Előzmény: troglodita (49585)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49585

Hát ha tudnák, hogy mit akarnak, akkor azt a pár tíz km-t meg is lehetne építeni, nem? Csak hát evvel az M5-M44-M8 trióval valami olyan irdatlan autópálya/autóút sűrűség jönne létre a Kiskun-Nagykun-Nagykőrösi régióban, aminek semmi értelme nem lenne és ami ellen minden józan eszű ember tiltakozik.

Előzmény: Autobahn89 (49580)
totyit Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49584
RadiX Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49583

Végig a Google Mapsról beszéltünk, nezd meg azt a screenshot-ot.

Előzmény: dimelo (49581)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49582

Ott a pöttyös labda...

 

Jól gondolod, csak nekem már fáj az irónia is...

 

Állandóan kettős mérce van: amnézia és nagyotmondás...(szakmaiatlan intézkedésekkel)

Előzmény: ÁsítóSárkány (49575)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49581

Köszi!

Valószínűleg pontatlan megfogalmazás lehet,

mert ez így nem forgalmi adat, csak torlódásjelzés...

 

Ilyet a googlemaps is tud.

Előzmény: RadiX (49570)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49580

Ezzel maguk alatt vágják a fát, mert addig nem tudják fizetőssé tenni a személygépjárművek számára, amíg nincs bekötve sehová.

M8-ra még várhatunk egy jó ideig, mire leér odáig. Még csak Körmendnél kapargatják a földet, és az is csak 2x1 sáv lesz.

Lehet majd fogadásokat kötni, hogy a határig ér le hamarabb az M44, vagy egy gyorsforgalmi úthálózatig :)

Előzmény: troglodita (49579)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49579

Igen, a 44-est is készülnek "megerősíteni", meg Szentkirály környékén is elkerülőznek meg megerősítenek, de hát inkább vinnék be valahová az M5-be az M44-et, aztán csókolom. Aki még egyszer azt meri mondani, hogy igenis van hosszú- (és pláne közép-) távú koncepció, azt nagyon kiröhögöm...

Előzmény: ÁsítóSárkány (49578)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49578

Értem ezt a megközelítést, csak nagyon nem értek vele egyet...

Előzmény: Autobahn89 (49577)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49577

Nem véletlen akarják a mellékutakat szentkirály környékén rendbe tenni.

Valszeg azért mert nem mostanában lesz még bekötve a gyorsforgalmiba az M44.

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (49576)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49576

Az M8 M5 és M44 közti szakaszát valóban jó lenne kicsit hamarabb megcsinálni.

Előzmény: drummond (49569)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!