Nem hízelgő videó, ez tény, de ettől még nem gondolom lejárató videónak. Hidd el, a családban volt 3 Alfa is (145, 146 és GTV 2.0 JTS), és csak azért, mert nekem (még?) nincsen, más sincs jobban oda az Alfákért, mint én. De az Alfának is vannak sikerültebb és kevésbé sikerült típusai, nincs ezzel semmi gond, más gyártónál is van ilyen, szerintem nem érdemes személyes sértésnek venni. Az Alfa 147-nek egy csomó erénye van és mint írtam, vettem volna én is, csak épp lecsúsztam a kiszemelt példányról és sürgősen kellett autó (nem várhattam még heteket vagy akár hónapokat egy megfelelő darabra). De azt be kell látni, hogy a 147-hez az átlagosnál sokkal nagyobb elszántság és pénztárca kell, ha az ember mindennapos, meghízható autóként akarja használni. Ennyi.
Mert akkor nem fogsz elkezdeni válaszolgatni arra hogy egyrészt mi is olvasunk internetet, másrészt meg a kutyát nem érdekli, hogy ki és miért csinálta ezt a lejárató videót.
"Sokan hisznek a szívó benzines motorban, de nem mindig jó választás. A Vezess Értékbecslőben átvizsgált Alfa 147 2.0 Twin Spark gazdája megtapasztalta mindezt. A használt 937A mappája majdnem egymillió forintnyi friss szervizszámlát rejtett a kesztyűtartóban."
először írok ide,nyilván nem véletlenül. Eladóvá lett a lányom Alfa MiTo-ja, 2011 szeptemberi, 1,4 benzines MultiAir 105 LE, nálunk 2016 decembere óta van, előtte egy nürnbergi fickóé volt. most kb 174000 km lehet benne, még használatban van. Hirdetem már itt-ott, de igazán komolyan nem volt érdeklődés. Gondoltam hátha itt van olyan Alfahívő, aki ilyet keres.
Az autó Németországban van, decemberig jó a műszakija. A honosítással nem tudok foglalkozni, és eurókat szeretnék érte kapni, nem forintokat. irányár legyen 3800, képezheti megbeszélés tárgyát. Amióta nálunk van,megvannak a szervízszámlák, mivel a gyerekem járt/jár vele, nem ezen spóroltuk meg a rezsirevalót. Természetesen van rajta tennivaló, de szerintem nem vészes. érdeklődés esetén küldök képeket, meg válaszolok is, ha van kérdés. Remélem az emailcímet nem dobja ki a rendszer: drszabod@gmail.com
Bekaptam a takonykórt, dögröváson vagyok..... így elmaradt a találkozás is a StílóSztájliszt-tal (kacsintós fej ikon) .... nem mindent lehet ' virtuálisan' intézni.... legalább is ugyanavval az eredménnyel ....6ékonysággal.....
Valahogy összehozlak Titeket, aztán legalább információ-TSere szintjén, oldjátok meg 1más között ..... értsd helyesen: sem keresni, sem bukni nem akarok rajta, nettó segítő szándék és.... pont. A mondat végén.
Közben megoldottam, vagyis rájöttem a hiba okára. Kell egy alapos tisztítás a mechanikának, illetve a két motor cseréje (ha sikerül találnom, akkor csak a fogaskeréknek), mert végállásnál elugrik a spirálon, és emiatt nem tud végállást tanulni. Jó eséllyel valami Alfáé is jó lesz, hogy ontopic legyek :)
Köszi. Ma ránéztem jobban, a roló egyáltalán nem működik, az üveg része meg szakadszosan előremegy és bezáródik, de semmi más. A motorokat imbusszal tekerve mozog minden, szóval valószínűleg mechanikailag rendben van.
Vajon én vagyok vak, vagy tényleg nem lehet diagolni a napfénytetőt a Stiloban? Össz annyit találtam róla, hogy a can hálózatban engedélyezzem vagy ne.
(ha máshol nem ,talán Paco-nál vagy a garage-ban összefutunk majd....a vendégem vagy egy citromos Gösser-re vagy amit a PÚaco mostanság kortyolgat....irsai olivér...?!? ...)
Ház, kutya, Opel már nincs, jó ideje, elváltak az útjaink a gazdájával együtt.
Viszont tavaly szeptemberben megházasodtam, ház is lesz előbb utóbb, de nem a városban hanem jóval messzebb, még az aglomeráción is túl... készűl a B terv. Itt kívánjuk hagyni ezt a fővárosi ész nélküli rohanást.
Szerelni csak a ropogót fogom ma, tegnap ste elkezdett fulladozni, valószínűleg összeszedett a karbi valami koszt. Becsületére mondva, hogy amúgy csak megy és megy, évek óta semmi gond, pedig egy szög egyszerű kis vacak. Idén volt az első tél, hogy nem állítottam le, most is azzal jártam a nap rutinjaimat.
Mondjuk a Stilonak is neki kéne állni, van egy komplett motor a pincében, szétszed, ami kell csere aztán majd egyszer bele a mostani helyére, mert azért az olajat szereti csipegetni. Így hirtelen ennyi.
MG-be szerelt erőmű , engem,akkor nem nyűgözött le....különösebben.... Inkább megfontolt közlekedésre predesztinált, mint vidám ugra-bugrára TS ábított volna a forgalomban.... mint egy ifjú bárány a mezőn.... nincs ugrándozás ide-oda...ballagok a többiekkel 1üt a nyájban...
Annyit almarajongó car-társ javára kell írni, és , ezért elnézését kérem, hogy a kissé kesze-Qsza hozzászóláshalmaz fogalmazása , ' enyhén ' félre érthetőre sikerült.
Az OFF lexus is200-zal nincs bajom.
Nem az én világom, de ettől, egy megfelelő műszaki állapotú és karbantartott darab lehet élményforrás,amellett , hogy megállja a helyét,mint napi használós familiwágen.
A kellően alacsony színvonalú hsz-om (minden falusi srác bmw-snek született, TSak aztán egy TSomóan közülük, közelebb költöztek a városhoz- ne adj' isten, ott találtak munkát=volt egy zsák e21 és e30 gk-m...a legjobban az e28 528i-t élveztem, ezek közül....)
tehát: a toyota corolla / yaris stb.... szerű közlekedő edények átlagos vezetőire vonatkozott az akadémiai székfoglalóm.
Hö, télleg szerelték V8-al, aszittem csak 2.5 V6 volt, de az csak az itthoni kínálat. S az a motor nem nyomórudas, ezt a Tritont szerelték az én pickupomba is, csak az enyém 5.4-es.. amúgy tök jó motor. :-)