Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47840

Előzmény: Törölt nick (47839)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47839

Amit leírtál, azzal általánosságban max egyetértek.A mobil csörlőt nem nagyítottam fel, nem láttam hogy mi van rá írva, csak a gyakorlatból és a Horn típus ismeretéből merítettem a 900kg-ot.Az hogy egy azonos házban lehetnek eltérő áttétellel és motor erővel rendelkező cuccok, az is biztos. Viszont az is biztos, hogy akkor, ha a mi , konkrét példánkat vesszük, valamelyik gyártónak nagyon el kellett számolnia magát. Ahhoz hogy ugyanazon méretű, ag. vastagságú, felfogatású, rögzítő talpméretű házba beletegyen egy 6000 lbs., és egy (asszem)6.8 T-ás, tehát durván 15000 lbs. szerkezetet, tehát  vagy a Horn-t bődületesen túl, vagy a másikat durván alul tervezték statikailag.Mivel nem vagyunk naivak és tudjuk hogy a mai világban a gyártók dollár milliókat költenek kutatásokra hogy hogyan tudnak néhány grammot spórolni a felhasznált ag-al, miközben a szerkezet nem gyengül,ezt nehéz elképzelni. A "6.8 T-s "csörlőjüknek olyan vékony a tápkábele, mint az én Quadomon levő egyik 3000 lbs-es Warn csörlőé.Elvileg az jönne az aksitól, amin több mint 450A a felvett áramerősség.Ahhoz pedig kell az átmérő! Megpróbálok majd egy táblázat részletet berakni hogy látni lehessen a különbséget. 

Az hogy egy cég milyen idős, sőt, mennyire befutottak a termékei, nem garancia arra, hogy nem hazudik. Gondoljunk az emissziós hazugságba keveredett WV-ra és Renaultra.Ráadásul itt nem a gyártó hirdetett, hanem a forgalmazó forgalmazója.Ami gyanúra adhat okot az a TV-shop-os jellegű hirdetése.TV-shopból rendelni általában egyszer szoktak az emberek.hagy ne írjam le hogy miért, hisz mindenki tudja.

Ha a valós adatokat írják le, azt hogy ez így együtt ennyi, akkor nem lenne drága, persze azt sem kellene hazudni hogy a plusz csörlő és a vez. nélküli irányító ajándék, mert ha összeadom a felsorolt összes cuccot, akkor nem rossz az ár, de nem biztos hogy mindenkinek kell a két csörlő és egyéb dolgok, ami egyszerű aljas hazug árukapcsolás. 

Ha vkinek kell egy 6 vagy 9000 lbs. csörlő, sokkal olcsóbban hozzájut, távirányítót meg vehet hozzá + 10000 ft.-ért.

Én az enyémmel kaptam két kampót, fordítót, huzatot, szerelő konzolt, kötél vezető görgőt, kihúzó kampót, csavarokat, stb.Nem ajándékképpen, hanem tartozékként. Ezért írtam az elején, hogy TV-shopos stílus.

Előzmény: nyuszy (47838)
nyuszy Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47838

Azért nem eszik ezt ilyen forrón.

 

Először is, a Chicago Electric egy létező cég, csak éppen a weboldala szerint nem gyárt csörlőt. Szóval ez pont ugyanannyira márkanév, mint bármelyik kínai.

Persze, azt írja, hogy nem kínai, de tekintve, hogy nem létezik ilyen nevű csörlőgyártó cég, ennek azért kicsi az esélye.

 

Másodszor, a képen látható mobilcsörlő papírján konkrétan látszik, hogy 500 lbs, azaz az egy 220 kg-os cucc. Valószínűleg kisebb csónakok kihúzására tökéletes.

Én azért hajlanék arra, hogy ezzel ők is tisztában vannak, és a képeken látható tárgy nem azonos az említett 2,7 tonnás cuccal.

 

Harmadszor, a csörlők háza azért eléggé hasonló, ha a tornyos csörlőket nem vesszük ide. Azt is baromi nehéz megítélni, hogy milyen motor ill. áttétel van a nagyjából hasonló házon belül. Simán lehet, hogy ugyanakkora házban vehetsz egy 6000-es gyorscsörlőt, meg egy 13000-es lassút! Egy terepjárós topikban azért tisztában kéne lenni azzal, hogy az áttétel elég sok mindent befolyásol, és pl. ugyanabból az osztóműből jön ki a 4H meg a 4L, oszt a keréken mérhető teljesítmény mégis öléggé más, hiába hajtja ugyanaz a motor az autót. 

 

Szóval, bár nem kívánom védeni az érintett céget, aki ugyan nagyon megbízható, de mégsincs neve, de szerintem simán lehet ugyanolyan jó a termék, mint bármelyik másik, s ha esetleg tényleg adnak rá garanciát, akkor az hasznos lehet (bár én még nem láttam elektromos csörlőt garanciaidőn belül elpusztulni rendeltetésszerű felhasználás esetén).

 

Tapasztalatom szerint hobbi jellegű felhasználásnál bármelyik noname csörlő örök élet plusz egy nap, megnéztem, s az eredeti metróscsörlőm betöltötte a tíz évet, a harmadik autóban van azóta, és még mindig teszi a dolgát, úgy, hogy kb. soha semmilyen karbantartást nem kapott.

Ezek alapján, én tutira nem adnék 150 pénzt egy 12.000-es csörlőért, mindegy, milyen kamu márkanév szerepel rajta. Kis utánajárással 90 pénz környékén lehet venni 12.000-es csörlőt, ami teljesen jó (volt ilyenem is, csak eladtam autóstul). Vagy ha meg van pénz szarásig, akkor kell venni egy Warnt.

Előzmény: Törölt nick (47830)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 47837

A központjuk Pécelen van a  Maglódi úton.Ott kell érdeklődni és az egyik gyártó csarnokuk is ott található..

Előzmény: vm_motor (47835)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 47836

Inverteres hegesztőt nem tudom hogy csinálnak, ami biztos, a klasszikus trafók,--én ilyet készíttettem velük tucatszám--(hegesztő, akkutöltő, co heg.stb.)vasmag, primer, sec. tekercselés stb.

TRAFel kft Isaszeg. A neten megtalálod  őket.

Előzmény: vm_motor (47835)
vm_motor Creative Commons License 2017.03.20 0 0 47835

Az a trafó, trafó vagy inverter?;mert akkor érdekelne a cím, köszi.

 

Az is jó volt , hogy megfejtetted ezt a csörlő ügyet, kár, hogy ennyi szemét cég, ember(?) stb. tud itt(is) ügyeskedni.

Előzmény: Törölt nick (47831)
Destroyah2 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 47834

ezért nagy respect!...

Előzmény: Törölt nick (47831)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.18 0 0 47833

Nincs mit, de kicsit önzésből tettem, mert engem is érdekel minden új, ami esetleg jobb lehet a beváltnál.

Előzmény: lacateam (47832)
lacateam Creative Commons License 2017.03.18 0 0 47832

Nagy király vagy, köszönöm a minden részletre kiterjedő nyomozást!

 

üdv, Laci

Előzmény: Törölt nick (47831)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.17 0 0 47831

 "ez valami autókereskedő cég, azok meg nem az igazmondásukról híresek."

Nagyon jó érzékkel rátapintottál az igazságra! Utána néztem a hirdetett csörlőnek, mert nagyon, sőt túl szépnek tűnt.

Az igazság az, hogy rendesen át lett címkézve a hirdetett csörlő.A burkolt, mobil 2,7T-nak hirdetett , bónuszként adott csörlő a valóságban 2000 lbs, azaz 900 kg-ot tud.  A nagy pedig 6000 lbs, vagyis durván 2.7 T-ás.Azért vagyok benne biztos, mert az ugyan az mint a képen , a Niván látható Horn csörlő csak átcímkézve.

Ugyan azt csinálják, mint pölö a multik a hegesztő trafókkal. Van Isaszegen egy magyar elektronikai cuccokat gyártó cég, tucatszám viszik tőlük a 100A-es hegesztő trafókat a multik beszállítói csak csupasz, festetlen burkolattal, amit felfestetnek, felcímkéznek csak nem a tényleges 100A-el, hanem 180, 200, 210 -el, azért, hogy a különböző áruházak azért ne "ugyan azt" kapják.Csaló szemetek, nagyon kell vigyázni. A telephelyen meg 1/3-ad áron megveheti aki oda megy, korrekt felvilágosítással.

Előzmény: lacateam (47829)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.16 0 0 47830

A hirdetésük szövege annyira fennhéjázó, hogy én ezért nem bíznék benne. Attól persze lehet jó!

Én Warn csörlőt használok a quadon 2 db van, elöl- hátul,3000 lbs-, remek, teszik a dolgukat ha kell. A Niván 6000 lbs-s Horn van, ami európai cég de Kínában gyártat(ki nem?), olcsóbb a Warn-nál, de szintén tökéletes. én ha megint kellene, ebből a kettőből választanék. De ez csak az én véleményem.

Előzmény: lacateam (47829)
lacateam Creative Commons License 2017.03.15 0 0 47829

Helo Urak!

 

Egy lelkes újonc cimbi kérdezi, hogy milyen ez a vonszoló?

Valakinek tapasztalat esetleg?

Mert világba futtatják, de ez valami autókereskedő cég, azok meg nem az igazmondásukról híresek.

 

http://racingbazar.hu/alkatresz/kiegeszitok/chicago_electric_6.8_tonnas_csorlo_2.7_tonnas_ajandek_csorlo

lapar Creative Commons License 2017.03.13 0 0 47828

Végül melyik lett a kiválasztott?

Én is arra készülök, ha lekopik a téli gumim a telekjárón, valami "mintásabb" téli kéne rá!

Előzmény: csuka12 (47826)
korzo Creative Commons License 2017.03.13 0 0 47827

Mivel úgy tűnik itt senkinek nem volt ilyen irányú tapasztalata, te majd légyszíves oszd meg a tiédet :-)

Előzmény: csuka12 (47826)
csuka12 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 47826

(Ma érkezik a 4db új gumi. További szép napot mindenkinek!) 

Előzmény: csuka12 (47825)
csuka12 Creative Commons License 2017.03.02 0 0 47825

Üdvözlet!! 

Olcsón új 235/75r15 meretű tetepgumit vennék.

Hobbi célra, de ne morogja szét az agyam aszfalton se.

Tanács kellene. 

Mivel olcsót

Így

Ling Long  30x9,5 r15

Vagy 

Amit jobbnak vélek

GT RADIAL ADVENTURO M/T

Köszönöm a segítséget!! 

Javaslat, tapasztalat kellene. 

 

További szép napot mindenkinek! 

 

 

nyuszy Creative Commons License 2017.02.24 0 0 47824

Nem, nem bírják, legalábbis ebben az autóban nem. Az egy fos.

A kétezres benzines viszont örök élet.

Előzmény: skt15 (47823)
skt15 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47823

Azt mondjuk tudom, hogy nagyon bírják, de azért 20 évesen már véres lehet a torkuk; legalábbis a 99,9%-uknak. 

Előzmény: TFeri21 (47813)
skt15 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47822

1,6 szívóbenzin állítólag.

A 2,0 sem rossz, de a 2,0TD kerülendő. Én legalább eddig ezt olvastam róluk.

Előzmény: z8946 (47817)
z8946 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47821

Köszi!

Előzmény: nyuszy (47819)
z8946 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47820

Üdv! 5 ajtós érdekel,és talán csak nyár környékén.Csak szeretem időben körüljárni a témát.

Előzmény: Soak7 (47818)
nyuszy Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47819

A benzines. De csak olyan 4.500%-kal megbízhatóbb kb.

Előzmény: z8946 (47817)
Soak7 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47818

Szia!

 

Nekem van pont egy ilyen rovid 2es pajerom elado, ha erdekel akkor irj privatot, kuldok rola infot.

Előzmény: Axi-Maxi (47807)
z8946 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47817

Sziasztok! A 2006 előtti grand vitarák közül,melyik  a legmegbízhatóbb? A 2.0 td, a sima dízel,vagy a 2.0 benzines.Most a fogyasztástól függetlenül érdekel.Köszi.

atompyka Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47816

Szia! 

 

Nem tudom. Rég volt utoljára. :-(

Előzmény: TFeri21 (47808)
korzo Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47815

Két éve adtam el a '98-as LandCruiser 90-esem, ami tökéletesen rozsdamentes volt (nem úgy, mint a majd' 10 évvel fiatalabb Discovery-m :-)

De nem is 500ezres nagyságrendben volt az ára, és 2nap alatt elvitték alku nélkül.

Előzmény: TFeri21 (47814)
TFeri21 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47814

A korrózió pont hogy gond azt írtam :-)

 

Amúgy meg 20 éves autónál ne várjunk csodát.

Megveszed 500 ért, ráköltesz még ugyan annyit, vagy használod amíg megy aztán kuka.

Előzmény: skt15 (47811)
TFeri21 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47813

a 4x4 es L 300 td motorjában 700 e volt

váltóhoz először 400e nél keéllet nyúlni akkor is csapágy kopás miatt erre értetttem

 

Előzmény: skt15 (47812)
skt15 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47812

"Motorikusan, futóműileg szerintem egyben vannak"

 

20 éves terepjárók... Aha; elég nagy az esély erre...

Előzmény: TFeri21 (47810)
skt15 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 47811

Hát ha a korrózió nem gond, akkor jó neked.

Szétrohadt, akár törött alváz, rozsdás lemezek, összes csavar szétrohadva stb.

Előzmény: TFeri21 (47810)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!