Köszi. Végül is a dolog már le van játszva, megvette. Eddig is szívott a kocsijaival, ha most is beruházott egy gagyira, nem fog sok újdonsággal szembesülni...
A Ducato-ról sem az én esetem a jellemző de ilyen is van, ezzel a topic-al csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy ki kell fogni a jó egyedet (nem minden autó jó) de lehet tökéletest is kifogni meg rosszat is (attól függ mikor gyártották) mint a ladákat voltak a nyugati piacra gyártott példányok (hibátlanok voltak) meg voltak a keletre gyártott gépek (a minőség kifogásolható).
A Scudo egyébként mint motorikusan mint szerkezetileg teljesen más mint a Ducato, sajnos az ember a FIAT-ból zsákbamacskát vesz!! majd csak pár ezer kilométer után derül ki mit is vett valójában, lehet, hogy egy tökéletes hibátlan autót de lehet egy zsák sz****t!
Ennyi ha lenne még kérdésed írj.
Üdv.:
Béci
Vajon a Scudo is ilyen ratyi lenne? Az eszetlen nôvérkém most újított be egyet, és kicsit félek, hogy mellényúlt. Mennyire azonos a technikája a kettônek? A tesó kocsijában 11.9-es dízel van, állítólag a PSA féle. Mit lehet tudni a Scudoról?
Mi sem értjük mi van a Fiat-unkal, mivel eddig mindenki csak dicsérte ezt a tipust. Szerintünk ezen az autón valamit nagyon elmértek!
De ugy döntöttünk, hogy most kicserélték a két első rúgót meg a négy gunit garanciában és ezután minket nem érdekel sem a FIAT Magyarország Kft. sem a debreceni diler.
A kocsit megpróbáljuk eladni de addig is kiadjuk bérbe, mivel a géppel apám járt de ezek után vett egy MB. Sprintert amivel biztonságosan tud külföldre járni.
Ennyit a Fiat Ducato-ról. lehet jó autó de nekünk nem jött be!!
C-ya
Béci
Ez tényleg elszomorító. Én ezekkel a kisteherautókkal (C 25, J5, régi,új Ducato, Boxer, Jumper) foglalkozom. Meg kell mondanom sok rossz tapasztalatom volt a duksikkal, de ilyet...
Viszont el kell mondanom, hogy a Jumper-ek messze felülmúlják a többit. Több 300.000 Km fölött járót javítottam és hasonló problémák nem jelenkeztek, sőt.
Általánosságban azt mondhatom el róluk, hogy 70.000 körül toronycsapágy cs., 120.000 körül alsó lengőkar cs., attól függően hol járt az autó első lengéscsillapító cs., 260-300 e körül fűtésradiator cs.. Egyébbként csak a kötelező javítások. Viszont a TD-ket könnyű hengerfejesre gyilkolni, de melyik TD nem? Ugyanez vonatkozik a Boxer-re is.
Nem értem a Fiat miért rosszabb ennyivel?
Miért hiszik az emberek, hogy a Tranzit annyival jobb a többinél? Nekem ilyen tapasztalatom nincs.
Most hoztam ki a gépet a szervízből, február óta kicserélték a szélvédőt (heuréka valami történik), kezdtem reménykedni, de nem a FIAT ujra bemondta az unalmast, nem akarja beismerni a futómű hibáját, már megint gumit kell cserélni ez már tényleg sok!!! vagy sokk!!
Béci : Azon kivül, hogy az autó megy, mint állat, én is csak hasonlókat tudok mondani, bár nekem egy picit régebbivel volt szerencsém (1998). Fellelhetetlen elektromos zárlat, 2 évesen rozsdafoltos kaszni (nem sérült!), szar aksi, kuplung, szétpergő műanyag belső,stb.
Viszont az ismerősöm egy Peugeot Boxerrel jár, csak 1.9D, szarrá hajtja és semmi különösebb baja nincs, csak köt. szervizre hordja.
Eladni elég gázos mivel lizinges az autó, de próbálkozunk.
Most, hogy a munka menjen tovább kénytelenek voltunk venni egy Mb Sprintert, ez már gép!!!
A felgyújtás sem rosz ha casco jól fizet.:))
nagyon kár volt a 35000km után is megtartani az autót... vinni kellett volna piacra, azonal... venni egy ford transitot, azok bírják a strapát: haveroméban több, mint fél millió km van és télen a legnagyobb hidegben is pöccre indul, a kötelezőn kívül 1* volt szervízben, amikor valami marha beletolatott
Szeretném itt leírni a FIAT DUCATO 2.8 i.d.TD 1 éves autóm (rövid) történetét.
500km-nél
Az autó nagyon merev nem rugózik csak amit a gumik engednem (rosszabb mint egy szekér)a szervíz tudomásul vette de nem tehet semmit (??)
Valamint a fogyasztás üresen 13L, rakotttan 650kg futóval 16L.
3000km-nél
Csehországban szétment a vízpumpa, minden előzmény nélkül, a szerviz halgat de garanciában cserélik.
15000-nél
Test kábel leszakadt a motoról Ausztriában (szenvedés a köbön mire megtaláltuk mi a baj)
20000km-nél
jelzem hogy az első gumik félig elkoptak (nem értem mi van) a szervíz azt mondja túl van fújva pedig ugy kopik mintha kevés levegő lenne benne. (????)
35000km-nél
Németorszégban csak ugy nincs 5.-ik fokozat, irény a szervíz (Németországban) mi a hiba (leesett)a fogaskerék, eredmény komplett váltócsere garanciásan (ennyi jo az egészben)
Csere után hidegen nehezen veszi a kettest.
Valamint a szélvédő berepedt mint majdnem minden DUCATONAK széria hiba, de nem cserélik ki!!!! (köfelverődésre hivatkozva, de nem látszik semmi)
40000km-nél
Az autó merevségét orvosolják lengéscsillapító csere elől, valamivel jobb de nem az igazi, még mindig pattog az uton.
45000-nél
A gumik teljesen elkoptak a német rendőrök levették a rendszámot 250DM új gumi + büntetés.
50000-nél
Németország az ötödig fogaskerék megint leesett most szétrombolva az egész váltót, megint új váltó, szerencsére garanciálisan.
A szélvédő máshol is berepedt ez már veszélyes!!!
Még most sem cserélik.
60000-nél
Kattog a féltengely, de azt mondják ez így jó, erősködöm de semmi a szervízben.
62000-nél
A féltengely Németországban megáll, be a szervízbe pont az nap jár le a garancia de a TOPASSISTANCE azt mondja, hogy már két napja lejárt, rohanás ide oda.. megcsinálják ugy hogy mi kifizetjük 1600DM!!! és majd a FIAT Magyarország majd kifizeti nekünk.
Azt hiszem nem kell mondanom milyen drága kinn a szálás és minden eggyes hiba plusz min. 2 nap volt amit senki nem téritett meg.
Valamint a kötelező szervíz ami csak egy olajcsere (mást tényleg nem csinálnak, esetleg szűrők) kb.:50.000 Ft-ba kerül.
Tehát a FIAT DUCATO a legrosszabb autó a világon.
Ha bárkinek kérdése vagy ellenvetése lenne a témával kapcsolatban csak írjon akár a fórumba akár mailt, szivesen válaszolok
Üdv.: Béci300zx