Természetesen tudom, hogy a hozamszabályozó csak a Delphinél van. Én úgy értettem, hogy vagy a nyomás, vagy a hozam, de valamelyik mindben megtalálható.
A viccet ismerem, igaz csak 30-as "értékekkel"...
PP2000-rel lett kiolvasva, ha jól láttam a kért nyomás 1260 bár volt. Egyébként egy kicsit ott szerettem volna "megerősítést", hogy a hozamszabályozót érdemes-e ultrahangozni, vagy inkább az üzemanyagellátás más részeit vizsgáljam.
"Függetlenül a rendszertől, mivel kisnyomású pumpa, illetve nyomás vagy hozamszabályozó is van mindegyikben."
Bocsika de egyik sincs a régiekben, vagyis pl a boschokban a régiekben elekrtomos a kisnyomású rendszer, és hozamszabályzó sincs, csak nagy nagynyomású nyomás szabályzó nem egy kettő, a siemensekben pedig nincs hozamszabályzó meg a kisnyomású rendszer is a nyagyomásúval van egyben nincs külön kisnyomás stb.
Nem vétkeztél nagyot vagyis csak alapos választ csak alaposan feltett kérdésre lehet adni,
ismered azt a viccet:
kapitány a matróznak: mennyi?
matróz: 50
kapitány:mi 50 ?
matróz: mi mennyi?
akkor mennyi volt a kért rail nyomás amikor 1250volt a kapott? PPS-el volt e kiolvasva?
Próbáld meg kannából etetni, kizárva így a tankot, ezt csak fokozatosan lehet kiszűrni, meg a delphi nem is túl sűrű én még nem is láttam csak katalógusban, 307ben csak siemensest,
Hát ez azért nem teljesen így van. Majd mutass egy kisnyomású pumpát egy siemens rendszerben. :D De ettől függetlenül igazad van, felesleges ilyenen fennakadni. Vagy az üzemanyag szűrő silány minőségű és nem enged át elegendő naftát, vagy a tankodban lévő szűrőn akadt fen valami. A nyomásszabályozót nem gondolnám, mert akkor hintázna az alapjárat, a hozamszabályozóhoz meg a márkaszervízben sem nagyon nyúlnak. Ennél többet látatlanban nem nagyon lehet mondani.
Nagyon fontos dolgot kérdeznék Tőletek és nagyon megköszönném,ha tudnátok segíteni.
Történt ma ugyanis, hogy átugrottam a haverhoz egy kávéra és haza már nem tudtam jönni ugyanis a kicsike nem volt hajlandó beindulni:(
Ráadva a gyújtást sekép sehang:(Akksi jó,mert haverral kicseréltük+világítás,rádió,minden megy,önindító nem valószínű,mert szószerint semmit sem produkál:(Mintha akksi se lenne benne,mikor ráadom a gyújtást:(Gyújtás kapcsolóra gondolok még,elképzelhető?
Valaki akinek lenne bármilyen ötlete,szívesen fogadnám.
Hú már megbocsáss, de nem gondoltam, hogy ekkorát "vétkeztem". Akkor az adatok: Peugeot 307 2.0 HDI 16v. 2006 évj. és DELPHI rendszer. Egyébként azért bátorkodtam a tapasztalt szerelők vélemébyét kérni, mert bíztam abban,hogy aki ilyen kóddal és problémával már találkozott, az valószinüleg elmondja a "lehetőségeket". Függetlenül a rendszertől, mivel kisnyomású pumpa, illetve nyomás vagy hozamszabályozó is van mindegyikben.
Öt nyúl Peugeot Hovány Kecskemétnek! Elkészült a kuplungom és most újra nem vágyom az automata váltósra. Egyszerűen vajpuha! Már emlékszem, hogy annak idején ezért maradtam a kézi váltósnál. És mindez gariba, nulla forint.
Hát ez szép volt...
Most még a hátsó két ülés kiszedése van hátra, hogy oda is tudjunk pakolni nyaralás alatt. A miénk lesz Európa legnagyobb középkataegóriás csomagtartója :-))
Ja és persze lemosva és kitakarítva kaptam meg a kocsit. Ilyen Üllőn nem volt... (még a több mint félmillás karosszéria javítás után sem)
Ismeri valaki? Csak 2 fejes nemtom hogy mindkettőt előre tegyem vagy egyiket előre a másikat hátra, arra gondoltam hogy a rendszám alá fölé előre hátra
Na látod akkor térjünk vissza az eredeti képlethez hogy kaphatsz csipszet faptalanítást a laposért értékegyeztetéssel, feltéve ha a lapos nem 100ezres nagyságrend hanem közel azonos érték
és még is honnan a p_csából találjuk ki hogy ez melyik HDI ?
Miből gondolod hogy kapsz választ ha semmi adatot nem adsz meg, még azt sem hogy siemens e vagy bosch, és ugyan miért kell ezt a kört lefutni havonta kétszer valakivel
Mivel országúti előzéseknél sokszor kaptam depollution-t, ezért ma kiolvastattam az agyát. P0087 a bűnös, tehát a rail nyomás kevés. A diagon egyébként 1250 bár-t mutatott. Gázolajszúrő már volt cserélve. Kérdésem az lenne a hozzáértő "szakikhoz", hogy a hozamszabályozót érdemes-e ultrahangos tisztításra elvinni, vagy ezt a hibát esetleg a kisnyomású pumpa okozza ? Más ötleteket is szivesen fogadok. Köszi!
Jegyezd meg fiam: a sör nem alkohol, a nő nem ember, a medve meg nem játék. A vizes csatornafedél pedig nem a barátod, kifejezetten akkor nem, ha meg van süllyedve 10 centire majdnem:P
Az spd-s pedál meg valóban tanulandó dolog:D, de nem bántam meg, hogy vettem, mert tényleg fasza.