Keresés

Részletes keresés

Józsi73 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 93490

Milyen vízmelegítő az, hogy csak szétvágva szerelhető?

Előzmény: Atyus 77 (93488)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.06 -2 0 93489

Inkább a szívó csőbe kéne vagy 4db a leágazásokba ,forró levegővel is jobban indúlna ! De ez csak az én véleményem , bár olyan sokféle hengerfej van csak azt kéne tudni ki kivel csere szabatos !

Előzmény: Atyus 77 (93488)
Atyus 77 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 93488

Izzítást hogy szerkesztesz 80-as hengerfejre ?

A porlasztók és az adagoló nemrég volt átnézetve. 

Nulla fok felett jól indul.

Van rajta vízmelegítő ,de beszart a fűtőszál benne . Cserélni meg csak úgy lehet ha kettévágja az ember .... , lehet érdemesebb újat venni.

Előzmény: kavicsos64 (93487)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.06 -2 0 93487

Izzítást vagy dúsitást kell rá szerkeszteni ! A porlasztó csúcsokat és az adagolót megvizsgáltatnám !

Előzmény: Atyus 77 (93485)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 93486

Cseréljél egy szivattyút rajta ,és ha jól értem nem csak a kormányét kell hanem a hidraulikáét is ! Nem volt a föld nagyon lefagyva ? Itt állandóan fagypont alatt van napközben is !

Előzmény: rönótulaj (93484)
Atyus 77 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 93485

Üdv.

 

-8 fokba indítóztam reggelről ,de a második próbálkozás is sikertelen volt. Végül rátettem a 25 amperes töltőt és öt perc múlva úgy megtekerte a kisönindítót hogy kénytelen volt rögtön beindulni. :) Ilyenkor hiába az új aksi ,az is elhagyja magát.

A hidegindítót igyekszek elkerülni.

Előzmény: csoppika (93482)
rönótulaj Creative Commons License 2016.12.06 0 0 93484

Sziasztok!

Kora reggel meglepően könnyen indult az öreg 50-es MTZ-m. Viszont a szervó nem volt valami acélos. Egy kert kiszántása után valamivel könnyebb lett, de nem az igazi... Olajcserével lehetne rajta javítani? Milyen olaj kell bele?

Más: A hidraulikát mivel lehetne erősebbé tenni? Ugyan is egy-egy összetömörödött részből nem bírta kiemelni az ekét. Ezzel mit lehetne tenni?

Üdv: rönótulaj.

gjoni1978 Creative Commons License 2016.12.06 0 0 93483

Egy pici előtöltést adni kell neki ,mert hidegen még jobban ki tudod próbálni jobb lett e?

Előzmény: mtz920 (93481)
csoppika Creative Commons License 2016.12.05 -1 0 93482

Féktisztító, vagy enyhébb indító spray...

Előzmény: Atyus 77 (93478)
mtz920 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 93481

Nekem tavasszal lett uj hüvej porlasztó pumpa felujitás és nem igazán gyullad hidegben.főtengejt nem bántottam csak uj csapágyakat kapott hidegen 4 az olaj melegen3.ki akarom cserélni a vezérlésnél a fogaskerekeket mert ha bekapcsolom a kompresszort megzavarodik a motor. meg teljes gáznál is be szitál. mintha becseppenne a porlasztó.de a tiéd ahogy indul nekem ijen mikor meleg a motor vagy ha legalább10 fok van. de minuszokban csak fehéret füstöl és nem gyullad csak 4dik 5  próbára.mi lehet az oka?gyujtás nem jó hejen van?

Előzmény: gjoni1978 (93468)
gjoni1978 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93480

Hú ha nagyon hideg van már most is!

Előzmény: Atyus 77 (93478)
gjoni1978 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93479

Köszi

Előzmény: nagytojás (93477)
Atyus 77 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93478

Elhiszem. Akkor nagyon egyben van a gép.

Holnap reggel nekem is indítani kellene ,de beszart a vízmelegítő. Nem tudom be fog-e indulni egyáltalán. :)

Előzmény: gjoni1978 (93475)
nagytojás Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93477

ez van mikor minden jó adagoló porlasztó kompresszió tisztességesen teker az önindító és persze sok múlik a gázolajon

lényeg a lényeg jó a géped az olaj nyomás is jó ha hidegen melegen hasonló nem kell több 

 

Előzmény: gjoni1978 (93476)
gjoni1978 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93476

Mínusz 10 fokban azért ezen is hallatszik megnyekken kicsit!

Előzmény: Atyus 77 (93474)
gjoni1978 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93475

Esküszöm nem használtam összes hosszabítóm lent van a traktor garázsban fateréknál!

Előzmény: Atyus 77 (93474)
Atyus 77 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93474

Üdv.

Hihetetlenül jól indul. :)

Valld be hogy a vízmelegítőt használtad ! :)

Olajnyomás teljesen jó.

Előzmény: gjoni1978 (93468)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93473

Köszi az infót !

Előzmény: nagytojás (93472)
nagytojás Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93472

jól bírja a szinter betétes tárcsa de igényli a dupla rugós szerkezetet és felejtős a finoman kuplunggal mozgatása a gépnek mert eszi a lendkereket meg a nyomó lapot  extrém terhelés mellett érdemes használni nekem a 82-esbe van 50-es lendkerék+szerkezet mellett  eddig jól teljesít  

de ha igazán tartós kuplungot szeretnél ami nem hajlamos a fel üvegesedésre kell rá szegecselni prága teher autó réz fonatos betétjét  a belső átmérő jó csak a külsőből kell leesztergálni 10 évig volt az ötvenesbe az előző a mostani 2 éve került bele és bírja a turbós motort 

Előzmény: kavicsos64 (93464)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93471

Az 1 bárra azt lépném hogy olajat cserélnék 15w40 re ,vagy 20w 40-re ,de az is lehet valami jobb márka 10w40 olaja is sokat segítene ! Már volt ilyen tapasztalatom ! Elég elég !!! Hivatalosan 1000 fordulatonként 0,7 bár a javasolt nyomás már elég a működéshez ! Az biztos hogy a főtengely csapágyakat nem faragják össze a főtengellyel ,aztán meg sokat csak néznek hogy minden új még is alig van olajnyomás !

Előzmény: gjoni1978 (93470)
gjoni1978 Creative Commons License 2016.12.04 -1 1 93470

Szar lenne a kompresszió nem így indulna! Valakinek évtizedekig 1 báron megy arra mit lépsz? Ennek melegen is 2,2 ,ha nyomod neki munka közben 3 Bár ne mond már ,hogy ennyi nem elég?

Előzmény: kavicsos64 (93469)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93469

Jó a felírat ((::!! Hihiiihhihiihi !! Az olajnyomásod viszont nem egy magas ! A másik fórumon az előbb írtam, a nem MTZ-m alapjáraton hidegen a 11bárig kalibrált órát a 0 ig vissza akasztja az kb 15 bárnak tippelem ,de üzem melegen már 2 alapjáraton, 5 meg gázon ! 10w40 olajjal !

Előzmény: gjoni1978 (93468)
gjoni1978 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93468

kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93467

Létezik egy direkt olaj töltésre való "kacsa" névre hallgató locsolószerűség amivel a nehezen hozzáférhető helyekre is be lehet tölteni a hidraulikus és egyébb olajokat ,harmonika csőre van !

Előzmény: asztalosfavago (93466)
asztalosfavago Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93466

Sziasztok.Csak ugy tanulság képpen leírom mi is történt velem.Már régota nem lett felöntve hidroolajjal a tartály,igy hát megkértem a fiukat,hogy öntsék fel.Sikerült is nekik ,majdnem!Ugyanis müanyag tölcsérrel csinálták és a kanna kicsuszott a kezükből,és ugy ahogy lenni szokott rá a tölcsérre,ami összetört!A nagyobb részek a földre estek,de az aprok a tartályba.Nos első kanyarban beállt a nyakasszelep,ami szépen ki lett takaritva,majd kevés munka és beállt a hidraulika ismét.Gondolván,hogy talán megint a nyakasszelep és szétszed.De sajnos nem!Szerintem most a szivattyu dugult el,vagy megszorolt mert mindenhol nyom olajat,de nem emel!Nos igy jártam.Tanulság:soha ne bizd rá amatörökre az olaj be öntést!

Grumi Maci Creative Commons License 2016.12.02 0 0 93465

Szerintem a régi orosz is elég sok-sok üó. kibír, annak akinek meg sűrűn kuplungozni kell--mert szar a tárcsa--- annak egy 8-as kihegyezett gömbvasat kell hegeszteni a kuplungpedálra a hegyes végével fölfele.

Előzmény: kavicsos64 (93464)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 93464

Valakinek a szinterfémes ,kerámia betétes kuplungtárcsával van-e tapasztalata ? Birja -e a terhelést meddig bírja ? Érdemes-e beruházni rá !

kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.02 -1 0 93463

A multi funkciós "fogászati" köszörűvel a nehéz helyeken is lehet dolgozni .főleg a fexibilis fejjel ! 2-3 mm már véleményem szerint elég a folyékony fémhez ! A trakin a kilogósodott kerék csapágyat hézagoltam fel vele és a mai napig úgy megy !

Előzmény: Grumi Maci (93462)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.12.02 0 0 93462

Ezekhez a ragasztókhoz milyen mélységű gyökölés kell a tökéletes ragasztáshoz, mert gondolom nem rákenjük oszt majd lesz valahogy? Megfúrva a repedés vége és át mélyíteni teljes anyag vastagságba ott ahol ez kivitelezhető? Ragasztás előtt mivel tisztítjátok a felületet? Ha tudtok technológiai leírást linkelhetnétek róla, megköszönném.

Előzmény: trabcsi (93460)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.01 -1 0 93461

Hasonlót írtam neki ,de te már gyakorlatot is mondtál ,kész technológia !

Előzmény: trabcsi (93460)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!