Keresés

Részletes keresés

Warlimont Creative Commons License 2021.06.12 0 0 105889

Pontosan! A kérdés az, hogy ilyen motorról van-e fotó, ami IFA W50-be szerelten mutatja?

Előzmény: Komlósfecskés (105888)
Komlósfecskés Creative Commons License 2021.06.11 0 0 105888

A motor létezett persze, a schönebecki traktorgyár gyártotta, dübörgött az felénk is a Fortschritt silózókban. Talán még ma is dolgozik pár. Kérdés, hogy W50-et szereltek-e vele?

Előzmény: riezaK (105887)
riezaK Creative Commons License 2021.06.11 0 0 105887

https://hu.wikipedia.org/wiki/IFA_L60

 

Az IFA L60 erőforrása egy négyütemű, vízhűtéses, szívódízelmotor. Legnagyobb elérhető teljesítménye 132 kW, amit 2300 1/min-en ad le. Tervben volt egy erösebb, 160kW-os turbofeltöltös valtozat is, de ez sorozatgyartasra nem kerult. A henger össztérfogata 9160 cm³. A motor a "6 VD 13,5 / 12 SRF" kóddal lett ellátva, ami nem összekeverendő az IFA W50 négyhengeres motorjának módosított, hathengeres változatával, ami a "6 VD 14,5/12-1 SRW" kódot kapta. 

Egyébként szinte az összes NDK 630 és Faros is ezzel a 6 hengeres IFA motorral lett átberhelve. 

Előzmény: Warlimont (105886)
Warlimont Creative Commons License 2021.06.11 0 0 105886

Biztos vagy ebben? 

Szerintem 87 aprilisa elött nem volt szeria 6 hengeres motoruk Nordhausenbol. A korabbi W50 katonai verziok, pl Iraknak sokat adtak el, pl W50LA/AR, LA/PWB, LA/WND, stb negyhengeresekkel mentek. Lenyegeben 22 even at tudtak, hogy a W50 alulmotorizalt, de 87-ig ez a motor volt.

Előzmény: riezaK (105884)
pumukli89 Creative Commons License 2021.06.10 0 0 105885

?

 

Előzmény: riezaK (105884)
riezaK Creative Commons License 2021.06.10 0 0 105884

W50 is volt hathengeres (de nem ugyanaz mint az L60é). Főleg a katonai verziókban...

Előzmény: Richárd lelkiismerete (105883)
Richárd lelkiismerete Creative Commons License 2021.06.10 0 0 105883

W50-es motorja 4 hengeres,L60-as 6 hengeres.

Előzmény: D 20 (105882)
D 20 Creative Commons License 2021.06.10 0 0 105882

Jut eszembe, a 211-esbe az L IFA motor nem kompatibilis?

Ugye inkább MAN motort volt szokás beépíteni...

Előzmény: Komlósfecskés (105881)
Komlósfecskés Creative Commons License 2021.06.09 0 0 105881

A Kopár-hágóra felfelé a sor elején menne, az biztos :)

Előzmény: D 20 (105880)
D 20 Creative Commons License 2021.06.09 0 1 105880

DÚJV. - PIlisCSAba...  Kettőtizenegyessel élménytúra lenne. :D

Előzmény: Komlósfecskés (105879)
Komlósfecskés Creative Commons License 2021.06.09 -2 2 105879

Öntöd te is az olajat a tűzre, mindjárt téged is elküldenek a p.csába :) 

Előzmény: D 20 (105877)
Ep128 Creative Commons License 2021.06.09 -1 2 105878

A 211 pont jó méret lakóautónak. :-) (Voltak is ilyen jellegű átalakítások, nem tudom, mennyi futhat még belőlük.)

D 20 Creative Commons License 2021.06.08 0 6 105877

Ha már 211-es "hullám" vala...

 

A régi magyar rendszámosban osztotta meg eme fotóját BV-78-14 felhasználó.

BCB-992

 Lehetett akár exsiklópótló is...

toto92 Creative Commons License 2021.06.08 0 8 105876

Lehet hogy közismert hogy ez a konkrét példány mitől annyira legendás, de megsértődés helyett akár el is árulhattad volna.

Előzmény: BHJ-962 (105865)
nohab Creative Commons License 2021.06.08 0 0 105875

Köszi, dobok rájuk egy mailt!

Előzmény: Mwin (105873)
Kamal Amin Saabet Creative Commons License 2021.06.08 0 1 105874

Csendes,  gyors, halk, jó  szellőzéssel,  finom  rugózással    bíró  buszok  voltak.

Előzmény: BHJ-962 (105865)
Mwin Creative Commons License 2021.06.08 0 1 105873

http://momfaktor.hu/hu/ 
ők gyártották valaha, hátha tudnak segíteni.

Előzmény: nohab (105872)
nohab Creative Commons License 2021.06.08 0 0 105872

Tényleg, ha már ennyire az IK211 van a porondon, nem bújik meg valakinél egy ilyen felső kuplung munkahenger?

 

Az is jó, ha bolti forrás van, mi elakadtunk.

 

trizs77 Creative Commons License 2021.06.08 -1 3 105871

Nekem az Ik-211-ről mindíg az ÁMG-407/408 jut eszembe.

 

Az ÁMG-nek nagyobb szerepe volt a korszerű hazai autóbusz közlekedés beindulásában, mint sok más ajnározott típusnak, mégis alig emlékeznek róla.

Az ÁMG-ből nem újítottak fel 12 db-t mint a faros 55-ös változatából.

 

 

ZsoltALM Creative Commons License 2021.06.08 0 3 105870

A 211 nekem azért is kedveske volt mert az jutott mindig eszembe hogy nagy akar lenni.

...ha nagy leszek ik250 leszek...:).

f_k Creative Commons License 2021.06.07 0 0 105869

A vízmű sofőrje milyen hibákat vétett?

A buszt miért foglalták le?

Műszaki állapot? Tachográf használat , vezetési idő engedélyek???

Tény 1 fő gkv nem vezethet egyhuzamban akármennyit...

A kutyás keresést általában kábítószer gyanús ügyekben vetik be...

Előzmény: trizs77 (105856)
ex-kristikoma Creative Commons License 2021.06.07 0 2 105868

Tényleg komolyan érdekel, akár a konkrét példányról is, hogy miért. Pont az Ikarust nem szoktam szidni. Béke! 

Előzmény: BHJ-962 (105865)
VAG Creative Commons License 2021.06.07 0 1 105867

Szerintem komoly kérdés volt. Engem is érdekelne.

Előzmény: BHJ-962 (105865)
pizo Creative Commons License 2021.06.07 0 3 105866

Én komolyan kérdeztem, hogy miért legendás. Mint gépjárműves szakembert kifejezetten érdekelne.

Mailem publikus, örülnék ha megírnád.

 

Üdv: Zoli

Előzmény: BHJ-962 (105865)
BHJ-962 Creative Commons License 2021.06.07 -5 0 105865

Igazad van,én tévedtem.

Ez egy zörgő, csörgő,rozsdásodó ócskavas volt.

Megtértem,visszavonok mindent!

Elvégre ez 1 Ikarus Fan Club!

Itt nem szeretni,dicsérni kell, hanem ócsárolni az Ikiket!

Bocsássatok meg nekem,hamu a fejemre.

Legyetek jók,gyűjtsétek a tapasztalatokat,meg egy kis pénzt is,hogy talán egyszer lehessen nektek is a tulajdonotokban Ikarus.👋

 

Előzmény: pizo (105864)
pizo Creative Commons License 2021.06.07 0 2 105864

Én szívesen elolvasnám miért volt ez a példány legendás.

 

Zoli

Előzmény: BHJ-962 (105863)
BHJ-962 Creative Commons License 2021.06.07 0 0 105863

Csak kérdezem volt már neked ilyesmid?

Mármint az asztalon levő maketten kívül?

Azt hiszem nem vagyunk egyszinten 211 es ügyben!

Legyen szép napod!

Ja és nem a 211 es volt legendás, hanem konkrétan ezen a képen szereplő példány!

Előzmény: ex-kristikoma (105860)
trizs77 Creative Commons License 2021.06.07 -1 1 105862

Ez a Volánbuszra biztosan nem volt igaz.

 

A mi magán vállalkozói buszos kis cégünkre szintén nem volt igaz.

 

Azokra a vállalati gépkocsivezetőkre, gépjármű előadókra voltak igazak ezek a megállapítások, akiknek a 100-200 km addig igen nagy útnak számított és hirtelen elmehettek 1000 km-re is.

Előzmény: Törölt nick (105857)
nohab Creative Commons License 2021.06.07 0 3 105861

1990-ben ... Senki nem beszélt nyugati nyelveket sem.

 

Ez mikrokörnyezetekre esetleg igaz lehet, de én valszeg nagyon más közegben élhettem, jóllehet sem a külkereskedelemhez, sem az idegenforgalomhoz nem volt soha közöm.

Előzmény: Törölt nick (105857)
ex-kristikoma Creative Commons License 2021.06.07 -3 1 105860

Mondjuk ész érvekkel elárulhatnád, mitől is legendás az Ik211...

Előzmény: BHJ-962 (105859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!