Két ciklus óta 5W40 van nekem is ugyanilyen ugyanekkori mociban, s mintha a váltás (még gyári olaj) után kisebb lett volna a fogyi. De a hidegekben indításkor mindenképp jól jön az 5-ös. Hamarosan nekem is lesz új cserém (82-nél vagyok), a szíjcserét addig meggondolom :-)))
Tegnap , 117 ezer km-nél kciseréltettem a vezérműszíjat, vízpumpát. Nem is nézett ki rosszul egyik sem.
A feszítő görgőnek már volt egy kis hangja de nem akkora mint a KoAn-é (azt hallottam).
A vízpumpa is jól nézett ki, csak egy kis kopás volt a "szíjtárcsán", de nem csöpögött nem zörgött.
Mellesleg a (rönyós)szerelő azt mondta, hogy nem kell 90-nél cserélni, állítólag az a tendencia, hogy minden rönyónál, dácsiánál 120 a csereperiódus.
No mindegy ki van cserélve és kész. :))
Azt mondjátok már meg nekem - főleg az olajszagértőkre számítok - hogy milyen olajat rendeljek a 2004-es 1,5 dCi 80 LE-s vasba.
Ugyanis: eddig az előírás szerinti 10W40 -et vittem, de a legutóbbi cserénél azt mondta a munkafelvevő, hogy 5W40 kellene inkább. Persze 60 ezernél ő mondta, hogy a dcibe 10W40 jár. Na ezért vagyok megkeverve mint olajlaikus. :))
Holnap megyünk Fonyód ligetre, egy hétre.Lakik arrafelé valaki a klubból? Sajna nem lesz net úgyhogy ha valaki kapcsolatba akar lépni velünk egy Mtt-re akkor Kopinak megvan a telszámom.
Bármelyik kártya betanitható az autónak,ami egyedi az a zár és a kulcs.Tehát az a saját kártyája amiben a kulcs stimmol a zárral.---ha nem cseréltek komplett ajtót ill zárat--. B kérdés egyik kártya kulcsa sem nyitotta a zárat a kettőből ? Mert akkor más volt a gebasz. Ha a két kulcs egyforma, ha összerakod akkor sem volt elcserélve a kártyád. ---De most nem ez a lényeg mert akkor már nem lenne autód ha több kártya lett volna hozzá CSAK azért pedzegetem ,hogy mindenki ellenőrizze le a sajátját amig megvan!!!
Kórházba kellett szállítani egy hongkongi férfit, hogy el tudják választani éjszakai partnerétől, egy tornapadtól, "akivel" egy parkban bukott le. A 42 éves Le Hszing egy városi park testedző pályáján sötétedés után a tornagyakorlatokhoz használatos padot - pontosabban annak egy rését - választotta ki önkielégítésre. Az együttlét azonban nem ért boldog véget: pénisze beszorult, és miután hiába próbált segíteni magán, végül kénytelen volt segítséget hívni. A mentők végül a férfit a 2,5 méter hosszú tornaeszközzel együtt szállították be a kórházba, ahol négy órával az aktus kezdete után sikerült véget vetni a hosszúra nyúlt együttlétnek.
Első kőrben azt mondanám, hogy a légzsák nem játék, tessék szervízbe vinni. Lehet, hogy tényleg van valami baja, az utánfutó csatlakoztatástól függetlenül.
Második körben viszont azt is mondanám, hogy ne vidd feltétlenül márkaszervízbe. A légzsákhoz nem kell spec Renault CLIP diagnosztika, bármelyik szerelő meg tudja nézni.
Üdv a tisztelt topiklakóknak! Renault Megane 1.6 Break 2006 évjáratu autómmal kapcsolatban szeretnék kérdezni, hátha találkoztatok már ilyen problémával. Az történt, hogy sikerült (sajnos) rosszul beeröltetni az utánfutó elektromos csatlakozóját a helyére, minekután az első fékezésnél kivágta a féklámpa biztositékját. A csatlakozótezután megfelelően visszadugva és a biztositékot kicserélve minden müködött, mignem néhány perc elteltével, kigyulladt a légzsák visszajelző lámpa és a szerviz felirat. Ez néhány perc elteltével kialudt, majd ujrakigyulladt és ez igy megy azóta. Kérdésem az, hogy ezzel mindenképpen szervizbe kell vinnem az autót, vagy van -e más megoldás is rá?