Keresés

Részletes keresés

piros sapkás Creative Commons License 2014.11.18 0 0 119

reggeli gyáli gázolásnál ki volt a hibás, lehet tudni valamit?

trizs77 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 118

Most haladt Zuglóban.

 

Elöl a gőzős majd 11 kocsi, végén a NOHAB tol.

 

 

Előzmény: BLGB (115)
kihúzóvágány Creative Commons License 2014.11.09 0 0 117

Semnem a MÁV, semnem a BKK-közút érdeke, hanem az egész környékbeli lakosságé: ne felejtsd, hogy egy része hosszában utazna (Az Üllői úton), másik része pedig keresztben (a vonattal).

Előzmény: Lovrin (116)
Lovrin Creative Commons License 2014.11.09 0 0 116

Majd valamikor biztosan így lesz, de nem a közeljövőben. Ezt az aluljárót biztosan nem tudják belevenni az IKOP szűk keresztmetszetek felszámolása programjába. De miért is a vasút feladata lenne megépíteni vasútfejlesztési forrásokból, amikor mivel ez a fejlesztés elsősorban a közúti forgalom érdekeit szolgálja, másodsorban a BKK-ét?

 

 

Előzmény: Magyar NaBA (114)
BLGB Creative Commons License 2014.11.09 0 0 115

Csak a szokásos 10 órás gyors Kecskemétről Lajosmizsére:

 

Magyar NaBA Creative Commons License 2014.11.08 0 0 114

Én múltkor egy olyan tervet láttam, hogy az Üllői út aluljáróba kerül le a villamossal együtt. Kispest állomás megszűnik, helyette az Üllői út vonalában egy új megállóhely létesül.

Előzmény: Lovrin (112)
V43 - 1157 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 113
Esetleg lesz egy leeresztett áramszedő...

De sirály lenne, hogy zsír új pálya, drót, minden, a lenti szakaszon pedig napi 2 pár vonat, csak hogy a szööögén' buszokkal ugyan ne csesszünk mán ki...
Előzmény: Lovrin (112)
Lovrin Creative Commons License 2014.11.08 0 0 112

Ki lehet építeni újonnan nagyvasút-villamos felsővezeték keresztezést meglévő villamosvonal esetén?

trizs77 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 111

Magyarországon, a ma belátható időben - mai ismereteink - szerint, 100 km/h-val járható, kétvágányú, dízel vontatású pálya szakasz a közeljövőben nem létesül.

 

 

Előzmény: laci_52 (109)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.07 0 0 110

http://kkk.gov.hu/remos_downloads/Vasuti_fejlesztesek.474.pdf

 

"142 Kőbánya-Kispest-Lajosmizse -Kecskemét vonalrehabilitáció+ villamosítás"

laci_52 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 109

Nem a villamosítás a legfontosabb, hanem a pályakorszerűsítés, hogy mindenütt 100-zal mehessen a vonat. Kapacitásnövelés sem ártana kétvágányú szakaszok létesítésével.

 

Előzmény: trizs77 (106)
BLGB Creative Commons License 2014.11.06 0 0 108

Vasútbarátként azért sajnálni fogom majd, ha eltűnik Budapest környékéről ez a hangulat:

 

Előzmény: trizs77 (106)
hori27 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 107

Vasárnap hazafelé is a 142-ön jön a luxusvonat?

Előzmény: trizs77 (106)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 106

nyugi.

 

az esztergomi villamosítás befejezése után, a budapesti 11 vasútvonal közül már egyedül a mizsei marad dízel.

 

Tehát a következő ciklusban 2020-2027 valószínűleg ezt is villamosítják.

 

 

Előzmény: laci_52 (105)
laci_52 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 105

A jubileum sem hozza el a vonalnak a komolyabb korszerűsítést, ami pedig ráférne. Az esztergomira bezzeg lehet súlyos milliárdokat költeni.

 

Előzmény: TOM912 (103)
Magyar NaBA Creative Commons License 2014.11.05 0 0 104

A bahn.de-n szereplő menetrendek szerint teljesen új vonatszámok lesznek a 142-es déli végein a menetrendváltástól.

 

Lajosmizse --> Kecskemét

2960 --> 32712

2966 --> 32716

 

Kecskemét --> Lajosmizse

2967 --> 32717

2963 --> 32713

 

TOM912 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 103

125 éves a 142-es vonal. Album a különvonatról: 

 

https://www.flickr.com/photos/128602821@N05/sets/72157648666311278/

piros sapkás Creative Commons License 2014.11.01 0 0 102

2927-es Pestimrén álldogált 43 percet...

piros sapkás Creative Commons License 2014.10.31 0 0 101

Nem tudom, hogy kik állítják össze a vonatokat, de ebben sincs semmi logika: 13.18-kor elindítanak 3!!!! darab desirot, amin annyi ember utazik, hogy kis túlzással a szóló desiro is elég volna, majd egy órával később elindítanak 2 desirot egybekötve, amin meg nyomorognak az emberek...  

piros sapkás Creative Commons License 2014.10.29 0 0 100

eddigi késések a mai napon:

 

2922-es lajosmizse felé 33 perc

 

2947-es nyugati felé: eddig 35 perc 

Proart Creative Commons License 2014.10.28 0 0 99

November 6 estétől november 13 üzemzárásig az összes lajosmizsei vonat csak Kőbánya-Kispest és Lajosmizse között közlekedik.

piros sapkás Creative Commons License 2014.10.28 0 0 98

2925-ös nyugati felé 21 perc késés

 

2916-os 27 perc késéssel indult ma is Lajosmizse felé

Magyar NaBA Creative Commons License 2014.10.22 0 0 97

KIAG 635 Lajosmizse, 2014. október 22.

 

A Kapella szerint Pest környékén dolgozott, végül valahogy mégis Lajosmizsén kötött ki.

piros sapkás Creative Commons License 2014.10.22 0 0 96

ez most pont csörgő volt, de a késő vonatok legnagyobb része desiro. 

Előzmény: V43 - 1157 (95)
V43 - 1157 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 95
Ezek desiros vonatok?
Előzmény: piros sapkás (94)
piros sapkás Creative Commons License 2014.10.22 0 0 94

2989-es műszaki ok miatt +30-al döcög nyugati felé.

piros sapkás Creative Commons License 2014.10.17 0 0 93

2916-os a tegnapi fekve maradása után ma csak +30-al indult lajosmizse felé, szép volt  

piros sapkás Creative Commons License 2014.10.17 0 0 92

koszi a linket...csak azt nem tudom, hogy miert nem vagyok ezen meglepodve? 

Előzmény: Proart (91)
Proart Creative Commons License 2014.10.16 0 0 91
Előzmény: piros sapkás (90)
piros sapkás Creative Commons License 2014.10.16 0 0 90

megalloban maradt fekve? vissza lett huzva nyugatiba a gep? 

Előzmény: Proart (89)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!