Pont ezért nincs már fingom sem az egészhez, mert máshol azt mondják, hiába bírja még mérés szerint a hideget, 2-3 év alatt olyan kémiai változások mennek végbe a folyadékban, hogy az rongálja a fémalkatrészeket.
Mi az a kiegészítő tartály? Azt hittem gey hűtőkör van és egy folyadék áramlik benne, nem kétféle, téli-nyári. A tágulási tartály lenne a kiegészítő tartály?
Létezik az NGK BPR5EIX-11 ami iridium elektródával rendelkezik és 100000kmt is kibir,igaz 4-4500ft ba kerül darabja! Én ezt használom az 1.2 kalosomba és a matizI.be is gond nélkül !!!
Egy kevés vízfoltot szoktam látni ha szembe állok az autóval a bal oldalon a földön..Az erős füstölés tényleg öt perc.Menet közben nem tapasztalok füstölést .
Sziasztok!Van egy 2003-as,1.2-es benzines Kalosom.A problémám az hogy hideg indításnál 4-5 percig fehér füstöt produkál,erősen.Az olajat eszi˙(500kilóméterenként 1flakon).Egyépként jól megy ,nem akadozik a motor.Mit tegyek,ill.a füstöt tudom csillapítani?Köszönöm előre is a segítséget.
Hát én 2 éve nyáron cseréltettem, úgyhogy a gyári bírta kb 7 évig. Most Bosal márkájú alkatrészek vannak fent, egyelőre nincs bajuk, jó lenne, ha még pár évig így is maradna. Szóval sajnos most még nem tudom megmondani, hogy a gyárihoz képest milyen ez a cseredarab.
Sziasztok! Lassan cserés lesz a kipuff rendszer az kalózon. van valami bevált sokáig használható cucc ami a gyárinál olcsóbb alternatíva? lpg-s a gép bár azt nem tudom, hogy számít-e. köszi előre is a segítséget.
Gyertya kábelt nézd meg sötétben, ha van lehetőség rá, hogy produkál-e fényjelenséget, vagy ha van ismerős akinek lenne, kérni egyet és megppróbálni azzal. Vagy trafó kekeckedik, de nagyon ritka,inkább szerintem kábel lesz.
Bocs hogy beleszólok én is, valamelyőtök látta már hogy az alsó vízcső jó 10 cm rel feljebb van mint a leeresztő csap ,ezért valószinű hogy a hűtő aljában marad egy fél liter vagy még egy liter is a régi folyadékból!!Nem beszélve arrol ha a vízcsövet bontjátok meg akkor összevissza spriccel mindent a kifolyó folyadék! Szerintem ovatosan 12es csillagkulcsal ki lehet nyitni a csapot ami az alá helyezett lavorba vagy lapos edénybe szépen kifolyik!Elötte érdemes a tágulási tartály fedelét levenni!!!!
Hát neharagudj, de ha Neked az sufni, hogy összenyomod a bilincset, elhúzod 5cm-t, majd lehúzod a csövet a helyéről és kifolyik a víz, sajnálni tudlak. Gyanús, hogy az alsót kéne, mivel nem a tetejében tárolja a vizet. Amúgy meg több 10e-es kár éri a hűtőt, meg a gumi csövet is, ha azt húzod le, és nem a leeresztőt töröd bele, mert ha 9 évig nem volt mozgatva, esély nagy rá, hogy beletörik mint a szél.
De én kérek elnézést, hogy segíteni akartam. Ne húzzátok le a csövet, nem éri meg.
Nem lehet állítani mert hifrotőkés. Ha csattog akkor hidrotőke csere. Ha jó főle van a szakinak akkor "kihallgatja" melyik, de ha már szét van szedve jobb ha mindet cseréled.
Előtte egy ötlet... olajcsere "hígabb" azaz minőségi szintetikus olajjal. Teszkós újrahasznosított trágyalé nem jó, csak ami eredeti, minőségi gyártótól a könyv szeint és tutira az.
8-5 fejezet:
- "legalább API SL vagy ILSAC GF-III minőségű olajat használjunk"
- SAE 10W30, hideg éghajlaton SAE 5W-30 (esetleg SAE 10W-40)