Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DelSonar Creative Commons License 2013.10.31 0 0 11851

Pont ezért nincs már fingom sem az egészhez, mert máshol azt mondják, hiába bírja még mérés szerint a hideget, 2-3 év alatt olyan kémiai változások mennek végbe a folyadékban, hogy az rongálja a fémalkatrészeket.

Mi az a kiegészítő tartály? Azt hittem gey hűtőkör van és egy folyadék áramlik benne, nem kétféle, téli-nyári. A tágulási tartály lenne a kiegészítő tartály?

Előzmény: tungsram82 (11850)
tungsram82 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 11850

Megméred, hogy hány fokig birja a flyadék, ha okés, akkor max a kiegészitő tartályból leengeded a nyári folyadékot, és feltőltöd téli fagyálóval.

 

Szerintem.

Előzmény: DelSonar (11849)
DelSonar Creative Commons License 2013.10.31 0 0 11849

Hello!

 

Daewoo Kalos 1.4S (2004) - Ahány ember, annyiféle vélemény a témában, de érdekelne, hűtőfolyadékot milyen időközönként érdemes cserélni?

És ebbe a típusba milyen folyadékot kell tenni?

tungsram82 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 11848
Harcsasanyi.


Igen arra màr Én is rátalàltam, de az sok az Èn pénztàrcámnak sajnos.
harcsasanyi Creative Commons License 2013.10.29 0 0 11847

Létezik az NGK BPR5EIX-11 ami iridium elektródával rendelkezik és 100000kmt is kibir,igaz 4-4500ft ba kerül darabja! Én ezt használom az 1.2 kalosomba és a matizI.be is gond nélkül !!!

Előzmény: tungsram82 (11844)
tungsram82 Creative Commons License 2013.10.28 0 0 11846

Köszönöm Ken!!! :)

Előzmény: Ken_Block (11845)
Ken_Block Creative Commons License 2013.10.28 0 0 11845

Autodata valami igen beteg, Woojin nevű gyertyát ír, de életemben nem hallottam róla.

NGK BPR5EY-11 elvileg gyári előírás bele, de autósboltban, ha megkérdezed meg tudják mondani ők is elvileg.

Sőt, ha nincs ilyen nekik raktáron, ajánlani fog mást, ami hasonló az NGK-hoz.

Előzmény: tungsram82 (11844)
tungsram82 Creative Commons License 2013.10.28 0 0 11844
Kalos 1.2 s. Milyen gyújtógyertya kell bele?

Köszi.
bignemeth Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11843

Köszönöm elviszem szerelőhöz.

Előzmény: Ken_Block (11842)
Ken_Block Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11842

Így nem sokat tudok mondani, helyedben megnézetném egy szerelővel, aki tudja is, hogy mi-mi fán terem. Ha csak nem veszed inkább az olajat...

Így folyások nélkül, meg minden különösebb gond nélkül, szerintem szelepszár kophatott el, talán.

Előzmény: bignemeth (11841)
bignemeth Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11841

Egy kevés vízfoltot szoktam látni ha szembe állok az autóval a bal oldalon a földön..Az erős füstölés tényleg öt perc.Menet közben nem tapasztalok füstölést .   

Előzmény: Ken_Block (11840)
Ken_Block Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11840

Az a fehér füst, nem csak pára véletlenül?

Füstöt látni 5-6másodpercig vagy netán tovább kicsit, a gőzt csak 2-3 maximum.

 

1 kérdésem volna akkor csak, hogy ha nem füstöl kéken menet közben.

Blokkon nem jelent meg nagy mennyiségben olajfojás, vagy esetleg parkolás után a földön olajfolt?

Mert, ha nem, akkor nem értem a dolgot, de az az 1l olaj ~500km alatt eszméletlen sok.

 

Audiknál van előírva utántöltés azt hiszem, 1000km után 1,5-2dl talán.

Előzmény: bignemeth (11839)
bignemeth Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11839

1 liter motorolajat eszeget , vizzel nincs gond,5 perc füstölés után nincs gond vele.

Előzmény: Ken_Block (11838)
Ken_Block Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11838

Helo.

 

500km/flakon, csak az a fél literes falkon vagy a literes, voltaképp mindegy is, mert nem túl egészséges a motorra nézve, ha így zabálja az olajat.

Víz nem fogy belőle, vagy nincs olyan szine mint a sárnak? Menet közben nem ereget világos kék füstöt, pontosabban gyorsításkor?

Vagy hengerfej tömítés, vagy hengerfejes lesz szerintem.

Előzmény: bignemeth (11837)
bignemeth Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11837

Sziasztok!Van egy 2003-as,1.2-es benzines Kalosom.A problémám az hogy hideg indításnál 4-5 percig fehér füstöt produkál,erősen.Az olajat eszi˙(500kilóméterenként 1flakon).Egyépként jól megy ,nem akadozik a motor.Mit tegyek,ill.a füstöt tudom csillapítani?Köszönöm előre is a segítséget. 

tungsram82 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11836

Ha leveszed a gyárit, mert ugye az már tönkrement, onnéttól fogva csak gagyit fogsz rá kapni, mert a gyárinál nincs jobb. Sajnos.

 

De fúrd ki a dob alját, hogy kifoljon a sok viz belőle, és akkor tovább fogja birni.

Előzmény: almaata66 (11833)
TaNbEaRo Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11835

Hát én 2 éve nyáron cseréltettem, úgyhogy a gyári bírta kb 7 évig. Most Bosal márkájú alkatrészek vannak fent, egyelőre nincs bajuk, jó lenne, ha még pár évig így is maradna. Szóval sajnos most még nem tudom megmondani, hogy a gyárihoz képest milyen ez a cseredarab.

Előzmény: almaata66 (11833)
Rubics Gábor Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11834

Megnéztem a kábeleket azok jók. Akkor a trafó lesz. Valaki tudja hol lehet kapni és mennyi az ára?

Előzmény: Rubics Gábor (11831)
almaata66 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 11833

Sziasztok! Lassan cserés lesz a kipuff rendszer az kalózon. van valami bevált sokáig használható cucc ami a gyárinál olcsóbb alternatíva? lpg-s a gép bár azt nem tudom, hogy számít-e. köszi előre is a segítséget.

Ken_Block Creative Commons License 2013.10.22 0 0 11832

Helo.

 

Gyertya kábelt nézd meg sötétben, ha van lehetőség rá, hogy produkál-e fényjelenséget, vagy ha van ismerős akinek lenne, kérni egyet és megppróbálni azzal. Vagy trafó kekeckedik, de nagyon ritka,inkább szerintem kábel lesz.

 

De majd jönnek az okosak megmondják.

Előzmény: Rubics Gábor (11831)
Rubics Gábor Creative Commons License 2013.10.22 0 0 11831

Hali.

Az a gondom lenne hogy melegen nem megy 1 henger. Mitől lehet ez? Gyertyákat már cseréltünk.

Infomaker Creative Commons License 2013.10.19 0 0 11830

Hát ez már ECU hiba lesz....

 

dobálja a vezérmű szenzor hibát...P0342.

 

hiába cseréltem a szenzort újra, akkor is.

 

kábeleket kimértem, ECU-is eljut minden, nem megy testre semmi, minden fasza, de akkor is..

 

ECU és kábelköteg csatit is megpucoltam, és a szenzor csati is fasza..

 

ha kicsi piszkálgatom elalszik a check engine, de 3-4ik indításkor visszajön mindig.

 

tungsram82 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 11829
Szerintem is a leeresztőcsavart nem vèletlenűl találták ki.

Egyébkènt ha megbontod a csőnél akkor utánna nem lessz az igazi csöpögni fog. Legalábbis ez a tapasztalatom. Hiába volt rajta új bilincs.
ENGINEER Creative Commons License 2013.10.12 0 0 11828

Harcsasanyi, korrekt a hozzászólásod, erről beszélek... NEM pedig a csőről, többek között pont azért mert a "sufnituning" tutira beletöri. :-)

 

E.

Előzmény: harcsasanyi (11827)
harcsasanyi Creative Commons License 2013.10.12 0 0 11827

Bocs hogy beleszólok én is, valamelyőtök látta már hogy az alsó vízcső jó 10 cm rel feljebb van mint a leeresztő csap ,ezért valószinű hogy a hűtő aljában marad egy fél liter vagy még egy liter is a régi folyadékból!!Nem beszélve arrol ha a vízcsövet bontjátok meg akkor összevissza spriccel mindent a kifolyó folyadék! Szerintem ovatosan 12es csillagkulcsal ki lehet nyitni a csapot ami az alá helyezett lavorba vagy lapos edénybe szépen kifolyik!Elötte érdemes a tágulási tartály fedelét levenni!!!!

Előzmény: Ken_Block (11826)
Ken_Block Creative Commons License 2013.10.11 0 0 11826

Hát neharagudj, de ha Neked az sufni, hogy összenyomod a bilincset, elhúzod 5cm-t, majd lehúzod a csövet a helyéről és kifolyik a víz, sajnálni tudlak. Gyanús, hogy az alsót kéne, mivel nem a tetejében tárolja a vizet. Amúgy meg több 10e-es kár éri a hűtőt, meg a gumi csövet is, ha azt húzod le, és nem a leeresztőt töröd bele, mert ha 9 évig nem volt mozgatva, esély nagy rá, hogy beletörik mint a szél.

 

De én kérek elnézést, hogy segíteni akartam. Ne húzzátok le a csövet, nem éri meg.

Előzmény: ENGINEER (11825)
ENGINEER Creative Commons License 2013.10.11 0 0 11825

Leeresztő a rendszer legalsó pontáján a hűtő alsó sarkában... nem "akármilyn csövet húzz le". Sufnitunungosok kíméljenek!

Előzmény: Ken_Block (11808)
ENGINEER Creative Commons License 2013.10.11 0 0 11824

Nem lehet állítani mert hifrotőkés. Ha csattog akkor hidrotőke csere. Ha jó főle van a szakinak akkor "kihallgatja" melyik, de ha már szét van szedve jobb ha mindet cseréled.

 

Előtte egy ötlet... olajcsere "hígabb" azaz minőségi szintetikus olajjal. Teszkós újrahasznosított trágyalé nem jó, csak ami eredeti, minőségi gyártótól a könyv szeint és tutira az.

 

8-5 fejezet:

 - "legalább API SL vagy ILSAC GF-III minőségű olajat használjunk"

 - SAE 10W30, hideg éghajlaton SAE 5W-30 (esetleg SAE 10W-40)

 

E.

Előzmény: harcsasanyi (11816)
workermr Creative Commons License 2013.10.10 0 0 11823

Eladó használt gumik:

 

Téli, 2 db
Generall Alti MAx Winter
175/70 R13 82T, 3,5-4mm körüli profillal

4.000,- Ft / 2 gumi


Nyári, 4 db
Semperit M801, Top Life 2
175/70 R13 82T, 4-5mm profillal

10.000,- Ft / 4 gumi

 

Ha egybe elviszed a 6 db ot akkor
12.000,- Ft / 6 db

Nem tudom hol tárolni őket, ezért eladóak.

Érdeklődni emailben, workermr@gmail.com


Helyileg Bácskiskun megye, Kecskemét, de megbeszélhető hogy hol.


Köszönettel
Zsolti

Infomaker Creative Commons License 2013.10.08 0 0 11822

Megszívtam, de úgy nem maradhat, mert az sem állapot, hogy minden kuplungoláskor leesik 400ra, és majdnem leáll...

..és 10ből egyszer teljesen le is áll.

 

(hába volt jó az alapjárat)

 

most már a végére járok, még ha mondjuk 30-50ezerbe is kerül, mert így nem maradhat, és a leállogatás sem pálya..

Előzmény: tungsram82 (11821)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!