Ahogy ezek az új hajók kinéznek... Nem csak festeni kell újra, lesz ott lemezmunka is. A katamaránok persze szépek nem lesznek soha, talán a kompok még kinéznek valahogyan. Ha a szerkezeti, gépészeti részeket is úgy kivitelezték, amilyen a lemezmunka; akkor nem lesznek hosszú életűek (sajnos).
Arra, hogy ha azt az elbaltázott osztópillért nem találják ki oda, akkor a használati értéke pont megegyezne a régi művel.
Ja, ha egy műre ki lehet tenni völgy felől a két pirosat, akkor nem az lett volna a minimum, hogy néhány kikötőbakot is ki kellett volna tenni a várakozáshoz? Várósor nyilván kéz a biliben Tök olyan, mintha a hajósok szivatására készült volna minden.
Azon 45m3 hozamon most, hogy rövidesen az utolsó csurma is megáll, nem lehetne mindjáárt mérsékelni? Akár úgy is, hogy a vízeresztő oldalt lezárni Kilitin? Vízszint ugyanaz, csak épp a veszteség csökkenne.
A normál üzemre minden további nélkül alkalmas lesz.
Biztosan Te is ismered a 17/2002 Kövim rendeletet, ami a Siót IV. víziúttá nyilvánítja, a megfelelő kis és nagy hajózási vízszintekkel és űrszelvénnyel.
Ezek a hajók itt eléggé túlméretesek, nem ebbe a besorolásba tartoznak, ezért van gond a műtárgyaknál, itt meg azért különösen, mert közben jön szemből 45 köbméter víz másodpercenként és valószínűleg össze-vissza dobálja majd a nagy dögöket.
Hírek szerint holnap mindent IS be fognak vetni a sikeres áthaladás érdekébe. Elképesztően gáz dolognak gondolom, hogy egy vadonatúj mű ne legyen alkalmas normál üzemű hajózásra.
A Szikrával együtt a 35 köb is lassan leér Simontornyára.
Holnap szerintem mindenki áthalad a Bőrgyári alatt. Mezőkomárom a következő gyenge pont. Ha nem üti el senki a jobb parti cölöpöket, akkor meg lehet a projekt....
Nekem a balatoni átlag vízállás adat tetszik. Annyi az igazság benne, mint abban, hogy a déli parti települések védelme miatt kellett ereszteni. Minden településnél min. 10 centi mínusz látszik, de az átlag valahogyan csak mínusz 5-re jön ki. Gondolom a pártközpontban tudják már a záráskori adatot is.