Ez szomorú, valóban, kár hogy a 'merdzsó' fogalma eggyé vált a 'köcsög-paraszt-baromarcú-tahó-bunkó-kopasz-izomagyú-fukszos-maffiozó-zsírfej-neoburzsuj-zöldséges-butikos-seggfej' jelenséggel.
Ezen a sajnálatos megítélésen csak a Mercedes tulajdonosok hozzáállása és viselkedése segíthet...
Ma reggel az Egér úton egy 'merdzsó' (az összes 'merdzsósághoz' szükséges kellékkel) elgázolt egy öregurat a zebrán!
Kb. 40 méteres féknyoma volt, a belsô sávból a külsôbe átívelve, biztos hogy jóval 100 fölött ment. A lámpa nem működött, tehát elvileg a bácsinak elsôbbsége lett volna a zebrán...
Nem tudom, a bácsi túlélte-e, de eléggé szanaszét volt a feje, velünk egyszerre ért oda a mentô. Remélem azért megúszta élve, jobbulást neki.
Remélem a merdzsós -- amennyiben ô volt a hunyó, és nem az öregúr ugrott elé -- nem ússza meg. Itt a rendszáma emlékeztetôül:
TTQ-999 Audi TT meg a fene tudja milyen rendszámú fekete Opel Omegás haverja. Péntek este M7-es, ameddig a szem ellát autók mindkét sávban, a tempó kb 80-100 km/h, autók egymástól 5-10m-re. Erre az audis (mögötte a heverjával) beállnak mögém 30 cm-re és villognak hogy menjek. Hova? Toljam össze a sort Siófokig? Aztán egy ido után megunták és visszamentek a leállósávba elozni ahogy azelott is tették.
Én meg oket látom szívesen akár hóban akár az üres autópályán...
Igen, nagy problémám, hogyha leér az alja (piros VW Passat). Majd integetek, ha elakadtam :-). Egyébként gondolkodtam már azon, hogy meg kéne szervezni az ilyen utakon, hogy ne lehessen már bemenni olyan gépjárművel, ami nem képes kijönni. A Béla K. úton a Libegő előtt azért állt a forgalom, mert LEFELÉ nem mertek elindulni, volt olyan hogy hárman fogták gyalog az autót, és csak csúszott lefele... Most télen a legjobb poén az volt, amikor végre egy óra után ki tudtam kanyarodni a Budakeszi útra, egy nagy sárga Volánbusz előttem bement a Jánoshegyire ...
Rendszeres útvonalam : Nagyrét - Jánoshegyi út - Istenhegyi, ill visszafelé a Béla Király út. Most télen szerintem elég soxor bekerülhettem volna ide, amikor elvesztettem a türelmem amiért tükörradiál gumival vágnak neki a hegynek, és néznek mint a birkák. Én meg 60-70-el szlalomoztam közöttük, de nem egy terepjárót dudáltam le a Jánoshegyi úton ...
Ilyent iskolaztam tavaly telen en is. (Landrover Discovery V8 4.0). De az ilyen pasikat meg nyari gumis ladaval is le lehet nyomni, ha kicsit is bator vagy...
A mai napi termés: DCM-332 lada samara Vecsés előtt megfordult a 2*2 sávos úton, zárovonal stb...
A HFM-785 citroen picasso pedig egy kispolákot előzött jobbról az uccsó pillanatban bevágva a gyorsforgalmi útra. Sajna nem ment neki a korlátnak pedig megálltam volna röhögni...
udv hasek
Tegnap, BP. Hűvösvölgyi út felfelé. Pirosnál első vagyok a sorban a diliház előtti lámpánál. A sort előzi és megáll mellettem a RUN-001 E320CDI ezüst Merci. Vadiúj, volt benne műholdas navigávió, meg tolatóradar meg minden. Biztos nagy Forma1 rajongó és ingerelte az autóm tűzpiros színe, egy kicsit előbbre gurul. Aztán megint. És így tovább, már a kereszteződés közepén áll. A lámpa még mindig piros. Gondolt egyet (feltételezem) és elindult, leszarva, hogy piroson hajtott át... 1 perc múlva mentünk mi is utána, és az egész sor utolérta a következő lámpánál. Gratulálok.
asszem a Hollóban volt: pali elüt valakit kocsival.. majd megáll.. kiszáll, odamegy az elfekvohöz.. és elkezdi rugdalni.. "Összetörted a kocsimat te szemét!" ;)))
1. fordulok be a foútról a mellékútra.. mellékúton 10 méterrel odébb becsatlakozik egy harmadik út. nnamost amire ráfordultam ott állt a sor.. ki akartak fordulni a foútra.. csak ugye a lámpa.. a harmadik utcácskából is fordulnának ki... csak ugye ott a sor.. egy öreg fazon olyan szépen jött ki elém onnan.. hiába nem tud kijönni mert keresztben állnak.. o kijön.. úgy dudáltam vissza a helyére öröm volt nézni.. :))
nna ahogy visszaolvasom baromi érthetetlen egy csomópont lehet.. nna mindegy.. :)
akkor egy másik.. Thököly út.. piros stift kijön mellékutcából balra akar kanyarodni.. megáll lefoglal két sávot.. én eroteljesen fékezek.. o pofázik.. nem hallottam mit, fel volt húzva az ablak.. csúnyán nézek.. nagynehezen el bír takarodni az utamból.. szívesen nekimentem volna de valahogy nem volt kedvem.. FEA-852 .. ha nincs igazad legalább ne ugass hanem kérj bocsit.. hülye picha.. :)
Tegnapi történet: tegnap a Szentendrei útra akartam balra nagy ívben kikanyarodni, amikor is azt vettem észre, hogy mellettem balra - mintegy új sávot kreálva - egy kocsi előz engem. Az volt a mákok, hogy mikor zöldre váltott a lámpa nem indultam gyorsan, mert akkor pont oldalba talált volna.
Hi!
Mint már említettem, volt szerencsém egy '74-es évjáratú 244-es Volvóhoz 1 ideig (2,1-es benzines). Hát az igaz, hogy önhordó, de az alján valóban végigfut 2 db I-gerenda :)) Ezeknek a végén van 1-1 db, kb. 10cm átméröjü, 25-30 cm hosszú gumituskó, azokon ül a lökhárító (az enyémen még az a buta, vaskos alumínium-förmedvény). Az ajtókban vízszintesen 2-2 db, kb. collos acélcsö van. A kaszni anyaga nemtommi (svédacél :))), de az biztos, hogy mikor tükröket raktam rá (az eredeti foltos volt és nem bírtam olyat szerezni), a 4 db 3-as lyukhoz 3 db vadonatúj fúróhegyet használtam el. 1*üen elégtek... A tetö dupla, hallottam olyat, hogy a bontóban a kupacból a tetö alatt áthúzott kötéllel emelték ki a gépet, és ezek után a tolótetö precízen müxött. Sz'al nem akármilyen vas, télleg olyan "Gyere, paraszt!" típus :)))
(Megj.: a Citroën CX se kutya... az alatt is vannak gerendák :))) Egy srác 1* kitolta -szemböl- a Kamaz elsöhidját, aztán lazán kiszállt...)
Gyorshajtás: akármi akármit mond, a gyorshajtás önmagában 1általán nem veszélyes. Tegnap is 140-nel mentem hazafelé 1 sima föúton :)) Igaz, szinte üres volt az út. Az is igaz viszont, hogy ha nagyobb a forgalom, akkor nem tömekedek, ha lehet menni, megyek, ha nem, hát nem. 20 mp-ért nem fogok + fél litert naftát elpocsékolni... Nem mondom, hogy nem bosszant, ha vki "lassúzik", de 1 szót sem szólok, ha 80-nal megy. Az sokkal jobban idegesít, mikor megy elöl 1 tgk, mögötte a faszi nézeget, aztán mégse megy, aztán mégis, jaj, de mégse.... közbe' már az egész sort lazán megelözhettem volna :((( Viszont ilyenkor se állok neki villogatni, dudálni, inkább magamba' (ill. néha hangosan, de magamnak) anyázok :)) Ha meg mögöttem nyomakodik vki jobban, mint szeretném, akkor néhányszor megvillantom a féklámpát, ha ebböl sem ért, akkor 1 pillanatra télleg erösen ráfékezek, a hatás azonnali és leírhatatlan :))
Autópályán is 140-150 között szoktam menni, az még kidumálható :)), de már nem alszik el az ember. Egyszer viszont nagyon nagy volt a forgalom, százával a teherkocsik, de szinte sose lehetett simán elözni, mer' mindig jött vmi gyorsabb, úgyhogy berágtam, beálltam én is a belsö sávba, és 180-190-nel egyhuzamban hazatekertem (a CX-szel). Adott esetben imho sokkal kevésbé volt veszélyes, mint szlalomozni össze-vissza.
Ma szerencsére nem én vezettem, mert az USB-246-os (talán, mert olyan mocskos volt a tábla hogy csak találgatni lehetett) rendszámú, barátságos kék füstfellegeket eregető motorutánzat úgy felhúzott hogy én szimuláltam volna egy "már nem tudtam megállni"-t (persze csak hogy észrevegye magát). Nagy ügyességgel lavírozott a lámpánál álló autók között, aztán mikor elindultak az autók, akkor is folytatta, pl. úgy hogy egy buszt balról a másik sávból előzött, amiben viszont már volt valaki, aki csak teljesen a járdára tapadva tudott kitérni. Addig ügyeskedett, míg az induló autók fel nem gyorsultak az ő harminc km/órás tempójára, na ekkor a megszerzett tizenöt méter előnyét megtartandó, a külső sáv BAL SZÉLÉN haladt tovább, hogy még véletlenül se lehessen megelőzni. Persze mindeközben nem indexelt, mert az nem volt neki, igaz, hátsó lámpája sem.
A jövedelmi skála másik feléről származhatott a GND(?)-143-as fekete Opel Montery sofőrje, ennek ugyan volt indexe meg minden, de használatával nem fárasztotta magát a Hungária körúton a dugóban való másodpercenkénti sávváltásai során. Ötszáz plusz sávváltásával csaknem tizenkét méteres előnyre tett szert!
A Tilos rádióban is elhangzott, valaki betelefonált, hogy ha nyerne a lottón, felbérelne 10-15 fiatalt, venne szakadt ladákat, és az lenne a feladatuk, hogy a durva szabálytalankodóknak -Budapesten - nekimenjenek (nem 100-al persze).
Eszembe jutott mégegy történet, ez is pár hónapja esett meg.
Árpád híd vége Budán. Egy kis köcsög gyerek új golfban szokásos cikkcakkban ment a hídon végig. Ez nem is lenne annyira kirívó, de amikor a híd végén a legszélső sávban nekiállt villogni, meg dudálni, mert nem mentek olyan gyorsan előtte mintr szerette volna, akkor az kissé meglepett.. Sikerült is megszokásból felmenni a felüljáróra a tízes út helyett...
A 2xx, 7xx és 9xx volvókat csak kívülről ismerem, viszont a 340/360-as volvot volt szerencsém kicsit bontottabb állapotban látni. Első lökhárító nélkül úgy néz ki mint egy mozdony. A kocsin végigfutó acélcsővek két szép ütközöben végződnek. Gondolom ilyen van a nagyobb volvókon is :)
Szerintem a 200-as, 700-as Volvok önhordók, nem alvázasok...
Azt mesélik a bontósok a 200-as szériáról, hogy amikor a bontás végén, a legutolsó fázisban olyan kis kockát préselnek belôlük, akkor a szokásos erô kétszeresével kell hogy összenyomják a 200-as kasztnikat, mert az átlagos beállítás nem elég nekik...