HEY-929 sötétkék, szépen diszített, sportos Subaru. Sajnos nem tudom részletezni az elkövetett bűneit, de sejtésem alapján a Nap Balfékje címet neki itélném:
A figyelmemet a Gyömrői úton vivta ki, ahol a jobb oldali egyenesen menő sávból a megálló és a baltra kanyarodó sávban induló kocsik között eltépett a KöKi, illetve az Üllői út irányába. Némi rosszallással figyeltem a produkciót, majd a Gyömrői út-Kőbányai út-Baross utca útvonalon laza 70-es tempóval beautóztam a Belvárosba. Subarus barátunk a Kecskeméti utcában ért utol. Gondolom végigrodeózta a zsúfolt Üllői útat, de erről legfeljebb mások írhatnának.
De igen! Egy kis kiegészítö táblával megspékelve, ami azt mondja, hogy mindez szombat, vasár- és ünnepnapokon érvényes 06-22 óráig (bár lehet, hogy az idöintervallumot már megszüntették?!)
Más. Tegnap és ma két kis tüzröl pattant menyecskével hozott össze a sors.
1. tegnap délután a Moszkva tértöl indulunk, elég nagy dugó volt odáig, a Fasor irányába fiatal leányka a belsöben GUK-420-as,fehér Peugeot 106-tal, én a külsöben. Az elsö ívnél majdnem felpaszíroz a járdát védö vasakra. Innentöl a Nagykovácsi-elágazásig 5 darab piroson vagy éppen pirosra váltó lámpán ment át a lelkem, hol mögöttem, hol elöttem. A felpaszírozás után rávillantottam, de nem értette, hogy mi van nyilván azt hitte, hogy kötözködni akarok, meg egyébként is mit akarhatok a 20 éves tragacsomból.
2. Ma reggel befeléjövet az Attila úton enyhén rohadó, CUC-270, fehér Golf GTI I-es, még az enyémnél is hangosabb kipuffogóval, teljesen lesötétítve, hátul óriási Remus Auspuff felirat. A hölgy, mint utóbb kiderült, úgy cikázott a sávok között, nem egészen egy kocsinyi lyukakba bebújva, hogy a körülötte levök elég furcsán vették utána a levegöt!
Ja és a 3. tegnap délután Szarvas téri lámpánál indulunk, jómagam a középsö sávban, mellettem egy Citroen Xsara jobbról. Vált a lámpa indulok a saját tempómban. A Citroenes nem jött be, aztán mögém befurakodott, majd egyböl át a baloldaliba, mellém húz és elkezd valamit magyarázni, de nem értettem, hogy mit, aztán a Dózsa térnél szétváltunk.
Fél tíz körül fordult ki gyönyöruen elém valami muvészeti foiskola céges Opel Combója egy tipikus egyetemista faxfej által vezetve a Lehel utcából a Vak Bottyán utcára, az elsobbséget nem megadva.. ecsém.. ha nincs az a rohadt megérzésem, és nem lassítok elore akkor úgy felkenlek a szembejövore hogy a fogorvosod se tud azonosítani..
"Külön köszönet annak a fehér céges VW Golf combinak, aki tegnap a szentendrein belerohant az ott várakozó sorba. Nagyon jót nevettünk, mikor kiszállt, és csak fogta a fejét. Köszönjük! "
Szerintem amit csinalsz az gusztustalan!!
Kivanom, hogy kerulj minel tobbszor ilyen helyzetbe te is!!!
Csakhogy megtudd, hogy min nevettel eddig!!
Udv.:B.korVette
Ui.: Sajnalom, hogy ezt kellett mondanom neked...:-(
szeretném, ha lebaszva érezné magát az a sok köcsög, aki nem képes bekapcsolni a tompitottat a közutakon. különösen az a baromarcú, aki miatt (hétfőn délelőtt Fonyód felé) majdnem belekezdtem az előzésbe, de szerencsénkre időben észrevettem a szép szürke autóját, bár spórolt a világitással. rendszámot én se tudtam elkapni, ha minden ilyen delikvensét fel akarnám irni, akkor az asszonynak kéne kormányozni, én meg irhatnék egyfolytában és ez rosszabb lenne.
egyszerre két emberkét is szeretnék feliratni tegnapi napi tevékenységük miatt.
1. buzuki stift az auchan felüljárónál igencsak nem vette észre, hogy macisajtja van, és miközben megpróbált balra kisíven eliszkolni, mert "balról jó!", nem vette észre, hogy jobbról jövök a kék busszal, és balra kanyarodnék a neki szembejövő sávba. Ha a pözsó gyár kispórolja a kocsimból az ABS-t most egy barom buzukissal kevesebb van. Ráadásul azt se mondta, hogy köszi vagy bocs, vagy ilyesmi. rendszámot sajnos nem tudtam felírni, mert nem volt neki...
2. merdzsó Páty belterületén az út szélén áll. mikor tőle kb 15 méterre értem kb. negyvennel, mert éppen előtte kanyarodtam ki, elindul, persze index - körülnézés nélkül. szerencséjére nem jött senki szemből, így ki tudtam kerülni, különben kicsit horpadt merdzsó lett volna belóle. rendszám szintén nincs, mert a delikvensünk szépen megfordult és eltűnt ellenkező irányba.
úgy látszik ez a meleg nem használ embertársaink vezetési tudásának... na meg az én idegeimnek se.
Ma reggel találkoztam egy kedves hölggyel. Ha óhajtja, elmagyarázhatom neki, hogy mit is jelent a jobbra kisívben való kanyarodás. Engem nem zavart, hogy a szembejövö sávba kellett átmennie, hogy be tudjon fordulni, de a szembôl érkezô autós kolléga eléggé meglepettnek tűnt. Sünihajú hölgyeményünk egy fehér háromajtós Corsaval(GDD-372)rója csudás Budapestünk utcáit.
Külön köszönet annak a fehér céges VW Golf combinak, aki tegnap a szentendrein belerohant az ott várakozó sorba. Nagyon jót nevettünk, mikor kiszállt, és csak fogta a fejét. Köszönjük!
Ez szép, a régi darabok még tetszenek is, fel lehet lelni bennük valamit abból a masszív érzetbôl, amit egy régi Volvo is sugároz. Hasonlítsd össze egy ilyen Mercedes sárvédôjét egy mai japán csodáéval, esetleg egy új Clio műanyag paneljével -- ezekben még volt anyag.
"Egy" autóm!? Még hány van?
Megj.: akikre én gondoltam, azoknak ilyenjük van :))
+Megj.: 1* hajszál híján vettem egy 280CE-t ugyanebből a sorozatból...
Sziasztok!
Ha jól olvasom, akkor ez itt a Mercedes Klub fóruma, ugye?
Akkor én most belinkelném egy autóm fényképét:
Egyébként ezt a képet különös szeretettel Fargonak és Gorcsevnek dedikálnám.
PS: Nincs sértődés, értem, amire (akikre) gondoltak!
Ezúton szeretnék gratulálni a HHs-313 gazdajának a szép új Volvóhoz. Szerettem volna az autót oldalról és előlről is megcsodálni, de sajnos nem tudtam megelőzni, mert folyamatosan a terelő vonalon haladt belógva mindkét sávban.
Tudod, az ő szakmájában csak ilyen mentalitással lehet előrelépni. Át kell menni a piroson.
Gondolom, Kovács úrnak előbb veszik el a jogsiját...
Most feszegették valami tv műsorban, hogy mindenki olyan az utakon, amilyen az életben, sőt az ágyban is.
Annyi biztos, hogyha ilyen anyagi helyzetben lennék, biztos nem olajkályhával csörtetnék.
A RUN-os autók nagy bizniszben vannak.
Játékgép, kocsmák, meg ami ezzel jár, mostanában nyomda, saját sör, stb.
A cég a runner bt, érdi. Szóval nem kispályás, hagyni kell, had' menjen... jobb a békesség.
Ez szomorú, valóban, kár hogy a 'merdzsó' fogalma eggyé vált a 'köcsög-paraszt-baromarcú-tahó-bunkó-kopasz-izomagyú-fukszos-maffiozó-zsírfej-neoburzsuj-zöldséges-butikos-seggfej' jelenséggel.
Ezen a sajnálatos megítélésen csak a Mercedes tulajdonosok hozzáállása és viselkedése segíthet...
Ma reggel az Egér úton egy 'merdzsó' (az összes 'merdzsósághoz' szükséges kellékkel) elgázolt egy öregurat a zebrán!
Kb. 40 méteres féknyoma volt, a belsô sávból a külsôbe átívelve, biztos hogy jóval 100 fölött ment. A lámpa nem működött, tehát elvileg a bácsinak elsôbbsége lett volna a zebrán...
Nem tudom, a bácsi túlélte-e, de eléggé szanaszét volt a feje, velünk egyszerre ért oda a mentô. Remélem azért megúszta élve, jobbulást neki.
Remélem a merdzsós -- amennyiben ô volt a hunyó, és nem az öregúr ugrott elé -- nem ússza meg. Itt a rendszáma emlékeztetôül:
TTQ-999 Audi TT meg a fene tudja milyen rendszámú fekete Opel Omegás haverja. Péntek este M7-es, ameddig a szem ellát autók mindkét sávban, a tempó kb 80-100 km/h, autók egymástól 5-10m-re. Erre az audis (mögötte a heverjával) beállnak mögém 30 cm-re és villognak hogy menjek. Hova? Toljam össze a sort Siófokig? Aztán egy ido után megunták és visszamentek a leállósávba elozni ahogy azelott is tették.
Én meg oket látom szívesen akár hóban akár az üres autópályán...
Igen, nagy problémám, hogyha leér az alja (piros VW Passat). Majd integetek, ha elakadtam :-). Egyébként gondolkodtam már azon, hogy meg kéne szervezni az ilyen utakon, hogy ne lehessen már bemenni olyan gépjárművel, ami nem képes kijönni. A Béla K. úton a Libegő előtt azért állt a forgalom, mert LEFELÉ nem mertek elindulni, volt olyan hogy hárman fogták gyalog az autót, és csak csúszott lefele... Most télen a legjobb poén az volt, amikor végre egy óra után ki tudtam kanyarodni a Budakeszi útra, egy nagy sárga Volánbusz előttem bement a Jánoshegyire ...
Rendszeres útvonalam : Nagyrét - Jánoshegyi út - Istenhegyi, ill visszafelé a Béla Király út. Most télen szerintem elég soxor bekerülhettem volna ide, amikor elvesztettem a türelmem amiért tükörradiál gumival vágnak neki a hegynek, és néznek mint a birkák. Én meg 60-70-el szlalomoztam közöttük, de nem egy terepjárót dudáltam le a Jánoshegyi úton ...
Ilyent iskolaztam tavaly telen en is. (Landrover Discovery V8 4.0). De az ilyen pasikat meg nyari gumis ladaval is le lehet nyomni, ha kicsit is bator vagy...