Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.23 0 0 149

Vagyis jobban mondva munkanapokon (h-p)

Előzmény: Törölt nick (148)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.23 0 0 148

De csak hétköznapokon!

Előzmény: István Gyuri (147)
István Gyuri Creative Commons License 2014.12.23 0 0 147

22920 (szerelvénymenet)-2910-2937

Előzmény: M41 2107 (146)
M41 2107 Creative Commons License 2014.12.23 0 0 146

Üdv!

Valaki le tudná nekem írni, hogy menetrendváltástól melyik vonatokat csinálja még csörgő?

Magyar NaBA Creative Commons License 2014.12.22 0 0 145

Az ilyenek hatalma általában abban áll, hogy a valódi nyilvánosság elől elszeparált közegben (szakmai nyilvánosság) a "hatékonyság" és "takarékosság" nevében javasolnak hatalmas társadalmi és környezeti károkat okozó változtatásokat, amelyek aztán újabb "hatékonyságnövelő" és "takarékoskodó" intézkedések meglépésére adnak lehetőséget.

 

A számlát meg azok fizetik, akiknek esélyük sincs a véleménynyilvánításra: az autót fenntartani képtelen szegények, az átkúrt falusi önkormányzatok (lásd 84-es vasútvonal mente), a környezet, áttételesen pedig a még meg sem született generációk, a vidék.

 

A patkánynak egyetlen valódi ellensége van: a napfény, azaz nyilvánosság. Igenis meg kell írni, hogy mi folyik a szakmai nyilvánosságnak nevezett belterjes pöcegödörben és ennek milyen következményei lesznek a hétköznapi emberek hétköznapi életére. Néha le kell emelni a csatornafedőt és közölni az érintettekkel, hogy a magát technokráciának gondoló kártevők mire készülnek. A RegionalBahn cikke nem más, mint UV-gazdag napfény a penészre: a legjobb fertőtlenítő.

Előzmény: V43 - 1157 (143)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2014.12.21 0 0 144

Kötelet neki!

Előzmény: V43 - 1157 (143)
V43 - 1157 Creative Commons License 2014.12.21 0 0 143
Annak idején Carpy néven írogatott, és egy másik topicban el is küldtem melegebb éghajlatra, mert folyamatosan helyeselt, és javasolt mindenféle leépítést, csökkentést, bármit, ami negatív, fővonalakon is. Elég gáz, szerintem nem is százas, és hatalma van, ez a legrosszabb. Ilyen mértékű rombolásért le is lehetne csukni, de ehelyett megeszik a hülyeséget.
Előzmény: a Zsóti (142)
a Zsóti Creative Commons License 2014.12.21 0 0 142

Azért a cikkíró is közel van a tűzhöz, ha ilyeneket tud. Egy háttérember szerepéről beszél és mégis ismeri a részleteket: simán elképzelhető, hogy ő is benne van ezekben a titokzatos a járatritkításokban, a háttérember feladatát ugyanis kiválóan ismeri.

Persze, el kell dönteni, hogy mennyi valóságalapja lehet egy internetes napló bejegyezésnek. Ha valakinek baja van egy másik valakivel, simán beleírhatja egy blogba (ahogyan az írásában fogalmaz: lehet "osztani az észt", ez itt éppen egy blogon történik). Az olvasók erre rácuppannak, és tényként már el is könyvelik. Az író tollából néhányszor már kiolvasható volt némi személyes ellentét vagy sértődöttség pár emberrel szemben.

Azért érdekesnek tartom, hogy amíg az index fórumán szankciók nélkül nem lehet nevesíteni egy nicknevet, addig egy blogon pedig ezt megteheti bárki.

Előzmény: Proart (141)
Proart Creative Commons License 2014.12.21 0 0 141

Nem izgat különösebben, hadd tudja meg mindenki, hogy ki áll a vasútrombolás mögött.

Előzmény: V43 - 1157 (140)
V43 - 1157 Creative Commons License 2014.12.21 0 0 140
Krrrhh, majdnem tiltást kaptam én is, mert ugyanezt sikerült bemásolnom. A neve nélkül idézted volna te is...
Előzmény: Proart (139)
Proart Creative Commons License 2014.12.21 0 0 139

 A mostani ritkításban komoly szerepet vállalt egy olyan háttérember, aki köztudottan a „buszos lobbi” mellett tette le a garast és látványosan segítette a 2007-es és a 2009-es vasúti rombolást is. A „vasútgyilkos" Takács László – aki az index fórumain trizs77 nicknéven osztja éppen az észt – a balliberális vezetésű GKM környéke után most a jobboldali, konzervatív kormány szaktárcája körül lobbizik, erősítve a kádermegmaradás törvényét, miszerint „a káder nem vész el, csak átalakul.”

 

http://www.regionalbahn.hu/2014/12/nfm-kti-jaratritkitas.html

 

 

http://iho.hu/hir/levelet-irt-a-vasutgyilkos

Előzmény: V43 - 1157 (138)
V43 - 1157 Creative Commons License 2014.12.21 -1 0 138
Nagyon gáz, amit topicról topicra járva művelsz. Mindenhol előadod ugyanazt. Senki sem kíváncsi a Volánbuszos dumáidra.
Előzmény: trizs77 (122)
Proart Creative Commons License 2014.12.20 0 0 137

"Hétvégén új fordulóállomás kerül a menetrendbe, ugyanis Dabas és Lajosmizse között hétvégén csak kétórás követést biztosítanak majd. Így Dabas lesz a végállomása a 2930, 2922, 2942, 2924, 2944, 2926, 2918, 2938, 2958-as számú vonatoknak és Dabasról indulnak Budapestre a 2917, 2937, 2915, 2935, 2913, 2933, 2921 számú vonatok."

 

http://www.regionalbahn.hu/2014/12/nfm-kti-jaratritkitas.html

paca664 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 136

Ez az álló utas = utasszám - ülőhelyszám megközelítés annak a bizonyos lónak a túlsó oldala, amolyan szobatudós-képlet. Álló utasok már alacsonyabb ülőhely-telítettségnél is megjelennek, és az összes ülőhely gyakorlatilag sosem lesz foglalt. Éppen ezért nem érdemes a zsúfoltságot az állók száma alapján mérni.

Előzmény: trizs77 (129)
paca664 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 135

Sokan=250-300 utas a csúcskeresztmetszetben, jellemzően Felsőpakony és Köki között.

Előzmény: trizs77 (129)
piros sapkás Creative Commons License 2014.12.10 0 0 134

megint mi történt, hogy ma minden második vonat műszaki okból késik? :)) hihetetlen...

Lovrin Creative Commons License 2014.12.09 0 0 133

Szerintem nem kell tartani attól hogy 2015-ben elkezdik.

Előzmény: Proart (132)
Proart Creative Commons License 2014.12.06 0 0 132

3. prioritási tengely (városi és elővárosi közlekedési projektek):

 

3/B 2015 január 1. után indítani tervezett projektek:

-Kőbánya-Kispest - Lajosmizse - Kecskemét szűk keresztmetszet kiváltás és villamosítás.

 

http://www.portfolio.hu/unios_forrasok/gazdasagfejlesztes/elarulta_a_kormany_hol_keszul_oriasberuhazasokra.207107.html

Magyar NaBA Creative Commons License 2014.12.01 0 0 131

Örkényen használt vasbeton keresztaljakból első látásra ideiglenes peronnak tűnő dolgot építettek a 3. és 4. vágányok közé.

 

 

Miféle dolog készül a vonal talán legelegánsabb állomásán?

NoZoli Creative Commons License 2014.11.21 0 0 130

Csak kettő Desiro szokott lenni, általában.

Előzmény: Proart (127)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 129

Ez azt jelenti, hogy a 296 ülőhegy foglalt és van pár álló utas is?

vagy

A 296 ülőhelyen van 200-240 utas ?

 

 

Előzmény: Proart (127)
piros sapkás Creative Commons License 2014.11.21 0 0 128

2959

2969

2979

2989

2917

 

ezeken minden nap sokan vannak.

Előzmény: trizs77 (126)
Proart Creative Commons License 2014.11.21 0 0 127

2969-es általában mindig teli van reggel 3 kocsival.

Előzmény: trizs77 (126)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 126

Van olyan vonat (ma) reggel ami 80%-os vagy nagyobb kihasználtsággal jön befelé?

 

 

Előzmény: piros sapkás (125)
piros sapkás Creative Commons License 2014.11.20 0 0 125

nyilvánvaló, hogy belátható időn belül nem lesz kétvágányúsítva a vonal bizonyos részei sem, viszont én már annak is örülnék, ha lenne még +1-2 járat reggel, esetleg a délutáni órákban valamikor. bár ilyesfajta hiú ábrándjaim sincsenek, csoda, ha egy nap nincs késés műszaki ok miatt.

Előzmény: laci_52 (124)
laci_52 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 124

Ahhoz, amit írsz, elegendő lenne az Ócsa-Felsőpakony-Gyál szakaszt kétvágányúsítani, mert beljebb elég sok keresztezési lehetőség van. Persze a 80-as pályasebesség is sokat segíthetne...

 

Előzmény: piros sapkás (123)
piros sapkás Creative Commons License 2014.11.19 0 0 123

esetleg ócsáról több vonat indulhatna, mint pl. a reggeli 6.25-ös. lássuk be, a vonal lentebbi részéről nem utazik annyi ember, mint pakonyról, vagy ócsáról. 

Előzmény: laci_52 (121)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 122

20 perces sűrűség elég lenne vagy inkább a 15 percenkénti közlekedés a célszerűbb ?

 

 

Előzmény: laci_52 (121)
laci_52 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 121

Már az is nagy javulás lenne, ha a 142-es végig 80-assá válna és 2-3 hosszabb állomásközt kétvágányúsítanának. Rengeteget gyorsulnának a vonatok és gyakrabban járhatnának.

 

Előzmény: trizs77 (111)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.18 0 0 120

A gyalogos, aki a vonat elé lépett egy labirintos gyalogátjáróban.

Előzmény: piros sapkás (119)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!