Lám-lám, kezdenek egyesek (sőt kettesek, hármasok is szép sorban) rájönni arra, amit én (meg a többi Danival régóta "megáldott" szerencsétlen) már régóta ugat... :)
>>Vmelyik moderátornak nem tetszett a mostani tevékenyésgem. Nem értem miért, mert mostanában moderálom magam, csak ide írok sokat, máshova keveset, jót. Tudnám miért nem írhatok a rendes nevemen...
MI AZ HOGY NEM ÉRTED????????
A Bravo topic-ban egy hozzászóláson belül kétszer is beírtad az egyik topic tag polgári nevét, ráadásul hangsúlyosan!!!
"1.3. Tiltott nicknév vállalása
Nem használható olyan nick sem, amely egyértelműen köthető egy (ideiglenes vagy végleges) tiltás alatt lévő másik nickhez. Az ilyen tevékenység az adott álnév azonnali, végleges tiltását vonhatja maga után."
Hmmm...
Vmelyik moderátornak nem tetszett a mostani tevékenyésgem. Nem értem miért, mert mostanában moderálom magam, csak ide írok sokat, máshova keveset, jót. Tudnám miért nem írhatok a rendes nevemen...
NA?
>>Drágább szvsz a Brembó mint fúrt,mint pedig mart változata mint 10-15eFt!
Azt már megszoktuk, hogy a Te írásaidból sokszor az értelem szikráját se lehet kiolvasni és csak zagyválsz, de ezen a teljesen értelmes és érthető mondaton mi a sz@rt nem lehet érteni???
>>A lyukak igaz, hogy ezért vannak de hűtásileg is fontosak mert átszellőzik a lyukakon is a tárcsa.
...és CSAKAZÉRTIS jobban tudod másoknal, hogy miért vannak a hornyok és a lyukak!
SZVSZ nem fogsz megváltozni és ez csak rosszabb lesz.
Minden jót!
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]Ernő
A menetszél hűti de a lukakon is hűl, legalábbis azt vettem észre, hogy amelyik tárcsán több lyuk van az sokkal később melegszik...
Lehet, hogy hülyeség, de ezt vettem észre.
Akkor mennyi egy jó tárcsa? Két darab. Ami jó de nem csillagászati összeg!
Kicsi fiú!
az életbe nem veszel 20 ezerért 320 millis tárcsát.
maximum olasz,vagy spanyol utángyártottat.
akkor is /db lessz 20 ezer
a lyukak amit hűtenek,az egyenlő a semmivel.
egy igazi tárcsa anyagában más.
mindene más.
tehát nem kell attól tartani hogy elgyengül.
az olyan betétek,mint a sparco T51 azok a semi tárcsával nem muzsikálnak jól.
tudniillik amikor igazán fogna,akkor a tárcsa már elgyengül.
ezeket te nem tapasztalahattad ki,mivel soha nem volt még szerintem a kezedben sem,nemhogy az autódban,vagy a szüleid autójában.
minőségnek ára van.
nem lehet ingyé mindent megvenni.
Köszi a grat.-ot,barátkozom az "após" érzéssel.....
Pár hónapja olvasgatom,nem tudom elképzelni,hogy egy épeszü embert észérvekkel ne lehessen meggyőzni..
De,lehet,feladom!
Ő pénzük,ő kocsijuk,csinálhatnak bármit,csak a többi közlekedőt/minket/ ne veszélyeztessenek!
Az autó veszélyes üzem szerintem,amennyiben már nem csak díszitgetjük,hanem olyan dolgokhoz nyúlunk,ami megváltoztatja a kocsi viselkedését,teljesítményét,nagyon komoly megfontolást,ellenőrzést igényel.
Egy autónál is "rendszerekben " kell gondolkodni,egy -egy alkatrész önfejű cseréje a várt javulás helyett romlást,ill.kiszámítatlan viselkedést,rendellenes igénybevételt,kopást eredményezhet!
Anno Alpha234 mondta, hogy 20K körül van egy 320 millis tárcsa... Úgyhogy Ne engem szivassatok, én legtöbbször elhiszem amit mondanak Nekem.
A lyukak igaz, hogy ezért vannak de hűtásileg is fontosak mert átszellőzik a lyukakon is a tárcsa.
Guri!
Értem, tudom hogy Te nem szereted a gány megoldásokat, de azért nem olcsók ezek a termékek, ezért utánakérezek mindenhol mi/mennyi/milyen...
Majd azért még megkérdem pár helyen mennyi is az annyi egy jó tárcsánál.
Amúgy köszönöm a tanácsokat!
Ernő!
Biciklikkel kapcsolatban tudom ezt. Volt 200as tárcsám kevés lukkal. Amellett elgyengült a fékhatás míg a sok lukásnál sose. Meg egyéb tesztjeim is ezt támasztották alá...
létező legolcsóbb változat az ATE powerdisc.
de az annyit is ér.
mellesleg az is 14ezer /db.
Danika!
ha akarsz valamit csinálni,akkor vagy csinálsz,vagy nem.
ezen adott esetben az életed,vagy más élete múlhat.
A fékkel nem lehet játszani!
ha kenjük be sárral megoldást akarsz,akkor ne engem keress.
Egye-fene,azért leírom!!
A furatoknak,ill bemarásoknak az elsődleges feladata NEM a HŰTÉS!!!:((
-erős fékezéskor a betét és a tárcsa között a hőhatás ill.nyomás miatt kialakúlhat egy gázpárna,ami drasztikusan rontja a fék hatásfokát!/hülye példa,de hasonlit az aqvaplaningra/
A furatok,ill.bemarások elsődleges feladata a gázpárna kialakulásának a meggátlása,ill a keletkezett gázok elvezetése!
Másodlagos feladata a betét "tisztán tartása",tehát a betét legfelső égett rétegének eltávolításában való közreműködés!
Ezt Guri mester tapasztalatból biztos jobban leírta volna,tőlem csak ennyi tellett!:)
Nem azt akartad írni, hogy minD fúrt minD pedig mart változata?
Kiváncsi vagyok mennyi a tárcsa. Ha a tárcsa nem drágább 15ezernél akkor lesz lyuggatott/hornyolt Brembo tárcsa Sparco T51 betéttel.