Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2000.07.24 0 0 44
Úgy érzem ehhez én is hozzá tudok szólni. Németországban elég nagy problémát jelentett az, amikor ledöntötték a falat, és a keletiek átszabadultak a jó kis háromsávos autópályákra. Rengeteg baleset volt azért, mert a trabival a belső sávban 90-el robogott boldogan a szabadság felé, majd nem értette miért villog és dudál az az állat a fekete Porsche-ban...Nem közvetlenül hasonlítanám a mi gyakorlatunkkal, mert ott más szabályok vannak, csak a mentalitás miatt. Természetesen ott is vannak akik villognak és rámennek a másikra, ha úgy érzik hogy feltartják őket. Ezeket nagyon utálják, és ha szabálytalan, fizetik is a büntetést, mint a katonatiszt. Viszont azok, akik a belső sávban feltartják a forgalmat, és indokolatlanul lassan mennek, azok sokkal jobban veszélyeztetik a forgalmat, sokkal balesetveszélyesek, és az ilyenektől helyből 1, de inkább 3 hónapra jogsi el. Itt nálunk nem csak az autópályán nem ismerik az emberek a jobbra tarts szabályt a kreszben, de ott nagyon szembetűnő.
Egyszer pl. az M7-esen a Ssssszomszédokból az öreg vadászt akartam lelökni a pályáról, mert direkt szórakozott egy vadiúj Corsában, kb 80-al kacsázott a sávok között, pedig autó a belátható útszakaszon nem volt. Nem egyszer fordult már elő, hogy ilyen komoly versenyzők direkt rámhúzték a kormányt, vagy direkt fékeztek. Nem hoszem, hogy elgondolkodtak azon, hogy mi lenne ha én csinálnám ezt ...
Előzmény: nobodybuilder (40)
dongenaro Creative Commons License 2000.07.24 0 0 43
Hun van ilyenkor a topicgazda ?????
dongenaro
dongenaro Creative Commons License 2000.07.24 0 0 42
Tisztelt Szégyentábla-Csapat!!
Szerintem igaza van Nobodybuildernek, mert itt azokról az autózókról van szó, akik egyszerűen _reflexből_ mindent megtesznek azért, hogy a többi szerencsétlen elé kerüljenek. Tipikus ismérv: az autómárka. A legszemetebbek valószínűleg úgy gondolják, hogy az autó ára valamiféle előjogok alkalmazását teszi lehetővé az utakon...
A Mercedes egy kaszt. Amit a Mercedes megtehet, azt nem teheti meg egy VW, AUDI, és így tovább.
SZVSZ a legszemetebbek ülnek a ledrágább autókban.
dongenaro
Tornádó Creative Commons License 2000.07.24 0 0 41
Hmmm... ésszerű sebességhatárokról és jogról vitázhatnánk hosszasan, de ennek a topicnak szvsz nem ez a témája.

OFF
Én sem tartozom a lassú vezetők közé, de ha én meg tudom tenni, hogy akár 180 km/h sebesség mellett is figyelem a visszapillantó tükröt és képes vagyok lehúzódni egy akár 240-260-nal haladó autó elől, akkor a lassúbb autó vezetőjétől is elvárom ezt. Mikor a tükörbe nézek, nem csak egy pillanatra pislantok bele, hanem érzékelem azt is, hogy milyen gyors a mögöttem érkező, ez szvsz szintén elvárható (legalábbis anno az oktatóm így tanított). A 180 km/h valóban nagy sebesség, az autó másodpercenként 50 métert tesz meg. Az átlagember reakcióideje 2 mp, ezalatt 100 métert halad és csak ezután kezd el fékezni, s mint tudjuk a féktávolság a sebességgel négyzetesen növekszik.
Akik gyakran vezetnek ilyen és hasonló sebességgel, általában tisztában vannak ezzel, s legalább 5-800 m-re előre figyelik a forgalmat, s azt, hogy vajon kinek jut eszébe áttérni a belső sávba alacsonyabb sebességgel.
A 120 km/h-s korlátozást ésszerűtlennek tartom, mert mikor a törvényt megalkották, az autók teljesítménye és biztonsága lényegesen alacsonyabb volt. Bár apám elmondásából tudom, hogy az "átkosban" sem volt ritka, hogy pl. nagypolskival 160-nal döngettek az M7-en (valsz még jobb minőségű volt az út :-/). Talán 140-150 km környékén lenne a logikus korlát, s sokan még ezt sem használnák ki.
A probléma szerintem az, hogy a szokás szerint lassan vezető nem fogja fel, hogy az 50-60 km-es sebességkülönbséggel érkező autó olyan gyorsan hagyja el, hogy gyakorlatilag még fékeznie sem kell, ha lehúzódik és elengedi és inkább a "na, még ezt a kamiont megelőzöm"-elv alapján fékezésre kényszeríti a gyors autóst.
ON

nobodybuilder Creative Commons License 2000.07.24 0 0 40
Ne haragudj, de kissé el vagy tévedve.
Nemzetközileg is nagy hírű jogászprofesszorom (Sárközy) mondta, jól megjegyeztem: a jog csak követi, követni próbálja az életet, a valós viszonyokat. Ebben a szellemben tudom talán az egyetlen elfogadható indoklást találni a korlátozás mellett: adott helyzet, hogy rengeteg régi, rossz autó nem képes többre és ehhez a helyzethez alkalmazkodni kell, ahogy Csokis is írta.

Tizedannyira sem veszélyeztetem a többi autóst, mint egy töfögő barkas, mégis én lennék a hunyó, mert a törvény szellemének ugyan esetleg jobban megfelelek, de a betűjének nem? Nevetséges. Még a joggyakorlatban is előfordul, hogy a betű szerinti értelmezés helyett arra figyelnek, hogy mi volt az alkotó "szándéka", mi a törvény "szelleme". Kifejezetten óvatos vezetőnek tartom magam, csak hát ez nem abban nyilvánul meg, hogy csigázok, mert a lassú messze nem egyenlő a biztonságossal, láttam én már példát az ellenkezőjére bőven, hanem abban, hogy kerülöm a rizikós szituációkat.

Emberéletet pedig felesleges emlegetned. Nem veszélyeztetem senki életét, főleg nem felelőtlenül. Nem iszom vezetés közben, nem hazárdírozok, nem előzgetek minden kis résbe befurakodva, nem cikázok, nem ragadok rá senkire, nem játszom kiszorítóst, nem dudálok és villogok, még a barkasokra sem. Akkor miért veszélyeztetek én emberéletet? Mert haladni szeretnék, ahogy tudok? Elég furcsa logika, mondhatni, hogy egy egész ország nem hasal le előtte ...

Most egy kcsit erős leszek, kisarkítom azt a fajta álláspontot, amit védesz. (Légbőlkapott példa, semmi köze a topichoz.) A hárommal ezelőtti átkos rendszerben az ország engedély nélküli elhagyása törvényellenes volt, disszidálásnak hívták és a határon akár le is lőhettek érte. Szerinted -- ezek szerint -- akkor az volt a helyes viselkedés, hogy üljünk otthon kussban hátratett kézzel, mer' a törvény az törvény?

Előzmény: pok_ussz (39)
pok_ussz Creative Commons License 2000.07.24 0 0 39
Ha nem védhető, akkor tenni kell ellene.
De nem a 150-nel, 190-nel.
A reakcióidő szinte egyenlő a nullával (nem egyedül van az ember az úton - Neked nem gyors, másnak lehet), sztrádán a hullával.
Ha emberéletről van szó, akkor ne magyarázza meg nekem senki, hogy miért jogosult gyorsabban menni a törvényben előírtnál.
Nálam ez is balkán -de kár erről több szót ejtenünk.
Előzmény: nobodybuilder (38)
nobodybuilder Creative Commons License 2000.07.24 0 0 38
szia pok ussz!
ebben ezek szerint nem értünk egyet. egyrészt a balkán legjellemzőbb vonása nem a szabályok áthágása, főleg nem az irracinális szabályok áthágása, illetve másik oldalról: messze nem a balkán az egyedüli hely, ahol ilyen vagy olyan szabályokat áthágnak, van ilyenre példa a "fejlett nyugaton" is bőven.
másrészt pedig, az irracionális szabályokat felülvizsgálni kellene és ésszerűen módosítani, nem pedig szolgai módon alkalmazkodni hozzájuk.
mégegyszer mondom, nincs bajom a korlátozásokkal általában. a lakótelepen, ahol anyám lakik, még a 30 km/h-s "lehetőséget" sem használom ki mindig. ez a 120 azonban nem védhető. imho.
Előzmény: pok_ussz (35)
nobodybuilder Creative Commons License 2000.07.24 0 0 37
amit mondasz, azt alapvetően el tudom fogadni, de azért hiányzik belőle valami. lehet, hogy 180-190-es sebességkülönbségnél nehéz felmérni a helyzetet, de ezért a legtöbb autó a külső sávban is megy 110-120-at, azaz 70 km/h a sebességkülönbség. ez azért egész jól felmérhető. legalábbis amikor én kerülök ilyen helyzetbe, akkor sikerülni szokott, általában bmw vagy mercedes szokott rámjönni az én 150 körüli tempóm mellett saccra ekkora plusszal. felmérhető, kezelhető, hidd el. egyetlen esetben "kényszerítettem" lassításra az egyiket, amikor a külső sávba nem tudtam kihúzódni, azaz nem akartam, mert nem vagyok híve a kis résekbe való bevágódásnak (de kibírtam és kibírta a bmw-s is).
egyébként semmi sem bizonyítja jobban azt, hogy legalábbis nem teljes hülyeség, amit beszélek, mint az, hogy a legtöbb autóssal -- gondolom nekik futotta visszapillantó tükörre -- semmi baj sem volt. időben észrevettek és addig nem kezdtek előzésbe, amíg el nem haladtam mellettük vagy ha a belsőben közlekedtek, akkor kimentek ... egyszóval teljesen korrektül viselkedtek az úton.

a belső sáv normális sebessége ... én azért nem jelentenék ki ilyeneket. kb. három hete előzött meg egy rendőr (!) astra. én 140-150 körül a külsőben, ő plusz 30-40-nel gyilkolta a kocsit a belsőben.

Előzmény: Csokis (34)
oregmedve Creative Commons License 2000.07.24 0 0 36
Mindenkinek igaza van.

nobodybuilder: nem kellene 180/190-nel menned 120-as korlatnal. En barom belenezek a tukorbe 120-nal a kulso savban, messze vagy, kimegyek, te meg belemszallsz... Gondolj bele: 100 km ha 120-al mesz, 50 perc. Ha 150-nel, akkor 40. Biztos, hogy megeri?
Egyebkent ha valaki 180-nal raszalad egy vizatfolyasra, auto ide vagy oda, az konnyen atszallhat az autopalyan.

DE: tenyleg baromsag a 120-as korlat. Miert nem lehet ezt valamennyire (kb. 140) legalabb felemelni? A kritikan aluli muszaki allapotu autokat (BALKAN) pedig egyszeruen kivonni a forgalombol.

pok_ussz Creative Commons License 2000.07.24 0 0 35
Kedves nbb,

"nem az a balkán, hogy ha valaki -- akinek az autója elég biztonságos egy 150-es tempóhoz -- 150-nel megy a 120-as korlátozás ellenére..."

szvsz pont az.


Előzmény: nobodybuilder (33)
Csokis Creative Commons License 2000.07.24 0 0 34
Lehet, de az en autom nem eleg biztonsagos a te 180-190-es tempodhoz. Marpedig ennel a temponal nem sok eselyem van a tukorbol realisan felmerni a sebessegedet. Mire meglatlak, mar ott is vagy a seggemben. Nekem jogom van azt feltetelezni, hogy a tobbiek is betartjak a szabalyokat, bar veszelyes a jog szerint vezetni. Azt viszont johiszemuen feltetelezhetem, hogy 140-nel nem hasitasz tobbel, mert az a belso sav normalis sebessege. Ha megis, az pech, hat van fek a te kocsidon is, meg legy eber ehhez a sebesseghez. (En is az lennek a nyolcvanhoz, marpedig a Trabinak is meg kell elnie az utakon.)
Előzmény: nobodybuilder (33)
nobodybuilder Creative Commons License 2000.07.24 0 0 33
ne haragudj, de szerintem nincs igazad. sosem szoktam a városban száguldozni és igyekszem a lehető legszabályosabban és udvariasan közlekedni. ez a korlátozás viszont irreális, racionális érveléssel nem védhető.
egyébként is, a forgalom ritmusában autózom, csak a "gyorsabbik forgaloméval" tartok lépést. nem az a balkán, hogy ha valaki -- akinek az autója elég biztonságos egy 150-es tempóhoz -- 150-nel megy a 120-as korlátozás ellenére, hanem az a balkán, hogy autópályára mehet egy lerozzant barkas, a maga 80 km/h-s maximális sbességével. ez a veszélyes.
Előzmény: noidea (31)
nobodybuilder Creative Commons License 2000.07.24 0 0 32
ne is mondd. nekem különösen a sávváltások tetszenek. mire lehajtom az m3-at az elejétől a végéig -- alit több, mint 100 kilométer -- legalább ötször kell a fékbe taposnom, mert előttem 30-50 méterrel valaki elfelejtett a visszapillantó tükrébe tekinteni. rosszabb napokon, nagy melegben volt, hogy vagy 10 kilométeren keresztül többet volt a lában a féken, mint a gázon. na jó, ez egy kis túlzás, de közelít.
igaz, hogy nagyon ritkán megyek 150 alatt, erre pedig nem számít az, aki feltételezi, hogy mindenki szabályosan közlekedik, de az is igaz, hogy aki erre számít, az nem ezen a bolygón él. amellett a 120 km/h autópályára elég irreális szabály.
nem értem, hogy ha nekem nem esik nehezemre a tükörbe pillantani néha és a jóval sávváltás előtt kirakni az indexet, akkor mások miért ódzkodnak ettől ennyire?

(na jó, magamat is jelölöm, az előbbi puntósnak alaposan belengettem egy középső ujjat ...)

Előzmény: Tornádó (29)
noidea Creative Commons License 2000.07.24 0 0 31
A te rendszámodat kéne feltenni, ha ennyivel mész. Balkán....
Előzmény: nobodybuilder (30)
nobodybuilder Creative Commons License 2000.07.24 0 0 30
nem volt időm a rendszámra figyelni, de beneveznék egy kék puntót, amiben négy 18-20 év körüli nyikhaj ült ma reggel az m3-ason. a szokásos "bevillantok egy rövidet az indexszel és bavágódok a belső sávba" figurát adta elő, így kb. 40-50 méteren kellett észlelnem, reagálnom és lefékeznem, kb. 180/190-ről 105/110-ig.
és úgy általában: beneveznék minden autóst, akinél a visszapillantó tükörnek egyszerűen esztétikai vagy légterelő funkciója van, esetleg képtelen felmérni egy közeledő kocsi sebességét.
Tornádó Creative Commons License 2000.07.24 0 0 29
Tegnap éjszaka, M7, Budapest felé. Kb. 50 rendszámot sorolhatnék, de csak egy van nagyon a bögyömben. CVJ9XX, szürkéskék Passat, vezetőjének az a szilárd meggyőződése, hogy a belső sáv 100-110-es sebességgel való folyamatos haladásra szolgál. 10 km-en keresztül először indexeltem, majd villogtam neki, majd - kövezzetek meg érte - megelőztem jobbról :-(
La di la di da Creative Commons License 2000.07.24 0 0 28
Én azt kérem, ha valaki tudja, hogy lehetne a rendszámok tulajdonosait, vagyis üzembentartóit a rendszám alapján megtudni, az írjon. Mennyivel többet mondana mondjuk, Fekete Zoltán 1151 Selyemvirág 41. alatti lakos kocsiját látta valaki szabálytalankodni. (Csak kitalált cím, még egyszer.)
A csúcs egyébként szerintem továbbra is rendőrgázoló zenészünk, ki jegyzi meg a nevét, nekem csak a Rendőrgázoló marad, aki ahelyett, hogy a rendőrárvák javára zenélne, szabadlábon gyűjtögeti magamagának a pénzt, pedig annak a családnak is cseppenthetne, ahol a gyerekek miatta lettek árvák.
N___ Creative Commons License 2000.07.24 0 0 27
hu de megindult.

Álmos reggel, 605 km vezetés után, Pannonia, teli zöldbe csorgok bele lassan, mikor keresztben eltép előttem egy szürke miautónk. A zebrán sajnos fékeznie kellett, feltartva az egyébként szabályosan balra kanyarodó forgalmat, mert vagy a szutykos ölebét sétáltató hölgyet legózta volna szét azzal a lendülettel, avagy elszeparálta volna a két érző lelket egymástól.

HAZ-857

gligeti Creative Commons License 2000.07.21 0 0 26

Kanyarodósávból véletlenül mégis visszavágó, busz sávból a busz miatt visszanyomakodó, stb. autósok kiváló ellenszere a Wartburg Tourist Honecker Special 353W deLux mit Rost típusú autóm, kifejezetten agresszív városi forgalomra. (Jól beállított kétüteműnek -- a füstmentességen kívül -- a rendhagyóan magas forgatónyomatéka nagy előny, 40 km/h-ig a gumi kapaszkodása a szűk keresztmetszet). Lepra kaszni, ám új pöpec motor. Nagy élmény. Nem jönnek be. Ja, és az ablakomat se mossa le senki :-)).

Opellel egész más a helyzet, ma a jobb tükrömtől 2 cm-re nyomult be mellém, majd kiszorítva elém egy haszongépjármű a Maros utcában, típus, rendszám sajna nincs meg. Legközelebb hozom.

Egyébként RR és BIT rendszámú autók is hasonképpen közlekednek, nemhogy megállítanák a magukat busznak/villamosnak képzelő, záróvonal, forduló-, busz-, és leállósáv semmibevevésével nyomulókat. Pedig csak ki kellene délután állni a Kerepesi útra a Taurushoz, (vagy akár a Rákóczi útra), és a busz szabad jelzését magukénak érzőktől lehet beszedni a jogsit (piroson való szándékos áthaladás, bár sajnos egy kis jogi hézag miatt meg fogják azzal úszni, hogy csak a buszsávban mentek szabálytalanul)

g

dongenaro Creative Commons License 2000.07.21 0 0 25
Kedves MuzX!
Nem akarok túl hosszú ideig OFFolni, de szeretnélek emlékeztetni arra, hogy nyílt már egy hasonló topic "kiástam a csatabárdot!!!" címmel.
Néhány a hackerek által állandóan abajgatott felhasználó elhatározta, hogy közzéteszik a támadók IP-címeit a nyilvánosság számára. Óriási sikerrel működnek ma is, és a makacs és következetes munka folyományaképpen az ISP-k egymás után rugdalják ki a szemétkedő "sápadtarcúakat".
Itt ugyanaz a helyzet: Egy beírt rendszám még nem csinál nyarat, de ha _ugyanazt_ a rendszámú autót
többen és több időpontban látják szemétkedni, az már valószínűleg ugyanaz az őrült b@rom lesz !!
Tehát a topic hasznossága csak rajtunk múlik!!

Kérdésem a topicgazdához: notórius tilosban-parkolók, akik a közlekedőket veszélyeztetik, bé-számítanak-e a játékba?
dongenaro

Előzmény: MuzX (24)
MuzX Creative Commons License 2000.07.21 0 0 24
Megértem az indítékot, én is rohadt sokat dühöngôk a rengeteg kirívó, láthatóan tudatos szabályszegô láttán.
De:
1. ezzel a topiccal egy rosszándékú azt is hírbe tudja hozni, akire egyszerűen csak haragszik
2. semmiféle jogi vagy egyéb következmény nem várható

Annyiban jó, hogy kicsit kifújja magát itt az ember :)

El kell ismerni, én is szabálytalankodok néha, de ezek 99%-a veszélytelen és forgalmi szituáció kényszeríti ki, tehát nem szándékos...

Na, hogy konkrétum is legyen:
Ma reggel állok Budakeszin a Temetô utca (jó név!) :) lámpájánál, ahol a Telkibôl érkezôk kanyarodhatnak balra Budapest felé, jobbra Budaörs, Páty felé. Amikor a budakeszi fôút egyenesen haladó forgalmának piros lesz a lámpa, elôször a fôútról a Temetô utcára balra kanyarodók kaphatnak zöldet, aztán a Temetô utcáról balra/jobbra kifordulók. No, mikor a lámpa nekünk még piros volt, csak a fôútról balra kanyarodók jöhettek erre, az elôl álló (asszem Mercedes kombi) szépen lekanyarodott jobbra, gondolván, mit neki lámpa, úgyis szabad az út...

kriszta101 Creative Commons License 2000.07.21 0 0 23

Sziasztok!
Nekem már kb. 2 hónapja bögyömben van egy kedves autós. A sztori a következő: Andrássy út (szinte teljesen üres, csendes szombat délelőtt), normál sebesség, motorral mentünk, egyszer csak a semmiből elénkvág egy autó, majdnem súrolta a lábamat (én voltam az utas), hajszál híján otthagytuk a fogunkat. Parkolásból állt ki a kedves családfő, az egész családja az autóban... Ha a kezem közé kerülne egyszer, azt nem köszönné meg! Hány ember életét fogja még ez a marha veszélyeztetni, mert nem figyel???? Ugyanazon a délelőttön még három balesetet láttunk...

GYH613

Előzmény: Gali (22)
Gali Creative Commons License 2000.07.21 0 0 22
Tegnap este a Szentendrei úton kifelé, láttam egy olyan Mazda MX6 os kabriót, amibe gyárilag nem raktak indexkart és a kormány se volt túl megbízható, mert egyfolytában cikázott ide oda a sorok között. De végülis minden piros lámpánál megnézhettem közelrol... :) rendszám DUJ-XXX
Kipper Creative Commons License 2000.07.20 0 0 21
Mikulás!

DRT talán általánosított, de alapvetően van abban igazság, amit leírt: a női vezetők szvsz is sokkal többet bénáznak. Ha körülnézel, Te is láthatod, ahogy a többség előrehajol 10 cm-re a műszerfalhoz és mereven kapaszkodik a kormányba, mintha hullámvasúton ülne. És ez nemcsak egy újabb hím soviniszta vélemény, a feleségem ugyanezt mondja.
Amelyik nő viszont jól vezet, az általában nagyon jól csinálja és lepipálja a férfiakat is.
Megjegyzem, ennek a topicnak úgysem az a lényege, hogy kicikizze a gyakorlatlan (női) vezetőket, hanem hogy világgá kürtölje a bunkó nyomulós állatokat.

DRT Creative Commons License 2000.07.20 0 0 20
Kedves Mikulás23!
Szó nincs arról, hogy én lennék mérvadó, vitaindítónak provokáltam (direkt) ilyen hangnemben, hogy rá is kapjon valaki (úgy néz ki megtörtént).
Annyi a lényeg, hogy a legtöbb gondot az utakon a Twingo-ba, Tigra-ba, még rosszabb esetben terepjáróba ültetett csinibabák, a kormányra ragadt anyukák (akik 3 sávot mennek oldalra, mikor megpróbálják megköszönni, hogy beengedted őket és el kell, hogy engedjék egyik kezükkel a kormánykereket) és (ahogy mondod) a kalapos szerencsétlenek okozzák (tegnapelőtt is egy ilyen vén hülye jött nekem kb. 14 cm híján és nem ő fékezett (!), megzavarhatta, hogy elsőbbségadás táblát lát maga előtt).
Arról már nem is beszélve, hogy parkoltam már le vadidegen nő autóját, mert a drága megállt a második sorban (Pannónia u., ha valaki ismeri az ottani állapotokat), aztán nem találta meg a saját autóján a rückretz-et!
Védd meg magatokat, szeretettel és indulat nélkül várom!
Előzmény: Mikulás23 (17)
FOMA Creative Commons License 2000.07.20 0 0 19
Divi, te pesszimista vagy, én az iskola és Mars tér között átlag napi 30-t (kb 3,5 km), Szegedről haza átlag 50-et látok, tehát hamarosan még a saját topicjainkat is lehagynánk.
A leggyakoribbak: irányjelző, záróvonal, kanyarodási szabályok, előzési szabályok. Gyorshajtást meg biztonsági övet nem írok, mert azok nekem sem az erősségeim.:))
Előzmény: division by zero (1)
szega Creative Commons License 2000.07.20 0 0 18
Ja, és nehogy szidjátok a bringásokat, mert idejönnek a fanatikus HajtásPajtás-fanok, és tönkreteszik a topicot...
Mikulás23 Creative Commons License 2000.07.20 0 0 17
Milyen jó, hogy nem te osztod! Igen én is nő vagyok -mint még 550,000 magyar-, és ha hiszed, ha nem, több kalapos, vagy harmincas béna háromlábú sofőrt láttam, mint nőt...
Dehát te ezt úgysem hiszed el, mert te vagy ugye a mérvadó...
Előzmény: DRT (8)
szega Creative Commons License 2000.07.20 0 0 16
DRT!
Nincs náluk net.
DRT Creative Commons License 2000.07.20 0 0 15
Gorcsev,
igazad van mindenben, néha/gyakran teperek én is, de nem veszélyeztetek senkit!!!
Eddig 2 "balhém" volt, röhej mindkettő és úgy néz ki megúszom őket. Egyiknél nem volt nálam a jogsi, másiknál bementem a "VIP" területre = behajtás csak engedéllyel. Ha e két országromboló, KRESZ-alázó, életveszélyes projekt-et ki kell fizetnem, 1 havi bérem oda! Az meg a kutyát nem érdekli, hogy a diplomata rendszámos görények egész nap piázva, a villamossíneken közlekednek...

Rendőrök nem akarnak írni ide?????

Előzmény: Gorcsev (12)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!