Az egyik leggyakoribb hiba, hogy a generátor felett a hengerfejtömítésnél elkezd folyni a motorolaj. Nem egetrengető hiba, de a javításhoz le kell venni a hengerfejet. Amúgy jó az a motor, a váltójával hamarabb szokott probléma lenni, mint a motorral.
Adott egy 2002-es 1.4 8v benzines Xsara. Szeretném megkérdezni, hogy mennyire tartós ez a motor, van-e valami "nyűgje", mire kell figyelni ( a kötelezők betartásán kívül természetesen ), esetleg a motornak van-e gyárilag "hibás" alkatrésze, ami okozhat gondot. Az autóban 130 ezer km van ( legalábbis óra szerint ), leginkább autópályán használom. A válasz(oka)t előre is köszönöm!
a futómű rángatásos ellenőrzése nem mondja mi, motortartó bakok nem régen rendberakva
rákerestem a "kopog" szóra a topic történetébe és a találatok nagyon nagy %-ban azt írta a hozzászóló, hogy kopog-kopog, de nem nagyon jöttünk rá hogy mi
történt ez ügyben változás? meg van már az unverzális válasz, hogy ilyenkor mi szokott kopogni?
Sziasztok a jobb oldali tompított lámpám nem világit az izzót kicseréltem de semmi változás igy a biztosítékra gondolok de pontosan melyik az tudna valaki segíteni ?
soryton! Hol találom az indító motort,mert öt nap után ugyanazok a tünetek.Szeretném meg kocogtatni,aztán meg karbantartani,mert ez nem egy élet biztosítás.De azt sem tudom,hol keressem.
...az a kosz úgy nézz ki mintha valami megéget volna ...szerintem takarítsd meg és ha nincs egyéb látható sérülése, hibája rakd össze , próbáld ki és ha mégsem megy próbálj meg kölcsön kérni egyet kipróbálni ...
Erre nem figyeltem szereléskor:( Fogalmam sincs, hogy van.e ott rugó most. Egyébként úgy néz ki, hogy az a ks fém pöcök nem mozdul semerre sem, mintha "be lenne állva".
Hővezető paszta van bőven a tranzisztorok alatt.
Szedjem szét ismét? Jut eszembe, a két tranzisztor fülét ki kellett fúrnom, mert nincs ónszívóm, és nem tudtam kiszedni az ónt a furatból. (az enyém már csavarozva volt, valamikor már javították korábban) A fúrás lehet probléma? Mi a tapasztalat.
....nem ...csak a rugóval van rögzítve és szerelés közben kieshet/kiesik a helyéről , aminek hiányában nem működik az egész ...tehát nézz utána hogy meg van-e ....lehet ehhez újra ki kell forrasztanod a tranyókat .... még egy ...hővezető pasztát tettél a tranyók alá ....?
Helló ha valakinek kel xsara 1 cupé kaszni elemek á oszloptól hátra minden olcsón sőt a műanyagok ingyen vihetők 2000-es évjárat piros jobb első sárvédő még van hozzá szép piros mintás belső bőrös műszerfal egybe 40eft 2.0 hdi volt