Hol van ez a beázós hely? Csak hogy nyugodt legyen a lelkem. Megnézném. Vagy nálam nem áll fönt ez a probléma. Én azért biztos kínoznám még, az ilyen külön kihívásnak élem meg. :D
Feltéve hogy jóhelyről veszed. Ha bontottat veszel és nincs "nyitva" azért még külön pénzt fogsz valakinek fizetni, mert a bsi-ecu párost csak egyszer lehet összetanítani. De remélem csak elfelejtett mindent a mostani, bár ennek tényleg csekély az esélye.
Szia! A motor forgását érzékelő szenzort és a vezetékezését nézd át, lehet ott is a hiba. A szenzor hibája vagy a vezeték hibája miatt nem érzékeli a motor forgását. Ez csak egy tipp.
Szia! A tatai bontósnál megvan még az a motor, csak nincsen leszedve a hengerfej a hengertömbről. Kb. 30 ezerért adja a hengerfejet vezértengelyekkel, szelepekkel, himbákkal.
Economy mode-ból akkor lép ki, ha a motorvezérlőtől megkapja a járó motor információt. De mivel neked nem indul, így ez az infó sem juthat el a bsi-ig. A kábel azért kell, hogy kiderüljön a nemindulás oka. Az economy egy teljesen normális állapot, azzal nem kell foglalkoznod egyelőre.
nyilván lehet az is ok hogy nem kap jelet a BSI hogy motort indítok, de az is lehet hogy csak a takarékosságba ragadt... ezt kideríteni már csak kábellel lehet! :(
a lefolyó tökéletesen lefolyik! a dugó nekem is meg volt. gondviselés ide-vagy oda, szerencsés az akinek gondviselésből eszébejut, hogy az a dugót ápolgassa. :)
egy elöregedett gumidugó volt benne! soha nem piszkáta senki. a tűzfal dőlése miatt azon a lyukon simán befolyik a víz. rendszeresen mosóban mosattam, meg azért az utóbbi években volt pár nagy eső :(
Na megnéztem. A motorháztető nyitó bowdentől kb. 4-5 cm-re van egy furat, ami egy gumidugóval van lezárva. Ez a gyűjtő szintjétől kb. 1 cm-rel van magasabban, tehát ha feltelik, akkor tud ott befolyni a víz. Nekem hála a gondviselésnek megvan a dugó.
Így már értem, de nem volt nyoma beázásnak a szőnyegen? Azért érdekel, mert ugyanilyen motorral van szerelve az én autóm is és meg is nézem azt az átvezetést.
a BSI valóban az utastérben van, a probléma viszont az, hogy a szélvédő alatt van a csapadékgyüjtő medence aminek az egyik fala a tűzfal. Namost, ezen a tűzfalon, van egy 1,5cm átmérőjű furat GYÁRILAG, amin keresztül pont a BSI-re folyt a víz! :(
a mellékelt képeken látszik hogy az alázott cucc nem motvezérlő és egyéb, hanem a BSI...
Szia! Írd meg a lakhelyed (elég a város), hátha a környéken valaki, akinek van PPS diagja és akkor nem kell OBD kábelt venned. Ráadásul csak a kábellel nem mész semmire, a PPS meg direkt Peugeotra van kitalálva. Valaki elektromos javítson ki, hogy a BSI az utastérben van vagy a motortérben. Szerintem csak a motorvezérlő van a motortérben, a BSI az utastérben és az nem ázhatott be. Ha viszont a motorvezérlő ázott be, akkor zárlat lehet valahol és azért nem indul, a PPS diag az biztosan segít a hiba megtalálásában.
ezt a fajta resetet még nem próbáltam! de fogom! amit én csináltam, abban ugyanez volt csak pluszban volt egy világítás felkapcs az ablakon keresztül. jobban mondva "side lamp" na most ebből nem igazán tudtam rájönni hogy mit akarnak, szal próbáltam index, helyzetjelző, tompított verziókat! :)
gondoltam arra is hogy rendelek egy OBD kábelt amivel hibakódot tudok olvasni és törölni. ezzel kapcsolatban esetleg tanács hogy mire figyeljek. (típus, tudás etc...)